זמנים, מועדים ואסטרולוגיה
תגובות (371 תגובות ב-165 דיונים)
115. אני חרדי והכתבה זעזעה אותי
השואה בגלל חטאים? מדבריך מובן שה' מחכה לנו בפינה. את הקב"ה הזה אני לא מכיר. זאת כפירה הכתבה הזאת אין תשובה לשואה לאלוקים פתרונים אין אף אחד בעולם שהבין אותו ושלא יתחילו עכשיו. "לא מחשבותייי מחשבותכם ולא דרכיי דרככם..."
* המום   02/05/11 | 01:20
114. כל אחד עם אמונתו יחייה
הדעות לגבי הכתבה הזו מאוד חלוקות. ישנם האנשים שאפילו כועסים על הכתבה על השם הרע שמוציאים לאלוקים. ישנם אנשים אחרים שבעצם לא מאמינים לאלוהים(ולא זה לא רק הרוסים). אנשים שלא מאמינים, זכותכם לפרסם זאת ברבים אך הימנעו מהגזמות, אל תשכחו שאתם פוגעים בכך באדם שמאמין- זוהי אמונתו ודתו לאורך כל חיו וזוהי פגיעה קשה. אנשים שמאמינים, אל תשכחו שיש אנשים שלא מאמינים, זכותם לא להאמין זו דרך חייהם ואתם לא תוכלו לשנות זאת, אנא מכם למדו לכבד אותנו כמו שאנחנו מכבדים אתכם. בתודה, אתאיסטית :) יום טוב.
* לירז   02/05/11 | 00:26
113. חוקרים ומדענים טוענים שלמוח האנושי יש מחשבות,אולם...
כשניתחו מוחות, לא מצאו שום מחשבה. כך גם האלוהים- אי אפשר לומר שהוא לא קיים. אך גם אי אפשר לומר שהוא לא קיים. הוא רם ונשגב מאיתנו.
* פילונית   02/05/11 | 00:25
112. לצורך הבהרת העינן
תקשיבו אי אפשר להסביר ולעכל את השואה אך יש אדם בשם הרב צבי בן פורת הוא מרצה באתר הידברות והוא חקר את נושא השואה מכל הביטיו -במשך שנים חובה חובה לשמוע את ההרצאה !!!!!!ובקשר לרב יצחק פנגר אתה הרוח החיה והמבער ביהדותי ישר כח גדול שהשם יברך אותך מומלץ בחום להקשיב להרצאות 2 הרבנים באתר ובערוץ הידברות המופלא . אחדות והתחזקות רוחנית זו התשובה לכל תלאותינו בשורות טובות אמן !!!!!!
* מאמינה וכואבת   01/05/11 | 23:41
נכון הרב יצחק פנגר תותח על ולמי שלא יודע הוא גם חזר בתשובה
שווה לשמוע את הסיפור האישי של הרב יצחק פנגר באתר "הדברות" איך הוא חזר בתשובה ואיפה הוא היה לפני אתם לא תאמינו!!!ויש לו מלא הרצאות..לפני ששמעתי אותו לא הערכתי את החיים כמו שצריך ולא הייתה לי שמחה אמיתית,ולכמה אתאיסטים בודדים פה,אל תתחמקו מהמציאות,כנסו תשמעו,תבררו לעומק כל דבר לפני שאתם קובעים שטויות..בשביל זה יש הרצאות בהדברות ורואים מלא חילונים הולכים להרצאות כאלה,הרב יצחק פנגר בעל ניסיון ענק בחיים!!!מומלץ בחום לשמוע אותו!
* מאיה   02/05/11 | 02:16
111. תודה רבה אני הכתבה הזאת ממש עזרה לי
מאוד קשה לי עם כל הקטע של השואה ואיך היא מתחברת לי לאמונה אסון בגודל כזה קשה להבין אבל בכל זאת עזרתם לי מאוד להוריד קצת מהקושי שישב לי על הלב
* הדר    01/05/11 | 23:37
אם השואה "מתחברת" לך לאמונה, אז אני מרחם עליך. מה שהם עשו במאמר נוראי ומיותר זה, הוא להצדיק את השואה בשם האמונה.
* משה   02/05/11 | 00:39
110. "שלא אחד בלב עמד עלינו לכלותינו והקב"ה מצילנו מידם" עם הנצח לא מפחד!
"שלא אחד בלב עמד עלינו לכלותינו והקב"ה מצילנו מידם" עם הנצח לא מפחד!
* יוסי   01/05/11 | 23:01
109. הכתבה מגמדת את האמת, במקום שתצטט את התורה הקדושה....
* יוסוף   01/05/11 | 22:52
108. איך היו דתיים בשואה
איך זה שאלוהים הרג אנשים דתיים, וילדים שלא הספיקו לעשות לעשות כלום
* ישראלי   01/05/11 | 22:32
ישראלי
לאלוהים סיבות משלו שאנחנו לא יכולים להבין, גם לא הרבנים. המהות זה איזון בעולם. אם היה הכל טוב לא היינו יכולים להתקיים. מסכים איתי?
* נתן   02/05/11 | 01:26
לא
* אדם   02/05/11 | 14:29
107. אז זה אומר שהיה סבל ליהודים מכל לדת אחרת כי אנחנו הכי חוטאים???
liranc6   01/05/11 | 22:01
106. אין להשוות בין השואה לבין קליעת סל!
