דיבור ישיר
תגובות (399 תגובות ב-206 דיונים)
106. הנשים הדתיות בארץ שוות כמו הנשים בסעודיה רק עם מעטפה אחרת
* הילה   16/06/17 | 06:18
105. דת היא אופיום להמונים
* שני   16/06/17 | 06:15
104. הנערה צודקת
* כל הכבוד לה   16/06/17 | 05:10
103. ממש מחדשת
לפני 2000 שנה היו מתייוונים , היהדות דת קשה לכן קמה הנצרות שקראו לראשונים שבהם החהדות החדשה, במקום עין תחת עין, להושיט את הלחי השניה וכו׳ לא הבנתי מה מייחד אותך כיהודיה לעומת כל נוצרי אחר שאינו דתי??? מה לעשות שמי ששמר על היהדות כמסגרת זו התורה והמצוות, ובטח שאת דמגוגית כי הרי לא ביקשו ממך לבוא עם כיסוי ראש וחצאית כנראה ביקשו בלי חולצות בטן ומכנסונים אבל לכן כפמיניסטיות מותר להחפיץ את עצמכן, לעניין דילוג על אוניברסיטה הידעת שיש יותר נשים דתיות כולל חרדיות בעלות תארים מאשר גברים, ומה רע לדעת על מסורת יהודית כמו הפרשת חלה ? הקיצר אל תזלזלי במה שאת לא מבינה.
* ליאור ש   16/06/17 | 02:10
102. יישר כוח!
אם אלו פני הדור, התברכנו!
* מיכל   16/06/17 | 01:24
101. הילי המקסימה! תני צ'אנס למי שחושב אחרת :) וברור שאקדמיה זה גם לנשים וגם לגברים, אין לי מושג מה קורה אצלכם בבית ספר. נשמע די חריג.
וגם הקטע של כדורגל לבנים זה ממש מטופש. אתן זכיתן שהלכתן להפרשת חלה. לבנים בזבזו את הזמן בשטויות.
* תמי   16/06/17 | 01:15
יש מדינות שבהן כדורגל מוכר כדת
ובמה בדיוק הבנות זכו? אם ביתי הייתה לומדת באותו בית הספר לא הייתי מאשר לה להגיע לפעילות הזו אלא אם כן היא הייתה מבקשת כי זה משהו שהיא מתעניינת בו
* לתמי   16/06/17 | 14:51
לאמא
את ממש בורה תסלחי לי. לא, עדיף שהבת שלך תצא למסיבות עד הבוקר ותחזור שיכורה או שתתלבש כמו את יודעת מה. אבל הפרשת חלה?? חס וחלילה! אין הרבה בקופסא
* טיפשה   16/06/17 | 18:11
100. את מדהימה וצודקת בכל מילה. כל הכבוד לך ולחברייך
* אור   16/06/17 | 00:50
99. ללכת בגופייה זה לא אידיאל
אני שמח שיש דברים שבוערים בך ואת רוצה לתקן אותם. את בגיל הזה וזה מצויין. אבל כמתבגרת את צריכה להתחיל לחשוב באופן עצמאי ולא לצטט את הלוקשים שהאכילו אותך עד עכשיו. את צריכה להבין שכאשר את נפגשת עם קבוצה בעלת השקפת עולם שונה, שבה יש הגבלות על אורך החיים ואת מעוניין שהמפגש יקרה, תמיד יתפשרו לטובת הקבוצה הזו. אם זה היה מפגש עם קבוצת צמחונים היו מגישים אוכל צמחוני, זה לא פוגע בקורניבור לאכול ארוחה אחת צמחונית במפגש. או אם יגיעו חייזרים ממאדים שקשה להם לראות אצבעות נלבש כפפות. זה לא יוריד מאיתנו כלום. דרך אגב, לאדם הדתי הפשרה הזו מתקיימת כל יום. כאשר הוא יוצא מהבית עולה על האוטובוס ומגיע לעבודה. העולם שבחוץ הוא חילוני, והוא כופה עליו דברים שהרבה פעמים נוגדים את אמונתו. הוא מתפשר כדי להיות חלק מהחברה הישראלית. כל החיפוש הזה אחר כבוד פשוט מגוחך. הם לא מחפשים שיכבדו אותם, הם מחפשים דרך להיפגש שלא תפגע בהם, יש הבדל גדול בין השניים. זה לא פמיניסטי ללבוש גופייה, זה סתם נוח ופחות חם. אין פה שום אידיאל אמיתי מאחורי זה. להיפך, פמיניסטית אמיתית תשמח להיפגש רק נשים, היא תראה בקבוצת נשים שוות ערך בדיוק כמו קבוצת גברים או קבוצה מעורבת ובטח שלא קבוצה נחותה מהם. אני לא יודע מה מלמדים אותך בבית הספר, אבל הגיע הזמן שתתחילי לחשוב בעצמך. בהצלחה בהמשך דרכך....
