תגובות (128 תגובות ב-103 דיונים)
53. עם כל הכבוד לחיי אדם,
גם אם נרצח על רקע לאומני, הערבים ביקשו את הרצח הזה כשחטפו את שלושת הנערים ורצחו אותם באכזריות, הם יכולים להפנות אצבע מאשימה רק כלפי עצמם! חבל שקרה רצח כזה אבל נמאס כבר להיות הקורבן שמאבד אזרחים וילדים ומשפחות חפי פשע רק בגלל שנאה!!!
03/07/14 | 15:51
52. למה לא מציין בכתבה שדי לשינאת יהודים?רק לערבים ולהומואים
זה מה שחשוב לו?היהודים שהוא חלק מהם,לא חשוב?..שפנים יפה נפש
03/07/14 | 15:51
51. כנסו..
כשנער יהודי מקשקש על קיר כל המדינה קמה על הרגליים ומר פרס ממהר לגנות.
אבל כשערבים משחיתים שכונות שלמות משום מה זה עובר בשקט מבלי עצור אחד אפילו.
03/07/14 | 15:50
50. יונתן היקר, תתעורר מהבועה שלך
במקום להטיף נגד הומובופביה במגזר הערבי אתה כותב כאן שאנחנו לא בסדר, כששלושה נערים יהודים נחטפו ונרצחו העולם שתק אבל כשילד ערבי נרצח העולם רועש וגועש
תמיד שנאו את היהודים לא משנה מה
אז במקום לעשות כתבת שמאל כמה אנחנו לא בסדר תעשו כתבות להצנחת הקורבנות שאיבדנו! מה כבר אין מה לעשות
במערכת העיתון?!
3 ילדים מסכנים שלא עשו רע לאיש נרצחו בידי חיות אדם ללא לב ונשמה
03/07/14 | 15:50
49. איפה כל הכתבות האלו שהנערים נרצחו?!
כל הסמולנים יוצאים מהחורים כשמאשימים יהודים ברצח של ערבי אם בכלל. הנה עובדה שעה אחרי שהכריזו על מותו ב-5 בבוקר בכפר של הערבי הכריזו ש שהוא נרצח ע"י ישראלים. זה הכיבוש הערבי!!!
03/07/14 | 15:49
48. מאקו
יונתן למזה
אנחנו קוראים כתבה של מצב היום
לא מעוניינם לקרוא את דעותיך האישיות והשמאלניות.
אולי תדבר על המגזר הערבי שלא מוכן לקבל אדם בשל נטייתו המינית. ותכנס לדברים הנוראים שערבים עושים לבני המגזר שלהם בעצמם . ותרשום לנו את האמת עליהם ואל תרשום לנו דברים שאנחנו כבר יודעים כמו זה שערבים הורגים ערבים בשל נטיותפ המיניות.