הדוגמה הראשונה ממש לא קשורה. אי אפשר להשוות את השואה לקליעת סל במשחק טיפשי. השואה היא מקרה הרבה יותר כואב ורגשי. מה שהכי נורא הוא כל היהודים שנספו בשואה...ש כביכול...יש להם האל החזק ביותר. אז למה הוא לא הגן על עמו? בגלל שהם בחרו לעבור לאירופה? כי הם "התבוללו" עם הגויים? שום גויים ושום בטיח! זה פשוט מגוחך!!
* דניאל   01/05/11 | 21:50
הערה
אתה בדיוק מגיב מתוך רגש מה שלא אמורים לעשות. תנסה לחקור יותר, זה היה בתמציתיות
* מישהו   01/05/11 | 22:13
60000 !! !!!
60000 חיילים נאצים היו חצי יהודים וזו עובדה שהרגע שמעתי באחת התוכנית של השואה, ועכשיו אני מבין למה הייתה שואה...
* מחכה למשיח   01/05/11 | 23:15
תגובה לדניאל
הי דניאל, אני לא בחורה דתית, אבל מאוד מאמינה, את/ה צריך/כה להבין שאף אחד לא משווה משחק טיפשי לשואה חס וחלילה אבל אי אפשר להגיד על דברים טובים שקורים "טנקס גאד" ועל דברים רעים, כמו השואה, לשאול איפה הקב"ה היה בשואה, כל מי שנספה בשואה מת על קידוש ה' זה כרטיס כניסה לגן עדן VIP בנוסף, 6000000 יהודים נספו ככפרה על עם ישראל גם לדורות הבאים, אז כל מה שקורה, הכל לטובה...יש לנו על מי לסמוך, ר-ק על אבינו שמשמיים - אבא אני אוהבת אותך
* מורן   02/05/11 | 09:49
105. רק ה
אין עוד מלבדו
rinat78   01/05/11 | 21:20
104. מי אמר שאלוהים שייך לדתיים? הדתיים לא צריכים
לתת תשובות. הם לא שליחי האלוהים.
פלורסקו   01/05/11 | 21:12
אדון פלורסקי
מי אתה שתבין למי השם שייך??????
bachelor1988   01/05/11 | 23:12
103. גיבוב של שטויות!
* שירלי   01/05/11 | 21:05
102. התשובה הברורה .
השם נתן השם לקח יהי שם השם מבורך
* ילצין   01/05/11 | 21:01
101. אני חושב שלא יפה שהעלו את הכתבה הזו
יש פה משהו ארסי ולא מכובד, בלשאול את השאלה הזו ביום השואה ולבקש תשובה חדה וברורה מהרבנים, שכאילו הם ממונים על התשובות וכולם יודעים בלב שהיומרה הזו נלעגת. זה מוציא רע את הרבנים לדעתי.. יש לכבד את היום. חבל.
* אברהם יצחק מאיר   01/05/11 | 20:19
100. עזבו אתכם עם האגו הזה.שלנו יותר טוב משלהם.רוצים תיקון כלל עולמי כנסו בבקשה!
בני האדם הפשוטים בכל העולם רוצים ויתור על האגו תמורת שלום ואיכות חיים גשמית ורוחנית.לפני שיהיה שואה שנייה או לנו או לאחד העמים האחרים.חיבור אהבה.חמלה.אם רק כל אחד היה מבקש מהבורא מהטבע מהיקום מהאין סוף ישתבח שמו עד שנהיה כולנו הוא אחד ושמו אחד.ונתכלל בו.
* תתעוררו   01/05/11 | 20:18
99. כול מה שהוא אומר נכון
חזק וברוך
* עמית   01/05/11 | 20:15
98. ל 88 ולכל השאר בכלל - חשווב להייכנס .
האמונה שלנו באלוקיים והמצביים בהם הכל ניראה לנו כל כך רע ואנו בכלל לא יודעים כמה זה טוב משולים למפה או כל בד תפור: - קח מפה תהפוך אוותה (לצד שלא אמורים לראות ), , למטה הכל מלא חוטיים ובקשרים שמסובכיים אחד בשני ואז כשאתה הופך בחזרה הצד העליון יפה ונעים לעין , ... כך גם אנחנו - עם ישראל נימצא מתחת למפה ורואה רק את כל החוטייים המסובכים והקשרים אך מלעמלה יושב אלוקים ורואה שכל החוטיים יוצרים בסופו של דבר - משו טווב לכולנו , כל אחד במצבו שלו - , כל מה שאלוקים עושה זה רק לטוובה ואף אחד לא יכול לדעת למה באמת תרמה השואה האיומה הזאת [ ראיתי פה תגוובה שאומרת משו שהוא מאוד מעניין שאם לא הייתה שוואה אז עם ישראל לא היה בארץ ,ולא הייתה פה יישבה] למרוות שאפשר להמשייך ולומר " אז למה דווקא ככה ?" לא היו אפשרויות אחרוות ?" אז נכוון אלו שאלות נכונות שבעזרת ה' כאשר כל היהודיים יהיו בארץ ועם ישראל יחזור להאמין ולהבין את המשמעות של *אבא* בשמיים ולהתקדש , אנו נדע מה הטווב בכל דבר שניראה לנו רע , . שנזכה לאמונה חזקה - כל אחד ואחת . אמן . בהמון אהבה לעם . 3>
* *אשמח אם ייכנסו - חשווב לי מאווד.   01/05/11 | 20:14
97. השואה היתה מעשה אדם והאלוהים אינו אחראי לכל מה שהאדם עושה
מאז הגרוש מגן העדן האדם חוטא הינו ממהותו !
