זמנים, מועדים ואסטרולוגיה
תגובות (78 תגובות ב-50 דיונים)
50. האמת שאסור מבחינת התורה
וזה איסור חמור מאוד, אבל שיידעו שאם למישהו יש נטייה לאותו מין אליו הוא שייך- התורה לא תבוא אליו בטענות- כשם שהיא לא תבוא בטרוניות לאדם שהרגיש כעס או קנאה. רק שלא יביא את ההרגשה לידי מעשה.
* דנית   28/09/10 | 01:24
49. יש לי רק דבר אחד להגיד
איש באמונתו יחיה
* מאמינה   12/07/10 | 14:02
48. כואב מאד
בן עזאי היה יוצא מקברומ לשמע השימוש בדבריו לכזה מן התר אנשים לא לומדים דברים בצורה נכונה ומסיקים מזה מסקנות מעוותות
* הא הא הצחקתם אותי   12/07/10 | 02:00
47. החקר שלך כנארה לא מספיק מעמיק סתכלי ברש"י הפשוט
אני לא מאמינה עכשיו יעשו את זה מותר אין לי בעיה אישית איתם הם יכולים להיות אנשים נהדרים אבל הם עושים בחירה רעה בחיים וכתבות כאלה מעודדות אותם לאאא זה השיא!!!!!!!!! הומו דתי
* שפיות   08/07/10 | 01:58
46. די לשנאת חינם!!! אנחנו כולנו בני אדם !!!
* אלון   05/07/10 | 18:39
45. הומופובים די עיצבנתם אותי
אי אפשר לחיות בארץ הזו יותר. מנסים להוכיח לכם שהומואיות ויציאה מהארון זה בסדר. אבל אתם תעשו הכוווווווווול כדי שלהומואים לא יהיו זכויות סדירות. כולכם ההומופובים צריכים להתבייש אסור בתחתית האיסור לתת לכם במה................><
* ............   05/07/10 | 14:45
44. בורות בשם הנאורות. כל מי שקיבל 10 בחיבור ובמה להתבטא בפומבי
נהיה מינימום רש"י של התורה. על משכב זכר מתחייבים ב"כרת" בדיוק כמו אח ששוכב עם אחותו, אב עם ביתו ואם עם בנה. כל פרשת גילוי העריות הזו ואיסור יחסים הומוסקסואליים נזכרים בנשימה אחת. למה הדבר דומה? למי שמחלל שבת, אוכל חמץ בפסח וכו'. אם אדם מקיים יחסי אישות עם גבר, זה כבר לא משמעותי אם ישמור על איסור אכילת חמץ בפסח או איסור ל"ט אבות מלאכה בשבת, הוא ממילא נתחייב כרת. מחר הכותבת "תכשיר" את אלה שמגיעים בשבת בבוקר לבית הכנסת ברכב ליסינג, כי כתוב "שורך וחמורך" וזה לא שלך, ניתן לך לשימוש בלבד - לא?!
* ציון בזוקה   02/07/10 | 16:19
43. ל-30 ולשכמותה - ליבי עליכם
צרי מוחין וקטני נשמה. עד מתי הבערות? עד מתי ההשתלחות באחר? תגובותיכם רק הופכים אותכם לקטנים. האל הכול יכול ברא את כולנו כפי שאנחנו. אם הוא בחר לברוא בני אדם בעלי נטיות שונות זה מזה, מי אנחנו שנתערב? כל עוד האדם שומר על ערכי יסוד של ואהבת לרעך, עובד ותורם לחברה וכד' אין לאף אחד זכות לבקר אותו. אני אישית לא שייכת לקהילה המדוברת אך מכבדת ומקבלת את כולם כשווים לי ולעיתים כשווים יותר, במקרים שאכן יש לאי אלו אנשים "תעודות" על פועליהם והתנהגותם כמו לכל אדם אחר בלי הנטייה הספציפית.
* צאו מעדר הפנטיות שלכם   02/07/10 | 13:34
ליבי עליך כנסי בקשה "לוחמת חופשת"
אם אני יצוד מאות ואלפים של חיות בשביל מעילים ואמכור אותם לאנשים ואני מבטיחה לתת חצי לצדקה אז מה? זה בסדר מבחינתך ואהבת לרעך... ועבודה... תביני לא את יכולה לקבוע מה נכון ומה לא מה מספיק טוב מי שברא אותך יותר חכם ממך.........
