תרבות
תגובות (399 תגובות ב-206 דיונים)
156. הילי את מדהימה
* יעל   16/06/17 | 22:21
155. לא הבנתי מה הסיפר
אני גם אדם חילוני ולמדתי בבית ספר דתי ממלכתי אם ביקשו ממך בסך הכל להגיע בלבוש שהוא לא גופיה ושורט אני לא רואה שום בעיה לכבד מנהגים של אנשים ששונים ממך ולא חושבים כמוך אף אחד לא הכריח אותך להאמין או כל דבר כזה או אחר אם היית הולכת לצורך העניין לכנסת ישראל גם לשם לא היו מכניסים אותך בלבוש שלא הולם את המקום כי יש שם קוד לבוש מסויים אותו הדבר בבתי ספר דתיים. בתם התבכיינות על כלום הגיע הזמן שנפסיק לחפש אחד את השני ונתחיל יותר לאהוב .
* אלי   16/06/17 | 21:24
ואתה בודאי למדת בכיתה מעורבת
* ישראלית גאה   17/06/17 | 09:59
אין שום כבוד באפרטהייד מגדרי
קל להיטפל לקוד הלבוש ולהחמיץ או להתעלם מהבריונות המגדרית שבהפרדה בין המינים.
* יניב   17/06/17 | 17:11
154. כל הכבוד הילי !
כל הכבוד! נאום חכם ומרגש. ששמעתי את מה שאמרת הזלתי דמעה! אני מקווה שזה ישפיע גם על שר החינוך... ישר כוח!! :-)
* יערה   16/06/17 | 21:04
153. כל הכבוד להילי וחברותיה
הגיע הזמן שגם הדתיים יכבדו את החילונים ולא ידרשו מאיתנו לשנות את דרכנו על מנת שיעשו טובה ויסכימו למפגש
* מירה   16/06/17 | 19:31
152. לא הבנתי מה הבעיה שלה
את באה לבית ספר שיש לו את המנהגים שלו ואנשים עם אורח חיים מסוים את צריכה לכבד . כמובן שאת לא חייבת להיות דתייה ואף אחד לא אומר לך איך לחיות את החיים שלך כל המטרה הייתה לעשות קירוב לבבות וכל ההתבייכנות הזאת רק מרחיקה את החילוניים מהדתיים
* שלי    16/06/17 | 19:18
זה לא קירוב לבבות. זו הדתה. חפשי בגוגל
* ג   16/06/17 | 20:42
לא מבין מה הבעיה שלך
אתה באה לבית ספר שיש לו את המנהגים שלו ואנשים עם אורח חיים מסוים אתה צריך לכבד . כמובן שאתה לא חייב להיות חילוני נאור ואף אחד לא אומר לך איך לחיות את החיים שלך כל המטרה הייתה לעשות קירוב לבבות וכל ההתבייכנות הזאת רק מרחיקה את הדתיים מהאנשים האיכותיים
* יונש   16/06/17 | 20:49
מה למה?!
מה מה?! למה החילונים צריכים ללכת לקראת הדתיים?1 למה לא נפגשים באמצע?!
* יערה   16/06/17 | 21:06
שלי את קשת הבנה -זה לא קרוב לבבות
כשלך אומרים אך להתלבש (ואני לא מדבר על פרובוקטיבי אלה מכובד גינס חולצה) ואומרים לך שאסור לך לדבר על הבנים, ותיהיה מופרדת רק עם בנות - זה לא קרוב לבבות!!! תפסיקו עם ההקצנה דתי יכול לראות אנשים לא דתיים עם מכנסיים וזאת לא פגיעה באף אחד !
* די להקצנה   17/06/17 | 01:28
151. אדירה. כל הכבוד! זה הנוער שאנחנו רוצים לראות פה
* שירי   16/06/17 | 18:44
150. צודקת לגמרי!! יש אנשים חשוכים פשוט שבשם האל שלהם שדרך אגב לא מבקש את זה בכלל... מוכנים ללכת בדרך של בידול. עצוב
* לירז   16/06/17 | 18:43
149. במפגש הזה, דתיים יאכלו חזיר כדי להתקרב ללב החילוני?
אנחנו נתלבש צנוע, הם יאכלו חזיר, כל צד ילך לקראת האחר ויעשה משהו שהוא לא מאמין בו.
* קירוב לבבות   16/06/17 | 18:43
לידיעתך, לא כל החילוניים אוכלים חזיר...
* אנונימי   16/06/17 | 20:18
מצחיק מאוד
האידאולוגיה שלך לא מונעת ממך להתלבש צנוע. האידאולוגיה שלהם כן מונעת מהם לאכול חזיר.
* איל   16/06/17 | 23:55
למה הדמגוגיה? הדתיים לא התבקשו לבוא בגופיות.
הם רק התבקשו לאפשר לזולת להמשיך להתנהג לפי אורחותיו.