* ציוני   01/05/11 | 20:08
צודק ב100% ויותר
השואה הייתה מעשה אדם מעשי אנשים ללא מצפון ולב וללא אהבת אחר אלא אהבת עצמם בלבד! לקחו את "עניי עירך קודמים" רחוק מדי. שכלינו הפשוט,,,אין באפשרותו להבין או לנסות לחקור את הגיגי האלוקים . השואה שהייתה מעשה אדם הובילה להקמתה של מדינה יהודית ולכך שאתם כותבים את הטוקבקים שלכם מהארץ ולא פזורים בין עמי העולם , לא שאני תומכת בשואה בשום צורה! אכזריות ואי רגישות שמעלה דמעות על פניי , אבל ....אולי זו הייתה דרך לגרום לכך שהגרמנים יהפכו לשנואים?! אולי זו הייתה דרך לגרום להקמתה של מדינתנו , יש אלף ואחת השערות ושאלות שנותרות ללא תשובה , לכל אלה שכותבים שזה עונש על חטאי דור השואה רק שתדעו שאינני חושבת שאלוקים מסוגל להעניש בצורה כזו אדם על חטאיו. "איש איש באמונתו יחיה" "נזכור ולא נשכח ובטח שלא נסלח" ולידיעתכם סבתי הייתה בשואה. ולא לא באירופה...בטוניס..(ולכל הבורים שבינינו ,כן הייתה שואה גם בטוניס )
* אתה פשוט   19/04/12 | 19:14
96. ל 88
ל88 אתה כל כך דפוק וכל כך טועה בזכותו אתה נושם יחמור
z1122b   01/05/11 | 20:05
יכולת להגיב בצורה יפה יותר למה שהוא אמר
תנסה להיות תרבותי אולי? למה ישר לפצות פה? הוא עולל לך דבר מה? ואם כבר, איפה ההוכחות שבזכות אלוהים הוא נושם?
* דניאל   01/05/11 | 21:52
שמר בוריס יהיה תרבותי קודם אח"כ נדבר
* טולי   02/05/11 | 01:18
95. חייבים להאמין בה'
ישנם המון דברים לא מובנים דרך העיניים האנושיות שלנו, אך חשוב לזכור שה' הוא גדול ונורא ואדיר ואם הוא עשה זאת בטוח שיש סיבה אבל אנו לא יכולים לדעת אותה. יום נבוא ונדע...אבל אל תפסיקו להאמין בה'. ככל שתאמינו יותר תראו ניסים יותר גדולים!!!
* בחורה עם דעה חריפה   01/05/11 | 20:03
94. חוסר הבנה ושטחיות
לא נראה לי שליבוביץ צחק כששאלו את זה, מכיון שאף אחד לא התכוון לשאול ״איפה אלהים היה, האם בחניה או במשרד״. כוונת השאלה היא איפה המצפון והיכולות הבלתי מוגבלות שלו היו. ועל זה צריך לומר שהוא הלך לישון, והפקיר אותנו כברווזים. ראשית, גם הרבה מאד גויים סבלו ומתו (מהרוסים לבד נהרגו כמה מיליונים), והם לא עם נבחר או משהו כזה, ומדוע סבלו? ובפרט, שהרבה מאד רבנים שחיו בזמן השואה כמו בעל חובת התלמידים ועוד, אמרו שברור שהשואה היא לא עונש כיון שזה מעבר למימדים הרגילים של עונש. אז זה לא חכמה שרב יבוא היום כאשר הוא שבע וגר בביתו בשלוה, וינסה להיות העורך דין של אלהים.
* נחשון   01/05/11 | 20:03
93. השואה
אין עוד מלבדו..... "כל מה דעביד רחמנא לטב עביד" כל מה שעושה הקב"ה לטוב עושה
* נאור   01/05/11 | 19:59
92. כולכם חולים!
תגידו אתם נורמלים? איפה אלוהים היה? איפה הוא בדיוק היה שמיליון וחצי ילדים מתו? תינוקות שלא הספיקו לקחת את הנשימה הראשונה שלהם נרצחו בלא עוול בכפם.. שישה מיליון יהודים !! אנחנו עם נבחר? במה? למות ? איפה היה אלוהים כשאנשים צרחו לאכול ? צרחו כי גופותיהם נשרפו בעודם בחיים ? שנקברו בחיים ? שנאנסו, שנרצחו, שסבלו שנערכו עליהם ניסויים כאילו הם בעלי חיים? איפה אז הוא היה? איך יכל לראות את הילדים שלו סובלים עד כדי כך? גם אבא אוהב לא היה נותן לדבר כזה לקרות , כנראה שכל מי שכתב והגיב אין לו שום קשר לשואה כי הוא לא יודע, לא מכיר סיפורים, נעצר באפריקה? כי ארה"ב העיזה להתערב סוף סוף .. אחרת גם להם היה קורה אותו דבר!! שישה מיליון יהודים ... אם השואה לא הייתה .. אתם מתארים לעצמם כמה יהודים היינו בעולם?
* אני   01/05/11 | 19:59
רק בשואה? ובצונאמי ביפן? ובטבח ברואנדה? יש עוד כמה
שאלות בסגנון שאפשר לשאול. אבל צריך להבין שאנחנו עדיין, עם כל ההתקדמות הטכנולוגית וכו' רק גרגרים קטנים ואפסיים בעולם. חייל פשוט בתרגיל אוגדה מבין את כל התרגיל? הוא רק רואה שהלך מגבעה אחת לאחרת וירה על כמה מטרות. אנחנו בקושי מבינים ויודעים מה מתרחש בעולם החי שסביבנו ובתופעות הטבע, ולא מסוגלים למנוע או להתגונן. אז האם אנחנו יכולים לדעת מדוע עשה ה' ככה לעמנו? ובפרעות קישנב שלפני כן זה יותר מובן? ובפרעות תרפ"ט? והאסונות בעולם? זה כמו לנסות כילד להבין מה מיוחד בגילוי האחרון בתחום הפיסיקה-- אני מנסה בכלים מוגבלים להבין את מה שגדול ממני לאין שיעור. אם אלוקים מנהיג את העולם, אז יש סיבה לדברים האלה, ואם לא, אז מה הטעם לכעוס עליו? אולי באחרית הימים יתגלו לנו הסיבות לכל מה שעברנו.