* אם פנאטי זה אמיתי אני פנאטי גאה   08/07/10 | 02:06
42. האנשים כאן שכותבים שצריך להלחם ולהשתנות ו"לצאת מההומואיות"
* מודעים לזה שהם מדברים על עצמם?   02/07/10 | 08:42
41. להקשיב כולם,,,,,,,,חובה לקרא את תשובה ל35מ היהודי
* AAA   02/07/10 | 04:00
40. מילים כדורבנות!
* מישו   02/07/10 | 01:02
39. ה' ירחם, מה זה החירטוט הזה שזה מותר?!
איסור חמור בהחלט.
* יהודייה   02/07/10 | 00:16
38. סתם לידע כללי...
התורה לא אוסרת את הנטייה המינית בין בני זוג מאותו המין אלא רק את האקט המיני עצמו... איסור משכב זכר, לא נטיית זכר...
* חן   01/07/10 | 22:08
37. לא מבין את הקשר שבין הומו לאיסורי תורה
הומו זו מערכת רגשות. בהחלט אפשר להיות הומו דתי, מלא ברגשות כלפי גברים אך לא נותן להם שום ביטוי פיזי, כפי שמי שמרגיש משיכה לבנות צעירות חי את חייו ללא מימוש היכולת לקיים יחסים עם בנות צעירות וזה לא עושה אותו עבריין. לבני אדם שונים אתגרים שונים והתורה דורשת מכולן עבודת נפש על היצר המכוונת לקיום של חברה נורמטיבית בה מערכת היצר המיני מופנית לבנית העולם והתא המשפחתי.
* יואל   01/07/10 | 19:36
36. כל הדת מושתתת על חוקים פרימיטיבים מלפני 2000 שנה
כל החוקים בתנך הם חוקים פרימיטים אשר ברובם הגורף לא רלוונטים בגרוש כיום. הם שונו ופורשו כל פעם בצורה שונה כדי להתאים את עצמם למצב הפוליטי באותה תקופה. גם היום ניתן לראות רבנים אוסרים לעשות דבר ושבוע אחרי זה עובדים קשה כדי למצוא סייג או פירצה בחוק כדי לעקוף אותו. קיצור משכב זכר הוא חוק פוליטי ערכי שנוצר למנוע פגיעה בדרך "הישרה" של תפיסת האדם לגבי כבודו. כמו שמצאו דרך שאפשר לדבר בטלפון הסלולי בשבת אם משתמשים בקיסם ללחוץ על הכפתורים ככה ימצאו בעתיד שמותר משכב זכר אם על הקיר יש תמונה של הרבי מה-שמו. בהצלחה לכל שונאי האחר שנמצאים ומטקבקים פה.
* אורי   01/07/10 | 17:40
יקירי - כנראה שמעולם לא לימדו אותך !
אתה מסתכל על התורה כאל מסמך שמישהו יצר, וכתוצאה מכך אתה בא ומנתח מסקנות כאלו ואחרות. אך היהודים שומרי תורה ומצוות יודעים שהתורה נכתבה לא כמסמך אלא כציווי שמימי, והקב"ה ידע מלפני כששת אלפים שנה את מה שיקרה גם בעוד ביליארדי שנים... תינוק שנשבה, לך ללמוד קצת. ואם הנך אפיקורוס צר לי עליך...
