מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?  

מקום ראשון: מאוחדת | LEAD Ogilvy

סדרת הפרסומות של קופת חולים מאוחדת עם הטורטלים בכיכובם של אסי כהן ועלמה זק ממשיכה לעשות את העבודה. הפרסומת החדשה לטייטו ילדים כובשת את המקום הראשון

משרד פרסום: LEAD Ogilvy | לקוח: מאוחדת | שם הפרסומת: רמה אחרת- קמפיין טייטו ילדים | סמנכ"ל שיווק: יוסי זיגמון | מנהל פרסום: אורית ארטל-דלוגין, לילי טל | מנהל קריאייטיב: עידן רגב, מאיה פלר | מנהל לקוח: נועה יעקובוביץ, חן טלקר | הפקה: מיאלמה | משרד מדיה: מדיה קום | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: שירי פרידמן 

מקום שני: קופ"ח מכבי  |  יהושע TBWA

הפרסומת של קופ"ח מכבי עם אדיר מילר מאבדת את הפסגה ויורדת מקום אחד

 

משרד פרסום: יהושע TBWA | לקוח:  מכבי שירותי בריאות | סמנכ"ל שיווק: נירית בן קיש | מנהל פרסום: לבנת פורטה רוקט, ליאת פישר, רבקה שרגא, אוהד יפרח | מנהל קריאייטיב: קורן וייס | מנהל לקוח: אור לוין, שלו בן חיים, דפנה דביר, בר פלד | הפקה: קוקורוזה, ענת הררי | משרד מדיה: OMD TLV | מנהל קמפיין של משרד המדיה: רונה וולברום, מורן הובר, אורטל שלמה

מקום שלישי: דלתא | אדלר חומסקי

החורף מגיע וממשיך לככב בדירוג. הפרסומת של דלתא לקולקציית הפיג'מות החדשה שלה עושה את העבודה

משרד פרסום: אדלר חומסקי | לקוח:  דלתא | שם הפרסומת: מיני - מי | משנה למנכ"ל: טל ריבן | סמנכ"ל ומנהל קריאייטיב: מיכאל קוטקס | סמנכ"ל שיווק: אייל עמית | מנהלת שיווק: מורן בגנו | קופירייטר: יובל פרחי | ארט דיירקטור: איילת אראל | מנהל לקוח: טל ויסבוך | סופרוויזרית: יעל שגיב | הפקה: מיאלמה | משרד מדיה: מדיה קום | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: שירי פרידמן ועינת מוניס

 על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות הבולטות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+. 

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):  
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9% 

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+.  טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%