החדשות
תגובות (92 תגובות ב-40 דיונים)
40. אנחנו לא שובתים נגד המורים....
אולי חלקכם לא הבנתם נכון, אנחנו לא שובתים נגד המורים, אלא למען שיקבלו חסינות במקרים דומים לזה שהתרחש במרץ 2009.
* תלמידה   15/01/15 | 07:08
39. הטיול
האמת שאני באורט סינגלובסקי בשכבה ט והיה לנו טיול שנתי אבל אני והחברים שלי בך זאת שובטים
* היי להח   14/01/15 | 16:10
38. דיי לשטויות
נשבע שאולי איזה 10 מורים אמרו לי שאנחנו צודקים
* בדוי   14/01/15 | 15:57
37. מחאה! !!!
יש מחאה , ובצדק גם בבית הספר שלי שובטים ואני בבית!!
* רוני   14/01/15 | 14:25
36. שי פירון
לא מספיק כל השינויים שהשר חינוך הזה שם לנו עכשיו גם את הטיולים אתם רוצים לקחת?! באמת שכל המבוגרים שמגיבים פה ממש לא יודעים על מה הם מדברים!! אתם סיימתם 12 שנות לימוד רגילות תגידו תודה ותסתמו כי אנחנו כרגע סובלים ואל תגידו עכשיו הלוואי ואונחנו היינו תלמידים כי לנו באמת קשה אתם יודעים איזה עומס יש לתלמידים בכיתה י׳, י״א וי״ב? לא נכון?! אז באיזה זכות אתם בכלל אומרים תודה שביטלו את הטיולים? זאת הדרך היחידה שלנו להשתחרר קצת מחוץ לבית הספר על החברים מהכיתה ומהשכבה אתם באמת חושבים שאפשר ללמוד הכל דרך לוח, כתיבה וספר לימוד?! אז תאמינו לי שאתם לא מבינים כלום!!
* תלמידה   14/01/15 | 14:11
35. התלמידים תומכים במורים
באמת שהשביתה זה הדבר הכי טוב שהתלמידים יכלו לעשות כי תאכלס אם לא נשבות המורים ימשיכו עם הוויכוחים שלהם ואנחנו פשוט נישב בבצפר ונלמד כל יום ואני מדברת בתור תלמידת כיתה י׳ שלומדת 50 שעות בשבוע ובאמת שאני לא רגילה לזה בכלל!! כמובן שהתלמידים תומכים במורים ורוצים שיהיה להם חיסיון משפטי אבל למה שזה יבוא על הגב שלנו? למה אנחנו צריכים לסבול? תפתרו את הבעיות שלכם בלי לערב את התלמידים תודה!!
* תלמידת כיתה י׳   14/01/15 | 14:07
34. גם ברמת גן יש שביתה?
השביתה היא לחטיבות הביינים ולתיכונים. ברמת גן בית הספר היסודי הוא עד כיתה ח ואין חטיבת ביינים אז בכיתות ז' ו- ח' ברמת גן גם שובתים?
* אור   13/01/15 | 17:35
אם ביטלו גם לכם את הטיול יש לכם זכות לשבות
* מישהי   13/01/15 | 19:32
33. באסה
באסה לי אין אין ברמת גן חטיבת ביניים...:(
* זה לא משנהההה!   13/01/15 | 17:04
תקראו את התוכן אין לי כוח לכתוב נושא
אבל ברמת גן בכיתות ז וח' ביסודי יש שביתה כי הם נחשבים חטיבת ביניים
* רון   13/01/15 | 17:41
32. מחאת התלמידים
כל הכבוד לתלמידים ולמועצת התלמידים הארצית!!! כל הכבוד על היוזמה והעמלה על כך שנלחמתם ,סוף כל סוף שביתה!. מישהו צריך לומר לשי פירון ,שר החינוך בפנים: שי פירון אתה לא שר חינוך אתה אינך מבין בפוליטיקה ,שי פירון אתה צריך ליישם את השביתה לתשומת לבך .
