מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?  

מקום ראשון: ביטוח 9 | גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס

הוא ניסה כל כך הרבה פעמים, ועדיין המאבק נמשך: אודי כגן מנסה ללמד איך עושים ביטוח של צעירים. זה נגמר במסעדה עם צ'ופ-סטיקס ובצמרת הדירוג.

משרד פרסום: גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס | שם הפרסומת: ביטוח 9 – מסעדה אסייתית | מנכ"ל משותף ומנהל קריאייטיב ראשי: יגאל שמיר | צוות קריאייטיב: אבנר ראסל, יעל אפלבאום, דודי בן סימון | סמנכ"ל לקוחות: קרן שכטר ויסמן | סופרוויזר: דור כתבי | תקציבאית: רוני אורה | סמנכ"ל אסטרטגיה: יובל גרופי | מעצבים גרפיים: אלעד שרון וירדן לביא-בר | מנהלת מחלקת הפקה: מירי סלהוב | מפיקה: נועה פולק | סמנכ"ל שיווק: מרב קליפר פרץ | מנהלת שיווק: ורד ברזילי | מנהלת פרסום: רותם מזרחי | במאי: רני כרמלי | חברת הפקה: אוג

מקום שני: משרד הבריאות - עידן הלא-נעים | לפ"מ

משרד פרסום: לפ"מ | שם הפרסומת: משרד הבריאות/משקאות ממותקים | מנהלת פרסום והסברה: סמדר שזו בן - שמחון | מנהלת תוכן והפקה : נורית פיינמן | מנהלת לקוח: מאיה לוי | הפקה: מארקט מאסטר | משרד מדיה: לפ"מ | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: דיאנה מסלם

מקום שלישי: מזרחי טפחות | ראובני פרידן IPG

משרד פרסום: ראובני פרידן IPG | לקוח: מזרחי-טפחות | שם הפרסומת: מזרחי-טפחות LIVE | סמנכ"ל שיווק: תרי ישכיל | מנהלת תקשורת שיווקית: עינב שגיב | מנהלת מדור פרסום: מירב ללוש | מנכ"ל משותף ראובני פרידן: זיו קורן | משנה למנכ"ל ראובני פרידן: שירי הייסר | מנהל קריאייטיב: ינאי וולף | ניהול לקוח: מעין רום, דוד רביאן, שני דרור, פז חיים | הפקה: ראבל
פוסט: פלייגראונד | משרד מדיה: מרקורי | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: שירלי שיינברג | משרד דיגיטל: ארלו | משנה למנכ"ל ארלו דיגיטל: יניב פרטוש | ניהול מדיה דיגיטל: עידן אזולאי, עדי גבאי | ניהול לקוח דיגיטל: יובל מירנדה



על המדד

דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות הבולטות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+. 

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):  
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9% 

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+.  טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%