תוך 2 שניות בלבד: מד''א חוזרים לפסגת קקטוס הזהב
מירי בוהדנה וחיים מזכירים כמה מהיר וזמין השירות של מד"א במקרה חירום רפואי. במקום השני, נעמי לבוב וטורנדו מעניקים כבוד והערכה לטכנאים. במקום השלישי, יעל בר זוהר וגיא זוארץ עם כללית,שנמצאים שם בכל זמן ובכל מצב. אלו הפרסומות שעשו את השבוע

קקטוס הזהב 2025, גם השבוע קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?
מקום 1: מגן דוד אדום | GREY (אדלר-חומסקי & ורשבסקי)
במקום הראשון: מירי בוהדנה מרגיעה את חיים ומזכירה לו שבמקרה חירום רפואי מד"א זמינים בכל רגע עם שיחת טלפון אחת ומענה תוך שתי שניות בלבד.
מקום 2: טורנדו |McCann תל אביב.
במקום השני: נעמי לבוב חוזרת עם פרסומת חדשה של טורנדו, והפעם היא מעניקה לטכנאי כבל מאריך, כי בטורנדו יודעים להעריך גם את העובדים וגם את הלקוחות.
מקום 3: שירותי בריאות כללית | publicis | גליקמן שמיר סמסונוב
יעל בר זוהר וגיא זוארץ עם הפרסומת של כללית, שמזכירה לנו שלא משנה מתי - הם שם. עם שירותים 24/7 וליווי בכל מצב, כללית תופסת את המקום השלישי בדירוג.
ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?

על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.
תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.
טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%