N12
פרסומת

בכל הצבעים: בנק הפועלים עם הפרסומת המובילה של השבוע

במקום הראשון: אירנה ממשיכה עם השופינג, והילה קורח ממליצה לה על העוזר הפיננסי של בנק הפועלים. מיד אחריהן: פרלה יוצרת מערכת יחסים עם הוולטית בזכות המשלוחים המרובים שהיא עושה. במקום השלישי: מטרנה יוצאים עם מוצר חדש לבייביז שלנו - מטרנה גולד פרו. אלו הפרסומות שעשו את השבוע

קקטוס הזהב
Business
פורסם:
קקטוס 6.8
הקישור הועתק

קקטוס הזהב 2025, גם השבוע קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?

מקום 1: בנק הפועלים |GITAM BBDO

במקום הראשון: אירינה קונה את הנעל היקרה שרצתה, ורק אם היה לה את העוזר הפיננסי של בנק הפועלים, הוא כנראה היה מתריע על החריגה בעו"ש. אבל זה לא מה שיעצור אותה מלהזמין את אותה נעל גם בצבע נוסף.

מקום 2: McCann| wolt תל אביב

פרלה והמשלוח הקבוע כל כמה ימים בשבוע, שכבר גרם לה לחסוך בדמי משלוח ולבנות מערכת יחסים עם הוולטית מגיעים אל המקום השני.

מקום 3: מטרנה | 42.2

פרסומת

במקום השלישי: הכי קרוב לאימא, מטרנה בעוד פרסומת מרגשת לבייביז הקטנים שלנו עם מוצר חדש - מטרנה גולד פרו.

ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?


על המדד

דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%