זמנים, מועדים ואסטרולוגיה
תגובות (371 תגובות ב-165 דיונים)
65. 55 צודק מאה אחוז
* יעל   01/05/11 | 18:55
64. החיים הם כמו סרט אקשן
שפתאום מתחלף לקומדיה שמתחלפת לדרמה שמתחלפת למתח ומשתנה עד שבני האדם מתים וכל אחד הוא צ'רטר בפני עצמו. כל אחד הוא צעצוע שמשחקים איתו. לכל אחד מאיתנו יש יעוד בחיים - נשמה טובה דינה חיים טובים, נשמה רעה דינה חיים רעים חיי סבל. אז כדאי שנחזור לפסים ולא נאבד את התחנה הבאה, כי בסופו של דבר כולם יבואו הביתה. ואני לא יודע איפה זה. ולא רוצה לדעת תודה.
* אבי   01/05/11 | 18:52
63. אם לא היו מתים כמה יהודים היה בעולם עכשיו
* יוסי   01/05/11 | 18:52
אם לא היו מתים ולא היה שואה..
עם ישראל לא היה בארץ שלו..השואה גרמה לשיבה לארץ!!
* אלון פרל   01/05/11 | 19:28
די?! באאמת?!
* גברת ברור   01/05/11 | 19:51
62. "אדישות הורגת" תרתי משמע
כן, איזה רב לא יגיד שאת השואה אנחנו לא יכולים להבין ואז נותר לנו לקבל את זה? רק ניצולי שואה, אנשים שמשפחותיהם נספו בשואה יש את הזכות לקבל את השואה ולהגיד "מה לעשות קורה" או להפסיק להאמין באלוהים. ולאף רב או "צדיק" בכאילו אין זכות בכלל לדבר על השואה עד שהם לא חוו אותה בעצמם. כופים.
* אנונימי   01/05/11 | 18:50
61. בראשית ברא האדם את האלוהים.
* כל כך נכון.   02/06/10 | 22:43
וירא אלוהים כי טוב
* ג   01/05/11 | 18:53
60. עובדה השואה נפסקה ורוב העם היהודי ניצל
אם העם היהודי באמת היה נכחד, אז באמת איפה הקדוש ברוך הוא. אבל הוא הושיע אותנו, נתן לנו את ארצנו בחזרה ונתן לנו חופש ועצמאות. גם בתנ"ך העם היהודי עבר שואות, כמו נגיד העבדות במצרים, אבל בסוף הוא הוציא אותנו, נכון שגם שמה לא כל היהודים ניצלו ולקח זמן עד שבנ"י ישראל יצאו ממצרים. אבל אנחנו צריכים להודות לנו על מה שעשה למעננו ונתן לנו ולא להסתכל על הרע שקרה לנו, אולי קצת אכזרי להיגד את זה אבל הגיע אלינו. השואה קרתה אחרי ההתבוללות באירופה...
* יהודי   05/05/10 | 13:17
59. אחת מהסיבות המשמעותיות לשואה
תאמינו או לא: היו היה עם שנקרא העם הויקינגי. וזה היה עם כל כך אכזר הם היו אנסים ושודדים ורוצחים בדם. כשהיה ידוע בכפרים שהינה הם באים, תושבי הכפר היה נסים על נפשם, מבלי לקחת שום דבר. הויקינגים היו כובשים כפרים שלמים בקלות רבה כי היו ריקים. היה ידוע שאין סיכוי להישאר כי אם כן אתה נידון לאונס, התעללות אכזרית ורצח נורא. עבר זמן ומי התחיל להתערבב עם הויקנגים שכבשו אזורים רבים באירופה? כן כן נכון היהודים. לאט לאט ובלי לשים לב הייתה התבוללות. ההתבוללות לכשלעצמה היא גרועה, כי אנחנו העם הנבחר זורק את המתנה ומתערבב עם עמים אחרים. כאשר אנחנו אמורים להיות אור לגויים. הרי אם כולם יתבוללו, מי יהיה האור? בכל אופן היהודים באירופה במשך מאות שנים התבוללו ועם הגרועים ביותר- הויקינגים. הם ערבבו את הדם שלהם בדם של רוצחים ובדם מעורבב זה יצרו ילדים ודורות על גבי דורות. זה מגובה במחקרים רבים. אלוהים נותן הזדמנויות רבות, אבל כאן כבר הכל היה אבוד. ושימו לב איזה ענף מהעץ של המשפחה שלנו נתלש.הענף היה רקוב וכדי לא להרקיב את כל העץ- נעקר. דרך אגב השואה התמקדה- ביהודי אירופה. כשהנאצים הגיעו לצפון אפריקה הם רק הצליחו להוציא את היהודים מהממשלה, ממוסדות החינוך אך הפלא ופלא אלוהים עצר את ההשמדה ויהודי צפון אפריקה ומדינות ערב לא נפגעו בנפש בכלל. למה? שמרו על המסורות שלהם ולא התערבבו עם לא יהודים. שלא תבינו לא נכון- אני חושב שכולנו, כל בני האדם ילדיו של אלוהים אבל- אנחנו העם הנבחר וזה לא סתם. ותראו את בזעם האלוהי על יהודי אירופה שנתלשו מעץ המשפחה שלנו- מוות בייסורים ועד כדי כך שאפילו לרבים מהם- אין מקום קבורה כי גופותיהם נשרפו. ממש גיהנום. דרך אגב אפילו בתחילת המלחמה ותוך כדי נתנו הזדמנויות- והם שהלכו לא עמדו בהם. מסופר על "יהודים" (אני רושם במרכאות כי למעשה הם כל כך התערבבו שלא נשאר בהם כמעט הסימן) שבזמן המחסור הראו את עורם האמיתי ומכרו "לאחיהם שמתים למעט לחם במחיר מופקע מאוד כך שלא הייתה אפשרות, והייתה ביזה אחד של השני ועוד ועוד. הדם הויקנגי כברר השתלט. אז אל תשאלו איפה הוא היה. תשאלו מה הם עשו. דרך אגב מילה קטנה לסיום, זוכרים את אילן רמון? זוכרים. הבחור הזה אמר שאין אלוהים ובטיסה לחלל הוא יוכיח את זה. כן זה מה שהוא אמר . ומה קרה? אל תתפלא פגעת בכבוד מלך המלכים עד כדי כך בעיה שלך- לא רק שהוא מת וגם אין לא מקום קבורה. שימו לב- ענישה לדורות- הינה בנו, זרעו גם הוא מת ולא נשאר משהו מהגופה. רוצים תקבלו. לא רוצים אל תקבלו. אבל אני לא התערבב עם עמים אחרים. ואני אלך מצוות אלוהים.