03/07/14 | 15:49
47. כל הזמן אמרתי את זה.לא קשה לנחש.זה האכזריות שלהם לא שלנו
חיפשו מישהו להרוג כדי לטשטש את הנושא של החטופים ובמקום שהצבא יחפש ויתמקד בחוטפים אז בילבלו אותם שיעברו לבלגן ברחובות שלהם.ובנתים החוטפים יברחו למקום אחר.זה שכל של הנחשים.ובושה שהמדינה לא חשבה על זה.עוד ביבי וחלק מהציבור האשימו אותנו לפני שבדקו מי הרוצח.והערבים יודעים לעשות הצגות טובות עם הצעקות וההאשמות שלהם שאנחנו רמ=צחנו.כל הזמן אמרתי וכתבתי שזה רק ערבים עם האכזריות והערמומיות שלהם עשו את זה.הוא ניראה נשי בפנים,האמת שחשבתי שהוא הומו אבל לא רציתי לכתוב..אנשים פשוטים כמוני לפעמים יותר חכמים מהממשלה עם כל התעודות והתוארים שלהם.עם כל המלחמות שאנחנו עוברים עם הערבים,לצערי עדין לא מכירים אותם.חבל מאד אנחנו מפסידים מזה
03/07/14 | 15:48
46. מה אתה רוצה? אף אחד לא שמח רק שמים דברים על דיוקם
לא הגיוני שהתקשורת השמאלנית תקשיב למה שהערבים ה״אמינים״ מספרים ויצאו בכותרות שזה רצח לאומני למרות שאין הוכחות בכלל ורוב העובדות מצביעות על כך שנרצח על רקע כבוד המשפחה מה שמאוד מתאים לצד השני וה״נאור״ לעשות. עכשיו מה בדיוק הכתב רוצה? לא ראיתי במודעה שום שמחה אלא רק אנשים שרוצים שידעו את האמת שבתקשורת השמאלנית מנסים לעוות. במקום להודות בטעותכם אתם ממשיכים להכפיש ולשנוא נמאסתם! 3 נערים נרצחו בדם קר, בירושלים היו מהומות כמו אינתיפאדה, כל היום יש קאסמים לדרום אבל לא אתם מזועזעים מרצח שמצער ככל שיהיה לא בוצע ע״י יהודים ורצח על כבוד המשפחה קורה שם בערך כל יום..
03/07/14 | 15:47
צודק!!!!
03/07/14 | 18:39
45. למגיב מספר 1
ומה עם מזרחים שמאלנים? למה ישר לקשר בין אשכנזים לשמאלנות? זה כמו שאני אגיד לך שאתה מזרחי קוף, לא מפותח שכלית, אנלפבית, דביל שמכה את אשתו. זה בהכרח אומר שזה נכון? יכול להיות! אבל אני לא עושה הכללה אז לא תשמע את זה ממני. ואין ספק שהכתבה נוטפת שמאלנות מגעילה.
03/07/14 | 15:46
44. תקשורת שמאלנית!
תקשורת שמאלנית
03/07/14 | 15:44
כן
תקשורת שמגנה את העם היהודי .אתם בושה וחרפה! שמלאנים משחקים אותה יפיי נפש
03/07/14 | 16:31
ב
תודה לאל שהטלוויזיה שלי יצאה מכלל פעילות, יותר לא אצפה בתוכניות המזובלות שלך כולל האח הגדול. ואין לי שום כוונה לתקן או לקנות אחר. סוף לתיקשורת המלוכלכת
03/07/14 | 16:58
43. קודם כל יש רווחה שיהודי לא עשה את זה
זה שאומרים כך נראה ההומו שנרצח זה קודם כל בעיה שלהם שהם רצחו הומו אבל זה לא אומר שיהודי היה רוצח ערבי הומו יש הבדל ענק בין דיבור למעשה בפועל והרי מי שאומר ערבי הומו זה אותו יהודי שקורא גם ליהודי אחר הומו וזה כבר לא קשור ללאומנות ואתה יודע מה הרבה יותר גרוע הרבה יותר גרוע מזעם טבעי של אנשים בפייסבוק זה הסתה של התקשורת באתרים רשמיים זה מעורר מהומות אצלם אתם פשוט לא מבינים את התמונה המלאה ולא מייצגים את דעת 95 אחוז הישראלי פשוט אבסורד מה שאתם עושים
03/07/14 | 15:44
42. התנצלות התקשורת
כבר הכתירו את הרצח הזה כלאומני!! עשו כותרות כבר יומיים על כלום, בסוף הוא נרצח על כבוד המשפחה!
התקשורת צריכה להתנצל על השם הרע שעשו לכל עם ישראל!
אנחנו לא חיות אדם!!!! תפנימו!!! די לבילבול!!
03/07/14 | 15:44
כל היחס שלי השתנה כלפיך
אין לך מושג כמה שאתה מלוכלך. מי זאת התיקשורת אם לא אתה? עכשיו אני יודעת בודאות מי אתה!
03/07/14 | 17:34
41. דיי להתייפייף!
חלאס לנסות לצאת בסדר כל הזמן!!
