N12
פרסומת

הכי קל שיש: טרה כובשת את פסגת קקטוס הזהב

השבוע בקקטוס הזהב: במקום הראשון טרה משיקה סדרת מוצרים קלה לעיכולו. במקום השני, תנובה פותחת את הבוקר עם משקאות ALTERNATIVE. ובמקום השלישי, נועה תשבי עושה שיעור בהשקעות לניסים מקופה ראשית. אלו הפרסומות שעשו את השבוע

קקטוס הזהב
קקטוס הזהב
פורסם:
 קקטוס 2.12
הקישור הועתק

קקטוס הזהב 2025: קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?

מקום 1: טרה|גליקמן שמיר סמסונוב | publicis

במקום הראשון: טרה משיקה סדרת מוצרים ללא לקטוז קלים לעיכול במיוחד.

מקום 2:

ALTERNATIVE ת
נובה | McCann תל אביב

במקום השני: תנובה אלטרנטיב הגיעו לעשות לכולם בוקר טוב עם המשקאות שלהם בביצוע מוזיקלי.

מקום 3: מגדל |GITAM BBDO

במקום השלישי: נועה תשבי פוגשת את ניסים מקופה ראשית, לשיחה על השקעות שתגרום לו להתעורר.

ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?

על המדד

דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.

פרסומת

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%