* אורי הגדול   01/07/10 | 18:58
35. נסתרות דרכי האל
הרי כתוב בתורה ועם זה כל אחד יסכים שאלוהים יודע הכל והכל ידוע מראש.... 40 ימים לפני שאדם נולד , וזה לפי פרשנות חכמים מקבל האדם הדרכה על מעשיו בעולם ועל עצם קיומו... אם הכל ידוע מראש הרי שגם אם גבר היותו הומו היא דבר ידוע מראש , והנשמה שהקב"ה נתן בו ידעה לאן היא הולכת. אז אםזה ידוע מראש מי אנחנו בעולם שנוכל למנוע מכוח עליון חזק כל כך לגרום לזה לקרות?? זכות הבחירה ידועה.....אבל שוב אםהכל ידוע מראש..איפה הבחירה שלי? שתהיה לכולם שבת שלום! תהיו אנשים טובים תעשו מצוות שמחו את כולם ותעשו את מה שכולם רוצים....תחייכו
* מי שיכול לענות שיענה..תורה בפשטותה..   01/07/10 | 17:39
התשובה
ומה אם האנשים שנולדו עם חולה במחלה מבלי יכולת בחירה ? איני יודע חשבונות שמיים... אך ברור שאדם שנולד עם חסרון, במקרה זה נטיה שמתנגש עם התורה, סימן הדבר שתיקונו בעולם הוא ההתמודדות עמה.. (אם הוא נולד כך מכיוון שבגלגול הקודם שכב אם נשים על ימין ועל שמאל... או משום שבגד באשתו, או משום איזשהו סיבה אחרת.. רק הנמצא בשמיים יודע זאת, ואיני טיפש שמתיימר כלל להבין חשבונות שמיים....) אך כאמור ברור הוא, שאם אדם נולד אם נטייה שהתורה אסרתו, הוא נולד למטרה להתמודד עמה, ואם הקבלות האלו הוא יבוא אחרי המאה ועשרים למעלה, אם נצחון או ח"ו אם אי ההתמודדות המצופה.
* יהודי   01/07/10 | 19:10
יהודי: ממש הסבר לעניין,עם המון משמעות, ישר כח
* AAA   02/07/10 | 03:57
כל הכבוד
אני מסכים עם כל מילה ומילה שאדם שנולד עם חסרון צריך לתקן אותו, ובנוסף חשוב שאנשים מסביבו יעזרו לו, ויגידו לו תמיד, "אתה כן יכול"
* אבי   03/07/10 | 21:19
זה כמו שאדם ייולד עם נטייה לכעס וכדו'..
* נכון   28/09/10 | 01:27
34. בולשיט!
אין לי דבר וחצי דבר נגד קהילת הלהט"ב- לסביות, הומואים, טרנסג'נדרים וביסקסואלים. אבל מה שכותבת כאן הגב' המלומדת, הוא בלתי נכון בעליל! היא טועה ומטעה. בתורה כתוב שחור על גבי לבן מה היחס של הדת לאוכלוסית הגאים, אז מספיק עם להסיק מסקנות מופרכות.
* שרית   01/07/10 | 17:32
33. כנסו בבקשה
היהדות לעולם לא משתנה החוקים ומישפטים בתורה הם לעד ללא שינוי של אות . ולחפש היתרים להומו או לסבית לא קיים ולא יהיה . כולם בתוכנו מודעים לאמת . ואין לי חס ושלום שינאה לגבי הומו או לסבי זה תיקונם בעולם הזה כמו שלכל אדם יש משהו שהוא צריך לתקן . צריך לעזור להם בדרכי נועם .ושלום. יום טוב
* אליעזר   01/07/10 | 17:22
32. פרשת ויקרא.''ואיש אשר ישכב זכר משכבי אשה מות יומתו''
* זה כתוב   01/07/10 | 17:21
31. כלל גדול בתורה
"ואהבת לרעך כמוך" (רבי עקביא הצדיק) די לשנאת חינם! יש מספיק שינאה מבחוץ... יהודי הוא יהודי. והשם אוהב כל יהודי! כי הוא בן של מלך וכל אדם נשפט אך ורק ע"י מלכות שמים
* בן אדם   01/07/10 | 17:18
30. כתבה מטומטמת לחלוטין!!!!!!
הכותבת כנראה רפורמית...ורפורמים זה בטבע שלהם לשנות את ההלכות בתורה ע''פי מה שהם חושבים...
* חרדית   01/07/10 | 16:52
תכלס!
* יהודייה   02/07/10 | 00:08
29. אנשים, בבקשה להירגע..