* מישי   17/06/17 | 00:39
148. למה "לכבד" אדם שהוא אדיוט? כמו לכבד נאצי
אם אני אפגש עם נאצי, אני אשים צלב כרס כדי לכבד אותו? ה"כבוד" לתת הוא כפייה ואינו כבוד, הוא תמיד חד צדדי. למה דתיים לא מכבדים אותנו, ולא שמים ווטו על נישואים ברבנות? על תחבורה ציבורית בשבת? הכבוד של החתך הדתי באוכלוסייה הוא לתחת אחד, של עצמם.
* חילוני בועט   16/06/17 | 18:37
147. כמה בורות וצביעות בסרטון אחד
* בר   16/06/17 | 18:23
פרט נמק והסבר
כי אני מצאתי בו אפס בורות ואפס צביעות.
* אורי   16/06/17 | 20:05
146. בראשית ברא האדם את האלוהים
הילי היקרה, אלוהים אוהב את כולם, אבל ליתר ביטחון הוא יצר את ה"גהינום", רק למקרה שלא כולם יאהבו אותו בחזרה...
* לא מגלה   16/06/17 | 17:54
ביהדות אין את העיקרון של גיהינום
ואם כן, אלו רק פרשנויות שעשו בשביל להפחיד אנשים להישאר בתוך הדת. הגיהינום והשטן שניהם צצו מהנצרות בכלל.
* יו   16/06/17 | 18:42
אין גיהנום ביהדות?
הרמב"ם מדבר על הגיהנום, על אי הישארות השכל, אחרי שכבר בתנ"ך הופיע גיא בן הינום (למשל, בספר נחמיה). מספרים בתלמוד הבבלי, במסכת שבת, ש"כל המנבל את פיו מעמיק לו גיהנום". הבבלי נכתב במאות השלישית עד החמישית, בבבל, הרחק מהנוצרים. למיטב זכרוני הוא הופיע כבר במשנה, שנערכה בסוף המאה השלישית, ככה שהמצאה נוצרית - בוודאי שלא (ואם היית יודע על מה אתה מדבר, היית מבין שבתקופה ההיא ההשפעה היא אנטי נוצרית - הכל נעשה כדי להתבדל מהנצרות). גם הרמב"ם הושפע מהמוסלמים, ולא מהנוצרים (שלא הייתה לו שום אינטרקציה איתם). השטן הוא עניין אחר. אני בעד דיוני דת שלא מתדרדרים לקללות הדדיות, אבל בבקשה, לא לומר דברים סתם.
* איל   16/06/17 | 23:36
145. דור מצויין! כל הכבוד
די לאלימות הדתית ימנית!
* חילוני   16/06/17 | 17:35
144. ננסה להזמין אותך למפגש עם חבר'ה מוסלמים ונראה אם תגידי אותו דבר
את פשוט גזענית!! זה מה שאת אם זה מסבירים לך שזה פוגע ברגשות ואת בכל זאת מסרבת להענות לדרישות, את רדודה
* עמית   16/06/17 | 17:28
מוסלמים מעולם לא דרשו ממני להשתנות
התארחתי בבתים מוסלמים כאשר הנשים ישבו בנפרד לארוחה אבל הנשים האורחות יכלו לבחור אם לשבת בשולחן הגברים או בשולחן הנשים ולא ביקשו או כפו עלי שום דבר בנושא לבוש וזה פוגע ברגשות שלי כאשר מנסים לכפות עלי לבוש או הפרדה לחילונים אין רגשות ?
* מירה   16/06/17 | 19:33
אז איפה באמת התיישבת?
ליד הבנות ! כי כיבדת את המסורת שלהם
* איש איש באמונתו יחיה    17/06/17 | 22:38
מניין לך שבמקרה של מוסלמים היא הייתה מגיבה אחרת?
היא אמרה על זה משהו? אתה מכיר אותה? ואשר לפגיעה ברגשות -- תאר לעצמך שמישהו היה אומר לך "שב בצד, עצם זה שאתה מדבר איתי פוגע ברגשותיי". לא היית נעלב? כי זה בדיוק מה שהבנים הדתיים אמרו לה, במרומז: שלראות אותה, ולשמוע אותה, פוגע ברגשותיהם. (אני לא מדבר על הדרישה לצניעות, אלא על הדרישה להפרדה: הדתיים היו מוכנים שהיא תדבר עם הבנות הדתיות, אבל לא עם הבנים הדתיים).
* אורי   16/06/17 | 20:07
לא הבנתי, אתה רומז שדתיים וערבים הם בדיוק אותו דבר?
זאת אומרת כופים באותה מידה על נשים להתלבש כרצון הגברים כי זה פוגע ברגשות הגברים? מענין שהרבה מגיבים שולחים אותה לבדוק אם היתה נוהגת אותו דבר אם היה מדובר במוסלמים. המסקנה: גברים דתיים וגברים מוסלמים מאוד רגישים.....
* דרשני   17/06/17 | 00:18
בוודאי
* חילונית לגמרי   17/06/17 | 10:02
כל הדתות כופות ומגבילות
דתיים לא יכולים להתגמש כי בדת החוקים הם נוקשים ולא מתגמשים.מלחמות מתחילות מסכסוכים דתיים.
