N12
פרסומת

לשחרר את סטטיק: פרטנר במקום הראשון בקקטוס הזהב

במקום הראשון: שלישיית מה קשור מגלים את פרטנר TVּ. במקום השני, מקדונלד'ס עם הארוחה של FRIENDS, ובמקום השלישי, צה''ל בקמפיין מרגש למשרתי הקבע והמילואים. אלו הפרסומות שעשו את השבוע

קקטוס הזהב
קקטוס הזהב
פורסם:
קקטוס 24.12
הקישור הועתק

קקטוס הזהב 2025: קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?

מקום 1:

PARTNER |

McCANN תל אביב

שליישית מה קשור ופרטנר עלו למקום הראשון משבוע שעבר, עם מבצע החילוץ של סטטיק.

מקום 2: מקדונלד'ס| יהושע/TWBA

במקום השני: מקדונלד'ס והמהדורה המוגבלת של FRIENDS עולים מקום אחד למעלה.

מקום 3: צה''ל |לפמ


במקום השלישי: קמפיין מרגש של צה''ל עבור המילואימנקים ומשרתי הקבע.

ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?

על המדד

דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.

פרסומת

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%