* נתנאל   18/04/10 | 10:46
הסברמנקודת מבט מעניינת אבל נסחפת
אילן רמון היה אחד ה-אנשים החשובים בישראל ובכל ואפן אם אתה אומר שה' לא אוהב התבוללות וכאלה אמממ למה שה' לא יסלח פשוט על מה שאילן רמון אמר? שיכוון אנשים לדרך נכונה במקום להרוג.
* אני :)   19/04/10 | 14:52
מי אתה שתחליט מה העונש הראוי?
ובעיקר שאינך יודע את שאר חטאיו. אלוהים נותן המון הזדמנויות. כנראה שהוא חצה את כל הגבולות. תגיד תודה כל יום שאתה חי, כי אלוהים לא חייב לך ולא לאף אחד אחר שום דבר. וכמו שהוא נותן הוא גם יכול לקחת.
* נתנאל   22/04/10 | 16:30
מאד מעניין מה שרשמת... נהניתי לקרוא למרות כל האורך
* אני   01/05/11 | 18:59
יואו.. אתה חופר..
* אנחופרת   01/05/11 | 19:52
אהבתי !
לא יודעת אם הקטע עם הויקינגים נכון , אבל אהבתי !
* בת-אל   01/05/11 | 20:01
יש רק בעיה אחת
לפי תורת הגזע הנאצית, הסקנדינבים (ויקינגים לשעבר) הם גזע עליון כמו הגרמנים
* אורן    01/05/11 | 20:18
נתנאל האם אתה שפוי?
אגב , על החרדים הכי גדולים "נטורי קרטא" אומרים שדמם נגוע בזרע הגויים. אז שטויות על השואה דיברת מספיק. ומה תגיד על זה שכמות היהודים בעולם כל כך קטנה לעומת שאר הדתות. האם האלוהים שלהם חזק יותר. רק אנשים פנאטיים שטומנים ראשם החול מאמינים בטיפשות שאמרת. אם תרצה או לא תרצה (ולצערנו הרב) העם היהודי הולך וקטן ושאר הדתות מכפילות ומשלשות את כוחן. אז איפא אלוהים שיעצור את כל זה?
* מאור   01/05/11 | 23:01
זאת האמת תרצה או לא תרצה
קודם כל מבחינתי נטורי קרטא הם לא החרדים הכי גדולים כמו שכתבת כי אם הטינופת הגדולה ביותר. ולכן אני לא התפלאתי לשמוע שדמם מדמי הגויים. מה הקשר בין זה לבין מה שכתבתי? אין כזה דבר אלוהים שלהם ואלוהים שלנו- זה אותו אחד. נכון אנחנו משפחה קטנה שמונה כ13 מיליון בני אדם, וזאת מתוך אומות העולם שכוללות כ6 מיליארד בני אדם. אז מה? המדינה שלנו היא סיפור הצלחה. אי קטן ששייך לנו בתוך ים של אויבים. עצם זה שאנחנו שורדים יום יום זהו נס. מה מפריע למדינה כלשהי או לכמה לקום עלינו מיד ולחסלנו? רק הקב"ה. הרי הם אפילו לא צריכים נשק. בשכנתנו מצרים 80 מיליון בני אדם, אם הם רק יחליטו ללכת לעבר ישראל, הם יוכלו להביסנו. וזו רק דוגמא למדינה אחת, מתוך מזרח תיכון נפיץ לחלוטין. אז מה מונע מבעד כל צוררינו לקום עלינו? כפי שאמרתי רק הקב"ה. כל הרעות שנופלות עלינו באות על כך שאנו חוטאים כל כך. תראה- נשיא אנס, חברי כנסת גנבים, שחיתויות וגם האדם "הקטן" לא חף מעוונות. ואני מדבר אל הדברים הפשוטים ביותר כמו לא לשנוא סתם, לשלוט בכעסים ובקנאה, לא לגנוב, לא לבגוד, לא לרצוח, להיות בני אדם. כנגיע למצב כזה, נקבל רק טוב, בין אם זה אומר גשם, (אנחנו כבר בשנת הבצורת השביעית כמדומני), שלום עם שכנותינו, הערכה מאומות העולם וכו'. תשאיר לקב"ה לעשות את החשבונות שלו. כל טוב, אחי.
* נתנאל   02/05/11 | 02:09
לא שיכנעת אותי . אינך יודע מה יקרה אם תפרוץ חו"ח מלחמה
המצב שתיארת הוא נכון. אנחנו אי קטנטן בין כל הגויים. אבל אם תחשוב בהגיון ,אוייבנו מתחמשים , משנים את ההנהגה שלהם שתהפוך פאנטית יותר ויותר, המוסלמים מתרבים בארצות אירופה ומשנים את הדמוגרפיה שלהם , וזה אומר יותר אנטישמיות כלפינו. גם בתוך ארצנו מספר הלוחמים אינו גדל (כידוע לך יש השתמטות מכל הזרמים. חילונים וחרדים). אז אין לנו מושג מה יהיה אם תפרוץ מלחמה. להאשים את מצבנו בחטאים זו הטיפשות הכי גדולה. כולנו בני אדם לטוב ולרע רק המלאכים לא חוטאים. ואם אלוהים נחשב ל"אבא" הרי האבא הזה מייסר אותנו ללא הפסק. ואם האלוהים של כל הדתות הוא אותו אלוהים, הרי הוא סלחן מאוד כלפי הגויים. ואל תשכח את ההתבוללות הגדולה של היהודים בגולה , כך שגם מספר היהודים שנקבת בו ילך ויצטמצם. מה המסקנה מכל זה? מסקנה עגומה מאוד שאנחנו עזובים לנפשנו, הולכים ופוחתים. תהיה זו הפקרות לשים את יהבנו רק על ניסים ונפלאות. הדרך היחידה (בתוספת אמונה) היא לחזק את המדינה, את כלכלתה, ולחנך את התושבים לאהבת הארץ (כמו המתנחלים) (כי לצערנו יש מגזרים שלא שמים דגל של מדינת ישראל על ביתם ביום העצמאות). השנאה והטיפשות יהרגו אותנו.
* מאור   02/05/11 | 10:30
מה יעזור דגל על הבית ?
* m   02/05/11 | 11:40
היהודים הם המונים רק יש כאלה שלא
יודעים אפילו שהם יהודים אחרי שמלך אשור הגלה אותם בתקופת בית ראשון
* m   02/05/11 | 11:38
למאור...
אתה יודע מה אומרים נכון? זו לא הכמות אלא האיכות..