* מיכל   17/06/17 | 13:36
וההפך. כן! אז שהדתיים יתאימו גם הם את עצמם אלינו..שברחוב עוד מעט נעבור ונשים גלביות כי לא נעים..חלם.
* ו   17/06/17 | 18:23
143. נו ו פיצוץ מפגש ?
ומה עכשיו את שווה יותר ? חכמה יותר ? לא את אותה אחת שפשוט עושה ורצה לספר לחברה
* ננה    16/06/17 | 17:23
142. מעניין אם זה מסר שלה או שכתבו לה את הטקסט
* שמבוק   16/06/17 | 17:20
141. אם הדתיים לא היו כל הזמן כופים עלינו את הדרך חיים שלהם
אולי דברים כאלה לא היו הופכים לפיצוץ סתם. כל כך דוחפים את עצמם לגרון שלנו שכבר יצרתם אנטגוניזם לכל מה שקשור אליכם. אתם רק מרחיקים חילונים מהיהדות וחבל.
* חילונית    16/06/17 | 17:10
140. הילי היקרה
שלום הילי, בעולם שלנו יש מקומות בהם יש קוד לבוד ללא קשר לדת או מדינה. לדוג' משרדי עו"ד, משרדי רו"ח, בתי השקעות, חברות ביטוח ועוד. כמעט כל חברה שמכבדת את עצמה, יש לה קוד לבוש. בנ"א שמכבד את עצמו לא יבוא לראיון עבודה במשרד עו"ד בטישרט ומכנסונים. גם אף בנ"א לא יבוא לפגישת עסקים עם איל הון בגופיה ומכנסיים קצרצרים. יש קוד לבוש שלא צריך לומר אותו כי זה ברור לצד השני. כאשר יש לדתיים קוד לבוש, פתאום הצד השני כאילו לא מכיר בקוד הזה. פשוט מאד. בחיים צריך לדעת לשחרר. לא כל דבר צריך לקחת ללב. ככה שומרים על בריאות הגוף והנפש.
* שולמית   16/06/17 | 17:07
כנסו
גברת שלומית, שכחת פרט קטן ושולי והוא שמדובר בילדה בכיתה ט ולא בעו"ד בת 35 ועל כן "קוד הלבוש" שאותם דתיים ביקשו הוא קוד לבוש על פי דעתם, או יותר נכון רבניהם, ולא ממש לא מדובר באותו קוד לבוש שאת מתייחסת אליו. ולהילי, אם יצא לך לקרוא את דבריי, את צודקת לחלוטין ולמעשה עשית לי את היום עם הסרטון שלך לאחר שאני רואה כי גדל כאן דור משכיל, הגיוני, שלא מתפשר ולא מתכופף תחת הכפייה הדתית (הקיימת לחלוטין חברים). עלי והצליחי!
* אלון   16/06/17 | 20:06
אלון תעשה טובה לך תעשה חמוצים!!
* אתה אטום עם דעות קדומות    17/06/17 | 00:00
היא לא באה לעבוד אצלם. היא באה למפגש.
כשאת באה למפגש עם עו"ד, את לא צריכה לבוא בחליפה ועניבה. את יכולה לבוא בבגדים שלוכיים כאוות נפשך. זאת רק פגישה.
* מישי   17/06/17 | 00:41
שולמית יקרה
ולך לא מפריע שמבקשים ממך כאשה לשבת בנפרד מגברים. האם זה קורה בכל המשרדים שציינת או שהעבודה בהם משותפת?
* חילונית לגמרי   17/06/17 | 10:04
139. ילדה. היא לא אשמה
כן באמת כל הכבוד זה הדת מי שרוצה להיות יש מנהגים וחוקים
* אושרת    16/06/17 | 16:59
גם לחילוניות יש חוקים, לא לכפות על האחר דבר.
* ..   16/06/17 | 18:38
מי שרוצה מה? היא לא רוצה להיות דתייה.
* מישי   17/06/17 | 00:42
138. ילדה מפגרת. אבל לא אשמה זה
החינוך שקיבלה
* מנחם   16/06/17 | 16:46
"כל הפוסל במומו", גדלת בבית פרימטיבי.
* mirror   16/06/17 | 18:38
ילדה חכמה ואסרטיבית. כל הכבוד לה
* מירה   16/06/17 | 19:34
תתבייש לך.לקלל ילדה בת 15
* עוד גיבור מקלדת   16/06/17 | 22:22
אתה מפגר
* מנחם   16/06/17 | 23:47
137. כל הכבוד. חייבים להפריד דת מהמדינה אחרת כולנו נחזור לאירופה
* אשדודי אמיתי   16/06/17 | 16:34
מאיפה השטות. הזו???
* שיר   16/06/17 | 17:59
136. שטויות
אפשר להתגמש עם הדתיים כמו שהם בקשו שתכבדו אותם , זה לא כאילו הם אמרו לכם להתפלל גם לפני שאתם באים, את סתם מגזימה , הרבה רעש על שום דבר , ואם את מרגישה סוג ב׳ אז תבדקי את עצמך ...