* (מעדיף שלא לחשוף)   13/01/15 | 16:57
שי פירון לא מכהן יותר כשר החינוך.
תפנה לביבי.
* מיה   13/01/15 | 17:56
שי פירון כבר לא שר חינוך כבר מעל לחודש.
שי פירון התפטר במסגרת פיטורי יאיר לפיד מהממשלה - בערך לפני חודש או יותר. שר החינוך כעת, עד הבחירות במרץ, הוא ראש הממשלה, ביבי. תפנה אליו.
* ישראל ישראלי   13/01/15 | 17:57
תודה
תודה שאתה מבין אותנו
* תלמיד מודה   13/01/15 | 19:59
31. ברור שהמורים לא מוכנים ללוות טיולים שנתיים
בחטיבה שעבדתי בה מזמן היה כאוס בלילות בטיולים השנתיים, שתיה , ונדליזם, ילדים יקרים, רוצים לצאת לטיולים שנתיים? עם התנהגות כמו שלכם, שהוריכם ייקחו סוף סוף אחריות עליכם וילוו הם את הטיולים!!
* השם שלי חסוי   13/01/15 | 16:51
30. מורה זה לא מדריך טיולים!
אי אפשר להטיל על מורה בת 60 לקפץ במורדות הארבל יחד עם ילדים בני עשרה. שההורים שלהם יזיזו את עצמם ויטיילו איתם. רוצים לטייל שישלמו למדריך אלפי שקלים עבור האחריות.
* טיילו בעצמכם   13/01/15 | 16:49
29. השביתה ממש לא נגד המורים
השביתה עצמה מצדיקה את המורים,כל מטרתה היא שמשרד החינוך יגיע להסדר עם ארגון המורים בנושא, ממש לא להאשים ו"להעניש" את המורים.
* שובת   13/01/15 | 16:42
מחזקת
מחזקת
* 👍   13/01/15 | 17:20
28. רוצים פתרון לא על הגב שלנו !
אם המורים רוצים להשיג משהו שהם ישלמו את המחיר לא אנחנו אנחנו רוצים טיולים כמו שהם רוצים חיסיון משפטי
* שרון5   13/01/15 | 16:23
27. לכל האלו שמרשים לעצמם לשפוט-
נתחיל בזה שהטיול השנתי הוא חוויה מעצימה, שבירת דיסטנס בין המורים לתלמידים וזו בעיקר חוויה מגבשת!תפסיקו להגיד הבני נוער ככה וככה זה ממש לא נכון! אני כיתה יא לא שותה, לא מעשנת ולא יושבת בפארקים. חבל שאתם רואים רק צד אחד יש אצלנו כאלו שבניגוד אליכם אנשים חסרי סבלנות איכפת להם. בהלוויות של חיילים בודדים ראיתי בעיקר בני נוער, כשתרמנו לחולי סרטן שיער ועשינו מכירת אוכל היינו בני נוער, כשירד שלג בירושלים בני הנוער הם אלו שהתנדבו לחלק עם המשטרה תרופות לאנשים עם מוגבלויות אז די להטיף על הבני נוער. תמיד יש לפה ולפה מצבכם לא יותר טוב. בנוסף, המחאה לפחות בעיניי באה גם לידי ביטוי בזה שקיצצו לנו תקציבים מהחינוך עד כדי כך שאני משלמת 1000 שקל למגמה שלי. אתם לא משקיעים ואז מופתעים מהדור הזה? שרוב הדור הזה בכלל לא נראה ככה. כן אנחנו נשבות בשביל לקבל את המינימום שלנו! קחו את הכל רק לא את הטיול השנתי. אין לנוער הזה יותר מידי דרישות. פולין אני עובדת וממנת לעצמי אולי גם את זה ידחו. תבינו שמה שדפוק זה המנהיגים שלנו שמתנהגים כמו ילדים קטנים שלא יודעים להתמודד.
* תלמידה   13/01/15 | 16:20
מורה זה לא מדריך טיולים
קחי את ה1000 שח ותעזבי את המורים. נרטה איזה מדריך טיולים יסכים לקחת אחריות על 200 מטיילים בשביל 1000 שח. המורה מקבל 100 שח בקושי לכל המאמץ שלא לדבר על ההכנות האירגון ועזיבת הבית . זה לא תפקיד המורים!
