תגובות (103 תגובות ב-60 דיונים)
60. עזרת גברים
מציע לבודד גברים דתיים הרוצים בכך, בפינה אחורית באולם הספורט עם וילון (עזרת גברים)
15/12/11 | 21:25
59. קודם כל, אין דבר כזה כפייה חילונית!
אומנם מתוך היהודים בארץ יש רוב יהודי שומר מסורת, אבל מכלל הארץ הם לא רוב והמדינה לא צריכה להתקיים עליהם כי אם כל הכבוד שאחת מהסיבות שאנחנו פה זאת הדת, יש עוד דתות שלא צריכות לסבול מהדת שלנו! זאת מדינה שלא מריכה להתנהל על דת! אף אחד לא עוצר את נשימתו ברמדאן! אבל במקרה הזה זה שטויות, כל עוד זה לא מגיע למצב של ימי בנים ימי בנות אז זה סתם שטויות! הן סתם עושות דווקא! במקרה של הטכניון יש אחוז דתי גבוהה וגם אותו צריך לכבד, ועם לא תלכי לחדר כושר שעה בשבוע, לא תמותי! מה שמרגיז אותי זה ההדרת נשים באוטובוסים, אבל פה זה שטויות!!!
15/12/11 | 21:06
58. עצוב לראות איך המדינה מדרדרת
15/12/11 | 18:30
היא כבר התדרדרה
16/12/11 | 04:00
תלמד אתה, אפשר לכתוב גם כך
16/12/11 | 12:58
57. סיקור מגמתי ומכוער
קודם כל שיהיה ברור שאני אישה! חילונית!
המידע שהוצג בכתבה הזו מגמתי ושגוי!
בעקבות פניה של סטודנטים להקדיש שעות פעילות בחדר הכושר לגברים בלבד ולנשים בלבד בוצע בקרב הסטודנטים סקר בו התבקשו כל המעוניינים בהפרדה (שרשומים לחדר הכושר) להביע את רצונם בהפרדה.
הוגדר סף מינימום של בקשות שיגרור פעולה מתאימה ונרשמו מספיק בנים לטובת המטרה אך לא מספיק בנות.
זו הסיבה שיש הפרדה לגברים בלבד.
בנוסף הזמן המוקצה לגברים בלבד הינו זמן נוסף מעבר לשעות פעילות חדר הכושר הרגילות - כלומר לא גזלו מאף בחורה אפילו לא דקה משעות פעילות חדר הכושר שהיו פנויות לה לפני כן!
אני נגד הדרת נשים, אבל בעד סובלנות! וכאן בדיוק יש חצייה של גבול הסובלנות שרוכב על הגל שעכשיו IN לדבר על הדרת נשים!
15/12/11 | 15:39
56. הם חרמנים כ"כ-בדיוק בגלל זה!כי מונעים מהם לראות נשים!
15/12/11 | 01:18
55. גועל נפש, בשביל שעתיים בשבוע עשו סיפור מההפטרה...
קצת כבוד! מדובר על שעתיים בשעות כ"כ מאוחרות, ואלו רק שעתיים בשבוע! שעתיים סה"כ שבהם אלו שמעדיפים להתעמל ללא נשים יכולים להתאמן.
דווקא באותן שעתיים צריכות להיות שם נשים? אין מספיק זמן אחר??? קטנוניות לשמה ובחיים לא חשבתי שאומר זאת אבל - כפיה חילונית!
15/12/11 | 01:17
54. מצטער בנות אבל הגזמתן!
אני ממש לא מקבל את הטענות שהשמיעו הבנות, הם יצרו תסיסה מכוונת מבלי לחשוב שניה על מה הן מתלוננות..
אני ממש לא מקבל את כל נושא ״הדרת נשים״ שרץ בארץ, אבל לא מקובל שברגע שיש התחשבות באוכלוסיה דומיננטית, בצורה שלא פוגעת בשאר האוכלוסיה של הסטודנטים צריך לשייך את זה ל״הדרת נשים״. כי זה ניסיון ליצור תסיסה מבלי לתת התחשבות באחר, מתוך הנחה שהחדר כושר היה אמור להיות סגור!!! אז מי שדרש בידוד קיבל אותו בשעות שהן ממש לא לגטימיות (וגם בנות היו מקבלות אם הייתה דרישה כזאת), אז אם למישהו רוצה לבוא בטענות שהוא שילם על משהו ולא קיבל תמורה אז סליחה אני ממש מצטער זאת החוצפה פה..
