זמנים, מועדים ואסטרולוגיה
תגובות (164 תגובות ב-80 דיונים)
80. המחבר של הכתבה הזו מטומטם
יהדות, נצרות ואיסלאם הן לא הדתות היחידות בעולם. יש גם הינדוהיזם, בודהיזם, הדת הסינית העממית, דתות אתניות, דתות אפריקאיות עממיות, סיקיזם, ספיריטיזם, הבהאים, ג'ייניזם, שינטו, קאו דאי, זורואסטריאניזם, טנריקיו, נאו-פאגאניזם, אוניברסליזם אוניטריאני, ראסטאפארי ועוד.
* חצילוש   06/03/18 | 18:37
אבל רק נצרות איסלאם ויהדות מאמינים באל אחד
* הדר   03/08/21 | 22:44
79. יופי
תגובות של נוצרים ומוסלמים
* יהודי   18/09/15 | 09:25
78. בין אם נכון ובין אם לא... אנחנו לא מתנהגים כמו עם נבחר
אנחנו בני אדם, לא מושלמים, בדיוק כשאר בני האדם בכל האומות, ויש מתוכנו כאלה וכאלה. אני לא רואה סיבה למה העם היהודי ראוי להיות נעלה באופן מיוחד משאר האומות
* אני   02/07/15 | 01:33
77. תפסיקו עם הסנוביות דתיים ושמרנים
אנחנו לא העם הנבחר !!!!!!!!! אין דבר כזה בכלל עם הנבחר, ואם כבר מדברים על העם הנבחר זה באמת הנצרות הם הכי גדולים בסופו של דבר, רק זה גורם לאנטישמיות.
* יהודי חילוני   09/02/15 | 16:23
אנו כן
אנו כן העם נבחר וזו לא סנוביות דתית, הנצרות היא לא וזה לא גורם לאנטישמיות, האנטישמיות נגרמה בגלל דברים אחרים, חילוני יקר
* אילנה   27/09/15 | 01:10
76. הבל דברים
עלאק הרבה מוסלמים ונוצרים מתגיירים רק שתדע רב יקר יותר מי מחצית מי היהודים באמריקה ואירופה מתנצרים ופה בארץ יש קהילה הולכת וגדלה של יהודים מתנצרים מידי שנה היום עומדים הקהילה הקתולית דוברי העברית שהיא מתנצרת על 2600 והיא ממשיכה לעלות מלבד זאת לא יעזור לכם עם הייתם העם הנבחר לא הייתם במצב הגרוע שלכם אז חלאס לסנוביות
* פאול   23/11/13 | 10:24
75. לא נכון
באסלאם אנחנו לא מאמינים בכל הכתוב בתורה הרי אנחנו מאמינים שבגללו באה הקוראן שיעשה תיקון לכלל השיבושים בו
* מרי   30/04/13 | 22:04
74. ה' רק איתנו!!
והוא לא יעזוב אותנו בחיים!! כי אנחנו העם הנבחר!! כבוד גדול להיות יהודים..!!! :)
* דנה :)   15/01/13 | 18:53
73. האמת הנכונה
למוסלמי שרוצה לדעת את האמת או לנוצרי שרוצה לדעת את האמת מוזמן להגיע לעיר נתניה רחוב בר יוחאי 21 שכאן יש צדיק יסוד עולם שהוא בחינת משה רבנו מי שרוצה לבו ולראות מוזמן וגם יכל לבו עם כל ההוכחות שיש לו על הדת שלו ולהתמודד בצורה נבונה ואמיתית.
* אברהם   29/02/12 | 02:06
72. כתבה חלשה
תביאו את הרבנים הכי "חזקים" שלכם ונפתח דיון "אילו מן הדתות היא הדת הנכונה?" ואני מבטיח שהאסלאם תהיה התשובה.
* מוסלמי   21/10/11 | 10:38
אמתת!
* מוסלמית   17/12/11 | 12:44
לא נכון..
הדת שלנו הכי נכונה...
* יהודיה.. :)   15/01/13 | 18:54
הצחקת.
הדת שלכם היא הדת התומכת בעיקר בהריגה של אנשים חפים מפשע.