לא מצדיקה רצח של שום אחד.
אבל עם שמועות או בלי זה ברור מי אשם במצב הזה!
ואלה דווקא לא היהודים!!
03/07/14 | 15:43
40. הגיוני ביותר שנרצח ע"י ערבים. יהודים לא ינקמו כך
יחי ההבדל ביננו לבין הנבלות פראי האדם האלה
03/07/14 | 15:42
חמודי
בת כמה את?
03/07/14 | 16:01
מתנשאת
הגיל לא משנה, היא צודקת.
03/07/14 | 17:49
39. שמועה או אמת?
האם המשטרה סיימה את חקירתה בנושא? האם השמועה המתוארת בכתבה היא האמת או שקר?
03/07/14 | 15:41
38. אני מהצד הימני של המפה ואסור לאף אחד להיות שמח שכך רוצחים נער על לא עוול בכפו, גם אם הוא ערבי ...
זו גזענות לשמה וחוסר אנושיות כמו לרצוח יהודים רק כי הם יהודים או לרצוח הומוסקסואלים בגלל נטיתם המינית. אנחנו לא חיות! אני גרה ביהודה ושומרון ומאוד מסכימה "שהקם להורגך השכם להורגו" אבל כאן זה לא המקרה בכלל! זהו נער תמים שלא עשה כלום!
בבקשה לא לשמוח, זה ממש עצוב! באותה מידה אם הוא היה יהודי חף מפשע...
03/07/14 | 15:41
37. עצוב כול כך שהתקשרת הישראלית מיד מפרסמת שאנחנו אשמים בשעה שבחור המסכן נרצח כמו רבים לפניו ואחריו על רקע כבוד המשפחה
אמא שלו שידעת את האמת אמרה שיהודים לקחו אותו יום קודם אח שלו קיבל מכות כדי להפחיד את המשפחה.
זה לא יהודים זה הכול סיפורים שלהם כדי להמשיך ולרצוח בנו ללא חמלה ואנחנו הטיפשים
03/07/14 | 15:40
36. מעניין שערביי ירושלים לא מפגינים עכשיו כאשר ידוע להם
03/07/14 | 15:36
35. שיעצרו את המשפחה שלו לחקיר. ותצא האמת לאור
03/07/14 | 15:35
34. כתיבה מרגיזה
הכתבה מרגיזה בציניות שבה היא נכתבה!
יש מי ששמח שהילד נרצח בשל היותו הומו לא בגלל העובדה העצובה אלא בשל ההקלה שיהודים לא ירדו לרמת החיתיות ששכניהם האהובים אליכם הגיעו.
לצערנו רצח בשל כבוד המשפחה אינו דבר נדיר באןכלוסיה המוסלמית
03/07/14 | 15:33
33. שועפט
מה השטות הזאת?כל נער או ילד יפה הוא הומו?תתביישו לכם הבן אדם נרצח.ושיהיה זכרו ברוך
03/07/14 | 15:33
32. לא שאני חושב שזה מוצדק
הרצח הזה ממש לא מוצדק, בין אם אנחנו או המשפחה שלו רצחה אותו, אבל אכן תהיה הקלה אם יתברר שאלו לא יהודים שרצחו אותו. זה מציג אותם באור שלילי יותר ושהצד שלנו לא באמת מסוגל לרדת לרמה מלוכלכלת כל כך. וחוץ מזה המשטרה חוקרת את כל הכיוונים, אז למה לכתוב שהטיעון השני לא נכון?!
03/07/14 | 15:32
31. נו זה היה ברור שהמנוח היה נשכן
03/07/14 | 15:32
30. ומה עם כל הערבים שמסיתים לשנאה ומאיימים על מוחמד זועבי
אתם יודעים לבקר רק את הצד שלנו ומשמיטים את מה שבאמת קורה....אולי תכתבו קצת על הגזענות על השנאה המורגשת בפייסבוק ערבים שכותבים חבל שהיטלר לא סיים את העבודה
את זה אתם מסתירים וזה חבל כי התקשורת זה הנשק העוצמתי שיקבע אם האזור יוצת
03/07/14 | 15:31
29. לנו הרגו 3 ילדים לא היו התפרעיות.הם על חשד פגעו והפכו את בירתנו
03/07/14 | 15:30
28. זה לא כיף אבל יכול להיות שזה נכון ויש לבדוק את הטענות!
