N12
פרסומת

חיוך שמתחיל בשדה - זו הפרסומת שאהבתם השבוע

אילנית לוי מעירה את אלירז באמצע הלילה בשביל אקונומיקה, רותם סלע מאחרת לפרסומת של קאזה ועמוס לביא מגדל תפוחי אדמה לתפוצ'יפס מזמין אותנו למשרד. הפרסומות שאהבתם השבוע

קקטוס הזהב
Business
פורסם:
פרסומת לתפוצ'יפס
עמוס לביא מגדל תפוחי אדמה
הקישור הועתק

מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?

מקום שלישי: טאצ' | ענבר מרחב g האבאס

אילנית לוי בהריון שולחת את אלירז באמצע הלילה להביא אקונומיקה בפרסומת לטאצ'

סמנכ"ל שיווק ומכירות: אוראל פרדי | מנהל פרסום ופיתוח עסקי: מני חזן | מנכ"ל משותף: אור גלייכר | מנהל קריאייטיב: דניאל בניה | קופירייטרית: גפן פרטיג | ניהול לקוח: שרית בן צור, אוהד שאול, תומר כהן | הפקה: ZOA Films

מקום שני: משרד הבריאות | לפמ


רותם סלע מאחרת לצילומים של קאזה ויוצאת למסע בין בתים בריצה

לקוח/קאזה: מוש סרגה, קובי רווח | מנהל קריאייטיב:טל יגר | סמנכ"ל לקוחות: דורון דוסטרה | הפקה:מיאלמה
משרד מדיה:זרמון

מקום ראשון: תפוצ'יפס | אדלר חומסקי

עמוס לביא, מגדל תפוחי אדמה לתפוצ'יפס מכיר לנו את המשרד שלו - השדה

סמנכ"לית שיווק : קרן ברקת | מנהל.ת תחום: עומר כרמלי | מנהל תוכן ודיגיטל: אברי משטרי | מנהל קריאייטיב: קובי כהן | מנהלת ארט: גורג'ס – איילת אראל | ניהול לקוח: חני קדוש, ליאור רחמים, נעמה פולוס | חברת הפקה: יש הפקות | משרד מדיה: יוניון מדיה | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: דנה מנור | מנהל.ת תקשורת שיווקית: שירן אוחנה | מנהל.ת הפקות: שירה לוי

פרסומת

על המדד

מדד הפרסומות פותח על ידי חברת המחקר שילוב ונועד להעריך את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 12 שאלות שונות): זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר. לדוגמא: פרסומת המקבלת את הציון 80, טובה יותר מ 80% מהפרסומות שנבדקו עד כה.

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%