* אש   16/06/17 | 00:17
מדויק !
מעולה !! צודק במאה אחוז !!!
* מישה    16/06/17 | 09:30
צודק מאוד
* יוסי   16/06/17 | 10:09
התגובה הכי רצינית פה
* מומי   16/06/17 | 12:12
התגובה הכי רצינית פה
* מומי   16/06/17 | 12:12
כתבת מדוייק!! מקסים..
* מיכל   16/06/17 | 12:43
חכם וצודק
* חכם וצודק   16/06/17 | 17:55
לחשוב באופן עצמאי? אה, בדיוק כמו דתיים!
התבלבלת קצת. היא חושבת באופן עצמאי. זה דתיים כמוך שממחזרים ססמאות של רבנים לא מחוברים. של נעלך!
* סתם אחד   16/06/17 | 19:44
...
אתה לא באמת מכיר אנשים דתיים, נכון?
* ...   02/11/17 | 19:50
...
אתה לא באמת מכיר אנשים דתיים, נכון?
* ...   02/11/17 | 19:50
נמאס כבר
מכל השנאה והאטימות משני הצדדים! היו פה כמה תגובות מאוזנות, אבל הרוב מתלהמות לכאן או לכאן. ככה לא נגיע לשום מקום.
* רחל   16/06/17 | 23:30
צודק! סוף סוף תגובה נורמלית ולא מהללת את הילדה הזאת
על כל התובנות הלקויות שלה. לא יאומן שפרסמו את השטויות האלה. כאילו שקהל היעד הוא שיעור חברה בתיכון..
* אני   17/06/17 | 22:04
לא ללבוש גופיה בהקשר המתואר זה מאד מאד פוגע למי שאינה חלק
מהשקפת העולם הזו. עצם השיחה על הגוף שלה כמיני וכמשהו שיש להסתירו, כשהיא באה באופן נייטראלי ואינה מעוניינת שגופה יהפוך לאובייקט לדיון מסוג זה, הוא כבר פגיעה קשה. כמובן שאפשר להגיד "בוא נוריד את הראש, נבלע נבליג ונעבור הלאה" אבל את זה גם הדתיים יכולים לעשות באותה מידה. אתה צודק לגמרי שאין דבר כזה "לכבד", ואולם יש דבר שנקרא להתפשר כדי לאפשר מפגש, בתנאי ששני הצדדים מעוניינים בכך ומוכנים לשלם מחירים. לא כאשר רק צד אחד מוכן לשלם מחירים כדי לקיים את המפגש והצד השני אפילו לא מצליח להביא את עצמו למדרגה שבה הוא מכיר בכך שמשלמים בשבילו מחירים (כמו - מה הבעיה לא ללבוש גופיה וכדומה).
* יהודיה   17/06/17 | 15:28
98. מהממת שכמותך!!!!
* הילי   16/06/17 | 00:14
97. תעזבו את הילדה היא צריכה להחליף חיתול
* כואב לי עליך מסכנה   15/06/17 | 23:51
לך תחליף חיתול לעצמך איש מסכן שצריך
להגיד לו כל הזמן מה לעדות ואיך.