* אוו'צ   19/04/12 | 19:38
נתנאל רק בורים כמוך והחרדים יקנו את השטויות שלך. אדיוט
* יפה   02/05/11 | 11:46
אילן רמון נהרג מהשינאה שלכם.
השינאה של החרדים המטורללים היא אנרגיה לכל דבר. אנרגיה רעה הורגת. ראו מקרה רבין, שרון, רמון. רק העין הרעה שלכם והתפילות הבזויות שלכם הרגו אותם. טוב לא יצמח מכם.
* מאיה   02/05/11 | 11:48
למאיה
בחיים לא שמעתי כזה אוסף של שטויות...את יודעת על מה את בכלל מדברת או שאת מחפשת באינטרנט ועושה העתק הדבק?!
* חחחח   19/04/12 | 19:40
58. זה ברור למה השואה התרחשה
קודם כל כמובן שזה מיד ה'. אבל כל זה היה כדי להוביל להקמת מדינת ישראל שבאמת כמה שנים לאחר השואה נוסדה. וה' רצה שרק היהודים הנכונים יגיעו לארץ- הניצולים
* טל   16/04/10 | 14:08
89
* שש מילון בישביל מדינה טיפש   01/05/11 | 18:55
אתה בא להגיד שמי שנרצח
הוא לא היהודי הנכון, כולנו נכונים והקב"ה אוהב את כולנו
* חסוי   01/05/11 | 19:04
זה הדרך שבחר???
כנראה שהוא לא כזה חכם (וגם אתה לא)
* guy   01/05/11 | 19:48
57. תחשבו על זה ..
שאולי בזכות השואה מדינת ישראל קיימת, ואולי האנשים שנרצחו בשואה היו יכולים להיות שונאי הארץ ונגדה, או שהם היו יכולים להוליד לנו אויבים...... הכל זה לטובה וכל מי שלא מאמין בה' שיחשוב על זה שוב ועל הניסים שהוא במלחמת עופרת יצוקה ! אני מאמינה באמונה שלמה!
* פנינה   15/04/10 | 15:04
תקראי
אית אמרת מילים שאין בכלל לתאר את הרשעות שנבעה מהן ואני מקווה כי תביני את משמעות מילותיך ואם לא אז אסביר לך בהזדמנות
* לפנינה   01/05/11 | 19:28
אין שכל אין דאגות- מקנא בך
* guy   01/05/11 | 19:50
לפנינה
נכון ...גם אם הם היו יכולים להיות שונאי הארץ?! היית רוצה גורל דומה לשלהם? האם למישהו מגיע גורל כשלהם? האם תוכלי פעם להבין? רק ה' יתברך יודע...
* אויי פנינה פנינה   19/04/12 | 19:42
56. הרע שלנו נראה הוא טוב? ואנחנו רואים חצי תמונה זה כמו ילד שיראה ניתוח.
* ישראל    15/04/10 | 14:01
55. אין דת - אין שואה
אם הדתות לא היו קיימות השואה לא הייתה מתרחשת. כמו גם 95% מכלל המלחמות. גם אם אדם מאמין באלוהים, הוא יכול לעשות זאת בדרכו. אין שום צורך בהכתבת פולחן, שבא למעשה לסגוד לדת ולכוהניה ולא לאותו אלוהים. מטרת הדת, כמו גם הפוליטיקה, היא לצבור כוח בידי קבוצה קטנה של אנשים. אז למי "אלוהים" באמת שייך? ליהודים, לנוצרים אולי למוסלמים? מהו התאגיד הגדול וחזק בעולם, המחזיק בנכסים הרבים ביותר? הכנסיה הקתולית. מי חי מכספיו של הציבור בכל מדינה ומדינה? פוליטיקאים וכוהני הדת. תפתחו את העיניים תפסיקו להיות משועבדים לדת ולעקרון העליונות הדמיונית שהיא מכתיבה. תהיו מה שאתם, בני אדם והשואה לא תחזור על עצמה לעולם.
* אם פשוט   15/04/10 | 12:59
ימ"ש הנצי עשה הכל ממניעם של "השכלה" ותורת הגזע היא לא דת! אלא נוצרה ממה שרציתה שאנחנו נהיה ! אז לך תלמד היסטוריה!!!
* ישראל   15/04/10 | 14:17
המשך לכתבה זו
עוד במאה ה14 בספרד נכתב הפתגם על ידי קבליסטים ביד שמאל מורמת למעלה על תפסיק לבקש ולהתפלל באותו זמן ממש אל תפסיק ליצר. החרדים והדתיים פוגעים בדת היהודית .אין להם ואהבת לרעך כמוך.הם נצלנים עצלנים נחותים .לא פלא ששנאו אותנו עם כך התנהגנו בגולה. הם חרדים ובעיקר חרדים העבודה. במדינה בהקמם אין מקום לאנשים לא עובדים ומייצרים . הם מיצרים רק הוצאות וצרות.חוסר אחריות לאפשר שליטה של אנשים שלא מיצרים שיקבעו עבור המועילים .צריך ודחוף .להוציא אותם מהאפשרות לבחור. כמו כן בטח לא לתת כסף למי שבריא ומסרב לעבוד .כי הוא רואה אותנו כעבדים שלו ושהוא החכם לא לעבוד ועוד לשלוט . עם הם באמת חכמים אז אנו ממש .......................
* מזרחי נסים   17/04/10 | 11:33
באירופה אז החרדים כן עבדו
רק בארץ הם מתנהגים כמו פרזיטים ואל תשכח שהשואה החלה בגרמניה ששם היו את האנשים הכי משכילים ומתבוללים
* חן   01/05/11 | 19:12
וואי אתה פשוט מטומטם אין מילים!!!
הנאצים חשבו שיהודים זה גזע !!!! בגלל זה הם גם השמידו ילדים נוצרים שהיה להם לפני 100 שנה סבא יהודי,כדי שלא יישאר זכר ל"דם היהודי". אידיוט!
* ליאת   01/05/11 | 18:47
פשוט במילה אחת
תכלס. peace &love.
* סופי   02/05/11 | 00:24
54. אז התשובה, בקיצור, היא
שאי אפשר לדעת כי אנחנו לא יכולים להבין אותו. כן, זו ממש תשובה.
* איפה אלוהים היה בשואה באמת?   15/04/10 | 12:50
53. מקבל את זה באהבה?