* בשביל אחריות צריך אנשי מקצוע לא מורה לספרות   13/01/15 | 16:53
זה הכל תלוי בכתה תארים יש למורים
ממש לא נכון היום משכורת של מורה יכולה להגיע ל12,000 זה תלוי בוותק. מורים שעושים שעות פרטניות מקבלים בונוסים. יש לי דודה מורה, מצבם גרוע.
* משרד החינוך   13/01/15 | 17:37
תופתע לדעת שיש מורים שנהנים בטיול השנתי ורואים בזה חוויה עמוקה בין התלמיד למורה. מורה לומד המון על התלמידים שלו בטיול שנתית אני גאה לראות את התלמידים שלי עוזרים אחד לשני.
* מורה בביס   13/01/15 | 22:56
את פולין לא ידחו.
המסע לפולין הוא מסע בהוראת הממשלה ובסבסודם של המדינה ומשרד החינוך. במקרה הזה, למורים ולתלמידים יש ביטוח אישי - גם בגלל שזוהי נסיעה לחו״ל וגם בגלל שהמשלחת היא מטרה נעה - יעד לטרוריסטים באירופה. את המסע לפולין לא מבטלים במסגרת השביתות, רק את הטיולים השנתיים ואת הפעילויות החוץ-בית ספריות.
* תלמיד י״א   13/01/15 | 17:55
26. ה ס י ב ה ה א מ י ת י ת ! !
אז אתם יודעים למה יש שביתה? לפני כחמש שנים תלמיד טבע בטיול לעין גדי למעיין, אבל כאשר ההודעה הגיע למשרד החינוך, היא טבעה את המורה ולא לקחה אחריות. לכן ארגון המורים שבת, ולא מסכים לצאת לטיולים עם תלמידיהם. על כן אנחנו שובתים, אמנם אנחנו חושבים שארגון המורים צודק, אבל, לא על אחריותנו!!! ולמה אנחנו ח-י-י-ב-י-ם לשבות?! כמן
* כיתה ז' יבנה חיפה   13/01/15 | 16:15
אין בעיה מסכים איתך אבל למה על חשבון
התלמידים מגיע להם זה זכותם וגם הם שילמו על זה זה כמו שלבעלים של מגה יהיה סכסוך עם ספק הבשר שלו אז כמחאה הוא יגיד שהוא לא משלם משכורות לעובדים שלו
* משה   13/01/15 | 16:48
אני אזרום עם הדוגמה שלך...
אבל הדוגמה שלך לא נכונה - היא צריכה להיות ככה: אם בעל הסופר בסכסוך עם ספק הבשר - הוא לא ימכור בשר בסופר, והצרכנים יישבתו על מנת להחזיר את הבשר לסופר - אבל בעלי הסופר עדיין בסכסכוך עם הספק. זה המצב כיום במשרד החינוך ובין ארגון המורים. אין מי שיוציא לטיולים שנתיים, כי המורים לא מקבלים את החיסיון מתביעות משפטיות, לכן בתי הספר לא מוציאים טיולים כדי שאם חס וחלילה יקרה משהו, המורים עלולים להיתבע.
* תלמיד י״א   13/01/15 | 17:53
אם התלמיד היה מקשיב להוראות המורים והמדריכים
הוא לא היה טובע ולא היה קורה אסון וזה בדיוק מה שמעצבן את המורים. הוא לא הקשיב להוראות והמורים צריכים להיות אשמים?? ממש לא!
* .   13/01/15 | 20:24
תלמד את הפרטים
המנהל של בית הספר לא אמר למורים את החוקים של המקום הילד שהה יותר מידי זמן בתוך בריכת הגופרית הלמיד טבע והמציל חשב שהוא ״עובד״ עליו אבל הילד טבע באמת
* אנונימי   14/01/15 | 09:21
25. יש או אין?
מחר מתקיים הלימודים כרגיל ??