ואם הוציאו אתכן בצורה מסויימת שהייתה מוגזמת, ואני לא אגיד שאני לא הייתי נעלב ומוטרף, אבל אם הייתן חושבות לפני שהתעקשתן ומוותרות יום אחד אז כל השנאת חינם שנגרמת עכשיו לא הייתה קוראת.
מצטער אבל פה זה לא דת ולא הדרת נשים זה חוסר התחשבות, וחוסר רצון להקשיב ולהבין..
אין דבר כזה בהרגשה בין דתיים וחילונים והכל היה בסדר גמור ואני מקווה וימשיך ולא ניתן לחוסר סובלנות של כמה בנות שמתגרות כדי ליצור עימות כולל..
יום עצוב לטכניון...
14/12/11 | 22:20
53. למה מפרידים בין גברים ונשים במלתחה ???
לדעתי, יש רוב גורף אצל הגברים, נגד הדרת גברים ממלתחות הנשים !!!
אם כבר, אז כבר.
14/12/11 | 19:50
52. חבר'ה, מה זה אם לא כפיה חילונית?
יש כאן כפיה חילונית במלוא מובן המילה. אנחנו כופים על הדתיים את מה שאנחנו רוצים ושמים פס על הצרכים שלהם. אנחנו לא חייבים להבין את הצרכים שלהם, אבל אם אנחנו דמוקרטיה אמיתית, ואם אנחנו ליבראלים אמיתיים - אסור לנו להתנהג ככה.
14/12/11 | 19:07
51. למה ללכת מקיצוניות לקיצוניות?
נושא הדרת נשים נהיה כל כך נפיץ, ששעת לילה לגברים בלבד בחדר כושר כבר הופכת לסיבה למהומה. בתור אשה, יש לי לומר רק דבר אחד: הנהלת המועדון נהגה באטימות ובטמטום. אם במקום להפתיע עם עובדות בשטח היו מודיעים בתחילת השנה בצורה גלויה לכל הסטודנטים על שעות נפרדות - לא כל השעות, אלא שעתיים בשבוע לכל מגדר - והיו עושים את זה לשני המגדרים, אני בטוחה שאף אחד לא היה קם עליהם - מן הסתם אינני האשה היחידה שהיתה מעדיפה להתעמל בחדר כושר ללא גברים באזור! אולם החשאיות שבה נעשה הדבר, והעובדה שקבעו שעות לגברים ולא לנשים, הם שעוררו את חמת הסטודנטיות והסטודנטים החילוניים, ובצדק גמור. אין ספק שהטכניון יותר טוב במקצועות ההנדסה מאשר ביחסי אנוש...
14/12/11 | 18:48
יפה...
14/12/11 | 19:12
50. בושה שהם ביטלו את זה, זאת לא דמוקרטיה!!! זה כפייה חילונית, ונמאס מהתקשורת המגזימנית שכל פעם מוצאת שעיר לעזאזל.
14/12/11 | 18:44
49. אני בעד הדרת כל הדוסים המתחרדים האלה למאה שערים
14/12/11 | 18:31
כשהם במאה שערים ולא מתגייסים... הם עלוקות
כשהם רוצים שיוויון זכויות... (כן.. להתאמן בחדר כושר שעליו הם משלמים זו זכות) אז הם פולשים וכופים את הדת?
צביעות במיטבה...
14/12/11 | 18:37
48. אין חצי שעה בעולם-שצריכה להיות סגורה כלפי נשים
חוצפנים!!!! נמאס מכל הדת והדתיים המתחרדים פה,בא להקיא!!!! ומי מאפשר את כל זה?? הפשיסט הדיקטטור ביבי-שקשר איתם קשר דם בשבתם בממשלה שלו (שהוא רוצה להשאירה על כנה לנצח נצחים-ולכן רומס פה את הדמוקרטיה,חופש הנשים,והביטוי)
14/12/11 | 18:27
מה עם חופש הדת???
לתת שעה שבועית מסכנה עבור הציבור הרחב של הדתיים בטכניון זו כפייה דתית? מבחינתך תזרקי את כולנו לים, וזהו.
14/12/11 | 21:59
זה לא לתת,זה לקחת מ מ נ י,רוצה להתבודד?שבי בבית!