* לך   16/06/17 | 08:16
96. יהודי אמיתי
אז כן הילי את נראת ילדה טובה ומאד בטןחה בעצמך ובשטויות שאת מדקלמת אבל את לא יכולה לקבוע מה יהודי ומה סוג ב התורה הקדושה כבר קבעה זאת כי אלו דברי אלוקים חיים ומתאימים לכל דור זה שלא הישכילו ללמד אתכם קצת צניעות קצת התאפקות וערכיים יהודים אמיתיים שכן עןזרים לחלשים"כיתראה חמור שונאך בדרך עזוב תעזוב עימו" שונאך נאמר קל וחומר חברך זה שאת חושבת שללכת עם מכנסונים קצרים זה בסדר נראה אותך הולכת כך בוותיקן או באמצע רמאללה שם בוודאי היית מכבדת לא את לא יהודיה סוג ב את פשוט נשמה יהודית טועה רחמנות רחמנות.
* שמיל   15/06/17 | 23:33
95. כן - הייתי בהחלט מסרבת ללבוש חיג'אב אם היו דורשים זאת ממני במפגש בבית ספר מוסלמי
מתי אנשים ילמדו להגיב לגופו של עניין ולא בפאסיב אגרסיב?? כל הכבוד להילי - דיברה דברים נכוחים. זה מצער מאוד שרק בשביל בתי עלמין צבאיים וכבשני אושוויץ אנחנו יהודים סוג א' - מצער עוד יותר שמשרד החינוך מעודד, בעקיפין, את המסר הזה.
* mamusi   15/06/17 | 23:27
דמגוגיה בגרוש ורבע...
* ...   02/11/17 | 19:52
94. אלופה!! כל הכבוד
* כל מילה בסלע   15/06/17 | 23:24
93. נאיבית
* ישי   15/06/17 | 23:23
92. אטימות
הבחורה הנפלאה הזו לא ניסתה בשום דרך להשמיץ או להעליב, היא בסך הכל אמרה את אשר על ליבה כדי להעביר מסר לכל מי שעדיין מאמין שחוקי התורה באמת נכתבו או נאמרו על ידי יישות עליונה שכל כולה פרי דמיונו של בן אנוש בשר ודם.
* לא מגלה   15/06/17 | 23:23
91. נמאס כבר
כל פעם מישהו ביציאה על כך שהדתיים פרימיטיביים ולא מתחשבים והנשים מסכנות וחלשות. תקשיבי , ילדה שקוראת לעצמה פמיניסטית, את צריכה לעזוב את כל השטויות האלה של פמיניזם ושמאלניות ולהתחיל להינות מהשנים הנחמדות הללו. ובקשר ליהדות - לא את קובעת האם את יהודיה ולא אף אחד אחר. מי שקבע את החגים, וברא את העולם, וברא אותך, והכתיב לעם שלו, העם שאמור להאיר את כל העולם את הדרך הנכונה - הכתיב להם ספר חוקים איך לחיות בצורה נכונה.. אם את לא משתמשת בו, כמובן שזו בחירה שלך - אך את הורסת דבר טוב שיכל להיות. אבל אל תגידי שאני יהודיה סוג ב כי ככה אומרים לך. את פשוט לא מתנהגת כמו יהודייה. להיות יהודי זה מחייב. ולחטב להתבכיין שלנשים הכל קשה ומעפן. קשה לך עם העובדה שלבנים יש ברית ולך לא? דיי. זה ממש להיות ילדה קטנה. וזה בסדר גמור כי זה מה שאת . רק תעזבי את הנושאים האלו. לא רוצה להשתתף - אל תשתתפי אבל אל תנצלי את זה להכפשת הדת ולהבלטת העמדה שלך כפמיניסטית. בטח את גם מחזיקה בדעות שמאלניות.. נו, בכל דור יש מטומטמים אחרים
* אבישי   15/06/17 | 23:20
90. ההפסד כולו שלך
הפסדת מפגש שיכל להיות חוויתי ומעצים עבורכם ועבורם ובחרתם להצמד לשטויות כמו לבוש והפרדה. גם בצבא ובחלק מבתי הספר לא מרשים טיץ קצר וגופיות. אס מה?! ומה הבעיה בלשבת עם בנות?! זה שאת סוג ב את החלטת לעצמך. לא אמרו לך. ככה את מרגישה. מעניין למה. ובציבור הדתי ואפילו החרדי הנשים הן אלו שהולכות ללמודים גבוהים ולקריירה. לא הגברים. את הסך הכל נערה שעברה שטיפת מח לכיוון אחד ולא נתת לעצמך צ'אנס להכיר מישהו שונה ממך. זה הכל. אבל למה אנחנו צריכים לקרוא על זה?!