* תלמידה   13/01/15 | 16:07
24. המורים צודקים
מדוע הן צריכים להיות אחראים על פציעה של תלמיד? הם חשופים לתביעות אזרחיות .התלמידים אינם ממושמעים בטיול וזו הבעייה שלהם.לא להיכנע לזביתה ושלא ילמדו. יאללה בלי טובות.......
* ציון   13/01/15 | 15:53
23. ז-יב???
* אורנה   13/01/15 | 15:44
22. מה זאת אומרת?
אני סך הכל תלמידת תיכון ואני רוצה לציין שבית הספר זה מה שבןנה לנו את החיים הבנו כבר את הקטע!!! יומיים של טיול לא יהרגו אף אחד אנחנו צריכים להשתחרר ולחזור לביה"ס בשיא המרץץ זה לא נכון להשאיר ילדים בביה"ס10 חודשים!!!
* ???????   13/01/15 | 15:42
21. שילכו ויפגינו .מה יעזור להם לא ללכת לבית הספר
* ט   13/01/15 | 15:36
יעזור
זה יעזור בגלל שהם רואים שאנחנו לא לומדים ומפסידים חומר אז משרד החינוך בסוף יעשו מאמץ בשביל למצוא פתרון
* חסויה   13/01/15 | 20:11
20. אני לא תלמיד ואני לא מבין למה אנשים חושבים שהמורים צודקים?? זו אחריותם לשמור על שלום הילדים כמו רופא שיורשע ברשלנות רפואית כך גם המחנכים של הילדים שלנו
* יהודה   13/01/15 | 15:32
19. כל הכבוד לארגון המורים! שיצאו עמם מדריכים מנוסים.לי אין ידע ובריאות
לטיפוס על הרים ותהומות בגילי, אני מורה לא מדריכת ספורט וטבע. האחריות צריכה להיות על אנשים מקצועיים בתחום! לי אין כל ידע מקצועי בכך!
* מורה   13/01/15 | 15:11
18. למי מיועדת השביתה
גם ליסודי?
* ענבל    13/01/15 | 15:03
לא
* איןשם   13/01/15 | 20:18
17. מה זה יתן להם בזה שלא יגיעו לבית ספר?!?
גם ככה המורים ימשיכו לקבל את המשכורת שלהם, והטיולים לא ימשיכו להתקיים!
* יעל   13/01/15 | 14:44
אתה טועה.
עדיף מלא לעשות כלום.
* אנונימי   13/01/15 | 15:12
שהממשלה מבזבזת סתם כסף בשביל משכורת על עבודה שלא נעשית
* °   13/01/15 | 16:18
מבוגרים טיפשים
אתם לא מבינים שרק במחאה משנים דברים ולא רק בהפגנות הממשלה שלכם? שלא רק זה חשוב? תפתחו את המוח ותשאלו במקום לקבוע עובדות
* ליזה   13/01/15 | 16:25
זה נותן רעש וחשיפה תקשורתית
שמפעילה לחץ על משרד החינוך
* משה   13/01/15 | 16:49
מעביר מסר ברור מאוד
* מר בחור   13/01/15 | 16:49
16. לא מאמינה שהשביתה תעזור.
השביתה לא תפתור את הבעיה של המורים. אבל כן היא תזרז כמה דברים. אבל עדיין לא מאמינה שהשביתה תעזור.
* הדוג השנון   13/01/15 | 14:41
היא תזרז דברים ותחזיר קצת כוח לתלמידים. זה כבר משהו.
* ירין   13/01/15 | 21:08
15. אם ככה יראה החברה שלנו תיראה בעתיד
אני יהיה גאה בהם מאוד!
* גולן   13/01/15 | 14:39
14. לכל המבוגרים החוכמולוגים שמגיבים "מי צריך טיולים"?
