מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?  

מקום ראשון: שופרסל | גליקמן שמיר סמסונוב

אישתו של שאולי אירנה מקבלת פרסומת משלה לשופרסל.

 

לקוח: שופרסל | שם הפרסומת: שופרסל הכל בשבילי | סמנכ"ל שיווק: זיו קסלמן | מנהלת שיווק: שיר אשכנזי | משרד פרסום: גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס | מנהל קריאייטיב: יותם שרון | צוות קריאייטיב: אבנר ראסל, יבגני זלטופולסקי | סמנכ"ל לקוח: קרן שכטר ויסמן | סופרוויזר: דור כתבי | תקציבאית: רוני אורה | מנהלת מחלקת הפקה: מירי סלהוב מודעי | מפיקה: נועה פולק | חברת הפקה: מיאלמה | במאי: רני כרמלי | בית פוסט: גרויטי | משרד מדיה: פובליסיס מדיה | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: עדי גולדשטיין

מקום שני: תאגיד המחזור תמיר | גליקמן שמיר סמסונוב

קטורזה ממשיך בשבוע שני בדירוג ויורד מקום אחד למקום השני. 

מנכ''ל: רני איידלר | סמנכ''לית שיווק: שלי מלצר | שרונה שלום – מנהלת פרסום | משרד פרסום: גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס | מנכ''ל משותף ומנהל קריאטיב ראשי: יגאל שמיר | משנה למנכ"ל וסמנכ"ל קריאטיב: עדי ברונר | צוות קריאייטיב: רונן לוין וניר לניר | סמנכ"לית לקוחות: עירית פסטרנק | ניהול לקוח: מורן ג'וליאן והילה אורה | מנהלת מחלקת הפקה: מירי סלהוב מודעי | מפיקת משרד: נועה פולק | חברת הפקה: גוסטבו הפקות | מפיקה: לירון עומר | מפיקה בפועל: מורן שלו | במאי: אסף קוברובסקי | צלם: ארי עמית | ארטדירקטור: משה חמו | הלבשה: לילך פינגרמן | מפיקת פוסט: אלינור אלמגור | עורך: אייר עוזיאל | בית פוסט: גרויטי
סאונד: בייסליין | קריין: גיל קומר | דיבוב: ציון ברוך

 

מקום שלישי: ההסתדרות | באומן בר ריבנאי + חושבים בצבע


ההסתדרות עם קמפיין חשוב להעלאת המודעות להעסקה נגישה לבעלי מוגבלויות

משרד פרסום: באומן בר ריבנאי + חושבים בצבע | שם הפרסומת: ההסתדרות - מקדמים העסקה נגישה | יו"ר אגף הסברה, דוברות ופרסום: יניב לוי | סגן יושב ראש האגף: אריק מילמן | הפקה: באומן בר ריבנאי + חושבים בצבע | משרד מדיה: פובליסיס מדיה | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: טל אוחנה

 על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות הבולטות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+. 

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):  
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9% 

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+.  טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%