איכשהו הזכויות שלכם תמיד כרוכות בדריסת הזכויות של אחרים,יש הבדל בין זכות פוזיטיבית לנגטיבית.נמאסתם על כל המדינה,והצלחתם להמאיס את הדת שלכם.כן,שלכם.מי שרוצה הקצנה(וזה רק קצת הקרחון-למי שנחת כרגע מפלוטו)-שיעשה את זה על חשבונו,ואצלו לא על חשבון אחרים.
15/12/11 | 01:12
ל"דתיה"-תמכרי את הדמגוגיה שלך -לכל המרבה במחיר
15/12/11 | 01:20
47. עולם הבנים בלי בנות זה מה שהבנתי מהם
14/12/11 | 18:22
בשונה ממך.. מספיקה להם אישה אחת בחיים...
14/12/11 | 18:35
טכניון
תשובה לעניין
14/12/11 | 21:26
לפרימיטיבי:ברור..כל החילונים הרי ז-ונות,נרקומנים...
15/12/11 | 01:14
אגדה!
גם במגזר זה יש גירושין , ניאוף ושאר ירקות.
צא מהסרט בו אתה נמצא.
19/12/11 | 11:09
הסבר פשוט לשאלה
הנה כמה אפשרויות למפגש:
1. התנדבות משותפת - הדתיים בטכניון מתנדבים לכל מיני פעילויות למען החברה כמו למשל חלוקת מזון ובגדים לנצרכים, נסיעה לבתי חולים ובתי אבות כדי לשמח אנשים בחגים ועוד כיד הדמיון הטובה.
2. שבתות מאורגנות - ארגון ארוחות משותפות בבית המדרש למי שנשאר בשבת.
3. לימודים והגשת עבודות - כמובן מה שמחבר בין הרבה אנשים בטכניון :-)
14/12/11 | 22:07
46. בושה למוסד
בתור בוגר הטכניון אני לא מאמין שדבר כזה יכול להיות, זו מדינה חופשית ולמי שלא נח שיש נשים בחדר הכושר שיצא!!!
14/12/11 | 18:21
הבורות חוגגת
האם לא ידעת שבטכניון - אוי ואבוי - יש גם דתיים?
מאז ומתמיד היו שעות הפרדה בבריכה וזה לא אמור להיות שונה בחדר כושר. גם הדתיים משלמים עבור חדר הכושר ומגיע להם להנות ממנו לפחות שעה בשבוע!!!
14/12/11 | 22:11
תשימי לב למה שקרה!
אפשר להבין שהדתיים רוצים בעות הפרדה אבל שיהיו לגברים ולא לנשים? זו כבר הפליה מבזה!
16/12/11 | 17:40
45. ממש "תודה"
הטכניון ביטל דבר שבכלל לא היה צריך לקרות! זה ממש חוצפה מצד הטכניון מוסד ציבורי יקבע מתי נשים יתעמלו ומתי לא.
לאן הגענו?
תחשבו פעמיים אם כדאי להירשם למוסד הזה או לא כדאי
14/12/11 | 18:21
44. יש לי רעיון. רוצים צניעות? תצאו אתם מחדר הכושר.
14/12/11 | 18:10
רעיון מטופש
אם הדתיים משלמים על חדר הכושר, והם משלמים כי זה מגיע כתשלום גלובאלי לאגודת הסטודנטים,
אז למה לא מגיע להם להשתמש בחדר כושר שעה אחת או שתיים בשבוע? פשוט כפייה חילונית.
14/12/11 | 22:15
לא כפייה חילונית אלא שימור הסטטוס קוו
וגם בבריכה יש סטטוס קוו, ויש לשמרו.
17/12/11 | 15:15
מתי רצעו את אוזנך?
גם עליך שטיפת המוח עובדת.
הגבר הוא היצור שאת מאולפת לשרת.
נו באמת, הוא נעלה ממך ???
19/12/11 | 11:11
43. גם לי יש זכויות להתעמל ולהתאמן
בלבוש נוח מבלי לעבור על ההלכה שלפיה אני נוהגת.
לא הפכו את זה לחדר כושר נפרד, בסה"כ פעם בשבוע למשך זמן קצר ומוגבל.
הדרת ציבור שלם אינו טוב מהדרת נשים למשך זמן קצר.
החשוכים והפרימיטיביים אלו דווקא אתם, החילנוים.
14/12/11 | 18:09
42. שוב הכפייה החילונית ניצחה בושה לטכניון! פלורליזם זה גם כלפי דתיים!
14/12/11 | 17:57
41. לא צריך לוותר להם. אנחנו ד מ ו ק ר ט י ה.
