יא ווארדי: פריסבי מחזירה את חגיגה בסנוקר לקקטוס הזהב
במקום הראשון, פריזבי עושים מחווה ל"חגיגה בסנוקר", ומחזירים את הדמויות בעזרת AI לרגע של רכישת רכב. במקום השני, סלקום טוי פלוס מחברת את המשפחתיות הישראלית לפתיחת השנה; ובמקום השלישי, אגף השיקום מזכיר לפצועי נפש מהשירות שלא נשארים לבד. אלו הפרסומות שעשו את השבוע

קקטוס הזהב 2025, גם השבוע קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?
מקום 1: Freesbe
מחווה מרגשת לחגיגה בסנוקר עם שימוש חכם ב-AI, שגורם לדמויות האייקוניות לחזור לחיים ולרכוש רכב חדש. בזכות ביצירתיות והמקוריות זכו פריסבי השבוע במקום הראשון בדירוג.
מקום 2: סלקום
במקום השני: חוזרים הביתה עם סלקום טוי פלוס שמחברת את המשפחתיות הישראלית עם פתיחת השנה החדשה.
מקום 3: משרד הביטחון - אגף השיקום | לפמ
אגף השיקום של משרד הביטחון, מושיט יד לכל מי שמתמודד עם פציעות נפשיות עקב השירות שלו, ומזכיר שלא צריך להתמודד לבד. כך הגיעו אל המקום השלישי בדירוג.
ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?
על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.
תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.
טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%