בתור נער הומו בן 17, שמודע לחלוטין בקשר לזהות המינית שלו, ששומע יום-יום במשך 17 שנה כמה שזה אסור, כמה שזה חטא, כמה שנלך לגיהנום בגלל זה, כמה שאלוהים לא יסלח לנו על זה, אני עומד כאן ואומר לכם- בבקשה די. שנאה לא עזרה לשום דבר בחיים. אף פעם! ובטח שלא שנאת חינם. אני רוצה שתסתכלו סביב מעגל החברים והמכרים שלכם. תחשבו טוב על בן אדם שאתם מכירים ואוהבים. עכשיו תנסו לחשוב אם במקרה נדיר הוא יצא מהארון ויודה שהוא הומו. זה ישנה את היחס שלכם נגדו? תהרסו חברות שלמה רק בגלל משהו פרקטי קטן שהוא מבצע במיטה? או שאם זה מישהו מהמשפחה שלכם, תזרקו אותו מהבית? חברים יקרים, על זה אלוהים לא סולח! "ואהבת לרעך כמוך". משפט שכולם מכירים, אפילו בן אדם חילוני כמוני. לא משנה מה הבן אדם, או מי הוא, אל תשנאו אותו בגלל משהו קטן. אתם חושבים שזה קל להיות בגיל 17 ולשמוע כל הזמן דעות שליליות על הומואים? ילדים קטנים, שהם בעצמם שמים לב שהם "דיי שונים", שומעים את הדברים האלה כל הזמן, גדלים לחיות בעולם של שנאה על כלום. תענו לי על השאלה הבאה - מה זה נותן לכם אישית?
* נער בן 17   01/07/10 | 16:51
צודק. תהיה חזק.
* בת שבע   01/07/10 | 17:07
אף אחד לא שונא אותך...
רק אומרים שאסור לשכב עם גבר אחר מה לעשות כבר זאת בחירה שלך עם עצמך
* אני   01/07/10 | 17:44
חזק ואמץ!
* חזק   02/07/10 | 09:02
28. פשרה
דעתי התורנית עיקר האיסור נאמר על יחסי מין בין גברים רשי במפורש כמכחול בשפופרת ואם יש הומואים שנמשכים לגברים ולא לאקט המיני נראה שאין עוברים על איסור מפורש אך כמובן שאינו ראוי ב' עבירה זו נקראת קלה יותר משום מעושים את זה מתוך משיכה ולא ע"מ להכעיס (לגבי לסביות לפי התורה אין איסור והרבה פחות קל הרמב"ם התייחס לזה וראוי שלא להשוות בינהם כמו שהעולם נוהגים למשל הומואים עוברים על הוצאת זרע לבטלה ולסביות לא וגם הומואים מבטלים פריה ורביה ועל נשים נפסק לרוב אין מוטל חיוב זה ואין להשוות)
* מאי   01/07/10 | 16:46
27. כתוב: לא יהיה משכב זכר... זה אומר שקיים דבר כזה.. אך ניתן לטיפול
* adasa   01/07/10 | 16:41
גם בורות ניתנת לטיפול
* טיפש   01/07/10 | 17:11
האם לאדם בעל נטיות לאנוס..
מותר לאנוס ? בטענה שאין לו בחירה ? ובנטיות האלו הוא נולד ? בתורה נאסר במפורש זה וזה בדיוק באותה מידה...
* כואב אבל אמת   01/07/10 | 18:50
תשובה
אם הוא נולד עם נטיה כזאת, זה אומר שהוא בא לעולם הזה כדי לתקן את עצמו. הוא צריך ללמוד לרסן את עצמו וכך הוא לא חוטא ומקיים את מטרתו בעולם ומתקן את החיסרון שנולד איתו.
* תשובה   04/07/10 | 02:18
26. היחס לנשים .ביהדות היא אחד הדברים המרתקים. נשים פטורות מרוב המצוות
נשים פטורות מרוב מצוות התורה .עקב כך שהתורה מתייחסת להם כאל אנשים קצת יותר עדינים מטבעם ויותר עסוקות בעניין הבית. כך שהתורה באה לקראתם לפטור אותם מהרבה מצוות . הגבר מצווה בחיבתו לאשתו. אלא אם מצא בה דבר מגונה. התורה חייבה את הגבר במזונות אשתו בפרנסת הבית ובחינוך הבנים. היהדות מעולם לא הישתנתה .ואם כן אז לרעה .בגלל אנשים שלא באמת מיישמים מה שכתוב בה.
