צבא וביטחון
תגובות (102 תגובות ב-66 דיונים)
66. מגעיל
תצאו כפרה אתה וקוטלר יחד על החיילים
* יניב   09/03/19 | 19:18
65. ברור שכבשנו!!!היתה ברירה?לא!!!!
בלית ברירה כבשנו ועדין אי אפשר להחזיר את השטחים לנבלות.פעם........ברצון רב
* בני 1    07/03/19 | 20:43
64. למי בכלל שייכת ארץ ישראל?
* יחיאל   26/02/19 | 16:38
63. אזרח
השמאל עובד בחירוף נפש לפגוע ולהרע במדינת ישראל מבלי לחשוב על ההשלכות או שזה לא כזה אכפת לו
* אזרח   25/02/19 | 07:15
62. אושרת קוטלר לא לגמרי טועה, אבל בכל זאת טועה בהצגת חלק מהדברים
1. אסור לעשות הכללה. 2. אכן יש כאלה שחוזרים מהצבא כעין חיות אדם, אך אסור לעשות הכללה לגבי כולם. עשבים שוטים יד בכל שדה ובכל מצערכת וצריך לטפל בהם נקודתית. אבל גם מערכתית בכלל עם ישראל עוד מילדות, מהבית ובהורים ובמנהיגים וכו'. לגופו של עניין: האם ומי קבע שהם לא היו כאלה מלפני כניסתם לצבא?!. 3. בלי קשר לצבא: עם ישראל כולו (לרבות אושרת קוטלר) צריך לעשות חשבון נפש: האם עם ישראל מתנהל לפי הנדרש ממנו??? כאשר עם ישראל מנסה להמציא חוקים חדשים (חוקי חמורבי, חוקי נוכרים וכו'), התוצאה הבעייתית היא בלתי נמנעת!!!. כל בני ישראל ערבים זה לזה. וכאשר יש פוגענים בקרב עם ישראל, כל עם ישראל נפגע.
* יחיאל   24/02/19 | 14:57
61. האדיוטים עכשיו יגידו שמאלן
* עידו   19/02/19 | 17:26
ל
לא משנה אם שמאלן או לא, הוא טועה בענק, לא מבין את הדרך ולא רואה את המטרה.
* גלעד   25/02/19 | 10:43
60. אשרת צודקת. הכיבוש משחית
והחיילים שהובאו בכתבה הם חיות אדם
* יעל   19/02/19 | 04:14
59. אושרת
דבריה נכונים מאד בפרט כנגד נצח יהודה. הם מגיעים לצבא פנאטים. יצר השנאה לשכנינו רק מתגבר אצלם בלי הבחנה.
* לולי   18/02/19 | 23:16
58. צודקת אושרת
חיילי מצב כנצח יהודה שירותם בשטחים מאבדים את הרגישות זכור לי שעשיתי מילואים בשטחים המילואים ניה נוראי וכמעט בלתי אפשרי עבורי המגע עם האוכלוסיה הפריע לי מאד.
* זשלבסקי   18/02/19 | 19:47
57. נא לא להאשים את המדינה ואת הערבים - רק פיתחו חומש במדבר וחומש דברים
הכל כתוב. הוזהרנו מראש. כל עוד, אנחנו, כעם ישראל, לא נקיים את הנדרש מאיתנו, נגזר עלינו מלמעלה לחיות בבוץ ולהיות במאבק מתמיד עם יושבי הארץ. "...וְאִם ........ וְהָיָה אֲשֶׁר תּוֹתִירוּ מֵהֶם לְשִׂכִּים בְּעֵינֵיכֶם וְלִצְנִינִם בְּצִדֵּיכֶם וְצָרֲרוּ אֶתְכֶם עַל הָאָרֶץ אֲשֶׁר אַתֶּם יֹשְׁבִים בָּהּ: וְהָיָה כַּאֲשֶׁר דִּמִּיתִי לַעֲשׂוֹת לָהֶם אֶעֱשֶׂה לָכֶם: ..."