* מפוכח   01/05/11 | 22:52
כולם טועים ואתה צודק, נכון 92? כנסו
אל תהיה כזה בטוח שאם לא השואה היית עכשיו בארץ.. אולי השואה היא זו שגרמה להתעוררות לעליה בקבוצות ולא בבודדים. אתה יודע מה היה יכול להיות גורל העם אם היה נשאר בגולה ללא מדינה? אני לא
* אלעד   02/05/11 | 00:11
91. צריך פשוט להאמין שהכל לטובה ומעשי ונסתרות דרכי האל..
* ספיר   01/05/11 | 19:59
90. הרב יצחק פנגרררר אני כ"כ אוהב אותך!
תמיד תשובות לעניין,אני כל הזמן שומע באתר "הדברות" את ההרצאות שלך ונהנה יותר מכל דבר!!!הכרתי אותך דרך ערוץ הדברות בטלוויזיה...אין עונג לנשמה כמו לשמוע הרצאות שלך! תודה רבה לך על הכל!!!!שה' יברך אותך...אנשים מומלץ להכנס ולשמוע שיעורים של הרב יצחק פנגר ויש גם תשובות בנושא השואה כנ"ל לכבי הרב זמיר באתר הדברות!מאקו תודההה
* אני   01/05/11 | 19:58
89. אמא שלי ניצולת השואה חזרה בשאלה..
אחרי המלחמה והזוועות שחוותה אימי שבאה ממשפחה שומרת מסורת ואביה היה רב, היא הפסיקה להאמין באלוהים. אלוהים לא קיים בשבילה יותר. היא לא מסוגלת להאמין שיש מישהו בשמיים ש"שומר עלינו" אך בכל זאת גרם למות 6 מיליון יהודים. היא ראתה את הזוועות ומבינה את חומרת המצב שהיה שם. שום "מבחן" של אלוהים ולא נעליים! ושום "תכלית" אין לרצח של מיליוני יהודים ובמיוחד אחד וחצי מיליון (!) ילדים שמתו בשואה שלא חטאו ולא עשו דבר רע! תינוקות שלא זכו להקים משפחות! אלוהים שומר? לא נראה לי.
* בת לניצולת שואה   01/05/11 | 19:58
לעומת זאת יש ניצולי שואה...
שלהיפך השואה רק חיזקה להם את האמונה סבי וסבתי ז"ל היו ניצולי שואה ואחרי השואה הם המשיכו להיות דתיים עד יום מותם.
* רועי   01/05/11 | 20:18
88. יש לי רק דבר אחד להגיד!
אם הרבנים החוצפנים האלו מתרצים את השואה ואם זה האלוהים שלהם, מסוגל להעניש את עמו בצורה כזו, אני לא צריך אלוהים כזה. תודה רבה!
* בוריס    01/05/11 | 19:50
אם אתה לא מאמין בו למה אתה פונה אליו?
* אביב   01/05/11 | 19:58
היזהר מגחלתן של צדיקים
* שושי   01/05/11 | 20:03
תגובה לבוריס היקר
לפי שמך אני יכולה לדעת שאתה רוסי אבל לא יכולה לדעת בוודאות שאתה יהודי. אז תפסיק להכניס שנאה לעם ישראל ותן לנו לאהוב את ה' . תחזרו לארץ שלכם ותחזירו אתכם את ה--- והאלכוהול.
* בחורה עם דעה חריפה   01/05/11 | 20:08
לבחורה עם דעה חריפה
את כנראה לא מודעת לזה .. שהרוסים המסריחים האלה שביאו לפה אלכוהול זונות ואלימות.. גם במקרה הצילו את היהודים בשואה וגם במקרה בנו את המדינה על גבם .. תחשבי לפני שאת עונה
* *בחור מבין   01/05/11 | 20:35
ל"לבחור מבין" שכניראה לא מבין כלום.הרוסים לא באמת הצילו יהודים
הרוסים והגרמנים נלחמו אחד בשני בלי שום קשר ליהודים. וכשהרוסים הצליחו להדוף את הגרמנים, הם הוציאו ממחנות הריכוז את היהודים הכלואים שם. אבל זה לא אומר שהם הצילו אותם.
* פילונית   02/05/11 | 00:12
למה את גזענית?
מה זו הגזענות הזו? למה את שולחת אותו חזרה "לארץ שלו"? כבר קיבלת בעלות על הארץ?
* דניאל   01/05/11 | 21:54
מסכימה עם בחור שמבין
אז מה אם הוא רוסי? ממש מגעיל מה שאת אמרת עכשיו. ויודעת מה? אני יהודייה, ההורים שלי יהודים, סבא וסבתא שלי יהודים, רוב המשפחה שלי הם ניצולים שואה ואני יגיד לך משהו- אני לא מאמינה ל-ה' מסיבה אחת שזוהי הכותבת של המאמר הזה "איפה ה' היה בשואה?" יש אנשים במדינה שלא מאמינים ב-ה' וקוראים לזה אתאיסטים וחבל שאת לא מכירה את המושג הזה. זה שאני ועוד קהילה מאוד גדולה של אנשים הם אתאיסטים לא עושה אותי פחות יהודי ממך ומכל אחד אחר, ולא מכניס שום שנאה לעם ישראל. זכותו של כל אדם להאמין במה שהוא רוצה ולחיות על כך, אין לך שום זכות להגיד שזה גורם לשנאה, שזה פוגע באנשים אחרים בזמן שאת פוגעת בו באמירות אלו.
