בול בזמן: ביטוח 9 חוזרת לצמרת קקטוס הזהב
במקום הראשון: אודי כגן מציל את אביו מלעשות טעות ולא לסגור ביטוח רכב בביטוח 9. שבוע שלישי ברציפות במקום השני נמצאים נעמי לבוב וטורנדו אינוורטר. וגם אינדהגיים ודיסקונט שמלווים צעירים בדרך לעצמאות כלכלית לא זזים מהמקום השלישי. אלו הפרסומות שעשו את השבוע

קקטוס הזהב 2025, גם השבוע קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?
מקום 1: ביטוח 9|publicis | גליקמן שמיר סמסונוב
במקום הראשון: אבא של אודי כגן כמעט חותם על ביטוח רכב שלא מביטוח 9 אבל ברגע האחרון, אודי מתקשר ומציל את המצב.
מקום 2: טורנדו |McCann תל אביב
טורנדו ונעמי לבוב לא זזים מהמקום השני בדירוג, בזכות הגיוס המקורי שלה ושל השכנים בשכנוע שמעון, השכן ממול, לעבור לטורנדו אינוורטר.
מקום 3: דיסקונט |GREY (אדלר-חומסקי & ורשבסקי)
גם השבוע אינדהגיים ורותם סלע מככבים בפרסומת של דיסקונט, ומלווים צעירים בדרך לעצמאות כלכלית, כך נשארו יציב במקום השלישי בדירוג קקטוס הזהב.
ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?
על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.
תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.
טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%