03/07/14 | 15:30
27. חיים שנלקחים ככה בגיל כל כך צעיר ולחינם זה תמיד כואב
לא משנה מי רצח או מה "הסיבה", כי אין באמת סיבה לרצוח אדם על לא עוול בכפו. ומי שלוקח ככה חיים הוא פשוט חיה.
03/07/14 | 15:29
26. יונתן באת לנגן לנו על המצפון ? לא עובד ולא יעבוד
שלושת הילדים שלנו יקרים יותר משלושת אלפים ערבים שימותו
ולא לא מעניין מי רצח אותו ! שהרשות תחקור וגם כך כולנו יודעים שזה תהיה אשמת היהודים כי כשיש יודנאצים כמוך זה המצב שאנחנו צרכים לחיות בו ומצדי אל תפרסם אבל לפחות תקרא תאמת ישרץ
03/07/14 | 15:28
25. כתבה יפה. צודק בכל מילה...
03/07/14 | 15:27
24. כבוד המשפחה אצל המוסלמים זה מעלה ראשונה
שגורמת אפילו לרצח בן משפחה או בת, סיכסוכי חמולות בתוך המוסלמים זה גם גורם לרצח.
03/07/14 | 15:26
23. שמאלנים נמאסתם
בושה וחרפה להאמין שיהודי ירצח וישרוף את הגופה בושה לשמאלנים הכל היה מבויים אני משתתפת בצער משפחות הנערים שלנו שירצחו בידי מפלצות אדם
03/07/14 | 15:25
22. מה אם אני יגיד לך
שהאנשים שנשמו לרווחה שהוא לא נרצח בגללנו הם לא אותם האנשים שקוראים לרצח על רקע לאומני
אף אחד לא שמח שהוא נרצח, אנחנו פשוט שמחים מהעובדה שזה לא אנחנו, אם היו מאשימים אותך ברצח שלא ביצאת, היית שמח שמוכיחים את חפותך, אפילו שהאדם שנרצח עדיין נרצח
03/07/14 | 15:24
21. לא הבנת כלום
אדון כתב יש לך בעית קשה בהבנת הנקרא!
הטענה אינה איזה יופי הוא נרצח בגלל שהוא הומו.
הטענה היא שהוא נרצח ע"י ערבים בגלל כבוד המשפחה ולא ע"י יהודים על רקע לאומני.
03/07/14 | 15:24
20. התוצאה מגיעה מהתקשורת - ערבים גם כתבו ברשת פייסבוק
שחטיפת הנערים היהודים היא המצאה של ישראל
בפייסבוק נכתב שהנערים נהרגו בתאונת דרכים וישראל קפצה על טרמפ להאשים את הפלאסטינאים
03/07/14 | 15:24
19. הילד בטוח הומו.
יהודי יכול לחטוף מישהו לרצוח ולשרוף גופה?
03/07/14 | 15:19
18. זו לא שמחה כי הוא הומו אלא כדי לא שלא תהיה הסלמה!!!
03/07/14 | 15:17
17. אין דבר כזה טרוריסטים יהודים! שמה אותנו במשפט אחד עם טרוריסטים ערבים
שרק תאות רצח בראש שלהם
03/07/14 | 15:16
16. בושה
לא סתם יש לכם מראה של אנשים רעים ושונאים יהודים
אתם גם שונאים את עצמך פשוט משמח אותי לשמוע שאתם הורגים אחד את עצמכם! אבל תמשיכו להאשים אותנו אנשים חולים!!!