* לירז   02/05/11 | 00:21
בואו לא נתבלבל - נכון, היו גם אנשים טובים
שעשו דברים טובים והצילו אנשים. אבל!!!!! - העמים הבלטיים שהיו באיזור הזה של מזרח אירופה לא היו 'טלית שכולה תכלת'! הם היו אכזריים מאין כמותם, שמחו בשימחה ל'טהר' את האיזור שלהם מיהודים. הם אנסו בברוטליות, ירו, היכו למוות, בזזו ועשו כל שביכולתם כדי להביא את ה'פיתרון הסופי' לביצוע. בואו לא נשכח ולא נעשה מהם תמימים. הם לא נעלמו ביום אחד כשהמלחמה נגמרה, אחרי המלחמה, הם המשיכו להפיץ את התורות שלהם - כי אנטישמיים לא משנים את דעתם ביום. ולגביך, לירז, זה שאת אתאיסטית לא אומר שאת יהודייה. יהודי אמיתי מאמין באלוהיו תמיד. דווקא אנשים כמוך מערערים את הזיקה שלנו לארץ ישראל ולזכות הטבעית שיש לנו כיהודים למדינה ולארץ משלנו. את בטח גם שמאלנית נכון?... קיצונית....? לא מפתיע!!! אני יהודייה, מאמינה, גאה. בואו עולים חדשים (ובוריס ברוך הבא) רק אל תשכחו שזו מדינה עם ציביון יהודי ועם זיקה ישירה לאלוהים. לא נשכח ולא נסלח
* הרוסים והאוקראינים היו אכזריים ביותר   02/05/11 | 09:47
זה הקטע מותק
שזה באמת עושה אותך פחות יהודית!!
* אתאיסטים לכלא   02/05/11 | 14:05
צודק מליאד אחוז !!!!
* יואב   01/05/11 | 20:08
האמת בוריס .. אתה דיי צודק ..
ולפני שאתם מתחילים לצרוח עליי ולהגיד לי שאני מפגרת ושאני מטומטמת , אני רוצה להגיד לכם בוריס דיי צודק נכון אנחנו חטאנו אבל למה הוא העניש אותם כול כך חזק למה כול כך הרבה היה להם למה ? אני רוצה שבאמת עכשיו תענו לי !!! למה . זה לא אומר שאני לא מאמינה באלוהים , אני פשוט לא מבינה למה ...
* מאיה   01/05/11 | 22:09
מאיה-קראי עד הסוף!
תראי אנחנו אומרים בהבדלה של שבת "המבדיל בין קודש לחול ובין אור לחושך ובין ישראל לעמים" קודש לחול (שני ניגודים) אור וחושך (שני ניגודים) ישראל לעמים- שני ניגודים!! לפני השואה ניתנה האמנציפציה ואנשים התחילו להתבולל ולהתערבב עם הגויים וגם נכנסה ההשכלה..ואנשים התחילו לעזוב את ה' ולהתערבב עם הגויים! ברגע שישראל מתקרבים לגויים ה' עושה הבדלה! (אנטישמיות, שואה) עכשיו הגרמנים רצחו יהודים בשואה בגלל היותם יהודים-משמע כל היוהודים שמתו בשואה נקראים הרוגי מלכות! ומי שהוא הרוג מלכות זוכה לחיי עולם הבא! (לא משנה כמה חטאים היו לו!) ז"א ה' ה-צ-י-ל את היהודים בשואה בכך שהפך אותם להרוגי מלכות! לתשובה יותר ברורה חפשי ביוטיוב 'אמנון יצחק שואה'
* חן   02/05/11 | 09:10
ודרך אגב , גם אני רוסיה ! ולדעתי "בחור שמבין" צודק !
"בחור שמבין" צודק בהחלט "בחורה עם דעה חריפה" תחשבי לפני שאת סתם מחרטטת לנו פה דברים , תבדקי לפני שאת פותחת את הפה שלך על עם שעזר לעם שלך להינצל ! להירגע ומהר !
* מאיה   01/05/11 | 22:13
בוריס,אמנם אתה לא צריך אלוהים כזה, אבל לאלוהים יש תכניות גם לגבייך
ממנו לא תוכל להתנתק, לצערך.
* פילונית   02/05/11 | 00:09
לבחורה עם דעה חריפה וכל שאר שונאיי.
תחילה, אני לא רוסי, אני יהודי מבטן ומלידה. לא צריך את אישורך או אישור של כל אחד אחר. שנית, ארץ ישראל שייכת לי לא פחות (ואולי אף יותר) ממה שהיא שייכת לך. אבות אבותיי בנו את ארץ ישראל, הביאו את הציונות והקימו את המדינה. הסבים שלי משני צידי אין היוחסין נלחמו בשורות הצבא האדום כנגד הצורר הנאצי, זאת הם עשו כיהודים, כשליחיו של עם שהולך ומוכחד! אל תטיפי לי מוסר ואל תספרי לי סיפורי מעשיות. אני מכיר את מורשתי ומודע להלכות הדת ובכל זאת מסקנתי היא כמתואר בתגובתי הראשונה. יתר על כן, האלוהים של הרבנים הוא לא האלוהים שלי, כיוון שהאלוהים שלי לא היה נותן ל 6,000,0000 (מתוכם 1,500,000 ילדים) יהודים להירצח. מיותר לציין כי דווקא ביום השואה והגבורה את חוטאת את החטא החמור מכולם, שנאת אחים הוא. בית הלל אמר: כל התורה עומדת על "ואהבת לרעך כמוך" וכל השאר אילו רק פירושים. כשתלמדי ותיישמי את המצווה הזו תהא לך, אולי, זכות דיבור! ובכללי, תתביישי לך! יום טוב ומועדים לשמחה.
