מתארגנת לשוק: הפרסומת של בנק הפועלים כובשת את הדירוג השבועי
במקום הראשון: אירנה נעזרת בהילה קורח כדי להיות מוכנה לכניסה לשוק ההון עם היוזמה של בנק הפועלים. במקום השני, משה פרץ עם מייבש הכביסה של סנו מקסימה, ואילו את המקום השלישי קוטפת תום יער עובר מסע שלם בעקבות הריח הממכר של המרכך של בדין. אלו הפרסומות שעשו את השבוע

קקטוס הזהב 2025, גם השבוע קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?
מקום 1: בנק הפועלים |GITAM BBDO
במקום הראשון: אירנה מגלה על היוזמה החדשה של בנק הפועלים ונעזרת בהילה קורח כדי להיות מוכנה כמו שצריך לכניסתה לשוק ההון.
מקום 2: סנו מקסימה | BRUKNER YAAR LEVY
במקום השני: משה פרץ בעוד פרסומת חמודה במיוחד עם המוצר החדש של סנו מקסימה למייבש הכביסה.
מקום 3: בדין| McCann תל אביב
במקום השלישי: תום יער מבינה שגם אם היא לא אוהבת את לעשות כביסה, היא מוכנה לעבור את כל התהליך רק כדי להמשיך להריח את הניחוח הממכר של בדין.
ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?
על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.
תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.
טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
