מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?  

מקום ראשון: ביטוח 9 | גליקמן שמיר סמסונוב Publicis

משרד פרסום:  גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס | שם הפרסומת:  ביטוח 9 - רמזורים | מנכ"ל משותף ומנהל קריאייטיב ראשי: יגאל שמיר | צוות קריאייטיב: אבנר רסל, יעל אפלבאום, דודי בן סימון | סמנכ"ל לקוחות: קרן שכטר ויסמן | סופרוויזר: דור כתבי | תקציבאית: רוני אורה | סמנכ"ל אסטרטגיה: יובל גרופי | מנהלת מחלקת הפקה: מירי סלהוב | מפיקה: נועה פולק | סמנכ"ל שיווק: מרב קליפר פרץ | מנהלת שיווק: ורד ברזילי | מנהלת פרסום: רותם מזרחי | במאי: רני כרמלי | חברת הפקה: אוג 

מקום שני: בזק | אדלר חומסקי & ורשבסקי

 

 משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי | לקוח: בזק | שם הפרסומת: כל אחד צריך סיב יותר מוגן | סמנכ"ל שיווק: טלי פולג | מנהלת מרקום: שרון הופשטיין | מנהלת הפרסום: יפעת גולן | משנה למנכ"ל ומנהל קריאטיב ראשי: טל ריבן | משנה למנכ"ל וניהול לקוח ראשי: אלעד הרמל | סמנכ"ל קריאטיב: מיכאל קוטקס | קופירייטר ראשי: יובל פרחי | מנהלת לקוח: דניאל טובלי פלד | משרד מדיה: מדיה קום | מנהלת מדיה: טל מוצפי | פלנרית מדיה: נוי אמבר

מקום שלישי: דיסקונט | אדלר חומסקי & ורשבסקי

משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי | לקוח: בנק דיסקונט | שם הפרסומת: חניה חינם בכחול לבן ובחניונים עם מפתח דיסקונט | מנהלת השיווק: סביון בר-סבר | מנהלת הפרסום: יעל ברמק | משנה למנכ"ל ומנהל קריאטיב ראשי: טל ריבן | משנה למנכ"ל וניהול לקוח ראשי: אלעד הרמל | סמנכ"ל קריאטיב: מיכאל קוטקס | מנהל קריאטיב: קובי כהן | מנהלת לקוח: דניאל טובלי פלד | משרד מדיה: מדיה קום | מנהלת מדיה: שיר רוזן | פלנרית מדיה: עינת מוניס


על המדד

דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות הבולטות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+. 

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):  
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9% 

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+.  טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%