אני בחור חילוני אבל משתדל להניח תפיךן כל יום, לשמור כשרות, ולתת צדקה ואני באמת מאמין בקב"ה.. אבל באמת אני חושב שאין הסבר הולם אבל כן יש נקודה למחשבה בכתבה הזאת.. אבל אני שואל את מי שכתב את הכתבה? איך אתה יכול לקבל את זה באהבה? אם הייתם שם כם היית חושב ככה? ששוחטים לך את ההורים מול העיניים? וילדים בני 10 שלא עשו דבר רע בחיים נשלחים אל מותם
* בן מסינגפור   15/04/10 | 12:07
52. תגובה ל47
אתה מגיב כך ביגלל בורות חוסר ידע מוחלט ואתה גם פוחד מהאמת אבל אתה לא אשם הכל ביגלל התיקשורת החברה שחושבים שמי שמאמין או דתי הוא לא נורמלי פנטי ומפחידן אבל אני גם מרחמת עלייך הלוואי בעזרת ה" שיפקחו לך העיניים תלך לישמוע הרצאות לא במטרה לחזור ביתשובה רק כדי להיווכח כמה את טועה ולכל אלה שחושבים כך
* אחת שמאמינה באמונה שלימה שאין מילבדו    14/04/10 | 09:57
51. לכל המגיבים לטוב ולרע אני ממליצה בחום ליצפות בהרצאה של נושא השואה של הרב יוסף בן פורת
שדרך אגב כל מישפחתו ניספו בשואה וגם לי מאוד היה קשה ביום שואה האחרון והיו המון כעסים ושאלות בנושא אך לאחר שצפיתי בהרצאה של הרב הבנתי המון דברים שאפילו בבהי"ס לא לימדנו אותם . לכל מי שמעוניין ליצפות בהרצאה נימצאת באתר הידברות או ביוטיוב . ממליצה גם למי שלא מאמין שיש אלוקים לישמוע ולא לפחד מהאמת, קטונתי מלהיתווכח בנושא זה
* מירי    14/04/10 | 09:48
50. ישב לפרש יידיש כנראה גם הוא לא מבין מה אשכנזים
קשורים ליהדות
* ישב לפרש יידיש כנראה גם הוא לא מבין מה אשכנזים    14/04/10 | 09:37
49. אין אלוהים.
זו המצאה, על כל צירוף מקרים שקורה כולם צועקים "זה אלוהים!" , מה הקשר מפגרים.
* שכחתי   13/04/10 | 20:25
48. מה אתם שואלים אותנו?
* אני   13/04/10 | 15:53
47. דיי לקשר כל דבר לאלוהים כבר.. -->
זה כבר בילתי נסבל.. אלוהים זו המצאה חסרת היגיון של אנשים שמפחדים מהמוות.. אף דתי לא עושה מצוות ואת הלכי התורה בגלל שהוא מאמין שזה טוב, זה רק בגלל שהוא מפחד לא להגיע לגן עדן, ולקבל על הראש מאלוהים שהוא ימות. השואה התרחשה לא בגלל התבוללות ולא בגלל חוסר אמונה, היא התרחשה בגלל רצף של אירועוים היסטוריים שהתנגשו בסופו של דבר.. היהודים התעסקו רובם בכלכלה ובכספים במדינות האלה והיו טובים בזה, באותה תקופה בגרמניה המצב לא היה טוב, הכלכלה והאבטלה פגעה בסדר החברתי.. הגיע בנאדם בשם היטלר שהבטיח הבטחות לעם שלו ואמר שהוא יחזיר אותם לימי הזוהר, הוא העיף את היהודים מהכלכלה ומהכספים והיה מקומות עבודה והכלכלה צמחה.. עם שלם הלך אחרי מטורף שהצליח לקיים את ההבטחות שלו ולכן הם האמינו בו ועשו כל דבר שביקש. והניצולים הצליחו לשרוד בזכות עצמם.. הם ברחו מהגטאות וממחנות ההשמדה, אף "יד אלוהים" לא הרימה אותם לשמיים והוציאה אותם משם. זוהי יכולת ההישרדות של האדם ועמידתו במצבים חסרי תקווה, כשאין דרך אחרת להסביר את היכולת הזאת- משליכים את זה על גורם חיצוני.. יש כאלה אומרים שזה מזל ויש כאלה שאומרים שזה אלוהים.
* לידו   12/04/10 | 17:10
....
לא קשור בנאדם יכול להיות בכמה דברים אבל הוא לאיהיה מאושר יהיה לא יאוש והוא יצטרך על דעת עצמו לשנות את הגישה שלו למשהו אחר רק ביגלל היאוש שזה אומר חוסר באמונה שלו .... והמזל לא בא לבד אלא המזל בידיים שלנו .......
* .......   12/04/10 | 20:45
אהבתי מסכימה 100%
זה קרה בגלל היסטוריה ואין צורך לשאול איפה היה אלוהים? מי שחושב שהוא ישנו רואה שיש פה בעיה מוסרית עם השואה ומי שמבין שזה מציאות רואה שה' לא קשור לפה אלא אנשים בשר ודם - טובים ורעים
* אני :)   19/04/10 | 14:55
באיזה זכות אתה מעיז לומר שאף בן אדם דתי לא
עושה את זהמתוך רצון? אתה מכיר אותם? אתה יודע מה הם חושבים... איכס ההתנשאות הזאת... להקיא ממך...
* ליאת   01/05/11 | 18:49
?...
מי שזה לא יהיה כמה שטויות בשנייה כמה מה ניראלך אני בחור מיתחזק לומד תורה לומד הכל ונכון לפעמים קצת קשה אני לא ישקר אבל כל הקושי זה האמת האמיתי ואף בנאדם אני או כל בנאדם אחר דתי לא יעשה מצוות בשביל גן עדן בנאדם לא יכול לחיות במשחק כל החיים שלו אין כזה דבר הואמשקר לעצמו וסותר את עצמו באיזשהו שלב הבנאדם נופל אז כל המצוות וכל הדברים שעושים הדתיים זה מאהבה מהלב כי יש לזה אהבה ויש לזה שמחה אמיתית שלא משתווה לשום למסיבה ולשום בגד הכי יפה למה יש שמחה במצוות כי זה דבר אמיתי מקווה שעזרת לי לשנות את הדעות..
* בן   01/05/11 | 19:01
מפני חטאנו גלינו מארצנו
איפה אלהוים היה בשואה? עונה האדמור מצנז.. איפה שנתנו לו להיות! אבא נתן אבא לקח! וגם אם אבא לא מובן יש לו סיבות שאין אנו מבינים! שומעים מאות סיפורים של אנשים ניצולי שואה שאומרים שהם חגגו בר מצוות בגטאות קימו חתונות כדת וכדין היתפללו בכיפור הצילו תפילין.. לא חסר! והם שרדו לא את השואה! את גרזן מלאך המוות בכבודו ובעצמו!