שכחתם אייך זה להיות ילדים? שכחתם כמה אוויר מקבלים מהטיולים האלה? שכחתם כמה חוויות בלתי נשכחות אנו מוסיפים לתרמיל החוויות שלנו? שחכתם כמה מגבש זה יכול להיות? למה שיוותרו על טיולים וסיורים? יש למצוא פתרון אחר שבו לא רק התלמידים נדפקים
* לא ילדה   13/01/15 | 14:38
13. תכלס המורים צודקים אבל מה אכפת לי??יש חופש!!!!!
* אללההההה שביתההההההה   13/01/15 | 14:12
בלופ
יואוו זו התגובה של ניצן.
* חילה   13/01/15 | 15:42
מי משתמש במילה "בלופ"? אנחנו בשנות ה-80??
* מה נסגר   13/01/15 | 23:32
12. זה לא רק הטיולים, זה כל הפעילויות החוץ בית, ספריות
הצגות, סיורים, גדנ"ע, ועוד. כל זה לא יתבצע. אתם באמת רוצים שהילדים רק ילמדו בין כותלי בית הספר? המורים גם כך לא מתוגמלים בהתאם, עושים עבודת קודש ואח"כ פתוחים להאשמות פליליות כאשר קורה אסון? כדאי אולי לבדוק למה ואיך אפשר למנוע אסונות במקום לחפש אשמים
* צודקים במאה אחוז    13/01/15 | 14:07
יפה אמרת!!!
* אנה   13/01/15 | 15:13
נכון!!!!!!
קודם כל מדברים על איך מונעים אסונות ולא מבטלים מראש ראש קטן
* סיגל   13/01/15 | 15:44
11. כל הכבודד לא מטיילים לא לומדים !!👌
* תלמידה    13/01/15 | 14:05
10. ואני שובט בשביטה
למי שיש בעיה אם זה שיגיד די כבר ארגתם אותנו מספיק אם זה עם יש למישהו בעיה שיסביר למה
* אני תלמיד רגיל וממוצא ששובט   13/01/15 | 13:57
אתה הדוגמה הכי טובה למה אסור שתהיה שביתה.
ולא שביטה. וממוצע ולא ממוצא.
* מני   13/01/15 | 18:46
9. כל אחד יש זכות
קל לכם לדבר כי בטח הרי סיימתם את ה12 שנות הלימוד שלכם ויצאתם לטיולים שנתיים ולא עשו לכם בעיות אבל אנחנו לא נסבול בגלל זה אפשר לדבר הרבה כל עוד זה לא מפריע לעצמכם
* תלמיד    13/01/15 | 13:50
צודק אנחנו לא אשמים בכלום
אני התחלתי את השביתה מהיום
* ***   13/01/15 | 14:17
8. מה כיף בטיול שנתי? תגידו תודה שביטלו
חרשוף
* נוי   13/01/15 | 13:47
סבבה למי אכפת מהטיול אבל
במקום להשאר שבוע בבית אני צריכה ללכת ללמוד עוד ?! ועוד זאת תקופה ארוכה חופש פסח רק בעוד 3 חודשים, לי היה אמור להיות מסע ישראלי בפברואר
* יעכס   13/01/15 | 14:40
לא מדובר רק בטיולים
מדובר הכל פעילות מחוץ לכותלי בית הספר כמו הצגות וסיורים לימודיים, שחלקם נדרשים על מנת לקבל תעודת בגרות במקצועות מסויימים (כמו ביולוגיה. בלי סיור ודוח אין בגרות בביולוגיה.) חוץ מזה, יש כאלה שכן נהנים מטיולים שנתיים. רק בגלל שמישהו אחד לא נהנה, לא צריך לבטל או לשמוח מביטול הטיולים השנתיים.
* תלמיד   13/01/15 | 15:37
זה לא רק טיולים שנתיים
העיצומים ביטלו כל פעילות המכריחה יציאה מבית הספר. בתור תלמיד י"א שלומד 53 שעות בשבוע (בערך כל יום עד ארבע - חמש) הטיולים האלו הם הפוגה מלימודים מאסיביים. היום היה אמור להיות לנו יום חילות בבקו"ם. אמנם לא נשמע כיף במיוחד אבל כן מהווה הפוגה. אך בגלל העיצומים הטיול בוטל ולמדנו כרגיל. לא רק למורים מותר לשבות!!!