* מקובל   01/07/10 | 16:38
25. הומו דתי זה לא דבר אפשרי כי
אבל מה שונה הומו ממישהו שמחלל שבת? זה עבירה והוא לא יכול לחלל שבת וליהיות חלק מההגדרה של "דתי"
* אלירן   01/07/10 | 16:36
24. איך סרט של בחור דתי
משודר ביום שישי בערב ? איזה דתי הוא בדיוק ?
* בלה בלה   01/07/10 | 16:36
אסי עזר חילוני מוצהר, למה החלטת שהוא דתי?
* אני   01/07/10 | 17:35
23. אני שומרת שבת וחג,טהרת המשפחה וכשרות ,אך
אני לא יכולה להיקרא דתיה משום שאני לא לובשת חצאית וכיסוי ראש,אז איך הומו יכול להיות דתי?!
* אני לא מבינה   01/07/10 | 16:34
את יכולה להגדיר עצמך דתיה...
כי אולי את לא עושה הכל אבל את עושה את העיקר....וגם להיות דתי זה לא משהו חיצוני..(חצאית , כיסוי ראש וכו...)
* יוני   01/07/10 | 17:33
גליה
לידיעתך החיצוני מאוד משפיע על הפנימי ומי שלא מיתלבש בצניעות מפני שקשה לו מעיד על כך שהוא עדיין לא במקום הזה.אין ספק שחיי התורה והמצוות מחייבים ולא פשוטים אך איננו יודעים מהו העיקר ומהו התפל לכן אומרים מיצווה קלה כחמורה
* תגובה   01/07/10 | 19:23
22. הכיפות הסרוגות הם רפורמים לכל דבר .חוץ ממרכז הרב.
* דוסי   01/07/10 | 16:31
21. צריך לפתוח בתי -חולים להומואים כדי להבריא אותם מהמחלה
* אפשר לצאת מזה עם טיפול טוב!!   01/07/10 | 16:25
אני לא מאמינה
אנשים כמוך צריך לאסור. יש גבול גם לחופש הביטוי וזה בהחלט מחוץ למתחם הסבירות. הם אנשים לכל דבר אשר קיימת להם הזכות הבסיסית להגדרה עצמית. חד מיניות זה דבר שקיים. ואם התורה מקימה לזה איסור. מסתבר שזה היה עוד לפניך...
* המומה   02/07/10 | 02:03
ואיזה טיפול יציעו שם? יראו לו *** ויגידו לו תאהב את זה?
* מה זה השטויות האלה   02/07/10 | 08:48
20. אני מציע שאנשים שאין להם מושג בלמידת גמרא לא יפרשו אותה כמו שנוח להם!
הכופרים האלה חושבים שהם יודעים הכל, ולא מבינים שלא פוסקים הלכות ו/או מבינים רעיונות רק מהפשט שבגמרא!
* יהודי מבין עניין   01/07/10 | 16:24
מסכימה איתך ב-100%!
* דורית   01/07/10 | 17:36
19. אם הבן שלי הומו -אני יושב עליו שבעה ומאשים את עצמי
* שומר מסורת ושפוי לגמרי   01/07/10 | 16:24
אידיוט
מסכן הבן שלך.. אני מקווה שהוא לא יצטרך לסבול אותך כל החיים ושהוא ישב עליך שבעה מהר מאוד בחזרה.
