N12
פרסומת

שבוע שני ברציפות: טרה שוב מככבת בראש קקטוס הזהב

במקום הראשון טרה משיקה סדרת מוצרים ללא לקטוז. במקום השני, עלאל יוצאת במבצע 'חמישי שמח'. ובמקום השלישי, רותם סלע בוחנת את אלישע בנאי בשאלות על בנק דיסקונט. אלו הפרסומות שעשו את השבוע

קקטוס הזהב
קקטוס הזהב
פורסם:
קקטוס 10.12
הקישור הועתק

קקטוס הזהב 2025: קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?

מקום 1: טרה|גליקמן שמיר סמסונוב | publicis

במקום הראשון: טרה נשארת בראש הדירוג עם סדרת המוצרים ללא לקטוז החדשה.

מקום 2: אל על | McCann תל אביב

במקום השני: מבצע חמישי שמח מפתיע של על אל, כי להזמין טיסה יותר שווה ונוח מלהזמין פיצה.

מקום 3: בנק דיסקונט |GREY (אדלר-חומסקי & ורשבסקי)

במקום השלישי: אלישע בנאי פוגש את רותם סלע למבחן ידע מפתיע. האם הצליח לעבור אותו?

ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?

על המדד

דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.

פרסומת

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%