* יחיאל   18/02/19 | 12:17
56. אושרת קוטלר לא לגמרי טועה, ובכל טועה בהצגת חלק מהדברים
1. אסור לעשות הכללה. 2. אכן יש כאלה שחוזרים מהצבא כעין חיות אדם, אך אסור לעשות הכללה לגבי כולם. עשבים שוטים יד בכל שדה ובכל מצערכת וצריך לטפל בהם נקודתית. אבל גם מערכתית בכלל עם ישראל עוד מילדות, מהבית ובהורים ובמנהיגים וכו'. לגופו של עניין: האם ומי קבע שהם לא היו כאלה מלפני כניסתם לצבא?!. 3. בלי קשר לצבא: עם ישראל כולו (לרבות אושרת קוטלר) צריך לעשות חשבון נפש: האם עם ישראל מתנהל לפי הנדרש ממנו??? כאשר עם ישראל מנסה להמציא חוקים חדשים (חוקי חמורבי, חוקי נוכרים וכו'), התוצאה הבעייתית היא בלתי נמנעת!!!. כל בני ישראל ערבים זה לזה. וכאשר יש פוגענים בקרב עם ישראל, כל עם ישראל נפגע.
* יחיאל ינון   18/02/19 | 11:51
55. תופעה אוניברסלית שאינה שמורה רק לחיילי צהל
מי שרוצה להבין קצת יותר לעומק למה אושרת מתכוונת מבלי הטעינות הרגשית המלווה עם שיוך פטריוטי לצהל, מוזמן לצפות בסרט ״בעמק האלה״ עם טומי לי ג׳ונס ושרליז תרון המדבר על איך שירות באזורי מלחמה כגון אפגניסטן משבשים את אמות המוסר של החיילים. חיילי צהל אינם פתורים מסוגיה זו. אלימות משחיטה. אם חייל מתוקף תפקידו נאלץ לפעול באלימות כלפי אזרחים (הכוללת טף, נשים וזקנים) מה בדיוק אתם חושבים שזה לא ישפיע עליו בחיים שלו מחוץ למחסום? זה המחיר של הכיבוש והמחיר שהחיילים נאלצים לשלם. חלקם יוצאים מהשירות עם טראומות וכל מיני פגיעות פסיכולוגיות. חלקם הלומי קרב. חלקם רוצים לחלוק את החוויות שלהם איתנו, ולספר לנו מה עבר עליהם בשירות. לשבור שתיקה. אבל אנחנו לא מעוניינים לשמוע. אנחנו רוצים לשמור על הגאווה הלאומית בכל מחיר. שישרתו ושישתקו ואנחנו נצדיע לנפשותיהם הפגומות. הם חיילים. הם יעמדו בזה. חוץ מאלאור עזריה כמובן. הוא ה״ילד״ של כולנו. עלק.
* שירה   18/02/19 | 11:41
54. אין כיבוש , צודקת.
אין דבר כזה כיבוש ! אושרת צודקת המצב הזה בהחלט יכול לפגוע קצת בשיקול-דעת מהמתח -והלחץ. אין כאן כיבוש זאת ארץ הקודש של היהודים. אבל ... הארץ-הקדושה ניתנה עלידי השם יתברך לאבותינו הקדושים והטהורים אברהם יצחק ויעקוב בתנאי , מה התנאי? "אם חוקותיי תשמורו -ולא חרב תאוכלו" כלומר המוסלמים מבינים תורה . האם עם-ישראל שומרים תורה ומצוות ? או ככל העמים? ככל העמים ארץ-הקודש מקיאה את יושביה .....אז בהחלט יש בחלק מדיברי הגברת אושרת הצדקה אולם מהפן ההפוך.
* שלמה   18/02/19 | 09:49
53. אם אתה כלכך מצפוני למה הסכמת לשרת...??? צבוע ופופוליסט
מי הוא בכלל? עוד אחד שחושב שאם שרת אז דעתו מעל האחרים.. חמודי תתקדם יחד עם קוטלר. אם אתה כלכך מצפוני למה הסכמת לשרת...??? צבוע
* יונתן   17/02/19 | 22:49
"מי הוא בכלל?"