* עפולה   01/07/10 | 17:38
18. רואים שנגמרו לכם הנושאים לכתבות
* חחחחחחח   01/07/10 | 16:23
17. איזה תמימות עצובה וטיפשההה
את חושבת שאת חכמה גדולה...וכמה טיפשות כתבת שם...יבוא יום ואת תביני כמה טעיתתתתתתת
* אני   01/07/10 | 16:19
16. כתובבתורה ,פרו ורבו
* מולי   01/07/10 | 16:19
15. ועוד משהו תכנסו
אם אתם חושבים שצריך לנדות דאם בגלל זה אז כהראה אתם לא מבינים את התורה "ואהבת לרעך כמוך" זה החשוב בתורה, יכול להיות שאתם לא מסכימים לבחירתו(או לא) של אדם, אבל עובדה שלקהילה הדתית אין בעיה להחזיר בתשובה גם אנסים ורוצחים, באמת כהומו בארון אתם לא מבינים את הסבל שעובר על אנשים
* דני   01/07/10 | 16:17
14. תכנסו זה חשוב!! ותגיבו
לבתי הכנסת אין בעיה לקבל פושעים להתפלל, אבל אנשים טובים שבסהכ אוהבים את בני מנים לא. לכל אחד במשפחה או בחוג החברים יש מישהו הומו ואתם לא יודעים כמה עוגמת נפש אתם גורמים לו, התורה אוסרת הרבה דברים ועדיין היחידים שמורחקים מהקהילה הם הומואים, תחשבו קצת לעומק...
* דני   01/07/10 | 16:15
13. כנסו
בס"ד . טבע האדם להיות בזוג אך אך ורק זכר ונקבה. וכמפשט "זכר ונקבה בראם וקרא שמם אדם" אל תחפשו הייתרים שאינם קיימים בתורה. לכל אדם יש סטייה מסויימת לאחד זה לקמצנות לאחד זהשקרנות ולאחד זה לגברים.. שיתמודדו עם כל הכאב..
* חקרה את העיניין   01/07/10 | 16:05
12. משכב זכר, נמצא בשרימת ה"ארורים" שהתורה
מפרטת. ,ומתחייב מיתה. חד משמעי! אין כל הקלה, וכל פירוש אחר. זה שיהודים פורקים עול, ומידרדרים, זה לא הופך את האסור למותר. זה לא משנה את מצוות היהדות לעולם הן עומדות, ואינן מוחלפות.
* אל תבלבלי את הביצים   01/07/10 | 15:49
11. הומו דתי? אין בכלל דבר כזה!!! כותבת בורה
* דתי מחלל שבת   01/07/10 | 15:35
10. מי הטיפשה שכתבת את השקרים האלה??ומה הקשר לכותרת
קראתי את "הכתבה" המסלפת ועדיין לא הבנתי כיצד ניתן להיות הומו ודתי!! פשוט כותבת שמנסה למשוך את תשומת ליבם של הקוראים!! אגב אני שוקל לחלל שבת ולהישאר דתי...מה דעתכם בנושא? יתכן שאתחיל לאכול רמשים וחזיר וגם להישאר דתי...מה דעתך בנושא, גברת נאור?
* דתי מחלל שבת   01/07/10 | 15:34
בדיוק בגלל הטענה שלך אני סובר שאין דבר כזה חילוני ודתי
בדיוק בגלל הטענה שלך שאתה "שוקל לחלל שבת ולהישאר דתי" אני סובר שאין דבר כזה חילוני ודתי. הרי זו חלוקה מלאכותית שאף אחד לא יודע באמת מתי אתה מתחיל להיות חילוני ומפסיק להיות דתי וההיפך. אם קיימת את כל המצוות חוץ ממצווה אחת אתה דתי?! אולי זה לא מספיק בעיני הדת להחשיב אותך כדתי?! אם עברת על 10 איסורים בלבד וההומו קיים את כל המצוות ורק עבר על האיסור של משכב זכר, מי אמר לך שבעיני התורה אתה נחשב יותר דתי ושהאיסור שלו יותר חמור מאיסורים אחרים שאתה עברת עליהם?! אתן לך דוגמא קטנה: הגמ' אומרת שהמלבין פני חברו ברבים כאילו שפך דמים ואין לו חלק לעולם הבא, אולם הבא על אשת חברו דינו מיתה ויש לו חלק לעולם הבא. כל עוד אין בתורה "מדד" איזו מצווה או איסור יותר חשובים, נקודת ההנחה צריכה להיות שכולם שוים. על מצוות שילוח הקן שהיא די קישקוש נאמר: "למען יאריכון ימיך", אם כך כיצד אתה יכול בוודאות לקבוע מה יותר חשוב?! בפרשת "עקב" כתוב שהמדובר במצוות שאדם "דש בעקביו". ר"ל שמצוות שאדם מתייחס אליהן בקלות ובביטול לפעמים הן החשובות באמת. (דרך אגב אני סטרייט חילוני. אל תנהל את העולם ואני לא אנהל אותו).