* רק אני   15/06/17 | 23:17
89. מישהי שאכפת לה
מזעזע כמה בורות וחוסר הבנה! מי קבע שמפגש דתיים חילונים חייב להיות מעורב?! רק בגלל שהיא לא יכולה להיפגש עם הבנים היא יוצאת מנק הנחה שהם לא מכבדים אותה?? מה הקשר??? זה רק מראה כמה תירוצים מחפשים כדי להאשים את הצד השני. ובמה?! בכך שאינו "מתקפל" באמונותיו ואורח חייו המגדיר אותו. ובכן, אורח חיינו אינו מאפשר לנו זאת ואם היה פה מעט רצון היה אפשר להיפגש בתנאים המאפשרים זאת.
* רעיה   15/06/17 | 23:14
88. תובנות מצחיקות
אם היו מבקשים ממך במפגש עם ערבים להתנהג בהתאם לקוד הלבוש שלהם , היית מסרבת ומעלה פוסט פוגעני
* ציפי   15/06/17 | 23:07
87. רצית לבוא למוסד דתי- תכבדי. לא מתאים לך- אל תבואי
מה זו התקרבנות הזאת?
* ד   15/06/17 | 23:06
די כבר, עצבנתם!!!
אם אתה מאמין בתנך יש את המשפט "איש איש באמונתו יחייה" אם בן אדם מרגיש שעליו ללכת בדרך מסויימת שיילך אך אסור לאף אדם לכפות את דרך החיים שלו על מישהו אחר. לכל בן אדם יש את האפשרות להיות עצמו ולהיות אינדיבדואל בדרך שלו. למה לבת אסור לדבר עם בנים, איך קשר בין 2 המינים ותקשורת רחבה הפכה לדבר אסור. בדיונים הכי חשוב זה לשמוע את האחר, את השונה ואת האדם שחושב אחרת אך אין זאת אפשרי כי חייבת להיות הפרדה. המין שלנו לא קובע את דרך החיים שלנו ולא את החשיבה והתנהלות החיים... אם הייתי יכולה הייתי מגיבה לכל אחד שמנסה להפריח את מה שהילדה הזאת חושבת
* ט   16/06/17 | 10:54
אין שם את המשפט הזה
זה במקור "צדיק באמונתו יחיה"
* חחח   16/06/17 | 13:52
...
אף אחד לא כופה עלייך כלום. יש דברים שצריך לתקן מבחינה אזרחית/ חברתית במדינה? כן! אבל כפיה בנושאי לבוש ומזון? פשוט שקר.
* ...   02/11/17 | 19:54
וכך עשתה
זה מה שהיא עשתה....
* מלי   16/06/17 | 14:06
86. העובדה שאת מדברת בטון יפה לא אומרת שאת צודקת
1. את פשוט לא מבינה שאת יכולה להתגמש הרבה יותר - בדיוק כמו שלא היית מקיימת פגישה עם דתיים על סנדוויץ חזיר. את יכולה לאכול כשר - הם לא יכולים לאכול לא כשר. הבנת? את יכולה לסבול לבוש מכובד ולהם קשה לראות את הציצי שלך בחוץ (תאמת שגם לי כחילונייה קשה היה לראות גבר שחושף את האיבר מין שלו בפומבי) 2. למה לזלזל? מה הקשר בין להדליק נרות ללתרום לחברה? מי אמר שאי אפשר לעשות את שניהם? למה את מחפשת סתירות? 3. יש אנשים דתיים שלא מונעים מפחד. שפשוט מאמינים, וזה ממלא להם את הנפש לדעת שיש מישהו למעלה שמשגיח עליהם ומישהו שברא את העולם הזה. ונכון, אנחנו לא מבינים את כל ההגיון כאן אבל זה לא תפקידנו להבין. יש דברים נסתרים. 4. אני מציעה לך לראות יותר את האחר לפני שאת מחפשת להתלהם.