* בוריס   02/05/11 | 13:11
רגע רגע ! לחן ..
רגע חן , אז לפי הרבה הזה זה טוב שהם מתו ??? זה טוב שככה הם הגיעו לגן עדן , עלאק רב .. יותר נכון מטורף ..
* מאיה   02/05/11 | 16:37
מאיה
הרי בכל מקרה הם ימותו מתי שהוא..ה' גם כביכול עשה הפרדה בין הגויים ליהודים..וגם במקום שהם ימותו עם הרבה חטאים..הוא הרג אותם בתור הרוגי מלכות-ישר לגן עדן! אני מבינה שאת לא מאמינה..אבל אם היית מאמינה את לא היית מעדיפה להיות בין ההרוגי מלכות מאשר ללכת לגיהנם? תחשבי על זה..
* חן   02/05/11 | 20:00
לחן תקראי עד הסוף!
אני מאמינה באלוקים ובתור מאמינה אני דוגלת בעובדה שהשואה נעשתה ע"י אדם ולא ע"י ה' ולא מאמינה שאלוקים יכול לתת עונש נורא כזה לילדיו. (סבתי הייתה בשואה) ושאלה לי אלייך תראי מה רשמת ואני מצטטת מדברייך:"הרי בכל מקרה הם ימותו מתי שהוא...." האם אין לך לא לב ולא רגישות?! ימותו מתישהוא? לכל בנאדם מגיע למות בכבוד ולאחר שעבר חיים טובים , לא למות בתאי גזים לא לצרוח מרעב בעוד שגופך נשרף , לא להניח לאנשים לאנוס את ילדייך כי אם לא יירו בך , לא להשתתף בצעדת מוות ולהרגיש איך הכדור חודר לליבך וחוטף ממך את זכותך לחיות.
* שיראל   19/04/12 | 19:22
87. ואיפה לעזעזאל היו האמריקאים איפה????????
* שרון   01/05/11 | 19:48
האמריקניים
ידעו והעדיפו לא להתערב כי זה שירת גם את מטרתם. הנשיא וכווולם ידעו. אוניות של מהגרים לא הורשו להיכנס, אשרות (ויזות) לפליטים התעכבו במכוון כדי לא לאפשר לעוד יהודים לנוס על נפשם. האמריקנים לא כאלה תמימים. גם היום - האינטרס היחיד שלהם להגן עלינו, ישראל הקטנטונת, הוא כדי להצטייר בעיני העולם כאומה חזקה, מגנה ולא 'מוגנת'. אובאמה הוא נחש וכל הסדר העולמי החדש שהוא מנסה לעשות הוא רק פירור קטן מעוגת החרא שהוא מתכנן לנו פה לא ניתן לו!! ישראל תישאר מדינת היהודים - את המשטר שלנו הוא לא יצליח להפיל!!!
* ניגבו את התחת בדולרים   02/05/11 | 09:50
86. עם ישראל חי .
אף אחד לא הצליח לא מצליח ולא יצליח להשמיד אותנו לא פרעה לא אמן לא היטלר לא נסראלה לא וגם לא הפרסי המכוער וגם לא חמאס פשוט אף אחד ואני אגיד לכם למה כי היהודי הוא נצחי העם היהודי יהיה לנצח נצחים הקב"ה חתם איתנו ברית אין מה לעשות אנחנו תמיד נהיה אנחנו הילדים שלך אבא שבשמיים .
* יונתן   01/05/11 | 19:45
נכון עם ישראל חי ואין לנו על מי להשען רק על אבינו שבשמיים!
* בת של מלך   01/05/11 | 19:54
85. העובדה שהעם היהודי עבר את השואה הנוראה >>
בהחלט קשה וכבדת מנשוא . אבל רק לעם שלו אלוקים עושה דברים כאלה לאחר שהוא בחר בהם כעם ונתן להם תורה עם הוראות ברורות ובו כתוב בפרשת בחוקותי ''והיה אם בחוקותי לא תלכו והבאתי אליכם את הקללות'' הנוראות שכולם קרו בשואה .קשה לקבלם אך בראות כילד שאביו אוהב אותו ומשתוקק שיתנהג לפי חוקיו אז הוא נותן מכה. ברור שקיבלנו מכה כואבת אך עלינו לקבלו באהבה ולהסתכל על זה במובן החיובי
* שיינקי   01/05/11 | 19:42
צודק
* ב   01/05/11 | 20:04
84. ערב יום השואה הוא יום עצוב בהחלט.
יש אלוהים חבריה. אתיאסטים תפסיקו לחוש את עצמכם :) בבקשה? תודה.
* מאמין באמונה שלמה!   01/05/11 | 19:38
83. כל זה אשמים עדות המזרח
* אלוהים   01/05/11 | 19:38
תקרא עד הסוף 83
כל היהודים מעדות המזרח יהודים בדיוק כמוך ויותר! אז די לגזענות. זה רק מראה שאתה ממש ממש לא אינטיליגנטי.
* ל83   19/04/12 | 19:25
82. הרב יצחק פנגר היקר.