* תלמיד י"א   13/01/15 | 16:34
7. כל הכבוד.יוזמה יפה של בני הנוער
* אמא ומורה   13/01/15 | 13:35
6. כל הכבוד.יוזמה יפה של בני הנוער
* אמא ומורה   13/01/15 | 13:35
5. אוי, איזה בכיינים
כשמוציאים אותם לטיולים הם מתנהגים כמו בהמות. אלכוהול זורם כמו מים, מכות, גניבות, לא סופרים את המורים והמדריכים והמורים המסכנים לא מצליחים להשתלט עליהם ואחר כך כשקורה אסון מאשימים את המורים!! סליחה, אבל אני עם המורים!!!
* .   13/01/15 | 13:26
אנחנו רוצים טיולים כי...
הטיול זה אחד הדברים הכי כיפיים ומכ0גבשים וזה שהבני נוער שאתה מכיר כאלה זה כלום.אני אישית מכירה עשרות ילדים שלא מתנהגים ככה. בנוסף מרבית הילדים שובתים לא כדי להוריד אחריות פלילית אלא בכדי להחזיר טיולים .
* תלמידה בט   13/01/15 | 13:49
אתם בכיינים
מעניין עם זה היה הטיול שנתי האחרון שלך אתה הית מותר אנחנו לא מניאקים רוצים לעשות עימותים לא על הגב שלנו
* חן   13/01/15 | 13:57
וואיי מזה לאא
דבר ראשון מה אתה ממציא דברים זה אף פעם לא קורה בטיולים ודבר שני הילדים בצד של המורים זה שביטה של המורים והתלמידים ביחד!!
* משיהו   13/01/15 | 13:58
זוהי איננה שביתת מורים!
השביתה הנ״ל היא שביתה של התלמידים בלבד. המורים יגיעו ללמד, כיתות ריקות אמנם, ויקבלו על כך שכר כיום עבודה רגיל, בין אם יגיעו תלמידים ובין אם לא. כותב התגובה איננו ממציא כלל וכלל - לצערנו, זוהי התרבות שהתפתחה בישראל בשנים האחרונות - פשע, אלימות, סמים ואלכוהול. התרבות המפוקפקת הזו הגיעה עד לבני הנוער ולילדים בכיתה א׳. כל מה שהוא הציג בתגובה - נכון. ההתנהגות הבהמתית, האלכוהול, המכות, הגניבות, ה״צפצוף על החוק״ - הכל קורה ומתרחש בטיולים האלו. זה קורה בכל טיול שנתי, ולכן הטענה שלך ״שזה אף פעם לא קורה בטיולים״ היא טענה שגויה, וכנראה שבאה ממחשבה שגויה שאנו חיים בעולם שכולו טוב.
* תלמיד י״א   13/01/15 | 14:48
וואיי מזה לאא
דבר ראשון מה אתה ממציא דברים זה אף פעם לא קורה בטיולים ודבר שני הילדים בצד של המורים זה שביטה של המורים והתלמידים ביחד!!
* משיהו   13/01/15 | 13:58
קודם כל תלמד לכתוב. "שביתה" ולא "שביטה"
עושים שביתה ולא יודעים איך לכתוב בכלל פחחח
* .   13/01/15 | 18:22
ממש לא נכון
הטיול הזה הוא אחד מהאפשרויות היחידות שלנו בתור תלמידים לצאת מהמסגרת הרגילה והקבועה של בית הספר אז נכון שיש כאלה שלא יודעים איך להתנהג אבל משם ולעשות הכללה ענקית על כל בני הנוער ולהגיד שהם מתנהגים כמו חיות יש דרך ארוכה אם המורים לא יודעים לפתור את הסכסוכים שלהם בעצמם שיחפשו פיתרון אחר אבל שלא יפגעו בתלמידים
* תלמיד   13/01/15 | 13:58
״פתרון אחר שלא יפגע(ו) בתלמידים״
אחד הדברים שלמדתי מקריאת התגובה שלך היא שאסור להשבית את הלימודים. כמויות שגיאות הכתיב והפיסוק (שאגב לא קיים כלל בתגובתך הכה ״טובה״) מגוכחות ומעידות על חוסר לימוד וחינוך בחלקים רבים בחברה הישראלית. אבל זהו לא העניין פה. המורים, ובצדק, לא רוצים לקחת אחריות על בני נוער / ילדים שעושים ״מה שבראש שלהם״ בטיולים השנתיים, ושאח״כ עוד ייתבעו על כך בבית משפט. התירוץ של ״יציאה מהמסגרת הרגילה של ביה״ס״ הוא תירוץ עלוב, ואיזה פתרון אתה מציע לאי חיסיון משפטי בטיולים שנתיים כנגד יציאה לטיולים שנתיים? אם אין להם חיסיון משפטי - הם לא ייצאו לטיולים שנתיים, משתמע מכך - שלא יהיו טיולים שנתיים עד להודעה חדשה. אם כך, איזה פתרון?