* נעמה   16/06/17 | 16:27
ולמה רק החילונים צריכים להתגמש?
זו השאלה הבסיסית, ועד עכשיו לא שמעתי ולו תשובה אחת משכנעת עליה. לדתיים יש כבוד, לדתיים יש רגשות, לדתיים יש עקרונות. ולחילוניים אין?
* אורי   16/06/17 | 20:08
...
חילוני יכול לאכול גם אוכל כשר, דתי יכול לאכול רק אוכל כשר. חילוני יכול גם לשמור שבת, דתי יכול רק לשמור שבת. חילוני יכול גם לשבת כגברים בנפרד מנשים, דתי (יותר קיצוניים) יכול (מבחינתו) לשבת רק בנפרד. אגב, אני לא דתי ולא מאמין.
* ...   02/11/17 | 19:47
135. לליהי
מערכת החינוך שמחה להודיע שביום שני יהיה מפגש עם בית ספר מהמשולש התלמידים הערבים מאוד מרגשים לבוא לתל אביב ולהפגש בחוף הים ושבוע אחר כך התלמידים היהודים יבואו לאזור המשולש שם השיח של הכפר יראה לתלמידי תל אביב אך חיים בכפר ועל זה נוצר בשביל לקרב בין התלמידים היהודים לתלמידים הערבים.. יום לפני המפגש בית הספר הערבי ביקש שאם אפשר שהתלמידים לא יבואו עם בגדי ים כי אצל האסלם אסור לשים ביקני והתלמידות שלהם ירגישו לא ממש בנוח עם כל הבגדים ורק לתלמידים היהודים מותר.. בית הספר היהודי חשב וחשב ולא ידע מה לעשות מצד אחד התלמידים בנו על להכנס למים והם לא רצו לאכזב אותם ומצד שני הקירוב עם הבית ספר השני חשוב מה עושים?? הוחלט שהם יתיעצו עם התלמידים.. התלמידים יותר נכון התלמידות הסכימו לוותר על הבגד ים לטובת התלמידות הערביות כדי שלא ירגישו שונות , וכך הם בסוף לא נכנסו למים כולם ורק שחקו משחקי חברה בחוף... וכל זה סיפור אמיתי..!!! לוותר למען האחר זה לא רק בשבילך זה למען האחר... אולי התלמידים הבנים מרגישים לא בנוח לדבר עם הבנות. אולי לא היה אולם מספיק גדול לכולם או שאולי עשו תוכנית נפרדת לבנים ולבנות.. כי בנות שרק רוצות להיות שוות לבנים זה בא מדמוי עצמי נמוך..
* לימור   16/06/17 | 16:26
134. את הדור המזוין
הדור החדש הזבלון בושה שיש יצורים כמוך
* שרה    16/06/17 | 16:18
מסכימה עם כל מילה!
* מסכימה   16/06/17 | 18:05
בושה שיש אנשים כמוך שרה
* שרה שרה שיר שמח   16/06/17 | 23:48
133. פשוט מלכה! אל תקשיבי למי שאומר אחרת
* הלוואי ויש עוד כמוך   16/06/17 | 16:10
132. בחו״ל היית נותת כבוד לכל דורש- אני בטוחה
באירופה היית מתנהגת כמותם ומכבדת בקשותיהם וכן, בכל מקום מוסלמי, היית מתכסה, מחוייכת ומתלקקת. זה רק ורק ורק! בגלל שיש בתל אביב (בעיקר) יחס אנטי-דתי ליהדות ברמה מזעזעת, את צריכה להתבייש בעצמך על חוסר הכבוד והפה החצוף שלך, הורייך גם הם בטח כמוך וחונכת ככה. טוב- מקווה שלא ירבו כמוך..
* ממש לא   16/06/17 | 15:27
אמרת מדויק...
מדויק וקולע. מסכימה עם כל מילה.
* וואו   16/06/17 | 18:06
קשקוש. אילו בקשות יש לאירופים?!
ובארץ מוסלמית, אפילו פוליטיקאיות לא מסכימות לאמץ את קוד הלבוש של הנשים המוסלמיות. בטח ובטח לא תיירות. אז למה הדמגוגיה?
* מישי   17/06/17 | 00:43
131. כתוב בצורה שמאלנית. הנערה מקריאה יפה
מי זוכר את הקונצים של השמאל. עוד נוד מסריח
* דרור    16/06/17 | 15:14
בן אדם כבר לא תהיה
ממש קשה לך עם נערות דעתניות ואסרטיביות. מסכן אחד.
* יניב   17/06/17 | 17:23
130. את העתיד של כולנו
* גאה בך   16/06/17 | 15:04
שלך
דור זבלה
* דנה    16/06/17 | 16:19
129. בורות לשמה.