הוא היה סגן מפקד השייטת, ומן הסתם שירת בפעולות שאין לך בכלל מושג איפה היו במבצעים שלא תשמע עליהם עוד שלושים שנה. הוא היה מח"ט בשתי חטיבות מרחביות שונות. על איזה כח קרבי משמעותי אתה פיקדת ואיפה? וכן, מי שיש לו ניסיון של כלכך הרבה שנים, ומי שיש לו את הראיה של התמונה הרחבה ולא רק של עצמו/של הצוות הנקודתי שלו בגזרה, יכול להביע דעה הרבה יותר עובדתית והרבה יותר מנומקת, גם אם היא לא מקובלת עליך, כי ככה זה מתנהל מבחינת ניסיון והכרה של תהליכים, וככה זה עובד במדינה דמוקרטית.
* שי   19/02/19 | 18:52
52. אושרת צודקת ב100 אחוז
ומי שלא מבין את לוקה בעיוורון חמור.. אי אפשר לשלוט בעם אחר עשרות שנים ולהשאר טלית שכולה תכלת ..המלחמה מעוותת את נפש האדם ואת תוצאותיה אפשרת לראות באלימות ובגזענות שפושה בחברה.. חייל שמתעלל בפלסטינים ( ולרגע איני טוענת שכל החיילים כאלו) ויוצא לחברה ממשיך להשחית אותה בגזענות
* ריימונד   17/02/19 | 20:14
איזה עם ,לך תלמד היסטוריה
* ירון   18/02/19 | 06:52
על איזה "עם" פלסטיני בדיוק אתה מדבר?
הם מעולם לא שלטו כאן באופן עצמאי. מעולם לא. הם תמיד היו כמה חמולות פה, וכמה חמולות שם, כפר פה, ושני כפרים שם, בלי הנהגה מרכזית, לא לאומית, בטח שלא צבאית, ללא שום מוסדות לאומיים משמעותיים, אפילו תחת שלטונות זרים, כמו שלנו למשל היתה הנהגה יישובית גם תחת הבריטים. לא עם ולא נעליים. ודרך אגב, גם את סיפור ה"לשלוט בהם", אפשר היה לסגור כבר מזמן, אם הם היו מוכנים לשלום אמיתי ולא רק להגיד לנו "שלום ולא להתראות" בזמן שהם עומדים על החוף ואנחנו בסירות בחזרה לאירופה ולצפון אפריקה ועל המטוסים בדרך לכל שאר המקומות.
* שי   19/02/19 | 19:02
51. גם אם תביאו את בקהאם להגן עליה, לא יעזור
השוותה בין רוצחים כורתים ראשים, ללוחמים שכיפכפו רוצחים. תל אביבים מפונקים נמאסתם
* מאור   17/02/19 | 19:56
50. מבייש - הקרן החדשה
* רון   17/02/19 | 19:37
49. צודקת אשרת
אכן הכיבוש משחית, מחזק אותך
* מ. י.   17/02/19 | 19:09
אכן כיבוש משחית אך עם ישראל אינו כובש אלא עם שחזר לארצו ומצא בה פולשים
הבעיה היותר גדולה שרבים המתקראים עם ישראל או יהודים, לא בטוח שהם מעם ישראל. הם חושבים עצמם לעם ישראל\יהודים אך מתנהלים כמו נכרים. ואינם מבינים מה הם בכלל עושים כאן. לא מרגישים שייכים ולכן חושבים שעם ישראל הוא עם כובש.
* יחיאל   23/02/19 | 23:41
48. נכו
מש היא אמרה זה נכון אסור לשלוט בעם אחרר
* לקאציו   17/02/19 | 19:00
47. צודקת 100%
* דני   17/02/19 | 18:57
46. מה צריך להוסיף מלבד הקרן החדשה....