* תלמיד י״א   13/01/15 | 14:45
אל תכלילו
נכון שיש תלמידים כאלה ויש כאלה אבל אל תכלילו את כול הנוער של היום כנוער מזיק שותה .. יש גם וגם כמו שיש גם וגם בכל קבוצת אוכלוסיה. דבר שני, אני תומכת במורים כי להאשים אותם בדברים שלאף אחד אין שליטה עליהן זה טעות אבל ואני עדיין שובתת ,פשוט שאנחנו נפגעים באיזה דרך (הטיולי שנתי הוא רק דוגמה לאירוע שביטלו) אז זכותנו לומר את דעתנו. ובאמת שהדבר שממנו הכי למדתי זה טיולים וסיורים והצגות.. ״לצאת״ טיפה מהשגרה זה לא דבר רע!
* תלמידה    13/01/15 | 15:36
אתה לוזר
* יעקב   13/01/15 | 16:16
כי אתה ווינר?
* תלמיד י״א   13/01/15 | 18:33
איזה מתנשא
תלמיד כיתה יא יקר, אין צורך לדבר בשפה גבוהה ולהשתמש יפה בסימני הפיסוק כדי להפגין את הידע והחוכמת חיים שלך. זה לא מבחן בלשון וזה לא מכתב לראש הממשלה לא צריך להיטפל לשטויות כמו סימני פיסוק ושגיאות כתיב מגוכחות זה בסך הכל טוקבק!! בסך הכל אתר מאקו!! האם אתה כותב ככה כשאתה מדבר עם החברים שלך בוואטסאפ?? אני משערת שלא... אז גם פה אין צורך ואם אתה כן מדבר איתם ככה... כנראה שאין לך חברים
* תלמידת כיתה יא   13/01/15 | 16:37
אם זו שפה גבוהה בשבילך, את בצרות.
אין שום קשר בין חוכמת חיים לבין סימני פיסוק או כתיבה נכונה. זה נרכש בבתי הספר. אין גם שום קשר בין כתיבה לרוה״מ או למבחן לבין כתיבה כמו אדם נורמלי, ששיפור השפה הוא השלב הראשון בבניית חברה טובה יותר. וכן, לשאלתך המתוחכמת מאוד, אני כן כותב ככה, ויש לי הרבה חברים. איכותיים. שמדברים בשפה נורמלית ולא רדודה. האופן שבו את כותבת מגעיל ומעיד על זילות ורצון לרדת על בני אדם. יפה.
* רעננה   13/01/15 | 18:00
מכליל הכללות סתם
* תלמיד מצטייו   13/01/15 | 13:59
כל מילה אמת
* צודק   13/01/15 | 14:00
שטויות
זו הכללה נוראית..מעט מאוד תלמידים מתנהגים כך ולרוב הטיולים עוברים חלק. הטיולים הם אחת מהחוויות הנזכרות וכוויות ביותר מהלימודים ולדעתי זה לא נכון לבטל אותם.