* דתי לאומי   01/05/11 | 19:23
46. זו ההוכחה שאין אלוהים רק רצון של אנשים להאחז במשהו
עזבו אתכם מבדיחות על סלים של מכבי אין אלוהיםן נכי אין שום הוכחה לקיומ ו וכל ההוכחות אין סיפורי מעשיות. תיבת נוח, זה סיפור יפה כמו עמי ותמי. קריעת ים סוף נשמע לי כמו ג'פטו ופינוקיו בלוויתן אין אלוהים- תפנימו
danishtraus   12/04/10 | 16:55
תגיד ולמוח שלך יש הוכחה שהוא קיים אתה בור ועם הערץ אם אתה מדבר ככה
* דור    14/04/10 | 01:30
יש בטח אפילו מצליח לדבר כאלו שטויות!
* ישראל   15/04/10 | 14:21
אתה צודק
* מי   01/05/11 | 21:12
45. כשם שמברכים על הטובה כך צריך לברך על הרעה
מה שה' עושה הוא לא סתם עושה גם אם זה ניראה לכאורה לא הגיוני ורע וגורע למשו אחד בסוף תמיד זה מועיל לדבר אחר.צריך רק להתפלל על הנפטרים ולא להתחיל להצדיק אותם אם זה טוב מה שקרה להם ואם הם מסכנים כי תאמינו לי זה לא מה שיעזור להם למעלה אלא התפילות שלנו הם אלה שיעזרו ויעלו את הנשמות שלהם וכל החארטות של הצפירה ולעמוד בכביש זה באמת ניראלכם עוזר???. העמידה ממש לא מביאה להם כבוד וגם אם כן זה לא מה שיעזור להם למעלה הכבוד אלא תפילותת בלבד הם כבר נמצאים בעולם האמת בעולם הרוחני ושם לא צריך כבודד.
* חן בת של מלך   12/04/10 | 16:38
קראי בבקשה
את לא יכולה לבוא ולשלול כל מה שאנשים אחרים עושים כדי לזכור את הנספים וכן את אלו שניצלו וחיים עמנו כיום, תפילה היא עניין של בן אדם למקום ובן אדם למקום בלבד אין שום דבר כזה שאלוהים יעלה את נשמותיהם לגן עדן בזכות התפילות כי יהודים קדושים וטהרים אלו שנרצחו בצורה אכזרית לאין שיעור לא מתו על קידוש ה' הם מתו כי הרגו אותם כמו חיות בר הלכו כצאן לטבח בגלל חוסר האונים מתו ונהרגו כי לא היה אף אחד למעלה שיציל אותם ולא היה אכפת לו מהם כנראה בכלל נ.ב. אני אדם שבעבר היה דתי וכיום אני לא על אמונתי את לא יכולה לסתור ולחלוק כי את האמונה ואת שורשיה ועיקריה אני מכיר טוב כמוך אם לא טוב ממך.
* חולת נפש בת של מלך   01/05/11 | 19:37
אם חזרת בשאלה-את לא יודעת כלום!
אני גם באה ממשפחה דתיה ואני יכולה להגיד לך שהייתי בטוחה שאני יודעת מזה דת ומזה הקב"ה! אבל רק לפני חצי שנה גיליתי אותו! ואני רואה את אחי שחזר בשאלה-הוא חושב שהוא מבין!! וזה הורג אותי כי אתם לא יודעים כלום! ואני פשוט מרחמת עליכם מה מחכה לכם בעולם הבא! אם רק תבררי באמת אבל מזה דת-שמעי הרצאות ותיתפללי לקב"ה שיעזור להבין מזה דת-אני מבטיחה לך שתתחרטי על כל השנים האלה שביזבזת!
* בת של מלך מלכי המלכים!!!   02/05/11 | 09:33
לחן "בת של מלך"
אני יהודייה מאמינה ביותר ודתייה! בחיים לא שמעתי טיפשות שכזו לברך על השואה.. תני לי לנחש השכלה ממוצעת נכון? בדבר אחד את צודקת! אני בת של מלך ואת בת של מלך אבל לברך על השואה?! עד פה.
* חני   19/04/12 | 19:48
44. לגברת אליזבת.....
הייי שלום תקשיבי אני ממש חולקת על דעתך תחשבי על זה שלך,מירב
* מירב   12/04/10 | 16:13
43. אלוהים הוא המצאה של האדם
הכל בולשיט, אגדות, ניסים, מיתוסים..חארטא בארטא
* ניטשה   12/04/10 | 16:09
42. אלוקים פשוט מצא דרך לגרום לארצות אחרות להתערב ולהשיג לנו מדינה ועובדה אנחנו פה!
* חסוי   12/04/10 | 15:12
41. אני לא מבין איך אפשר להאמין אחריי השואה איפה הוא היה
שהיו צריכים אותו!!!
* אביב   12/04/10 | 13:29
40. בושה
כולם סונים את כולם אז מה יש לדבר???? חצי מדינה גנב שרקרן גם הממשלה זה כבר לא עם אישראל חברההההההההההההה
* אליזבת   11/04/10 | 17:17
39. ה הוא אלוהים.. אמונה נכון
ילד מכניס עצבע לתקע אבא שלו רואה ומכניס לו מכה הילד אומר איזה אבא רע יש לי .אני משחק והוא מרביץ לי......
* מאיר מהמרכז   10/04/10 | 12:16
38. שאלה טובה. אבל תוך כמה זמן היא כבר לא משנה
* נגכו   09/04/10 | 07:14
37. shoa
stop the bulshit, theres no god period ..
* ani   09/04/10 | 02:39
36. שמעתם פעם על המושג..
משואה לתקומה??מפליא אותי שזה לא צוין בכתבה..שזוהי סיבה מאוד עיקרית להסבר השואה השגורה בפי המאמינים..השואה באה עלינו כדי שנתקבץ ונהיה לעם..ןלא נתפזר בין העמים כמגדל בבל בשעתו גם זה היה סוג של עונש..והנה ממרחק שנות הגלות כ-ע-ת אפשר לראות שלא לחנם בזכות זה ראו את הצורך המיידי במדינת היהודים שלא היה עד כה והשיבה לא'י עפ החזון לכל פעולה יש סיבה!!!אנחנו מאמינים בני מאמינים!!!!!!!!!!!!!!!!!
* מיכאל   09/04/10 | 01:58
כנס וקרא
המחיר ששילמו מיליוני נשמות הוא יקר ויקר הרבה יותר מדי בשביל הקמת ארץ ישראך השלימה או מה שלא תרצה.