אמרתם הכל. ישנם אנשים שעצם היותם מקבלי שכר בדרך כלשהי מהקרן להשמדת ישראל ,צהל, יהדות, ציונות. כל מה שמיצג ישראל ציונית יהודית .כולי תקווה שיגיע היום שכל אותם ...... ישלמו את המחיר
* אריק רגב   17/02/19 | 18:56
45. כל הכבוד לאשרת ולאילן, אין כאן טענה כלפי החיילים
אלא הכרה במציאות הבעייתית המוציאה מ"ילדינו" התנהגויות לא קלות לעיכול , לא להם ולא לצופים בטלביזיה (ובוודאי שלא לפלשתינאים)
* דני   17/02/19 | 18:54
44. למה הפלסטינים לא נקראים כובשים? די לטמטום הזה...
בואו ניישר קו. הפלסטינים הם צירוף של כמה ארצות שכנות לישראל שבאו לפה לגור פה לפני 100 שנה בערך. דבר שני : פלסטינה זה הרומאים קראו ליהודים כדי לגנות אותם אז פלסטיני זה בעצם יהודי. מי הם אותם פלסטינים שכבשו לנו חלק מהמדינת היהודים וקוראים לנו כובשים? חוצפה כתוצאה מחוסר ידע בהיסטוריה.
* שואל   17/02/19 | 18:30
הםמלא נקראים כובשים- כי הם לא כובשים
* אינדיאני   18/02/19 | 09:36
נכון. הם לא כובשים. הם פולשים או צאצאי פולשים. עם ישראל חזר לארצו ומצא כאן פולשים
* יחיאל   23/02/19 | 23:43
43. צריך להעיף את אושרת קוטלר וכל מגיש או מגישה שמביעים את דעותיהם בשידור .כי נראה שהם מתבלבלים בתפקידים .
התפקיד שלהם לשדר ולא להביע דיעה ולכן הם צריכים להיענש.די נמאסו עלינו כל התקשורת המטופשת והרדודה שארץ
* רחל ל   17/02/19 | 18:22
42. בין 1948 ל1967 היה כיבוש?
אז למה היו פעולות טרור בלי הפסקה? הארגון לשחרור פלשתין הוקם ב1964!!! איזו בלשתין הם רצו לשחרר ב1964? זה המצב,והשכנים הנוראיים שיש לנו! אנשים כמו פז גם תמכו בהתלהבות בשלום עם סוריה וירידה מרמת הגולן... רק נדמיין מה היה קורה אם לא היינו בגולן כיום...
* ירון   17/02/19 | 18:20
41. שמאלה פנה
חברותו של האזרח אילן פז במועצה לשלום וביטחון ובקרן החדשה מלמדת על דעותיו הפוליטיות וקל לנחש למי יצביע בבחירות. השהייה בשטחים זה כורח המציאות והתנהגות דוגמת המקרה של נצח ישראל היא בשוליים והכללה מיותרת.
* יוא"ב   17/02/19 | 18:14
שיתבייש לו
* טל   17/02/19 | 19:38
40. ?
כנראה שהיא עם מחזור ללא הפסקה ..... חחחחחחחחחחחחהההההההההההה פצצצצתתתתתתתתתתת טימטוםםםםםםםםםםםםם
* בני   17/02/19 | 18:11
39. צודקת בהכל
* אני   17/02/19 | 18:09
38. אין בעולם צבא מוסרי יותר מצה״ל
וגם אם יש לה טענות והשגות היא יכולה למצוא את הדרכים להביע אותם אבל בטוח שלא להוציא את כלל חיילינו כ״חיות אדם״. מקווה מאוד שהיא מתביישת ואם יש בה טיפת ישרה היא צריכה לקום ולהתפטר (ואם לא מקווה שמישהו יבעט בה החוצה)
* רן   17/02/19 | 18:08
צבא מוסרי
אין בעולם תחרות מוסר. רק צהל בתחרות .אין דבר מוסרי. רק משמעות מוסרית.
* אמיר   18/02/19 | 14:41
37. בושה לקצין
ברור שהקצין שמאלני שיתבייש שאומר את הדברים האלה
* נימה   17/02/19 | 17:50
מדוע בושה?! ומי אמר לך שהוא מעם ישראל? רק בגלל ששמו אילן?!
* יחיאל   23/02/19 | 23:44
36. לוקחים נפשות רכות של חיילים מתחילים ועם
הזמן מחספסים אותן בעימות מכוער שלצערינו לא מסתיים.
