מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?

 מקום שלישי: משרד התחבורה | לפמ

10 קמ"ש פחות יכולים פי 2 סיכוי לחיות: הרלב"ד (הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים) של משרד התחבורה בקריאה לנהגים להוריד את המהירת ולהימנע מפגיעה בהולכי רגל עם המסר: עדיין אפשר לתקן.  

 מנהל חטיבת הסברה וחינוך : נחמה לאור - דרורי | מנהלת אגף הסברה: ליאת קרביץ-דיין | קריאייטיב: ערן ברקן ואביב שטיין | במאי: אמרי דקל-קדוש | מנהלת לקוח: לימור סמרה | תקציבאית : טלי מורלי | מנהלת תוכן והפקה : נורית פיינמן | משרד מדיה: לפמ | מנהלת מדיה: טליה לוינס | מדיה : דיאנה חנציס - מסלם 

מקום שני: משרד הבריאות | לפמ

אסי עזר שואל את בן זוגו אלברט את מי הוא רוצה לקחת לחופשה בסיישל בפרסומת לחודשיים מתנה בביטוח הרכב 

 סמנכ"ל שיווק: גיל שגיב | מנהל פרסום: ענת מזרח | מנכ"ל משותף ראובני פרידן: זיו קורן | סמנכ"ל לקוחות: שירי הייסר בן גור | מנהל קריאייטיב: דני יעקובוביץ' | מנהל לקוח: רון שפונט | תקציבאית: דריה שיכטמן | הפקה: ראבל | משרד מדיה: יוניברסל | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: יובל זילבר, גיל פלר 

מקום ראשון:משרד הבריאות | לפמ

לא מחכים, מתח...: דודו ארז יוצא למשאל רחוב של משרד הבריאות בקריאה לציבור להתחסן  

 קראייטיב: ירון תגר | במאי :חגי לפיד | מנהל לקוח:מאיה לוי | מנהלת תוכן והפקה : נורית פיינמן | משרד מדיה: לפמ | מנהלת מדיה : טליה לוינס | מדיה: דיאנה חנציס מסלם

על המדד

מדד הפרסומות פותח על ידי חברת המחקר שילוב ונועד להעריך את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 12 שאלות שונות):  זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר. לדוגמא:  פרסומת המקבלת את הציון 80, טובה יותר מ 80% מהפרסומות שנבדקו עד כה.

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+.  טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%