מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?  

מקום ראשון: שופרסל | GITAM BBDO

אף אחד לא אוהב שנוחתים עליו. בטח לא בערב החג. המאמצים של אירנה להתנער מהחברים המעצבנים מביא את ליאת הר לב ואת שופרסל לצמרת הדירוג השבועי.

משרד פרסום: גיתם BBDO | לקוח: שופרסל | סמנכ"ל שיווק: זיו קסלמן | מנהלת יח' תקשורת שיווקית: רוית קונצרני | מנהלת שיווק: שיר אשכנזי | מנהל פרסום: ניקול ביליק | סמנכ"ל קריאייטיב: ערן טלמור | מנהל קריאייטיב: אמיר אסייג | צוות קריאייטיב: עדי זוהר, אביעד רוזנברג, גבריאלה אלקיים ודס שטיין | סמנכ"ל לקוחות: רועי תורגמן | סופרוויזירית: שובל ברנט צורף | צוות ניהול לקוח: שני שפירא, דר שמעוני ומאיה כרמון | הפקה: מיאלמה | מפיקים: נועה נורליאן ואלון שמואלוף | משרד מדיה: TMF ואושן | מנהל קמפיין של משרד המדיה: דפנה גורן, אביטל דיין, דורין מור ודניאל אלאלוף 

מקום שני: בנק לאומי | McCann

מקום שלישי: השחר העולה | ענבר מרחב g האבאס

משרד פרסום: ענבר מרחב g האבאס | לקוח: השחר העולה | שם הפרסומת: אל המעיין | סמנכ"ל שיווק ומכירות: יהלי רובינשטיין | מנהלת פרסום: רחלי לבקוביץ'-מלכה | מנכ"לים משותפים: בן סבר, אור גלייכר | מנהל קריאייטיב: טל מנור | ניהול לקוח: שרית בן-צור חדד, תומר כהן, קרן שוייצר | הפקה: זואה פילמס | מדיה: ליאור גרינץ | מדיה דיגיטל: יפית אבני, שניר ארונוביץ'

 
על המדד

דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות הבולטות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+. 

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):  
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9% 

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+.  טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%