* מיכאל לא האל   01/05/11 | 19:39
האכילו אותך שטויות
זה הדבר היחיד שיש לי להגיד לך
* דניאל   01/05/11 | 21:55
35. איפה הם (היהודים) היו יום אחד לפני השואה?
* דן   09/04/10 | 01:22
השואה
לדעתחה השואה הימילה ליסגור אז כש סגרו את היהודים אזלזה ניקרא השואה הבנתה
* וובה   09/04/10 | 21:29
34. להגיד שיש אלוהים זה דבר אחד, אבל להגיד שהכל לטובה....נו באמת...
* א'   09/04/10 | 01:18
33. אלוקים טוב מדיי
כשטוב לנו חלק קטן מאוד מאיתנו זוכר להסתכל למעלה ולהודות בפנים מחייכות, אך כשכאב כלשהוא "מתנפץ" לנו בפרצוף אז כאן חלק גדול יותר מאיתנו מסתכל למעלה ושואל שאלות "למה"? "אלוקים איפה היית"? זה הכל עניין של אמונה ועניין זה הוא לא פשוט כלל! כשאדם נמצא במשבר הכי גדול של החיים שלו, הוא לעולם לא יאמין באותו רגע שיד האל בחרה לעשות זאת מידו הרחמנית, אלא יאשים אותו וישאל שאלות ללא סוף עד שאמונתו תדעך!! :(
* צופיה   09/04/10 | 00:17
32. אני מקווה שהתגובה שלי לעיניין
ממה שקראתי פה בתגובות לא שמעתי שמישהו הזכיר ולא במילה אחת את הפרשה של נוח והתיבה ששם אלוהים הטביעה למוות פשוטו כמשמעו לא רק את בני האדם אלה גם את בעלי החיים שהם לא עשו כלום לאף אחד והם לא מסוגלים לחטו הוא מחק את כל הצומח בלי סיבה וניראה לכם שמישהו קם ואמר משהו מישהו פצה פה אולי עם נחפור עמוק עמוק באדמה נימצא שרידים של מה שהיה פעם פעם השיטפון הנורא מכל.
* ישראלי   09/04/10 | 00:05
ההבדל שהמבול היה לפני אלפי שנים
סבא שלי לא היה במבול אך הוא כן היה בשואה, והוא כן העיד שהיא קרתה.... לעומת נוח והמבול....
* איך אתה משווה בכלל??   10/04/10 | 19:02
בעוד 300 שנה יגידו אותו דבר על השואה.
עכשיו בזמנים האלו קיימים אנשים שאומרים שהשואה לא התקיימה,ולנו ליהודים בעוד 300 שנה לא ישארו עדים לספר והכול יהיה כתוב רק בספרים. יקום בנאדם כמוך ויגיד אותו דבר על השואה.
* תקראי   12/04/10 | 17:33
בעוד 300 שנה יגידו אותו דבר
עכשיו בזמנים האלו קיימים אנשים שאומרים שהשואה לא התקיימה,ולנו ליהודים בעוד 300 שנה לא ישארו עדים לספר והכול יהיה כתוב רק בספרים. יקום בנאדם כמוך ויגיד אותו דבר על השואה.
* אז...   12/04/10 | 17:34
אתה ממש בור
תקרא פרשת נח ואז תגיד שאלוהים עושה דברים בלי סיבה אתה אומר דברים בלי לדעת אז עדיף שתשתוק יטמבל למה אלוהים עשה את המבול כל ילד בגננון יודע בגלל דור הפלגה !!!!!!!
* יוסי   14/04/10 | 01:35
הא?
דבר ראשון המבול היה בגור המבול ולא בדור הפלגה עד כמה שזה נשצע לך לא הגיוני וכל הבנה וראייה היא יחסית.
* אתה לא אינטלגנט משהו   01/05/11 | 19:43
מה הקשר תחשבו על זה שאולי החיות האלה ממש מסוכנות ואלי האנשים גם מסוכנים ה' עושה זאת מתוך דאגה לעם ישראל! לא משנה מה קורה
* ..   15/04/10 | 15:07
סיפור המבול זה אגדה
השואה לא, יש צילומים, יש עדויות, יש הכל!! את התיבה של נוח אפילו לא מצאו...
* ערן   01/05/11 | 21:09
אם אתה מכחיש את ההיסטוריה שלך
אז מה אתה מתפלא שהאויבים שלך מכחישים אותה
* m   02/05/11 | 12:14
לישראלי
תקרא קצת רש"י ותראה שלהרג החי והצומח יש סיבה!
* פחחח   19/04/12 | 19:52
31. הוא היה הוה ויהיה
ולמה קרתה השואה לו הפתרונים!! וכול הדוברים בשמו לוקחים לעצמם בלעדיות וישלמו לו תמלוגים באחרית הימים על הגזל
* חוזר בתשובה   08/04/10 | 23:12
30. אני לא מנסה להבין-אבל שואל ומעלה זווית שונה:
אני לא עוסק בהחזרה בתשובה אם שמתם לב,מסיבה כל שהיא.אבל כאן אני חייב לשאול שאלה.לא בקשר לצער עצמו של הנספים-אלא בקשר למוות: בורא עולם הוא הנותן את החיים והוא הלוקח אותם-בשואה הלקיחה היתה גורפת בגלל זה היא בולטת-אבל בעצם היא מתרחשת כל יום..והשאלה לא מתחילה למה ה' לקח את החיים ..אלא קודם כל למה ה' נתן אותם בכלל..למה אנחנו חיים ..והתשובה בחלקה טמונה ב"תשובת האקווריום" ..אבל על זה בפעם אחרת.
* ברגו   08/04/10 | 22:12
29. זו ממש בדיחה האמונה הזו
בדיוק קראתי ראיון עם איזה זמר שעבר תאונת דרכים וסיפר שאלוהים עזר לו והוא החלים. זה שאלוהים עזר לו גם להפגע בתאונה, לא מפריע לו... איך זה יתכן שלכל כך הרבה אנשים יש מין חסימה מחשבתית שגורמת לכזה עיוות.
* דוקינס   08/04/10 | 22:11
אנשים אפיקורסים שכמוך צריכים לשרוף...
אני לא מבינה את זהףאיך אתם יכולים להיות כל כך מטומטמים טיפשים....תפקחו את העיניים הגאולה קריבה ואתם לא תספיקו לאסוף מצוות... דייי להיות עגל בתוך עדר!!! בבקשה תפקח את העיניים ותגלה כבר את האמת שאנשים כבר מתחילים לגלות...
* י'חתיכת כופר מסריח!!!   09/04/10 | 14:05
אולי יש לך תגובה יותר מכובדת?
