N12
פרסומת

ה-AI נכנס לצ'אט: מאוחדת קוטפת את קקטוס הזהב

במקום הראשון: הטורטלים משיקים את צ'אט ה-AI החדש של מאוחדת. במקום השני: נעמי לבוב עם טורנדו, מדגימה איך כבל מאריך יכול להעריך גם את העובדים והלקוחות. מיד אחריהם במקום השלישי משה פרץ עם להיט חדש לסנו מקסימה. אלו הפרסומות שעשו את השבוע

קקטוס הזהב
Business
פורסם:
קקטוס 2.7
הקישור הועתק

קקטוס הזהב 2025, גם השבוע קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע? 

מקום 1: קופת חולים מאוחדת |LEADOgilvy

במקום הראשון: הטורטלים מדגימים כמה פשוט להשתמש בצ'אט החדש של מאוחדת, שמופעל על ידי AI ונותן מענה ושירות לכל צורך.

 מקום 2: טורנדו |McCann תל אביב.


נעמי לבוב שוב במקום השני בדירוג, ומוכיחה בפרסומת החדשה של טורנדו שעם כבל מאריך אפשר להעניק הערכה חזרה לעובדים.

 מקום 3:  סנו מקסימה | BRUCKNER YAAR LEVI

משה פרץ מגיע למקום השלישי בדירוג עם להיט חדש בהשראת הריח של סנו מקסימה ג'ל ומרכך באחד.

ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג? 

                            

 
על המדד

דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+. 

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):  
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9% 

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%