ונ.ב לא נשכח ולא נסלח
03/07/14 | 15:14
15. כל כתבה כזאת שנכתבת עבור כמה שקלים מעצימה את הנתק
עיתונאים ( או מי שקורה לעצמו ויש לו גישה לכתוב במדיה) בבקשה שבוע אחד פשוט לשתוק
03/07/14 | 15:13
14. זה בדיוק מה שחשבתי,הוא היה הומו ורצחו אותו
ככה הם הערבים פשוט נפל להם תיזמון מושלם להפיל את זה עלינו
03/07/14 | 15:12
13. כל מאקו שמאלנים???
03/07/14 | 15:11
12. לא מפתיע
יהודים לא רוצחיים
03/07/14 | 15:11
11. תבדקו שהמשפחה שלו התחפשה לדתיים רק בכדאי לרצוח אותו
03/07/14 | 15:11
10. יונתן למזה
למי מופנית השאלה
מתי נפנים את ערך חיי האדם ?
אתה בטוח שאתה צלול ?
03/07/14 | 15:11
9. ״וכי תעביר ממשלת זדון מן הארץ״ ״ארץ אוכלת יושביה״ בשביל 2 המשפטים האלה אני חוזר בתשובה .
03/07/14 | 15:10
8. הנער הערבי
בושה מי שכתב את הכתבה בגלל שהוא הומו הוא לא בן אדם . הוא בסך הכל ילד לא משנה יהודי או ערבי . ומי שפגע בו שישרף באש הגהנום אמן .תהיה נשמתו נחה בגן עדן
03/07/14 | 15:07
7. חביבי, אנחנו יודעים מהו ערך חיי אדם
מי שאינם יודעים הם אלו אותם חבורת תתי-אדם שנקראים מוסלמים.
אל תסתכל על רמת המיקרו, שים לב למאקרו -> בכל ארצות ערב יש רציחות והוצאות להורג. ערך חיי האדם במקומות כאלה (כולל עזה ויו"ש) שווה לקליפת השום. הפתרון האולטימטיבי הוא טיהור אתני או טרנספר מרצון. בהצלחה לכולם
03/07/14 | 15:04
6. שלום
אז מה יהיה לאחמד טיבי לומר עכשיו אחרי שהאשים ישראלים ברצח של הנער הזה
03/07/14 | 15:01
יקרא לערבים....
להרוג עוד הומוהים או על כבוד המשפחה וכו וכו וזה בסדר.
רק שיהודים רוצים להגן על עצמם מפני הברברים האלו אז הם נמצאים בכנסת להרעיש עולמות נגדנו.
אסור לשבת בשקט נגד הטרור חייב להשחית אותו עד היסוד בלי רחמים כי מי שמרחם על אכזרים בטוח מתאכזר לרחמנים.
03/07/14 | 15:53
5. תפסיק להיות צבוע
איך אפשר להסביר את זה שהורגים שלוש נערים מישראל ולא מנפחים את זה כמו שהורגים ילד ערבי זה לא משנה איך תמיד היהןדים יצאו לא בסדר אז זה ממש לא הגיוני כל מה שאתה כותב פה ותמשיך לדבר שטויות כי כל עוד עם ישראל לא יהיה מאוחד ויבין שאנחנו בבעיה גדולה רק אז נצליח לעשות משהו נורמלי במדינה הזאת
03/07/14 | 15:01
מסכימה עם כל מילה!
03/07/14 | 15:40
מנפחים?
רצח זה רצח. את הנערים כביכול ״ניפחו״ במשך 18 ימים. מה זה משנה אם הנער הזה מפורסם בתקשורת או לא?? הוא מת כבר, כאילו שזה אכפת לו שמנפחים את הרצח שלו.
תקשורת זה כל מה שאכפת לכם. מה עם חיים??
03/07/14 | 15:52
4. אתה
לא הוא לא הומו הם רוצחים את האחים והאחיות שלהם על כבוד המשפחה אין עם מי לדבר חיות
03/07/14 | 15:01