את לא יודעת כלום מהחיים שלך. כל מה שאת אומרת נובע מבורות ביהדות. בושה שאת דור העתיד שלנו. אלפי בנות דתיות הולכות ללמוד במוסדות אקדמאיים. תנועת הנוער שלנו, בני עקיבא מלמדת אותנו תורה ועבודה. גם אצלנו, בבתי ספר דתיים מלמדים על קירוב לבבות ואהבת האחר. מלמדים אותנו שאסור לזלזל באחר גם אם הוא מאמין בדרך שונה משלנו. לא מזמן היה לנו מפגש חילונים דתיים והתייחסו לכולם באופן שווה והבנות באו עם ג'ינס וטי שרט. אנשים כמוך, עם בורות גמורה ביהדות ומקורות מידע שגויים, מונעים את אחדות עם ישראל כאומה גאה. התורה בעצמה דואגת כל הזמן לכבוד האישה ולזכויותיה. מי לדעתך בא עם הרעיון של הכתובה? לא שמעת אף פעם על כבוד האחר? תנסי להיות פעם בנעליים של הצד השני. נם קצת פתיחות ורצון לקבל תוכלו ללמוד המון. וזה שאמרו לכם לבוא צנוע לא התכוונו שתבואו עם חצאית וחולצה שלושת רבעי. התכוונו שפשוט לא תבואו עם גופיות וכאלה ותעמידו את הדתיים שמאמינים בדרך שונה בניסיון. אני לא אומרת לך מה לעשות. רק פוקחת לך את העיניים, מוציאה את הראש שלך מהקופסא שחיית בה עד עכשיו. תראי עולם. לכי למקורות מהימנים ולמורים עם קצת שכל בראש.פשוט בושה שבמקום להיות אומה גאה שאוהבת כל אחד אפילו אם הוא מאמין בדרך שונה אנחנו מתעסקים בשטויות כאלו ולא בעיניינים יותר חשובים כמו ביטחון המדינה. ואגב רק הערה קטנה- רוב החיילים הקרביים הם דתיים. לא בקטע רע כלפי החילוניים, גם הם תורמים רבות למדינה שלנו. רק אומרת שלא צריך להתייחס בזלזול לדתיים שעושים ככ הרבה בשביל המדינה שלנו. אחרי הכל האורח חיים שלנו לא שונה ככ משלכם. אנחנו הולכים לאותם סרטים, קונים מאותן חנויות, משחקים באותם משחקים, יוצאים לבלות, מדברים עם בנים (מה? מופתעת?), הולכים לים ולבתי מלון... אני יכולה לתת לך עוד אלפי דוגמאות אבל אני חושבת שהבנת את הקטע. ומה ככ דחוף לך להיות צמודה לבנים שאת רואה ופוגשת ומדברת איתם כמעט כל יום? מה ביקשו ממך סהכ? יום אחד בלעדיהם? את חושבת שזה נכון שגבר יאהב אותך רק בגלל הגוף שלך וכדי לגעת בך? מה יקרה כשתזדקני ותראי כמו צימוק עם קמטים בכל מקום? גם אז הוא יאהב אותך?או שתתפסי אותו בוגד עם מישי יפה יותר, עם חזה גדול יותר ותחת של קים קרדשיאן?. אני לא מכלילה. יש גברים חילוניים שלא מסתכלים רק על הגוף אבל רובם לא עומדים בפיתוי. יש גם דתיים שלא עומדים בו, אבל הם מנסים ככל יכולתם כן לעמוד בו. גבר צריך לאהוב אותך בזכות מי שאת, בזכות האישיות שלך. היופי שלך זה רק קליפה חיצונית (שגם היא חשובה) שלא צקיכה לעמוד במרכז הכל.
* הדר   16/06/17 | 14:48
128. לא לעניין תגובתך
נכון לעכשיו היא לא הוזמנה למפגש עם מוסלמים כך שזה לגמרי לא לעניין! והיא צודקת במיליון ,כן ,לא במאה ,אלא במיליון אחוז.
* מלי   16/06/17 | 14:00
127. דעה
כל מילה בסלע
* קווין   16/06/17 | 13:57
126. בת 15 שלא יודעת כלום על כלום (זה לא שהיא מיוחדת זה פשוט ככה אצל כולם)
* והיא תקבע במדינת ישראל?   16/06/17 | 12:44
נראה שגם את לא יודעת הרבה.....
תתפלאו זה דור העתיד שלנו דור ליברלי שנלחם על זכויותיו ומתנגד לכפיה דתית ואני בתור תלמיד תיכון מזדהה עם כל מילא שבדיעור תנך מכריכים אותי להגיד השם או שבשיעור ערבית אומרים לי שכל הערבים הם אויבים (תתפלאו שלא) אז בואו נרד מהעץ שתיםסנו עליו ונתמקד בעיניין שכולנו ישראלים ולכולנו יש את הזכות לעשות כרצוננו ולאף אחד אבל אף אחד אין את הזכות להגיד לנו שדעותינו לא שוות
* וואלה?   16/06/17 | 15:54
לא הייתי מתגאה בדור הזה שכבר מגיל 14 מבין עלייך
* בקרוב הבת שלך תחליט עלייך ממרומי טיפשותה ואז תדברי   17/06/17 | 00:04
125. במפגש עם מוסלמים ניראה אותך. העיקר לרדת על יהודים
הכי קל לרדת על יהודים דתיים. מקבלים חיבוק מהסביבה ואומרים כמה את ילדה נבונה' ..ניראה אם תאמרי את אותו התוכן על בית ספר 'פלסטיני' כיצד יגיבו במשפחתך ובעיתון. סתם דור העתיד של הפוליטיקאים.
