מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?

 מקום שלישי: קרלינה למקה | מקאן תל אביב

הנסיך והעדשה: אסי עזר הנסיך המפונק ובר רפאלי מציגים את המשקפיים החדשים של קרלינה למקה - פרו אופטיק.   

 

 סמנכ"ל שיווק: אורן בר גיל | מנהלת פרסום: אוריין ליבר | מנהל קריאייטיב: סיגל עבודי, מל כספי, אוסקר מנדל, מאי אידי | מנהל לקוח: שני גולדשטיין, מרטה צגאי | הפקה: שבתאי ורונן הפקות | משרד מדיה: יוניברסל
מנהל קמפיין של המשרד מדיה: שלומי פרידן, ירדן אימבר

מקום שני: מגדל | ברוקנר יער לוי

הסוד לאומנות החניה ברוורס: גורי אלפי מסביר איך לנהוג ודופק רכב בפרסומת לתוכנית הביטוח החדשה של מגדל - מגדל פיקס. 

 

 סמנכ"ל שיווק, דיגיטל וחדשנות: תומר רובינשטיין | מנהלת מחלקת תקשורת שיווקית: ליאת פרי | מנהל קריאייטיב ראשי: יורם לוי | משנה למנכ"ל: שלי יערי | ניהול לקוח : גל בר וטל בסון | קריאייטיב: רועי נורקין, נאוה בן משה וחן שפר | הפקה: אביבית שבת ולין דוד | חברת הפקה: ג'ימיני | במאי: ירון שילון | משרד מדיה: ברוקנר יער לוי | דיגיטל: מידן צויבל | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: אליאנה הררי

מקום ראשון: מזרחי טפחות | ראובני פרידן IPG

במקום הראשון דביר בנדק בפרסומת למזרחי טפחות אומר שלעבור בנק זה פשוט

 

סמנכ"ל שיווק: דינה נבות | מנהלת תקשורת שיווקית : עינת הלפמן | מנהלת מדור פרסום ומדיה: מירב ללוש
מנכ"ל משותף ראובני פרידן: זיו קורן | סמנכלית לקוחות: שירי הייסר | סמנכ"לית קריאייטיב: מיטל שקדי | סמנכ"ל אסטרטגיה: טל חן | ארט: ינון יוסף, אייל לבנון | מנהל לקוח: רון שפונט | תקציבאית: דריה שיכטמן | הפקה: ראבל | משרד מדיה: מרקורי | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: שירלי שינברג 

על המדד

מדד הפרסומות פותח על ידי חברת המחקר שילוב ונועד להעריך את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 12 שאלות שונות):  זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר. לדוגמא:  פרסומת המקבלת את הציון 80, טובה יותר מ 80% מהפרסומות שנבדקו עד כה.

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+.  טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%