* דפי   17/02/19 | 17:47
אם אנחנו נתנהל כעם ישראל ולא כנכרים, הכל יסודר מלמעלה מבלי שנצטרך להילחם
* יחיאל   23/02/19 | 23:45
35. מדינה של מטומטמים. מגיע לכולכם איזה פצצה מאירן
* לירן   17/02/19 | 17:46
34. אילן פז בגלל הכיבוש ניהייתה מטומטם.
* נתמיה   17/02/19 | 17:43
33. ההערה של קוטלר לא במקום
* אוהב ישראל   17/02/19 | 17:40
32. כל מילה בסלע חלק מהאלימות מגיעה לחברה
ולכביש. מתי תפנימו
* רחל   17/02/19 | 17:38
31. האישה הזאת גורמת לי בחילה, מלאה בעצמה עד גועל
* יוסי   17/02/19 | 17:33
30. אני חושב שהיא צריכה לעזוב את הארץ!
כמה שיותר מוקדם
* יואב    17/02/19 | 17:26
29. תראו איך הכיבוש משפיע כל הימניים הרדופים
מותר להביע דעות במדינת ישראל לא טוב לכם תקפצו
* מגיבים כאן    17/02/19 | 17:24
28. בשלב הבא יחרימו מי שיגידו שכדור הארץ עגול
כיבוש משחית. נקודה. בכל מקום בעולם משחר ההיסטוריה כל כיבוש השחית. נקודה.
* עיראק דביר   17/02/19 | 17:23
ספר את זה לערבים שכובשים בשכם ובחברון
ספר את זה לאנשי השמאל שכבשו את בית המשפט העליון וממנים את החברים המושחתים שלהם,ספר את זה לאנשי התקשורת השמאלנים שמנסים לעשות לנו שטיפת מוח לעם שברובו ימני ,ספר את זה לכל מי שרוצה לעבוד בתקשורת ולא יכול כי הוא לא חושב כמוהם
* ירון   18/02/19 | 06:50
שיסםר את זה גם לכובשי מלפפונים או שאתה מבין את ההבדל?
* לירון   18/02/19 | 09:37
27. צודקת כיבוש הוא כיבוש אסור להביע דעה ?
* בישראל הימנית אסור להביע דעות    17/02/19 | 17:23
מותר להביע דעה-בבית, הטלויזיה היא לא פרטית שלה
* מושיק   17/02/19 | 22:18
בדמוקרטיה שאנחנו אוהבים להצהיר שאנחנו חיים בה
מותר להביע כל דעה בכל מקום כל עוד היא חוקית, וכל עוד לא היתה פסיקה משפטית שקבעה שדבריה אינם חוקיים, אזי הם לגיטימיים בדיוק כמו של כל אחד אחר. ונכון, הטלויזיה היא לא פרטית שלה, ובדיוק בגלל זה משדרים בה גם הראל סג"ל, ועמית סגל, וקלמן ליבסקינד, ובערוצים אחרים בטלויזיה וברדיו משדרים אנשים כמו שמעון ריקלין ויורם שפטל ושרון גל שהם לא בדיוק "שמאלנים" במיוחד, ויש ערוץ 20 ויש "ישראל היום", בקיצור יש את כל מגוון הדעות, צריך פשוט לדעת למי להאזין ואת מי לקרוא.
* שי   19/02/19 | 19:15
26. צודקת.
ליבוביץ אמר זאת לפני שנים.
* אזרח   17/02/19 | 17:21
25. בלי קשר לדבריה, פשוט תעיפו אותה, בלתי נסבלת!!!
* יעל   17/02/19 | 17:20
24. אזרח
אם יש עיתונאית שאני ורבים מעריצים בראש עומדת אושרת קוטלר כאשר מישהו אומר את האמת ישר כל יפי הנפש פותחים את הביוב שלהם אושרת היקרה את צודקת בכל השקפותיך
* אשר   17/02/19 | 17:11
23. חוצפנית הקוטלר הזאת
* אפי   17/02/19 | 17:01
22. הכיבוש משחית, נקודה!