* ברגו   09/04/10 | 15:51
אתה חושב שאם לא היתה קוראת לו התאונה
הוא היה מתחזק באמונה בקב"ה?? הקב"ה שולח לנו סימנים כדי שנתעורר!! אם רק הייתם יודעים מזה דת!! (ולא אתם לא יודעים כלוווווום!!) אני אישית רואה השגחה פרטית יום יום!!!! אני יכולה להוציא ספר על ניסים שקרו לי..תיכנס ליוטיוב יש לך אלפי אנשים שמספרים ניסי ניסים מה שקרה להם!!
* בת מלך   02/05/11 | 09:40
28. האלקים עשה את השואה
אין שאלה זאת נכונה כלל ועיקר,כי מאמינים בני מאמינים אנו ,שכל המאורעות הפוקדים אותנו יום יום בין לטוב ובין לרע הכל נעשה ממנו,ובנ"א שלכורה עושים זאת הם רק שלוחה של ההשגחה העליונה וממילא עםכל הצער בדבר השואה,יד ההשגחה העליונה אחראית לשואה מאי אלו סיבות משלה ולכן אין שאלה זאת של איפה ה היה בשיאה נכונה שהרי ה עשה את השואה מסיבות שלו שלא ידועות לנו
* האלוף   08/04/10 | 21:06
אין,פשוט מילים כדורבנות!!
סוף סוף מישהו שיודע את האמת ודואג גם לפרסם אותה... יישר כח!!
* כל הכבוד לך!!   09/04/10 | 14:07
27. שואה
אנחנו אשמים באנטישמיות ואין על מה לדבר...!
* יובל   08/04/10 | 19:41
26. למה שואה
ליפעמים כדי שתתחיל הגאולה עם ישראל צריך להקריב קורבנות לצערנו לדו"ג ליפני יציאת מיצרים פרעה המית את כול הזכרים ובנוסף הכביד את העבודה מדוע???????מישתמע שליפני סוף הגאולה הנצחית אנחנו צריכים לזקק את עצמנו מפני כול החטאים שנעשו (אפילו אם היהודי הכשר לא עשה אותם הוא גם שותף לדין(לצערנו לא כולנו שומרים תורה ומצות ))מיפני ש"כול ישראל ערבים זה לזה. יהי רצון שכולנו כאיש אחד בלב אחד נחזור לעבוד את בוראנו בלב שלם ובנפש חפצה ואז ישמע אל מלא רחמים את זעקתנו ויגאל אותנו גאולה שלימה בקרוב א.כ.י.ר
* יהודי פשוט   08/04/10 | 18:35
לכל הדוברים בשם האלוהים
אם אתם באמת מכבדים את האלוהים ואת ניספי השואה - תפסיקו לתת לגיטימציה לתפיסת "החטא ועונשו". לאף בן אנוש, גם כזה שאוכל חזיר לארוחת בוקר ונשוי לשיקסע , לא מגיע להישרף חי או לראות את ילדיו נרצחים!!! יש רק כוח אחד חזק יותר מכוחו של אלוהים - הכוח של הרשע האנושי.נקודה. 6 מליון יהודים נרצחו בשואה בגלל קיומו של רשע אנושי!!. כבדו את זכרם של הניספים.
* מעוצבנת!!!   08/04/10 | 21:09
תדהמה בלתי נתפסת...
יש לך אומץ שאין לכל אחת, את ממש מזכירה לי "חוזרות בשאלה" (מי יודע אולי את אחת מהן)? זכרי תמיד: האל היה,הווה ותמיד יהיה..
* לילך   09/04/10 | 00:00
את צודקת לגמרי...
* גם מעוצבנת   10/04/10 | 18:59
תשובה למה
אם לא היה את השואה לא היה לנו מדינת היהודים וכל אדם מוכן למסור את נפשו למען
* פנחס   12/04/10 | 20:09
25. בואו נשאל איפה אנחנו היינו לפני השואה??
* יהודי מאמין   08/04/10 | 18:17
24. בואו לא נתעסק בחשבונות שמיים אנחנו קטנים מדי
ה' יודע בדיוק מה הוא עושה ולמה,באמת הייתה התבוללות קשה באירופה ולמה ה' לא מסכים לנו להתבולל בגויים?כי אנחנו עם סגולה העם הנבחר מכולם וזה לא שה' מנסה להפחית את הגויים פשוט רק עמ"י הסכימו לקבל את התורה ולא אף אומה אחרת ולכן ה' הגדיל אותנו מעל כולם ועובדה שלנו יש תרי"ג מצוות ולאומות העולם יש רק 7 מצוות בני נוח ולכן אסור להתבולל בגויים.לצערינו זה מה שקורה היום כל החיקווים מהגויים ה' ירחם וכדי שחס ושלום לא יתחולל עוד משו כזה צריך לחזור בתשובה שלימה ולקרב את המשיח ואנו צריכים להתגאות שאנו יהודיים והמובחרים מכולם אנחנו בני מלכים!!!!!!!
* חן בת של מלך   08/04/10 | 16:42
23. התבוללות??!!
מדוע אלוהים כל כך מתנגד להתבוללות??? האם לא הוא ברא את כל בני האדם? מדוע הוא ברא אותם אם הם "נחותים" עד כדי כך שאינם ראויים להתערבב בין יהודים? ואם ההתבוללות אכן התשובה לשואה אז מדוע אם כך נשחטו דווקא היהודים שאותם אלוהים אוהב ובחר מכל העמים, ולא ההיפך כפי שההיגיון מצווה? אך כפי שאני רואה את זה היגיון ואמונה לא הולכים יחד....
* מי יודע....   08/04/10 | 15:29
?
אלוקים ברא את כל בנ"א וגם חי ודומם עם מטרות מסויימות,זה לא ענין של "נחות" במובן המזלזל שאנחנו חושבים אלא בצופן מיוחד שהחליט אלוקים.גוי אינו "נחות" מיהודי אלא בעל תפקיד שונה.אנו בניו של אלוקים-עם כל הזכויות אך גם מחויבויות שיש לנו מכך,לכן כשבן לא מתנהג בסדר הוא נענש ע"י אביו,כפי שציינו בכתבה.
* אחת   08/04/10 | 17:40
אחד - את סתומה .
* אחד   08/04/10 | 21:15
אחת צודקת,אחד למה לקלל?כי היא דוברת אמת?:P
* אני..   01/05/11 | 19:41
תשובה לשאלתך/תיקון לעובדתך...