* הכי קל לרדת על דתיים   16/06/17 | 12:17
124. מחקרים הוכיחו
שתלמידים שלומדים בהפרדה מגדרית מגיעים להישגים גבוהים יותר בלימודים מאשר תלמידים שלומדים בעירוב מגדרי. (שימו לב מגדר ולא מין-לתשומת לב הקהילה הגאה)
* נטלי   16/06/17 | 11:57
מחקרים
יש מחקר שאומר בדיוק את ההפך אז אנא תבדוק טוב טוב אם יש מחקר שאומר את ההפך
* רונלד גורבצ'וב   16/06/17 | 20:06
מת על דתיים ששוכחים מאלוהים ונאחזים במחקרים ומדע לגבות את השטויות שלהם
במיוחד כשהמחקרים שהם מדברים עליהם מוקרצים מהתחת
* סתם אחד   17/06/17 | 05:12
123. פעם דיברנו על להפריד את הדת מהמדינה.
לא עשינו את זה, ועכשיו צריך להפריד את הדת ממערכת החינוך. המסקנה היא: א. לא להתעצל. על עצלנות משלמים מחיר יקר. ב. אם אין חופש דת לכולם, לא יהיה לאף אחד. הגיע הזמן להוציא את הדת מחוץ לחוק, ולהתחיל לרדוף את הדתיים. הם רוצים להחזיר אותנו לתקופות חשוכות? בבקשה. בתקופות חשוכות הדתיים לא יכלו ללכת ברחוב והיו צריכים להסתתר על מנת להתפלל.
* חופש מדת   16/06/17 | 11:48
122. מבחינתי את ראש הממשלה הבאה שלי
* כל הכבוד   16/06/17 | 11:45
121. כל הכבוד לילדה הזאת וכל הילדים שמתנגדים לשטויות של שר "החינוך"
היא דיברה ממש יפה וכל מה שהיא אמרה נכון ואמיתי..מזל שאני כבר אחרי מערכת החינוך הקלוקל ששר החינוך מנסה להשריש ..עלק קירוב לבבות ועלק ללמוד מהשונה..הדתיים הם בורים ואני כשאהיה אבא אסרב להפגיש את הילדים שלי עם ילדים דתיים..אני לא ארצה להשחיט אותם ולא ארצה שהם ילמדו איך להיות בורים ואיך להאמין במשהו שלא קיים..הילדים שלי לא יהיו פגאנים וטיפשים..רוצים להפגיש בין שני עולמות שונים ? אז כל עולם יצטרך לכבד את השני..הדתיים יכולים להתלבש ולהאמין במה שהם רוצים והחילונים יכולים להתלבש איך שבא להם ולהאמין במה שבא להם..הפחד הגדול של בנט מהמפגשים האלה הוא שהחילונים ילמדו את הדתיים שהם טועים ושעדיף להיות ליבראלי ולעשות מה שטוב מאשר להיות חברה סגורה ופרימיטיבית..עדיף שלא יהיו מפגשים כאלה..אני אישית לא מחבב או מתקרב לדתיים..כל פעם שדתי מדבר איתי אני מרגיש שהוא שורף לי תאי מוח עם בורות וטיפשות..עדיף שהם ישארו במערות שלהם ואנחנו נשמור על הילדים שלנו לא להתקרב למערה כי חשוך שם...שוב כל הכבוד לילדה הזאת ולשאר הילדים בכיתה שלה שסירבו למפגש המיותר הזה..
* דייב   16/06/17 | 10:55
מפגר. קודם תלמד לכתוב עברית
* מנחם   16/06/17 | 16:48
אין לי שגיעת כתיב אחת ..נראה שסתם רצית לקלל אותי
מנחם אני מתאר לעצמי שאתה מאמין לחבר הדימיוני הזה שקוראים לו אלוהים..זכותך המלאה..זה רק אומר שמה שכתבתי נכון ..בעיקר לגבי הבורות
* דייב   17/06/17 | 17:07
דת זו לא בורות
דתיים הם בורים? אני חושבת שדתיים רבים לומדים במוסדות אקדמיים,משרתים בצהל בתפקידים חשובים, עובדים כמהנדסים, רופאים, מורים וכו'. המילה בורים ממש לא מתאימה פה. זה שאתה לא מאמין לא אומר שמה שהם מאמינים בו זה שטויות, דעה/אמונה שונים הם חשיבה שונה ולא בורות.