סקירה היסטורית יפה,כולי ניפעם האלוקים לא נימצא בשואה ולא בשום מקום אחר מה שכן חוקי האדם וטוב ליבו צרכים להיות נר לרגלי המין האנושי .יפה מאוד שהיום1במאי אתה ויתר המאמינים לכו לעבוד ועל תיבנו על משלם המיסים ,אברכים מיתנחלים וכול אנשי הכזבים לכו לעבוד ,להפריד דת מהמדינה ומייד .
* שני   01/05/11 | 19:38
וואוו
מכל מאות התגובות לכתבה, זו התגובה הכי אינטליגנית וכל כך צודקת.אני כל כך מסכימה איתך שני. צריכים לתת לאנשים רציונלים כמוך זכות דיבור ולראיין אותם לכל מיני כתבות, ולא את הרבנים החסרי מושג האלה, שכל מה שהם יודעים זה רק שה"אלוקים" שלו גדול וקדוש.
* אתאיסטית   02/05/11 | 13:03
רק שתדעו שהאברכים מחזיקים לנו את העולם עומד ולא הרוס, אז צריך להכיר להם טובה
* מאמין   02/05/11 | 18:22
שני את חולה אני מרחם עלייך.רפואה שלמה במהרה
* אני    10/01/14 | 13:07
81. הכתבה הזאת כ"כ צודקת!
אלה שלא יכולים לקבל אותם "האתיאסטים" למינהם הם אנשים עיורים שלא משנה מה יגידו להם תמיד יחשבו שאין אלוהים. עיורים
* מילה במילה    01/05/11 | 19:36
לחשוב שיש אלוהים זה ממש פיכחות דעת...מצחיק!
* בוריס   01/05/11 | 19:48
80. ביום הוא יהיה ה אחד ושמו אחד
* רועי   01/05/11 | 19:35
79. ה מלך ה מלך ה ימלוך לעולם ועד
* יהודי   01/05/11 | 19:34
78. 36 צודקקקק
* ישו   01/05/11 | 19:32
77. תקראו את 67 הוא צודק.חוץ מזה זה(דת) רק אגו.
* דוד   01/05/11 | 19:30
76. ראו הזהרתם
תתבישו לכם, אנשים ליצנים שעושים צחוק מכל דבר שבקדושה. אני בטוח שבגלל כל באנשים שכמוכם או שח"ו תביאו עוד שואה, או אינני יודע מה אבל אתה עושים קטרוג על עם ישראל...מי ביקשש ממכם לעלות נושאים שאינם לרוחכם,, כשצריך לשתוק שותקים מינים ואפיקורסים... נמאס יותר גרועים מהיטלר....
* בעל תשובה   01/05/11 | 19:28
75. מאמינה באמונה שלימה שהכל לטובה!!!!
הכל לטובה!! עם כל הקושי שבדבר והמשברים שאנחנו עוברים בחיי היום יום אין מה לעשות יש מי שמנהל תעסק וצריך לבטוח ולהאמין בעניים עצומות שהכל זה מאיתו יתברך ולכל דבר יש סיבה וכל דבר הוא בעצם לטובתינו!!
* זוהר   01/05/11 | 19:19
ל75
הכל לטובה כי לא היית בשואה, איך אפשר להגיד הכל לטובה??????
* מירב   01/05/11 | 19:56
מירב
מירב תפתחי את הראש. הכל לטובה. לא צריך להסתכל על פרט אחד ולהגיד זהו אלוהים דפוק תראו מה הוא עושה. צריך להסתכל על התמונה הכוללת, שעליה אנחנו לא יכולים להסתכל, אבל אפשר להביא לך מיליוני דוגמאות של דברים שנראים רעים אבל בסופו של דבר בלעדיהם לא היינו מגיעים לתוצאה הטובה. מבינה מה שאני מנסה להסביר?
* נתן   02/05/11 | 01:23
לנתן!
אני מאמינה בה' אבל איך בנאדם שפוי בשכלו אינטיליגנטי וחכם ובעל רגישות ולב חם מסוגל לדבר בצורה כזו? עצום את עינייך לכמה דקות , דמיין אותך ואת בני משפחתך גוועים אט אט בתאי הגזים , צורחים לאוכל שגופכם נשרף , רוצים למות כאשר מפרידים מכם את ילדיכם הקטנים , איך ליבכם גווע כאשר כובלים את ידיכם בשלשלאות וזורקים את קרוביכם לכבשן לעיניכם. איך אבא בוכה על בן ובן בוכה על אביו. איך ילד הולך לגנוב תפוח ומגיע הביתה כולו גאה ואימו מרגישה שנפלה אבן מליבה ,שאיזה מזל שהלילה הוא לא ילך לישון רעב , איך אתם עולים על אוניית "סטרומה"(מי שלא יודע שיבדוק בוויקיפדיה) דחוקים בין 700 איש על אונייה של 6 מטר רוחב ו 20 מטר אורך ולא נותנים לכם לרדת בשום חוף ובסוף אתם שוקעים בפיצוץ גדול במצולות, איך אתה שוכב עם ילדך על המיטה מקריא לו סיפור של "סוף טוב הכל טוב" ויודע שמחר לו לא יהיה סוף כזה , איך אתה מופרד מבני משפחתך בצרחות , ועולה על הרכבת לאוושוויץ .ואיך אתה מגיע מותש אחד מיני מעטים למדינת ישראל גאה על שהצלחת לשרוד ומגלה שאף אחד מבני משפחתך לא שרד. האם חברי היקר גם עכשיו "הכל לטובה"?!