תביני על עמ"י (עם ישראל) לקיים את תרי"ג המצוות ועל כל מצווה שהם עושים יש להם שכר וח"ו כאשר הם עושים עבירה הם מקבלים עונש בהטעם,וכמו שהם מקבלים שכר על מצווה שהם עושים כם גם עונש על עבירה שהההםםם עושים!!! בשואה קראו דברים קשים,זה נכון. אך גם קראו ניסים גדולים וגלויים מאין כמותם. אני קטנתי וכך גם עמ"י (למעט רבני גדולי הדור בעלי רוח הקודש) להבין את מהלכי הבורא וכל משעיו, ועלינו רק מוטל לקיים את מצוותיו ולהאמין באמונה שלימה שהכל מאיתו יתברך. עוד משהו שכדאי שכולם ידעו: לפני שהנשמה יורדת לראשונה לעולם כלומר שתינוק נולד,הקב"ה מראה לה את חייה העתידיים בסרט: מה יקרה לה,למשפחתה,איזה הרוים יהיה לה וכו. והנשמה רואה את כל חייה ומבינה איך הכל מסודר משמיים ואיך הכל מתחבר כמו פאזל והיא מבינה איך כל מה שעושה ד' הכל לטובה,ואז בא השלב שהנשמה צריכה לחתום שהיא מבינה את השתלשלות חייה העתידיים וסיבותיו. דבריי אלו הם התמצית שבתמצית שביסודות האמונה,אם את מתענינית ביהדות ומחפשת תשובות לשאלותייך ואת האושר האמיתי לחייך את יכולה לפנות לרבנים ולרבניות,ללכת ל"ערכים" ,לשמוע הרצאות,וב"ה תחזרי בתשובה שלמה את וכל בני ישראל אמן. אני בסהכ ילדה בת 14 שלמדה כל חייה בבית ספר דתי שכבר גיליתי את האמת ב"ה. יהי רצון שכולם יזכו לגלות,אמן!!!
* יהודיה דתיה ומאמינה   08/04/10 | 22:26
אשרי המאמין....
* ליהודיה דתיה   10/04/10 | 18:57
22. ממבט אחר...
אפשר לחשוב גם שבתחילת השואה אלוהים לא יכל לעזור לנו מסיבה כלשהיא אבל הוא עזר לנו בסוף ואפשר לחשוב שבזכות אלוהים לא נרצחו עוד יהודים ושהוא עצר את זה מלרצוח את כל העם...(אולי השטן גרם לשואה או משהו...) וזה לא אומר שאני חושב ככה אני רק מראה נקודת מבט אחרת....
* ר'   08/04/10 | 15:19
אממ...
השטן לא יכול לעשות דבר בלי פקודה של אלוקים.אך זה נכון שכמו שאלוקים הביא את הצרה.כך בחסדיו גם לקח אותו.
* אחת   08/04/10 | 17:43
21. מה אתם מבלבלים את המוח על דברים שאתם לא מבינים??????????
* שני   08/04/10 | 15:14
20. איזה דור של טיפשים דור בלי שכל....
אתם עכשיו מסתכלים לאחורה ושואלים שאלות מי אתם בכלל משחקים אותה כאילו אכפת לכם מהעם היהודי מה אתם תורמים להעם הזה...האנשים שהיו בשואה לא שאלו שאלות מתו על קידוש השם מתו רק בגלל שהם יהודים כל ה6 מיליון עכשיו בגן עדן. ואתם יודעים למה? כי הם לא שאלו שאלות ידעו, יש גזרה מלמעלה אין מה לעשות. תראו סרטים קצת על יום השואה דברו עם הניצולים לכו תבדקו לעומקו של עניין לפני שאתם מגיבים בנושא ותבינו על מה אני מדבר....
* the goodfellas   08/04/10 | 14:35
19. ההסבר לא מקובל עלי.. לא ניתן להגדיל ראש כשנוח ולפרש את התורה מחד
ולטעון שאי אפשר להבין כשנוח כשהדבר לא מתיישב עם היחצנות הטובה של אלוהים מאידך, וכל זאת לפי המשיחיות הרגעית שרוצה להעביר הצדיק הנתון. אלוהים לא גרם לשואה אלה בני אדם רשעים ומוסתים חוללוו אותה, יתרה מזאת אני מסרב להאמין שכוח בריאה כלשהו גם צפה בה ובעוד מיליוני מקרים מזעזעים אחרים ולא מנע אותה. אנחנו ברשות עצמנו לטוב ולרע ולאלוהים או כל מה שזה אין קשר. אגב מיותר גם לדבר על ניסים נסתרים וכו' זה ממש לא מעניין, האנושות היום זקוקה למעשים ישירים ונראים לעין בדיוק כמו הסיפורים שמספרים לנו בפסח לא פחות.. וכולנו יודעים שאין דבר כזה. חג שמח
* אורי.   08/04/10 | 14:26
18. תפסיקו כבר. אני יכול הכול, אבל זה לא תלוי רק בי
אני באמת מצטער, ומודה שטעיתי. השואה הייתה טעות פטאלית מצידי, ולמרות זאת, האחריות מוטלת על הנאצים, ולא עליי. אני מצטער, אבל אפילו המשאלות שלי לא תמיד מתגשמות.
* אלוהים   08/04/10 | 14:18
עלוב
עלוב
* עלוב   15/04/10 | 21:16
17. למה כשטוב לנו אנחנו לא שואלים איפה הוא?
* אני   08/04/10 | 13:40
16. כמה שטויות בעמוד אחד
לא תיארתי לעצמי שרב יכול להמחיש לנו את ההסברים עם מטאפורות כל כך לא קשורות. אני פשוט התביישתי כשקראתי את זה. אם הייתה לי אפשרות לדבר איתו, הייתי מגיבה לו בצורה כזאת חריפה שהוא היה סותם את הפה שלו. וכל עם ישראל עפר לרגליה של הדת... פשוט "פחד אלוהים", שכולם כל כך עיוורים.
* תמי   08/04/10 | 12:08
השואה וטיפול שיניים
* קשורים קשר הדוק וישיר   08/04/10 | 15:17
תרגיעי
אם את באמת באמת מעוניינת לדבר עם הרב פנגר חפשי ב-144 פנגר ממודיעין עילית ונשמח לקרוא דיווח משיחתכם...
* יעל   15/04/10 | 21:15
לתמי החריפה :) שלום רב, כמה קל להיטפל לדוגמא ולא להבין
את התמונה הכללית, אבא שרוצה את טובת בניו והבן שהוא כל כך קטן, תמי שאין לו טיפת דעת ובינה לקלוט שהכל לטובתו הרב ניסה להסביר צריך לנתק את הרגש כשבאים לבחון את האמת..ממש לא פשוט, אבל זו האמת
* יהודי 2   02/05/11 | 11:19