* תלמידה   13/01/15 | 14:14
כנראה שלא הבנת
משרד החינוך הסיר מהמורים את החסינות המשפטית שלהם, והם בתגובה דרשו אותה בחזרה. שלא קיבלו אותה החליטו המורים לא לצאת לטיולים שנתיים עד שלא תוחזר החסינות. הפתרון הזה, על הגב של התלמידים שרוצים לצאת לטיולים וחסר כל הגיון בלי קשר. משרד החינוך לא ממהר למצוא פשרה אחרת ולאחרונה המורים החליטו לא לצאת גם לסיורים לימודיים. עקב כל ההחרפות האלה וחוסר שיתוך הפעולה מצד המורים והממשלה למציאת פתרון שלא ירכב על גב התלמידים החלטנו לשבות. אין פה שום הליכה נגד המורים אלא בעד החסינות שתוחזר אליהם.
* כיתה ח   13/01/15 | 14:18
תגובה מצויינת ומדויקת!
* אמה   13/01/15 | 15:12
אוי איזה טיפש/ה....
מה נסגר עם ההכללות? זה שיש ערסים שעושים את זה לא אומר שכל התלמידים בכל הארץ עושים את זה יש גם תלמידים שיוצאים לטיולים ועושים בדיק מה שצריך ומתנהגים בדיוק כמו שצריך אז להגיד שזה מה שתלמידים עושים זה חסר בסיס לגמרי אני בטוחה שכותב התגובה הוא כבר סיים ללמוד אחרת בוא לא היה מדבר ככה אנחנו התלמידים מחכים לטיולים/סיורים/גדנ״ע כי זה לצאת מהמסגרת וקצת לשבור את השגרה ומה רע?? לי כבר התבטלה הגדנע שהייתה אמורה להיות לפניי שבוע ומה עכשיו לא יהיה לי טיול שנתי וסיורים לימודים?? אז עם מה נשארנו מבחנים נטו? זה לא הוגן שהסכסוך שבכלל לא באשמת התלמידים יפול עלינו ואת העונש אנחנו מקבלים... איך זה אשמתנו?? זה לא אנחנו החלטנו וזה לא אנחנו שיכולים לשנות את זה.... חוץ מזה שאני יכולה להגיד שרוב המורים בעד שנעשה שביתה אפילו שהם לא יכולים להגיד את זה רשמית והם מחוייבים לרשום לנו חיסורים לא מוצדקים למי שלא יגיע, גם המורים רוצים שנצא לטיולים וכו... אז פעם הבאה לא להגיב אם לא יודעים מה באמת קורה.
* תלמידה   13/01/15 | 16:33
בכיינים??
בכיינים?? זה באמת קשה לשבת כל כך הרבה שעות בשבוע בבית ספר וללמוד כל כך הרבה זמן, ואני לגמרי תומכת במורים אבל למה לבטל על חשבון התלמידים בעיקר שההורים שלי שילמו מלא כסף לטיול השנתי שכנראה לא יחזור
* שובטת   13/01/15 | 20:28
4. זה לא נשמע כמו ״מאבק פנימי״
אם אני צריך לקחת אחריות על חבורה של טיפשים שרוצים להשתכר, להשכיב וללכת מכות אחד עם השני, בלי אפשרות שלי לשלוט בהם, הגיוני שהייתי מבטל בעקיפין את האחריות שלי באמצעות ביטול הטיולים.
* מיכאל   13/01/15 | 13:22
3. אל תבואו תהיו גזעיים מי שבא חננה שלא
* אוהב טיולים   13/01/15 | 13:17
ואתה מושפע שמנסה ליהיות מה״מאגניבים״ ולא הולך לו
* חסויה   13/01/15 | 20:38
2. יאללה לא היו מספיק חופשים השנה בטלנים
* יאללה מאצאו סיבה לעוד חופש די נמאס   13/01/15 | 13:16
1. שתושבי הדרום ילמדו מדור העתיד של ישראל
סוגרים ועולים לירושלים להביא את מחאתם בראבו לישראל העתידית ורק שתושבי הדרום לא ישכחו לבחור את הליכוד כי הוא טוב לרקטות
* יורם   13/01/15 | 13:07