* חלי   19/04/12 | 19:34
74. במקום לשאול את הרבנים
במקום לשאול את הרבנים שלא מבינים דבר בחייהם , תפנו למי שברא, לזה שיש לכם טענות אליו ואת התשובות אתם תמצאו במקרא האורגינל שלו וללא כל תוספות הרבנים כמו הגמרא , הפשט וכל השאר , נטו המקרא . ותאמינו לי עם ראש פתוח תבינו הרבה יותר ממה שאתם חושבים כי הרי המקרא נכתב בפשטות -עם ישראל נתבקש לשנן לבניו ולכל בני ביתו כלומר הדבר פשוט ומובן והיה על לשונו
* אלוהים לא אשם   01/05/11 | 19:19
73. אבל התשובה ממש ממש לא מספקת.
* מאמינה   01/05/11 | 19:18
72. לא ציפיתי לתשובה אחרת ממיסיונר...
הרמה פה של התגובות אגב שואפת לאפס, זה מה שקורה שמעלים לדיון כזה נושא במאקו. לעניין: זה שאלוהים הוא המצאה של האדם זה ברור, אני לא צריך את השואה כדי לדעת את זה. הוא דמות ספרותית מרתקת ותו לא. אגב, אם תלמדו את דמותו של האלוהים התנכ"י תראו שהוא ההפך הגמור מרחום וחנון. הוא אל קנאי, אלים ומשמיד. הדת, יחד עם הכסף היא אם כל החולי בעולמנו. הדת היא אופיום להמונים - זה משפט שתמיד יהיה נכון, כל עוד אנשים קלוקלים ייצגו אותה על פני הארץ.
* גל   01/05/11 | 19:16
לא,אתה בראת את אי-קיומו של אלוקים
כדי שתוכל לתרץ את קיומך בעולם "ללא תכלית"- נוח לך להיות בעולם בלי חוקים וכללים, הכל נוצר בשבילך ע"מ שתהנה ממנו, אתה בעצם באת לעולם כדי לנצל אותו עד כמה שאפשר ולהנות ממנו. מאיפה באה השמש? אתה לא יודע. איך יש לעולם סדר ונוהל כל יום מחדש? זה בטח בן אנוש דואג לזה בחלל. אתה חי בעולם אנוכי ומפחיד. אם רק תנסה להתעורר, לחשוב, לחפש- תאמין לי- אתה תמצא. ואז- הו, אז אתה תהיה האדם הכי מאושר בעולם!
* מיכלוש   01/05/11 | 19:42
71. רק להתלונן יודעים הרבנים רק להתלונן
בזכות השואה יש לכם מדינה עכשיו! בלי השואה היהודים באירופה היו מתבוללים והיום כבר בקושי היה זכר ליהודים.
* ניצב א   01/05/11 | 19:14
70. שואההההההה
לא סתם הקב"ה עשה זאת בזכות השואה יש לנו מדינה !!!
* שואההההה   01/05/11 | 19:13
69. ....
לא מאמין לחרטות אלוהים לא היה בשואה וגם לא יהיה כי הוא לא קיים !!! אנשים ניצלו בזכות עצמם
* כנסווו   01/05/11 | 19:11
68. אני מאמינננה בקב"ה ....! באמונה שלמה
וכול מה שצריך לקרות קורה ... הקב"ה עשה את השיקולים שלוו
* חסוייי!   01/05/11 | 19:10
67. אנחנו חיים ביקום.על כוכב שתלוי בחלל.הזמן הוא רק אצלנו.מחוצה לנו זה נצחי
אנחנו מושפעים מהיקום הזה.בכלל ובפרט(אפקט הפרפר) כך שהזמן הוא רק ביחס אלינו.המוח שלנו בקושי מנצל 10% ממנו וגם אם היה מנצל את כולו לא היה יכול לתפוס את המציאות בכלי קליטה(חמשת החושים)האגואיסטים שלו.יש מחזוריות בטבע וכך אנו משלמים על חוסר איזון עם הטבע.ברמה הארצית והרוחנית.בורא עולם הראשון והיחיד בטוח יש לו תכלית לכל דבר והכל בסופו של דבר יחזור לשלימות נצחית.אם כל בני האדם יתחברו ביחד ללא הבדל יהודי נוצרי מוסלמי...שחור לבן וכן הלאה בלב אוהב וחומל.בטוח שנחייה בעולם שכולו חיים נצחיים בהרמוניה עם כל הבריאה הנשגבת הזאת.
* מודעות על   01/05/11 | 19:09
67 די צודק....
זה נכון שאם היינו מתחברים ללא הבדל דת גזע ומין ושסך הכל כולנו נשמות שמתחברות למשהו אחד... אבל גם יש מי שמכוון אותם בחיים שזה הקדוש ברוך הוא שאין לו צורה וגוף ואנחנו מאוד מוגבלים ואיננו יודעים מה תוכניותיו ומה מטרותיו אך בסופו של דבר כולנו נחזור למקום שממנו באנו... כולם שייכים למקום אחד שמשותף לכל בני האדם על כדור הארץ
* מגיבה 1   01/05/11 | 19:50
תודה!
אמן שכולנו נגיע לרמת הבנה כזאת,כמוך,העולם יהיה במקום הרבה יותר נעים!
* אליסה    02/05/11 | 02:35
66. מאמינה באלוהים בלב שלם!!!
מה שצריך לקרות קורה..... ולצעריי כנראה גם השואה הייתה צריכה לקרות על מנת שנגיע לארץ משלנו- ארץ היהודים!!!
* ליאן עזריה....   01/05/11 | 19:01