שיעור פרטי: פריגת משיגים את המקום הראשון בדירוג קקטוס הזהב
במקום הראשון: שלום מיכאשווילי שמעביר שיעור על פריגתולוגיה. במקום השני: אודי כגן ואביו מגלים שביטוח הרכב של החבר הנחצ'ה לא משתלם כלל לעומת ביטוח 9. במקום השלישי: משרד להגנת הסביבה חוגג 20 שנה לתוכנית "חוף נקי". אלו הפרסומות שעשו את השבוע

קקטוס הזהב 2025, גם השבוע קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?
מקום 1: פריגת|BBR Saatchi & Saatchi
במקום הראשון: שלום מיכאשווילי עם עוד שיעור על הפריגתולוגיה של פריגת, רק שהפעם הוא בטעות מעביר את השיעור למישהו שהוא לא רויטל.
מקום 2: ביטוח 9 |publicis | גליקמן שמיר סמסונוב
במקום השני: אודי כגן ואביו מגלים שביטוח הרכב של החבר הנחצ'ה של האבא לא משתלם בכלל לעומת ביטוח 9, ועל הדרך הם מגלים עוד כמה דברים שהוא עשה.
מקום 3: המשרד להגנת הסביבה |לפמ
במקום שלישי: משרד להגנת הסביבה מציין 20 שנה לתוכנית "חוף נקי", ואין דרך טובה יותר להציג את זה מאשר בהומור של בעלי החיים שחיים בחוף ולא מוצאים מה להתכסות, רק כי הציבור מקפיד לפנות את האשפה אחרי הביקור.
ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?
על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.
תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.
טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