* החלוקה מלאכותית ואינך יודע מתי אתה דתי או חילוני   01/07/10 | 17:24
9. מותר לי להביע דעה נגד חרדים או חילונים במסגרת לגיטימית
או כנגד כל נגד כל קבוצה שאני לא מאמין בערכים שלה ויוצא כנגדה פוליטית ספורטיבית וכו', אין סיבה שאני לא יוכל להביע דעה נגד יחסים חד מינים . זה הכל !!! לא יותר מזה.
* תהיו בריאים .   01/07/10 | 15:20
8. חח ניראלי אסי עזר מאוהב בו
* אני    01/07/10 | 15:13
7. מה באמת
צר לי להגיד לכם אבל זה פשוט לא אפשרי ומי שכתב את הכתבה הזאת הוא בטח רפורמי כי בתורה שאני מאמינה בה כתוב במפורש שאסור לגבר לשכב עם גבר אחר,עכשיו זה לא אומר שאני שונאת אנשים הומויים אני רק אומרת שמבחינה הלכתית הארותודוכסית זה אסור.
* הרבנית הארותודוכסית    01/07/10 | 15:08
6. לא יאומן
לא יאומן איך את מפרשת דברים בצורה שמתאימה לך. לרוב יש פער עצום בין הציטוט שהבאת לבין הפרשנות שלך. מעורר גיחוך.
* שלומית   01/07/10 | 15:07
5. מאמר
שטות אחת גדולה המאמר הזה, זה שבן עזאי לא הביא ילדים זה בגלל שהוא עסק בתורה - עשה מצווה חשובה מאוד, אבל אם בן אדם לא מביא ילדים לא רק שהוא לא עושה מצווה במקום אלא גם עושה עבירה - משכב זכר, ודאי שאין להשוות בין שני המקרים. להומוסקסואלים אין מקום בקהילה דתית משום שכל השקפת חייהם נוגדת איסור חמור בתורה, לא יכול להיות אדם דתי שבוחר לעבור על איסור חמור מהתורה במזיד קבוע. ראית פעם אדם דתי שלא שומר שבת?
* דוד    01/07/10 | 15:06
4. כתבה שנובעת פשוט מחוסר הבנת הדברים, פירוט בפנים:
יש הבדל עצום בין הדוגמא מהמקרה של בן עזאי לנדון כאן, בן עזאי בעצם במצב של "שב ואל תעשה", ה"חטא" שלו לא נובע מקטנות, הוא נובע מגדלותו, בן עזאי תלמיד חכם כל כך עצום עד כדי כך שהוא יכול או צריך אם אפשר לומר, לפרוש מאישה. (דוגמא לדבר - משה רבנו) אין שום היתר לחיות חיי אישות בין גבר לגבר, אני לא בקיא במקור לתאווה הזו, אבל אני די בטוח שזה נובע יותר ממקום של בעיה נפשית (לא שיגעון! - בעיה נפשית) ולא סתם "ככה נולדתי!". צריך להתגבר על התאוות האלו וזה אפשרי, הקב"ה לא מעמיד את האדם בנסיון שהוא לא יוכל לעמוד בו. בקשר לפסקה האחרונה - התורה מעולם לא השתנתה! אחד הכלים לפסול נביא הוא במקרה בו הוא משנה איפלו את האות הכי קטנה מהתורה. אין שינוי ולא יהיה שינוי. המציאות היא זו שמשתנה. בקשר למה שנכתב שהתורה כביכול "שינתה את דעתה" ביחס לנשים זו שטות מוחלטת! אנשים קטנים שחושבים שהם מבינים כל דבר שהם רואים טעו וחשבו שהתורה חס וחלילה שוביניסטית, לא נותנת מקום לאישה למימוש עצמה - כל זה הבל! התורה היא תורת חיים, היא מדרכיה את כל בני האדם בדיוק ביחס המתאים ביותר למהותם וכך גם כן ביחס לנשים. שטות לומר שהתורה שוביניסטית. הנסיון לטשטש את ההבדל בין נשים לגברים הוא שוביניסטי! לגבר מהות משלו ולאישה מהות משלה. מקווה שהדברים הובנו. מי שרוצה להעמיק בעוד פרטים זה המייל שלי: sbhtk95@walla.com
* דניאל   01/07/10 | 15:06
משה רבנו לא התנזר.