* נעמה - חילונית   15/06/17 | 22:54
נעמה, נהדרת!! טוב לדעת שיש מי שחושב בצורה הגיונית בעולם הזה
ולא רק ישר מיפש איפה להאשים את ה"דתיים הפרימיטיביים". תודה לך, תזכי למצוות ; )
* דניאל   16/06/17 | 12:13
85. לא מבין
ותגידי גברת , בצבא יש קוד לבוש גם שם את מורדת בו? , ורגע , את אומרת שאת אוהבת ארוחות חג עם המשפחה , אז בעצם יש חגים ומאיפה הם באו בדיוק מי קבע אותם מתי הם התחילו ?. האם פתחת ספר תורה פעם וקצת למדת על היהדות , וזה לא השר שקובע לך איך להיות יהדיה , זה מי שברא אותך קובע
* טל   15/06/17 | 22:52
84. אלופה!!!! אין פה מילה אחת לא מכבדת, שלא כמו הקופים והכופים
* דן   15/06/17 | 22:38
אתה פשוט מטומטם. קוף בעצמך
* אורלי   16/06/17 | 06:26
אורלי לכי תכסי את הראש בכפייה . בעלך יודע
שאת באינטרנט של החילויינים?
* לכי   16/06/17 | 08:17
טאדאם -- זה היה דן הקוף שלנו מה ספארי , על זה תקבל בננה
* לא שמתם לב לזה אהההה    17/06/17 | 00:11
83. את לא בכוון
כחילונית את אכן יהודיה סוג ב׳
* אסי   15/06/17 | 22:23
ואתה מתנשא ופרמיטיבי
* מה זה משנה   15/06/17 | 23:32
82. כל הכבוד! גאה בך
* קארין   15/06/17 | 22:17
81. כל הכבוד לך.....בזכות אנשים כמוך נפרוץ קדימה.
אני מעריץ את הנחישות והאומץ שלך.בתור דתל“ש אני מרשה לעצמי לומר לך.שיש כאן במדינה כפיה דתית וצביעות במסווה של ”קרוב לבבות“ בתור גבר נשוי ואבא לכמה ילדים אני חווה יום יום ניסיונות של דתיים להשתלט לי על החיים....אישתי היקרה צוחקת עליי ואומרת לי שזה רק עניין של זמן עד שאני יבין שזה יקח אותי אליו בושה וחרפה פויה טפו עליכם דתיים כפויי טובה תתביישו לכם חולירות
* אזרח מודאג וחרדתי   15/06/17 | 22:05
נו אתה רואה מה קורה למי שחוזר בשאלה?
מדבר מלוכלך בלי כבוד לאחר. "טפי עליכם"? "חולריות"? הפכת להיות חילוני סוג ז'. דביל
* מירי   15/06/17 | 22:35
חחחח הוא פשוט מסכן והלב אבן
נכון יש חרדים שהם עיוורים רואים רק דת ולא מקבלים את האחר ... שוכחים שה' רוצה את הלב שלנו. שנעשה את רצונו מתוך שמחה ואהבה אחרת נופלים. הנערה שמדברת פה וחושבת שהיא סוג ב בצל הדתיים, זה בא רק מרגשי נחיתות של הנשמה היקרה שלה .. שמרגישה הרבה אמת... יש כל כך הרבה דתיים שמקבלים את כולם כל כך יפה ובתבונה מדהימה פשוט לא נתתם להם צ'אנס הזדמנות להכיר מקרוב. ממליצה ללמוד לעומק את היהדות שלנו היא הכי מדהימה !! אבל מהמקורות והחסידים. זה זכות לדעת ולקיים את המצוות ותרופה לנפש. אבל לא סותר שאם אתה/את בעל/ת חסד דואגים לחלשים תזכי גם ...להרבה טוב. הגלות של הדור זה חולי הנפש ;( שיהיה רפואה שלימה
* מיי טרי   16/06/17 | 01:25
לאן
לאן בדיוק קדימה?
* טל   15/06/17 | 22:53
80. כל הכבוד לילדה
כתוב יפה מאוד, בהיר ותמציתי. מעביר את המסר בישירות ובפשטות. רק בת 15, תגיע רחוק!