* אנונימי    16/06/17 | 17:07
דת זה בדיוק ההגדרה של בורות
חיים לפי כללים שהוכתבו לפני 3000 שנה מתוך בורות לכל מה שהאנושות השיגה מאז.ילדה בת 15 חכמה יותר מכל הרבנים!
* סתם אחד   16/06/17 | 19:42
דת=בורות?
כן, כי זה גם ממש רציני. נכון, אתה צודק, ילדה בת 15 באמת יותר חכמה מהרמב"ם, רופא ואסטרונום, מדען וחוקר, יועץ ורופא אישי למלך מצרים, ופרשן הלכה מהגדולים ביותר. אבל ילדה בת 15 (ואני אומר את זה כבן 15 בעצמי) יותר חכמה ממנו בהרבה. בוודאי.
* איל   16/06/17 | 23:59
...
אתה מודע לזה שרוב רובם של הדתיים הם לא באמת קראים? דביל...
* ...   02/11/17 | 19:48
120. הסיפור לא על לבוש, אלה על הדרת נשים
קודם כל על פי מה שהבנתי, הדרישה הייתה להיפגש בקבוצות נפרדות לבנים ובנות. הדרישה הזו לא מקובלת, זה הדרת נשים!!! סליחה אם הדתיים נתקעו בימי הביניים, מתייחסים בצורה מזלזלת למעמד האישה, אין שום סיבה שבית ספר כלשהו מפגש איתם! אפשר לבקש שבנות לא יתלבשו חשוף, ישימו ג'ינס וחולצה, מה לא צנוע בג'ינס וחולצה? מי קבע את השטות שללבוש מכנס זה גברי? למה לשתיה אסור ללבוש מכנסיים? מה אנחנו בימי הביניים???? נו באמת דרישה מאישה דתייה ללבוש רק חצית זה שוביניזם!!!
* וטי   16/06/17 | 10:35
זילזול במעמד הגבר/האישה הדתיים
אני לא מבין איך את מרשה לעצמך לבוא ולקבוע לזילזול במעמד האישה, כאשר את לא מסוגלת לכבד אנשים אחרים. אם את הולכת להיפגש עם אנשים "פרימיטיביים", רצוי מאוד שגם את לא תבואי עם הדעות הקדומות: שכל הדתיים שוביניסטים וכל מי שסבור שגינס זה לא לבוש מכבד, הוא מזלזל בחופש הנשים. בדיוק כמו שאת לא היית רוצה שהצד השני בפגישה יבואו עירומים. לבסוף הייתי רוצה להגיד כי גם עלי זה לא מקובל הדרישה לפגישה בקבוצות נפרדות, ואני חושב כי עניין שגם קול הנערות החילוניות צריך להיות מושמע לנערים הדתיים. (אף על פי שהבקשה לא כזאתי מוגזמת והרי הנערות החילוניות היו אמורות להיפגש עם נערות דתיות בדיוק כמו שהנערים החילוניים היו אמורים להיפגש עם הנערים הדתיים)
* אנונימי   16/06/17 | 11:43
מי שקובע לאישה איך להתלבש זה פרמיטיבי
כן, הושבה בנפרד זה הדרת נשים!!! כי אין אפשרות לבנים לשמוע את מה שהאישה חושבת, ולהנות את מה שהבן חושב! למה ? בגלל שהסתיים נתקעו בימי הביניים!!! לא כולם, זרם רפורמי וקונסרבטיבי דווקא התקדם עם השנים, כפי שאת אמורה להתקדם! הזרם האורתודוקסי המושחט נתקע, ולא מאפשר חופש דת בישראל! נוח להם להשאיר אנשים פרימיטיביים כדי שימשיכו בכלפי , כדי לבלבל להם את המוח.
* וטי   17/06/17 | 23:15
לא מובן איך ישיבה בהפרדה נחשבת כהדרה
אבל אין שום קשר. בכלל
* בן   16/06/17 | 11:51
מאותה סיבה שבארצות הברית לא קיבלו את התירוץ המקובל לסגרגציה
אומרים לה שאסור לה לדבר עם הבנים -- ואתה לא מבין מה לא בסדר בזה?
* אורי   16/06/17 | 20:11
ישיבה בנפרד היא הדרת נשים!!!
כי בן לא יכול לשמוע את הדעה של הבנות, ולהפך!!!
* מימ   17/06/17 | 23:16
119. מקסימה ומדברת מדהים!
* חילונית   16/06/17 | 09:33
118. יאללה יאללה
שבי ללמוד וסתמי תפה
* י   16/06/17 | 09:31
117. בורות , בורות בורות
א. יהדות זה ממש לא פוליטיקה . יהודי זה לאום !!! ב. אני לא יודע מי המורה שאמרה לך שדתיות לא לומדות באוניברסיטה . אני לומד באוניברסיטה והיא מלאה בנשים דתיות שבאות לעשות תואר ולעבוד . ג. השרה הבכירה במפלגה של נפתלי בנט היא איילת שקד שיודעת לכבד , כן זה נקרא לכבד את האחר.
