מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?  

מקום ראשון: שופרסל | גליקמן שמיר סמסונוב

אישתו של שאולי אירנה מקבלת פרסומת משלה לשופרסל.

 

לקוח: שופרסל | שם הפרסומת: שופרסל הכל בשבילי | סמנכ"ל שיווק: זיו קסלמן | מנהלת שיווק: שיר אשכנזי | משרד פרסום: גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס | מנהל קריאייטיב: יותם שרון | צוות קריאייטיב: אבנר ראסל, יבגני זלטופולסקי | סמנכ"ל לקוח: קרן שכטר ויסמן | סופרוויזר: דור כתבי | תקציבאית: רוני אורה | מנהלת מחלקת הפקה: מירי סלהוב מודעי | מפיקה: נועה פולק | חברת הפקה: מיאלמה | במאי: רני כרמלי | בית פוסט: גרויטי | משרד מדיה: פובליסיס מדיה | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: עדי גולדשטיין

מקום שני: טרה | גליקמן שמיר סמסונוב

ניר וגלי בעוד פרסומת מעולה לטרה - והפעם חשיפת האריזות החדשות למוצרים. 

משרד פרסום: גליקמן שמיר סמסנוב | שם הפרסומת:  טרה אריזות חדשות | מנהלת חטיבת החלב: צופית אשכנזי | מנהלת שיווק טרה: פנינית דניאלי | מנהלת מותג: מיכל קרשנבוים | תסריט ואנימציה: ניר וגלי | מנכ"ל קריאייטיב ושותף: יגאל שמיר | מנהל קריאייטיב: ניר אמבר | קופירייטר: אבנר רסל | ארט: ניצן אמיר | סמנכ"לית לקוחות: עירית פסטרנק | סופרוויזרית: גאיה לביא | תקציבאית: סתו סובול | חברת הפקה: ג׳ימיני קריאייטיב | משרד מדיה: יוניון | מדיה: איילת נקר, בר גלאי, אוולין אליאב ועינת לוין 

מקום שלישי: ההסתדרות | באומן בר ריבנאי + חושבים בצבע


ההסתדרות עם קמפיין חשוב להעלאת המודעות להעסקה נגישה לבעלי מוגבלויות

משרד פרסום: באומן בר ריבנאי + חושבים בצבע | שם הפרסומת: ההסתדרות - מקדמים העסקה נגישה | יו"ר אגף הסברה, דוברות ופרסום: יניב לוי | סגן יושב ראש האגף: אריק מילמן | הפקה: באומן בר ריבנאי + חושבים בצבע | משרד מדיה: פובליסיס מדיה | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: טל אוחנה

 על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות הבולטות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+. 

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):  
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9% 

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+.  טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%