* אילן   15/06/17 | 21:58
79. לכבד לכבד
החוצפה של דתיים ש"דורשים" לכבד אותם, אני אחליט את מי בא לי לכבד ואת מי לא. לגבי הזלזול של דתיים בימי הזיכרון ויום העצמאות, לא מדובר כאן בדרישה של הציבור המשרת בצבא לכבוד סתם כך כי בא להם, אלא מכיוון שהנהרגים מתו למען שמירת ביטחונם גם של אלו שמזלזלים בהם.
* חוזר בשאלה   15/06/17 | 21:38
אתה טמבל דתיים מכבדים ועוד איך
אני בישחבה תיכונית ואחים שלי בעוד כמה בתי ספר דתיים ובכולם מכבדים אצלנו עומדים בצפירה ועושים את אקס יום השואה וטקס יום הזיכרון ושרים תאמנון הלאומי אז מי אתה שתותיא דיבה רעה ישקרן מלוכלכך תבדוק לפני שאתה מוציא רע יחתיכת מגעיל
* גד   16/06/17 | 00:48
דתיים לא מכבדים ימי זיכרון?ויום העצמאות?
אתה חי בסרט.
* כמה שטויות אתה מדבר   16/06/17 | 06:28
78. מהממת
* חילוני גאה   15/06/17 | 21:38
77. לכל מי שאומר שהיא רק בכיתה ט
אפשר לגמרי בכיתה ט להביע דעה נכונה ועצמאית בשבילך וזה קשקוש מה שאומרים ש"יאללה כולה ילדה בכיתה ט' " אבל היא צודקת כי כשאומרים לכבד את הדרך שלהם אז למה הם לא מכבדים את הדרך שלנו?! ילדה אמיצה וצודקת כל מילה בסלע
* דור   15/06/17 | 21:36
זה הדעות של הוריה
מצביעי מרצ
* ז   16/06/17 | 21:05
76. כל מילה קשקוש , תנגבי את החלב מהשפתיים
זה ההומנזים ילדה בת 16 בורה ביהדות חסרת ניסיון בחיים והשכלה כללית -לא באשמתה כי מי בגילה יש לו מה שכן באשמתה זה פתיחת הפה בטון של אני בטוח ויודע הכל תעשי טובה לכי תלמדי קצת על 3000 שנה האחרונות תשכלי קצת מאנשים וארועים ואז תבואי תדברי
* משה   15/06/17 | 21:36
תפנימו שכדור הארץ בן יותר מ3000 ואז תדברו על חינוך
* מישהו   15/06/17 | 23:33
75. כל מילה בסלע!!!!
* מאיר   15/06/17 | 21:22
74. כל הכבוד
הבעיה היא שמחוץ לתל אביב המונולוג החשוב הזה נופל על אזניים ערלות. הדת והלאומנות כובשות כל פינה
* סאם   15/06/17 | 21:09
כי היהדות זה התכלית.
ויש כאלה שיש להם כיסופים. ויש כאלה שרוצים כספים...הצלחה..סלב...
* מירב   16/06/17 | 01:31
73. חבל שלא מפריע לילדים שלומדים על האיסלאם
זה שלומדים על האסלאם לפרטי פרטים זה הבושה במערכת החינוך . חשוב שתפגשי בנות דתיות ותכירי קצת את הצד שלהם יש מצב שתופתעי .
* נועה   15/06/17 | 21:08
לומדים על האיסלאם כי היהדות היא לא הכל
* אדם   15/06/17 | 23:34
במדינת ישראל היא הכל
* נועה   16/06/17 | 09:14
72. מהממת!! כל הכבוד לך!
* נערה מדהימה   15/06/17 | 21:07
71. לבוא ולתקוף את הציבור הדתי על אמונותיו ?
את צריכה להתבייש בעצמך, כי אם זה היה מול ערבים, כנראה גם היית שמה רעלה.
* ירדן   15/06/17 | 21:07
70. בן גוריון נכנע לתכתיבים של החרדים. הדתיים סוחטים את הסטטוס קוו עד תום.
* אחד   15/06/17 | 21:05
69. תוכן חלול ורדוד
דמגוגיה זולה וריקנית! ערוכה במעטפת נוצצצת! מי נתן לך להבין שאת סוג ב׳? למה לבוא בלבוש צנוע משמעתו להחביא אותך? האם להכנס למסגד במכנסיים קצרים כן מתקבל אצלך על הדעת ? למה הבנת שלא רוצים לשמוע אותך? רק ביקשו ממך קוד לבוש מכובד מה לא ברור???? פשוט מניפולציה של ילדה בכתה ט.