14/12/11 | 17:45
40. אמה בכלל מדריכה בחדר כושר..לא מובן מה היא רוצה
14/12/11 | 17:43
39. כנסו חתולים!
תקשיבו, כולנו בני אדם, ואף אחד לא צריך לשנות את סדר היום של מישהו אחר, עם כל הכבוד לאמונה שלהם, אני מאמין כי זכותם של הנשים הללו להתאמן מתי ואיפה שרוצות! אנחנו מדינה דמוקרטית..
14/12/11 | 17:38
ומה עם זכותם של הדתיים???
14/12/11 | 22:17
ברגע שה "זכות" שלך פוגעת בשלי-היא כבר לא זכות!!!!
15/12/11 | 01:17
90% מהזמן שלך, ו-10% עבור האחר
אם גם ככה אתה מרגיש שנפגעו זכויותיך אז אתה אדם רשע, רודף בצע, ומסכן, ואני מאחל לך חיים טובים יותר כי היום אתה מאוס! ,
15/12/11 | 19:36
38. החושך הגיע גם לאקדמיה. מה נותר?
14/12/11 | 17:38
37. לאן הגענו. פשע הנגע גם במוסדות האקדמים. אין לאן לברוח
14/12/11 | 17:33
36. תקופת החושך הגיעה.
14/12/11 | 17:33
35. מי שלא מתיאם לו שילך להתאמן בבית
14/12/11 | 16:45
34. מעניין שדווקא ב-2012 צריך לעשות שינוי כזה
הטכניון נפתח בשנת 1924, מן הסתם חדר הכושר נפתח שנים אחר כך - אבל במהלך השנים אף אחד לא ביקש להפריד בין נשים וגברים בחדר כושר. מוזר מאוד שדווקא עכשיו כשנושא הדרת נשים עלה על הפרק קמו מיעוט של דתיים ודרשו לעשות את ההפרדה. יש לחקור את המניע ומי הורה להם לדרוש את הדבר הזה שמטרתו היא רק פגיעה בציבור הנשים ולא באמת נועדה לסייע לדתיים שלומדים בטכניון שהתאמנו שנים רבות עם נשים לידם וזה לא הפריע להם.
14/12/11 | 16:30
תיאוריה אפשרית אחרת
עד עכשיו היו שעתיים בשבוע רק לגברים, וכל השאר מעורב, כבר המון שנים, ואף אישה לא הרגישה פגועה במיוחד. ב-2012, כשנושא הדרת הנשים עלה על הפרק, פתאום הנשים החליטו שזה מפריע.
תודי שאם ה"חשיפה" הנוראית על ההפרדה בחדר כושר בטכניון, היתה מתפרסמת לפני שנה, היא היתה בעמוד 19 למטה בעיתון.
25/12/11 | 23:05
33. הם כל כך פירימיטיבים!!!!
לא רק שהם פרימיטיבים הם גם גורמים לנו להיראות רע מאוד בעולם. כל מי שהיה בחו"ל וראה שם חרדים מבין על מה אני מדברת תמיד מסתכלים עליהם בעין עקומה וההתנהגות שלהם זה פשוט חוצפה....הם אלה שהופכים אותנו למדינת עולם שלישית.....
מסר לחרדים: אתם מוזמנים לחזור לגור במערות ולהדליק אש....
14/12/11 | 16:27
32. בושה לטכניון.שיפרידו גם בהרצאות.אולי טכניון לבנים בלבד?????
14/12/11 | 16:08
31. שטויות
אני לא מבינה על מה המהומה, כל הסיפור הזה יצא מכל פרופורציה. זה לגיטימי שתהיה הפרדה כזאת מתוך כבוד לאנשים הדתיים שזה מפריע להם. במיוחד כשמדובר רק בשעה אחת מכל השבוע. הבנות האלה יכולות ללכת בכל אחד מימי השבוע והשעות האחרות בלי בעיה...
פשוט מוגזם!!!
14/12/11 | 16:07
30. שיתאמנו עם כיסוי עיניים החרמנים האלה
או שילכו לסדנה בשליטת יצרים.
14/12/11 | 16:02
קשקוש...
יש להם עקרונות... שסותרים קצת את שלך... לכבד את האחר עובד בכל המישורים ולא רק באלו שמתאימים לך..
14/12/11 | 18:27
29. יש בחורות בטכניון?
14/12/11 | 15:59
28. נראה את הדתיים אם הנשים שלהם ידירו אותן מהם.
