N12
פרסומת

פרסומת השבוע - המונדיאל משתלט: ישראל לא משתתפת?

קקטוס הזהב: שבוע שכולו מונדיאל - מגדל מנצלת את ההיעדרות המסורתית של ישראל מהמונדיאל לקידום ביטוח הרכב, שחר חסון ולוסי איוב משיקים כרטיס חדש לmax ווינר משכנעים למלא טופס. אלה הפרסומות האפקטיביות של השבוע

קקטוס הזהב
Business
פורסם:
קקטוס הזהב: ישראל לא משתתפת? מגדל
המונדיאל משתלט: ישראל לא משתתפת?
הקישור הועתק

מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?  

מקום ראשון: מגדל | ברוקנר יער לוי

ישראל לא משתתפת? מגדל רוכבים על ההיעדרות המסורתית של ישראל מהמונדיאל כדי לקדם ביטוח רכב ללא השתתפות עצמית. 

מקום שני: max | מקאן תל אביב

max בעוד פרסומת בסדרה המוצלחת עם שחר חסון ולוסי איוב

משרד פרסום: מקאן תל אביב | לקוח: איקאה | שם הפרסומת: בית הוא לא מוזיאון | סמנכ"ל שיווק: אפרת צור | מנהל פרסום: בקי עזריה | מנהלת קריאייטיב ראשית: סיגל עבודי | מנהלי קריאייטיב: אסא קרן ויונתן טייטל | מנהל לקוח: בת-אל אסייג | הפקה: POV | משרד מדיה: UM | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: מיכל ליבסקינד

מקום שלישי: ווינר  | מקאן ת"א


אם לא תשלח איך תקח? כבר שנים שwinner רצים עם הקונספט בסדרת הפרסומות עם חנן סביון וגיא עמיר - וכמובן שגם במונדיאל

משרד פרסום: יהושע/ TBWA | שם הפרסומת:  טוטו // אם לא תשלח איך תיקח Winner | סמנכ"ל שיווק: הילה בז'ז'ינסקי | מנהל שיווק: מוטי יוכפז | מנהל מותג: יאיר אללוף | מנהל קריאייטיב: קורן וייס ודיוויד אונגר | מנהל לקוח: טליה עמר ועדן אביטבול | הפקה: ענת הררי, אמיר ניסני וחברת קוקורוזה | משרד מדיה: OMD | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: יניב סנה, דנה כהן וטל מוצפי  

 על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות הבולטות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+. 

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):  
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9% 

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+.  טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%