* יעקב   15/06/17 | 20:36
מאיפה אתה מביא את זה שהיא רוצה לבוא בלבוש לא מכובד?
היא כתבה שהיא רוצה לבוא בג'ינס וטישרט, ובעולם המערבי ככה מתלבשים. מה לא מכובד?? כל מה שהוא לא אתה הוא לא מכובד בעיניך? זה נשמע כמו מכבסת מילים שמכוונת לכפיית הדרך שלך על הזולת
* שי   15/06/17 | 21:18
המפגש לא נערך בבית כנסת, כך שהערה שלך לא במקומה.
ומה לא מכובד בג'ינס וטי-שירט???
* ליעקב   16/06/17 | 01:23
68. אני לא רוצה שבני יראו בת ישראל לא צנועה.
* דניאל   15/06/17 | 20:36
זה בדיוק הטעות שלך
אם אתה רוצה שבנייך להלן, לא ירצו לראות "בת ישראל" לא צנועה אז תבודד אותם מצידי מדינת ישראל היא מדינה דמוקרטית וכל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה ובישראל רוב האנשים חילוניים אז למה הם יצטרכו לכבד את בנייך ובנייך לא יצטרכו לכבד את הבנות?!
* דור   15/06/17 | 21:45
מה בדיוק לא צנוע בג'ינס וטי-שירט?!
* ?   16/06/17 | 01:20
כאן טעותך
ככל שהם יראו פחות דברים כאלה, ככה הם ירצו אותם יותר.
* חילוני   16/06/17 | 13:46
אכן זכותך לשמור על ילדייך בורים וחשוכים כמוך
תסתכל מעבר לגבול. תוכל לראות המון אנשים שמסכימים איתך 100 אחוז. עוד כמוך ונראה בדיוק כמוהם.
* סתם אחד   17/06/17 | 05:15
67. סיפורה של שיפחה
* אישה   15/06/17 | 20:28
66. קראתי את הפיסקה הראשונה והפסקתי
הדתיים... חיים בדרך שנראת לך מוזרה אבל הכללים האלה הם כל חייהם מבחינתם אם את לא לבושה צנוע אסור להם להסתכל עלייך בחייאת, זה מפריע לך אז אל תיפגשי איתם הם לא מנסים לחנך אותך או להראות לך שאת סוג ב הם פשוט חייבים לשמור על המצוות שהם מאמינים בהם ״דמוקרטיה״ מוכר לך ? מותר חהם חהתנהג בכל צורה שנראית להם כל עוד זה לא פוגע באף אחד, והם לא פוגעים בך שהם מבקשים שתתלבשי צנוע, זה פשוט עוד אחד מהכללים שלהם(שנם פוחדים לעבור עליהם)
* רפי   15/06/17 | 20:27
ברגע שאתה דורש ממישהו להתלבש לפי קוד שלך אתה כן פוגע בחירותו.
הרעיון במפגשים הוא להכיר ולכבד את חירות האחר, ולא לכפות עליו את דרכיך, זו דמוקרטיה.
* לרפי   16/06/17 | 01:32
צריך לכבד אתכם כי אתם דתיים וכל השיט הזה
אבל המציאות היא, שלמרות שיש הרבה דתיים טובים ומכבדים (ומכובדים) יש גם סתומים פרימיטיבים כמוך שחושבים שעל מנת שיכבדו אותם, צריך לכפות על כל סביבתם את דרכם. ביזיון.
* חילוני   16/06/17 | 13:48
65. לא שונאים,רוצים שתכבדי!
ומורה שלימדה אותך שבנות לא לומדות באוניברסיטה היא טועה כי יש מכללות ואוניברסיטאות וטכניון שמלא בבנות וכן יש שם גם בנות דתיות, תתפלאי... נ.ב. מי עושה כתבה כזו טיפשית ועוד על ילדה בת 15? מאקו ירדתם!ברמה לא כל מי שפמיניסטית צריך לפרסם...
