N12
פרסומת

המסר המרגש של משרד הרווחה כובש את המקום הראשון בקקטוס הזהב

במקום הראשון: משרד הרווחה והביטחון החברתי מוביל יוזמה מרגשת שמחברת אנשים עם מוגבלות לחיים עצמאיים בקהילה. לאחר מכן, דומינוס דואגים שתיהנו מהפיצה בלי ויכוחים על החלוקה. ולבסוף, טיטנסקי רק מנסה לגלות מהם כל הפרסים השווים של YELLOW. אלו הפרסומות שעשו את השבוע

קקטוס הזהב
Business
פורסם:
קקטוס 2910
הקישור הועתק

קקטוס הזהב 2025, גם השבוע קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?

מקום 1: משרד הרווחה והביטחון החברתי | לפמ

במקום הראשון: משרד הרווחה והביטחון החברתי מציג יוזמה מרגשת לקידום חיים עצמאיים לאנשים עם מוגבלות, דרך מפגש שמראה שכולנו שווים.

מקום 2: דומינוס פיצה |McCann תל אביב

במקום השני: דומינוס יוצאים במבצע משתלם במיוחד, כך שאתם והחבר'ה תוכלו ליהנות מהפיצה בלי לריב על החלוקה.

מקום 3: YELLOW פז | תל אביב McCann

במקום השלישי: טיטנסקי מגלה על הפרסים השווים שאפשר לזכות בהם בקניות במגוון סופרים עם אפליקציית YELLOW.

ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?


על המדד

דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%