רציתי רק לחדד את הנקודה כי משה היה נשוי לציפורה בת יתרו ונולדו לו בן או מספר בנים(לא סגור על זה) ולבנו קרוא גרשום.
* יניב   01/07/10 | 16:42
אם אתה דוס תדבר על מה שאתה מבין... אל תדבר על מדע, פסיכולוגיה
ומיניות, כי אתה מביך את עצמך. אורנטצייה מינית היא לא בעיה נפשי ולא תאווה, היא גם משיכה רגשית ונפשית. היא לא ניתנת לשינוי, אי אפשר"להתגבר עליה", והקב"ה לא העמיד אף אחד בנסיון - כי הקב"ה לא קיים. אין אלוהים ולא היה מעולם. שלום וביי.
* אני   01/07/10 | 17:03
תגובה " לאני"
אתה פשוט מטומטם על מה שכתבתה 99 מהיהודים לא יסלחו לך . הומו לסבית אני מבין אבל מה שכתבתה אני לא רוצה להבין . יום אחד תבין טוב מאוד שהקב"ה קיים .
* אלי   01/07/10 | 17:36
3. המאמר הזה
שטות אחת גדולה המאמר הזה, זה שבן עזאי לא הביא ילדים זה בגלל שהוא עסק בתורה - עשה מצווה חשובה מאוד, אבל אם בן אדם לא מביא ילדים לא רק שהוא לא עושה מצווה במקום אלא גם עושה עבירה - משכב זכר, ודאי שאין להשוות בין שני המקרים. להומוסקסואלים אין מקום בקהילה דתית משום שכל השקפת חייהם נוגדת איסור חמור בתורה, לא יכול להיות אדם דתי שבוחר לעבור על איסור חמור מהתורה במזיד קבוע. ראית פעם אדם דתי שלא שומר שבת?
* דוד   01/07/10 | 15:06
מסכים עם 5
* רועי   01/07/10 | 16:47
2. כן בטח כי מהבטן מחדירים להם להיתרחק מהבנות זה טמה
איך שלא יהיו הומואים? מגיל שנתיים מפרידים אותם כיתות נפרדות להיתרחק מהבנות טמאות מי נישאר? הבנים גם כשיש כאלו שכבר נשואים הם עדיין מחפשים את הבנים בגנים הציבורים אתם ישנים חברים עולם ההפרדות אסון כולם בשר ודם שאי אפשר להתקיים בילעדי הנשים
* nhfk   01/07/10 | 15:04
איזה שטוויווווווות אתה מדבר!!!!
אוי נו,בולשיט במילה אחת!! מה הקשר להפרדה??? ואצל החילונים לא עושים הפרדות ולא כלום ויש פי אלף הומואים ולסביות בעולם החילוני מאשר בעולם החרדי.. אז מה השטויות האלה?!?!?!
* אחת   01/07/10 | 16:50
מיכל חמודה
נניח שאת צודקת, שההפרדה בציבור החרדי מגיל קטן גרמה לכאורה לבילבול מסוים במיניות. איך את מסבירה את זה שבציבור החילוני ששני המינים גדלים יחד מגיל אפס, התופעה מאד שכיחה? וכל הזמן יוצאים יותר ויותר אנשים מהארון?
* אור   01/07/10 | 17:49
1. זה א=ס=ו=ר לחלוטין! אל תטעו אף אחד!!!!
* כתוב במפורש שחור על גבי לבן.   01/07/10 | 15:02
למי אכפת? גם אסור לחלל שבת
מה שרוב המדינה עושה. מתי תבינו - האמונה המעוות שלכם שמאמינה בחבר דמיוני לא אומרת דבר לרוב עם ישראל, שאינו דתי.
* אני   01/07/10 | 17:04