14/12/11 | 15:42
27. נכון גם צריך שעה לסטודנטיות הדתיות! להתרים את הדתיים בעולם הטכניון יודע!
14/12/11 | 15:36
היתה אמורה להיות שעה נפרדת גם לסטודנטיות הדתיות
רק שלא היו מספיק נרשמות...
14/12/11 | 18:28
26. סה"כ שעתיים בשבוע מ23:30-00:30
על זה כל החפירות שלכם? אם זה היה כל היום בשעות הערב הייתי מבין.
14/12/11 | 15:22
כן. ככה זה מתחיל.
14/12/11 | 17:32
מ-23:00 ולא מ-23:30.
17/12/11 | 15:19
25. ליבראלים, לא?
סליחה, אני לא מבינה, שעת הפרדה א-ח-ת, לגברים שלא מעוניינים להתעמל עם נשים מטעמי צניעות ! (שגם אם אתם לא מאמינים בהם, הם מאוד מאמינים בהם) צריכה להפריע כ"כ????? חייב לריב על כל פרינציפ?? אם אתם כ"כ רוצים מדינה ליבראלית, ונאורה, למה האמונות של אחרים כ"כ מפריעות לכם?? נאורים, לא? קבלו... ואגב, מהי השעה המדוברת לא אמרו, מה שאני שמעתי זה שהשעה הזאת היא בין 23:45 ל- 00:30 ... אחלה.
14/12/11 | 15:22
24. ס ס ס
עננננננ
14/12/11 | 15:13
23. לא מוסיף לי את התגובה
14/12/11 | 15:12
22. הדרת נשים
ההדרת נשים היא איומה ונוראה
איך יתכן להענות לבקשת סטודנטים דתיים שבקשו שעתיים/שלוש שעות שחדר הכושר יהיה נפרד?
איך יתכן שהנהלת הטכניון הרשתה להקצות שעות (ועוד ב אחת עשרה וחצי בלילה זמן בו לא מתעמלות בד"כ נשים) שגם דתיים יוכלו להתעמל ?
מה היה קורה אם המכון היה נסגר בשעה הזו גם אז הן לא היו רוצות לצאת?
ואין שעות הפרדה לשנים כי אין ביקוש להפך היתה בקשה מנשים להרשם לשעת הפרדה אך לא היתה הענות מצד הנשים.
אמור מעתה
די להדרת דתיים
די לכפייה החילונית
14/12/11 | 15:12
21. מה הדתיים האלה חושבים לעצמם
ובסוף עוד אומרים שאנחנו כמו האיראנים חחח שיטפלו בעצמם ואחר כך בחילונים
14/12/11 | 14:57
20. כפייה חילונית
מדובר על שעות קבועות שאמורות לכבד חלק נוסף וגדול באוכלוסיה שהוא לא אתם. עוד מעט גברים יתלוננו על הדרת גברים מכיוון שלא נתנו להם למדוד חזיות בחנות.
14/12/11 | 14:50
לא במוסד ציבורי ממשלתי! שילכו לחדר כושר דתי פרטי!
14/12/11 | 16:04
הרב קוקו, בגרמנית זה נשמע יותר טוב!
14/12/11 | 17:53
למירב-את ס ת ו מ ה
15/12/11 | 01:23
אבל הם משלמים על חדר הכושר !!!!
14/12/11 | 22:38
19. גם בברכת הטכניון זה כך
14/12/11 | 14:49
18. תכתבו לתורמים ובאותו יום יפסקו התרומות
וההזהרות תבואנה למחרת
14/12/11 | 14:46
17. טוב מאד
טוב מאד, עכשיו לא ייכנסו דתיים לחדר כושר. בעצם מה יש להם לעשות שם בכלל , עם הציציות המתנפנפות? שילכו לכותל.
14/12/11 | 14:42
16. הדרה או הפרדה?
צריך לתקן את הכותרת - הרי לא מדובר על הדרת נשים - אלא על הקצאת שעות נפרדות לגברים ולנשים. לעומת זאת, לאחר קבלת ההחלטה האומללה של הטכניון בהחלט ניתן לדבר על הדרה - הדרת דתיים.
14/12/11 | 14:41
יש פה הדרת נשים והדרת דתיים, אך לא באותו רגע
הדרה - חיוב בגדר, איסור, מניעה.