* מיכה   17/02/19 | 16:58
ל 22 מוח של מושחת טיפש
* אני   17/02/19 | 18:23
תעבור לברלין
* ירון   18/02/19 | 06:46
21. אילן פז
זו הטרגדיה של העם הזה אותם הזויים שלא למדו היסטוריה ולא במובן הדתי ושלא למדו מהעבר שאין מקום אחר ליהודים להיות בטוחים והמחשבה המטומטמת שהשכנים שלנו עם תעודות זהות של שוויץ אז המיתיפיפים הם אילן ואושרת ושלום עכשיו ועוד ועוד שברגע שנעשה מה שהם חושבים לנכון יהיה מה שקרה אחרי אוסלו ואחרי פינוי עזה ויהיה פי 1000 יותר גרוע כשיתנו להם מדינה ובנתונים האלה כן אנחנו הצבא הכי מוסרי שיש
* שמעון   17/02/19 | 16:57
כמה חבל שאתה צודק ב 100%
* שמעון   17/02/19 | 17:11
בזכות המתייפייף הזה ושכמותו אתה חי פה
* לא בזכות הימין   17/02/19 | 18:05
לא בזכות למרות.
* אמיר   18/02/19 | 12:29
20. בבקשה לדייק בעובדות
א. אין שום כיבוש אלא שחרור. ב.התקשורת בישראל משחיטה.
* ןיוצרת פרובוקציות מוכרת וידועה   17/02/19 | 16:56
למספר 20 מסכימה איתך לגמרי תקשורת עלובה ורדודה שצריך לא לשמוע ולא לקרוא אותם
* רחל ל   17/02/19 | 18:28
אז למה שלא תדייק בהן?
את העיר העתיקה שחררנו כי היינו שם וסולקנו משם בכח, כנ"ל גם גוש עציון, חברון ועוד כמה מקומות. אבל, תזכיר לי בדיוק מתי היינו בג'נין? מתי היינו בשכם? מתי היינו בבית לחם? אם ההשתלטות הצבאית של הלגיון הירדני על גוש עציון ב48' מוגדרת כ"כיבוש", כיצד ההשתלטות הצבאית שלנו על שכם וג'נין יכולה להיות מוגדרת כמשהו אחר? הרי מדובר באותה פעולה עצמה רק כשהצדדים מתחלפים בין המפסיד למנצח, אז כיצד אותה פעולה עצמה יכולה לקבל שתי הגדרות שונות? רק כי זה נח לנו ומתאים לאינטרסים שלנו? ואיך בדיוק התקשורת משחיתה(וכן, שחיתות כותבים ב-ת')? התקשורת עשתה את כל מה שהיה בענייני הולילנד של אולמרט ושות'? התקשורת אילצה את דרעי וחלק מחבריו לשעבר בש"ס לעשות מה שעשו? התקשורת עשתה את כל זה?
* שי   20/02/19 | 20:44
האם לא שמעת על מלכות יהודה?! האם לא שמעת על ישראל אבינו שקנה את שכם במאה קשיטה?!
מדוע יוסף קבור שם? האם כל ההסטוריה של עם ישראל 100 שנים בלבד?!
* יחיאל   24/02/19 | 15:01
19. צודקת במאה אחוזים! הכיבוש משחית!!
בתור חייל משוחרר, קוטלר צודקת ביותר. ההרגשה הזו של הכוח הבלתי נגמר הופכת אותך לחיה יצרית!! מחזקים אותך!! יש ליזום מהלכים לשלום כדי לעצור את הזוועה הזו!
* חייל משוחרר   17/02/19 | 16:53
18. הכיבוש
לצערנו הכיבוש לא עוצר בירושלים ובשטחיםהוא כולל גם את תל אביב חיפה יפו אשקלוןוכל מקום אחר על המפה שלנו
* רותי    17/02/19 | 16:51
17. מתי כתבים ישדרו שיקוף של המציאות כפי שהיא
ולא יקדמו אג'נדות אישיות ותפישות אישיות כשהם משתמשים בערוצי התקשורת לשם כך, בושה !!
* מתי כתב   17/02/19 | 16:50