* eli   16/06/17 | 09:30
כיבוד אורחים
ומה עם כיבוד אורחים?
* מלי   16/06/17 | 14:01
זה מה שמלמדים בבית הספר
בתור תלמידה שגם לומדת בבית הספר את המקצוע תרבות ישראל יהודית זה בדיוק מה שמלמדים... מילה במילה מסכימה איתה . אנחנו למדנו משנה שבה היה את "סדר החיים" והיה רשום שם בדיוק מה שהיא אמרה בנים לומדים ובנות לא... אולי בתקופתנו זה השתנה אבל זה מה שמלמדים בבית הספר...
* נועה   16/06/17 | 16:10
116. ''ליבראלים''
אלו אתם , אותם אנשים שיטוסו אחרי הצבא לראות עולם ,לפגוש אנשים השונים ממכם , להכיר תרבויות ושם במקום הרחוק הזהשאינו ביתכם , תלבשו שאל הודי ותכסו אפילו את הראש בכניסה למקדש ובתוכו או בשכונה של מוסלמים . תדברו עם אנשי דת ותתארחו ותעריכו את ההזדמנות להכיר ולהכיל אנשים השונים ממכם בתכלית, לפחות בההשקפה על החיים . כמה לישראלים אתם באמת ? אבל באמת ? רגשותיו של אחר הם לא משהו לדרוך עליו בשום מקום בעולם ובטח לא בבית ..
* יעל   16/06/17 | 09:27
בכך שניסו להפריד גרמו לביזוי האורחים
לא דרכה על רגשות אף אחד. פשוט לא הסכימה לתנאים . מותר?כשהציעו לך עבודה שהתנאים לא התאימו לך- הלכת לחפש גוב אחר. נכון. כי התנאים לא התאימו לך. פשוט
* מלי   16/06/17 | 14:03
צודקת מאד. כדאי שגם את לא תרמסי את הרגשות
של ילדה נבונה, דעתנית וחיובית זו. צריך לכבד את האחר, זה בסדר לבקש שיבואו בלבוש צנוע ( לא חושפני). זה לא בסדר לקבוע להן אם מותר או אסור ללבוש ג׳ינס וטי שירט ובטח ובטח להגיד להן לשבת בנפרד מהבנות. הדתיים לא יסכימו לשבת ביחד- אין בעיה, אבל גם הם צריכים להכיר ולהבין שיש גם אנשים שמאמינים בדרך אחרת וזה בסדר- אפשר לכבד ולא לדרוך על רגשותיהם. מי קבע שרשות של הדתיים יותר צודקים מרגשותיה של חילונים ?
* אלכס   16/06/17 | 14:47
מה לעשות
כשמעמידים לכם מראה לפנים אתם מפנים את האש למי שעושה זאת . בקיצור התגובה שלך לא קשורה למה שכתבתי .. אני לא באה בטענה לילדה המקסימה הזאת , אך ורק למי שמאכיל אותה שקרים .
* יעל   16/06/17 | 17:17
115. מעולה! כל הכבוד
תותחית
* גיא   16/06/17 | 08:28
114. שפיצית עולם! כל הכבוד!!!!
* טל   16/06/17 | 08:25
תקוע בשנות ה 90
שפיץ עולם? הלו עברו 20 שנה אנחנו ב 2017
* חיימון   16/06/17 | 18:02
113. אין מה להיפגש עם פרמיטיביים. טוב מאוד
שלא נכנעתם לבקשות הבזויות הללו. אולי שהם יכבדו אתכם ויבוא ללא לבוש ארוך נראה אז מה יהיה להם להגיד.
* אין   16/06/17 | 08:16
112. גיבובי שטויות
מדינת תל אביב אמרנו?
* אני   16/06/17 | 08:07
צודק. מדינת תל אביב שמכלכלת את מדינת בני ברק
ושאר המדינות שכל אחד מחליט שהוא מנהל אותן ... בשם השם .
* א   16/06/17 | 14:49
...
לא רק בתל אביב משלמים מיסים. אבל רק בתל אביב אנשים בטוחים שהם, הם ממש, אלה שמחזיקים את כל הכלכלה הישראלית...
* ...   02/11/17 | 19:49
111. צודקת!
קירוב לבבות זה רק כפייה דתית במסווה של נחמדות. הדת היא האוייב. הגיע הזמן להלחם באנשים החשוכים שמתעקשים לגזול מאיתנו את זכויות הפרט, את חופש האמונה והחשיבה ואפילו את הזכות להחליט מה ללבוש.
* דמוקרטיה   16/06/17 | 08:01
110. מדהימה
נכון מאוד
* חן   16/06/17 | 07:46
109. את מהממת!
* כל הכבוד שהבעת את דעתך, גאה בך!   16/06/17 | 07:33
108. כל הכבוד לך, כל מילה בסלע
* מישהו חכם   16/06/17 | 07:04
107. קול שפוי. תודה.
* אלמוג   16/06/17 | 07:00