שותים או אוכלים? הפרסומת של טרה מככבת בראש קקטוס הזהב
במקום הראשון: טרה משיקה משקה בטעם חדש של צמר גפן בלי סוכר. אחריה, ביטוח הפניקס עם נוסע חדש במונית של אשר. במקום השלישי: סופר-פארם, שלוקחת אותנו מתחת לים עם סאמר סייל צבעוני. אלו הפרסומות שעשו את השבוע אלו הפרסומות שעשו את השבוע

קקטוס הזהב 2025, גם השבוע קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?
מקום 1: טרה |publicis | גליקמן שמיר סמסונוב
במקום הראשון: שותים או אוכלים? טרה משיקה טעם חדש של צמר גפן, ומצליחה לשכנע שגם בלי סוכר, המשקה הזה גונב את ההצגה מהקינוח עצמו.
מקום 2: הפניקס McCann| smart
במקום השני: המונית של אשר חוזרת, והפעם עם צעיר שמכר את הרכב שלו מגלה בדיעבד שהביטוח ש"נתן במתנה", היה יכול להיסגר בשנייה דרך הפניקס סמארט.
מקום 3: סופר פארם | PRESSMAN-BARUCH
במקום השלישי: הסייל הגדול של הקיץ יורד מתחת לפני הים. סופר-פארם לוקחת אותנו למסע צבעוני באוקיינוס בעזרת שילוב יצירתי של בינה מלאכותית.
ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?
על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.
תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.
טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%