* ...   15/06/17 | 20:23
שיש לי כמה דברים לומר לך
קודם כל אדבר על הכותרת הם לא שונאים רוצים שתכבדי, למה שהדתיים לא יכבדו אותה אם כבר מדברים על כבוד כי ישראל היא מדינה דמוקרטית וכל אדם עושה לפי דרכו ומי אמר שהדרך שלה פחות מהם? דבר שני, ילדים בני 15 כמו שאתה אומר הם הדור הבא של המדינה הזאת ויש להם דעה נכונה ועצמאית בשבילם דבר שלישי ואחרון אמרת בסוף שלא כל דבר שפמיניסטית אומרת צריך לפרסם אז זהו שיש פה מהפכה וזה לא רק ילדה אחת זה ציבור שלם!
* דור   15/06/17 | 21:50
הדור הבא !!! שלא נדע מצרות אתם תמכרו לנו את המדינה בשבוע
* מדינת צפון תל אביבה    15/06/17 | 23:44
64. כל הכבוד לך! ריגשת אותי!
הבעת קול שהיום משום מה צריך להפגין אותו! את צודקת בכל מילה שאת אומרת ושאפו ענק לך! כן אפשר להיות יהודיה כנה וישרה בלי עשיית סמלים. אפשר להרגיש יהודייה בלי כפייה. אפשר להיות יהודייה ציונית שמאמינה בדרכה להגשים את עצמה, שרוצה ללמוד שרוצה להתפתח! ולהיות שווה לעשות את שהיא רוצה!
* רותם   15/06/17 | 20:17
רותם הבחירה שלך להיות כך
הבחירה של הדתיים הנורמליים והטובים...שאוהבים כל יהודי ויש הרבה כאלה הם רק בהסתר בתקשורת...לקיים מצוות ולהתעלות רוחנית ולהרגיש דברים מדהימים כמו עונג שבת או לימוד ... אז לא הרגשת את זה אל תשפטי תכבדי
* מירב   16/06/17 | 01:37
63. כל הכבוד! נמאסתם פשיסטים, שוביניסטים ופרשני האלוהים למיניהם
* ג   15/06/17 | 20:17
62. רק שאלה,האים גם במיפגש עים תלמידים ותלמידות ערבים היית מסרבת,,כי ערבים יש להם הפרדה מוחלטת
* א,,   15/06/17 | 20:15
הייתי מסרבת. אני זאת אני וכבוד עובד לשני הכיוונים
* כן   15/06/17 | 21:14
הפרדה מוחלטת בין בנים לבנות בחינוך הערבי?
* בטוח?   15/06/17 | 21:24
ברור שגם. וממש לא לכל בתי ספר ערבים יש הפרדה.
* רק תשובה   16/06/17 | 01:17
61. כל הכבוד
* Humus   15/06/17 | 20:15
60. איראן
* ץשאל   15/06/17 | 20:15
כן גם באיראן שונאים יהודים
כמו שתל אביביים שונאים מי שיהודי יותר
* נכון   16/06/17 | 21:04
59. היא תותחית. כל מילה בסלע. כל הכבוד!
* אחד שיודע   15/06/17 | 20:10
58. הילי, הרבה נשים דתיות לומדות לימודים גבוהים,
לימודים אקדמיים לכל דבר, אבל לא באוניברסיטה, אלא במוסדות של העדה החרדית. אז מי שאמר לך שהמסלול של נשים לא כולל למידה - הטעה אותך. בכל השאר אני מסכימה איתך. אני רק חושבת שבמפגש עם דתיים כן אפשר לבקש לבוא במכנסיים ארוכים (גם בנים) ובחולצות (לא בגופיות). כלומר, מותר להתחשב במידת-מה בצד השני. ובאותה מידה הם צריכים להתחשב בחילונים ולהסכים למפגש מעורב (או לוותר על המפגש, כמובן).
* מישי (ואני חילונית)   15/06/17 | 20:10
57. כל הכבוד לך
המדינה מתדרדרת לימי הביניים. עצוב ומביש שבמאה ה 21 אנשים עדיין סוגדים ליצור דמיוני שלא באמת קיים. איזה בושות
* הכופרת   15/06/17 | 20:08