זקוקה להדרכה? המקופ''חות של מכבי מגיעות שוב לראש הדירוג
מכבי שומרת על המקום הראשון עם המקופ''חות. בנק לאומי נשאר במקום השני וממשיך עם הנוסחה המנצחת של "כמה נוח", עם עומר אדם וגל תורן. בנק דיסקונט חוזר לדירוג עם רותם סלע, שדופקת על דלתות של לקוחות כדי לחגוג את 3% על העו"ש. אלו הפרסומות שעשו את השבוע

קקטוס הזהב 2025, גם השבוע קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?
מקום 1: מכבי שירותי בריאות |McCann תל אביב
מכבי שוב בראש דירוג, ומוכיחים שכשאתם לא מקופח ים מהקופה שלכם, אתה נשאר במקום הראשון.
מקום 2: בנק לאומי | McCann תל אביב
במקום השני: בנק לאומי לא מוותר על המקום השני גם השבוע. כנראה נוח להם להישאר בטופ, עם להיט נוסף של עומר אדם וגל תורן.
מקום 3: מפעל הפיס | GREY (אדלר-חומסקי & ורשבסקי)
במקום השלישי: רותם סלע חוזרת בעוד פרסומת של דיסקונט, והפעם היא לא רק מסבירה כמה מרגש זה לקבל 3% על העו"ש, היא גם דופקת על הדלת של הלקוחות כדי לוודא שכולם מתרגשים יחד איתה.
ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?
על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.
תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.
טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%