ביום שני הבנות לא הסכימו לצאת, המאבטחים הוציאו אותם, משמע זה הדרת נשים. הפרדה עם שימוש בכח.
מכיוון שהטכניון נתן לגיטימציה לשעות הפרדה לדתיים, וכרגע זה מבוטל, אז כרגע יש הדרת דתיים.
אבל לפני ההחלטה המוקדמת לקיום שעת ההפרדה לא היתה הדרת דתיים.
17/12/11 | 16:13
15. מה הבעיה לעשות גם שעות נפרדות?
14/12/11 | 14:26
והגרוע מכל עוד מחכה לנו...!!
14/12/11 | 16:01
למי שלא מבין מדובר בעניין עקרוני
אסור לעשות שום ויתור כשזה נוגע להדרת נשים. יש מקומות שיותר חשוב לשמור על זכויות ושיוויון מאשר על מישהו שהחליט להקצין את הדת כי בא לו.
14/12/11 | 16:33
כן, ואתה חושב שזה בגלל שהאישה היא סוג ז
אצל הדתיים?. זה פועל משני הצדדים, ובאותו נימוק אפשר להגיד הדרת גברים
14/12/11 | 18:29
14. דווקא יש שעתיים בשבוע שחדר הכושר פתוח רק לנשים - כבר שנים.
כבר שנים רבות שיש שעתיים קבועות בשבוע שחדר הכושר פתוח לנשים בלבד, ולאף אחד זה לא הפריע.
בשבועות האחרונים הוסיפו שעתיים שפתוחות לנשים בלבד - ופתאום כל העולם קפץ.
אני חושב שההפרדה הזו טיפשית ומיותרת, אבל זה ממש צבוע לראות איזו התלהמות יש סביב שעתיים בהן החדר כושר פתוח לגברים בלבד, אחרי שבמשך שנים המצב ההפוך לא גרר שום תגובות נזעמות.
בבריכה בטכניון, דרך אגב, יש שעות הפרדה (בודדות בשבוע) גם לגברים וגם לנשים, מזה שנים, מוזר שלזה לא שמו לב.
14/12/11 | 14:26
13. פרטים מלאים
טוב לפני שכולם חופרים שטויות:
פעמיים בשבוע, רבע שעה לפני הזמן הסגירה המקורי, החדר כושר הופך לגברים בלבד, מדובר בשעה 23:30.
ז"א שסה"כ, חצי שעה בשבוע בשעות לא אטרקטיביות החדר כושר עובר למצב הזה, ציירו פה תמונה של לא יודע מה.
בעיניין הכמות, כמות הנשים שהסכימו לשלם מראש (כולם משלמים מנוי כן..), הוא 0, ואילו מבחינת גברים קצת יותר מ20, ולכן הגברים קיבלו כמות זמן קטנה מאוד (כפי שציינתי), ואילו לנשים לא היה רלוונטי.
בכל מקרה, אני נגד ההפרדה, אבל לא צריך לעשות הר מעכבר
14/12/11 | 14:20
12. תוך 20 שנה מדינת הלכה -איראן סטייל
ואז כל הטובים לא ישארו פה, ישארו רק הפסיכיים האלו שיתקוטטו עם הערבים שהם בדיוק כמוהם.
14/12/11 | 14:17
בתור אחת שגרה בארה"ב - אתה ממש צודק!
כאן רמת החיים היא איכותית, שיוויונית ומתורבתת. מן הסתם שכל הישראלים האיכותיים יעדיפו לעבור למדינה שמתאימה להם באופייה ובישראל ישארו כל השאריות. 2000 שנים לקח לנו לחזור, 70 שנים ייקח לנו לברוח.
14/12/11 | 16:01
לצערי את צודקת..
אהבתי למדינה שבה נולדתי התפוגגה לגמרי. התרבות נכחדה, ובמקומה השתלטה הבורות המוחלטת. החושך מחליף את האור. הדתיים מתרבים בהמוניהם ומשתלטים על המדינה. לא נותר כאן כלום. אם הייתי יכולה, הייתי עוזבת מחר.
14/12/11 | 17:41
אמןןןןןןןןןןןןןןןןן!
14/12/11 | 16:26
11. שעה אחת, באחת עשרה וחצי בלילה
מדובר על הוספה של שעות נוספות לפעילות של חדר הכושר, בין אחת עשרה וחצי לשתים עשרה וחצי בלילה. אפשר לחשוב כמה אנשים חייבים את שעת הכושר הספציפית הזאת.
14/12/11 | 14:16