* מישהי יהודייה.   08/07/14 | 23:45
71. עם נבחר זה בעשיית מעשים טובים לא בדיבורים בינתיים לפי ההתנהגות של היהודים בעולם זה לא נראה כמו העם הנבחר
וחוץ מזה כל האנטישמיות והצרות של ישראל הם הביאו את זה על עצמם, יש לכך סיבות מוצדקות 1. הם צעקו לרומאים " צלבו אותו צלבו אותו ,הם דוחים את ישוע כמשיח 2. הם אוהבים רק את עצמם ושונאים כל מי שלא כמוהם 3.ההלכה היהודית מפלה לרעה כל מי שלא יהודי , כבר אמרתי אגואיסטים (אוהבים רק את עצמם) 4. הם מנצלים לרעה את השכל שקיבלו מאלוהים לרמות גויים בח"ול (עבודה בעגלות) מוצרי ים המלח וכל זה למי שלא יודע . 5.היהודים תמיד עשקו את הגויים עם הרדיפת בצע שלהם וזו אחת הסיבות שהשואה התחילה עוד סיבות או שזה מספיק לכם? זה העם נבחר???
* יהודי לשעבר   24/04/11 | 20:44
כן! אנחנו העם הנבחר!.
* שיר   15/01/13 | 18:57
אתה טועה
הם לא הביאו את זה על עצמם, היו רק קומץ של יהודים וישו בעצמו אמר לסלוח להם , הם לא אוהבים רק את עצמם, אתה טועה לגמרי , ההלכה לא עושה את זה , הם לא מנצלים את השכל שלהם לרע,והיהודים לא עושקים את הגוים בגלל זה , השואה לא התחילה בגלל זה, תלמד היסטוריה , אתה טועה מאוד ואין לך שום מושג כמה
* אילנה   27/09/15 | 01:12
70. תשובה לשאלה איך אנו נידע שאנו נעם הנבחר?
האמונה שדבר אינו מתרחש בחלל ריק היא אחד מעמודי התווך של היהדות. להיסטוריה יש משמעות, לדיכוי יש משמעות, לסבל יש משמעות. המשמעות היא ביסוד קיומנו. זוהי רוח החיים שלנו, כעם. אם כל זה נכון, ואם העם היהודי נלחם במשך 3,500 כדי לשמר אמת זו – הרי שגם לשואה חייבת להיות משמעות. הסבל והכאב של השואה טומנים בחובם את אחת התובנות החשובות ביותר באשר למשימתנו הייחודית כיהודים, גם כיום. אין בכך כדי לומר, כי יש צידוק לרדיפתם ולרציחתם של מיליוני אנשים חפים מפשע. אך יש בכך לומר, כי עלינו לנסות ולהבין את השואה במספר רבדים. כל קרבן הוא עולם ומלואו (סנהדרין ל"ז א') ולכל ניצול יש לקח שונה, ומבחינה זו – לשואה משמעויות רבות. אך עלינו להתעמת עם השואה גם מנקודת מבט רחבה יותר, המתייחסת להיסטוריה של העם היהודי הנתון תחת מצור שנועד להחריבו, ולמסר שאנו מנסים להעביר לאנושות מקדמת דנן. העם הנבחר "ממלכת כוהנים וגוי קדוש" (שמות י"ט, 6) – אלו המלים המתארות את הברית שכרת העם היהודי עם ה'. נבחרנו להיות אור לגויים (ישעיהו מ"ב, 6), עם נצחי שנושא איתו את מסר ה': "ואהבת לרעך כמוך" (ויקרא י"ט, 18), "צדק, צדק תרדוף" (דברים ט"ז, 20), "כל אלמנה ויתום לא תענון" (שמות כ"ב, 21), "ולא ישא גוי אל גוי חרב, ולא ידעו עוד מלחמה" (ישעיהו ב', 4). משמעות הדבר היא, שבעזרת החוקים שלפיהם אנו חיים, אנו מנסים להשפיע על האנשים. היותנו עם נבחר מסמנת אותנו כשונים. החוקים שלנו שונים, הדרכים שלנו שונות, ההיסטוריה שלנו שונה. היותנו עם נבחר משמעותה, היאחזות במסר זה, בכל עליות ההיסטוריה ומורדותיה ובכל דור ודור. משמעות הדבר היא, שאמורים להיות לנו סטנדרטים גבוהים יותר, בדרך חשיבתנו, באופן הדיבור שלנו, בדרכי פעולתנו, בלבושנו ואפילו, בדרך בה אנו אוכלים. כשהעם היהודי יממש את הפוטנציאל שלו ויהיה באמת 'אור לגויים', הווייתו המוסרית של העולם כולו תשתבח. כשהעם היהודי יממש את הפוטנציאל שלו ויהיה באמת 'אור לגויים', הווייתו המוסרית של העולם כולו תשתבח (כפי שנאמר ב"מסילת ישרים"). אומות העולם יראו את יופיים של ערכי המוסר היהודיים ויחפצו לשלב אותם בדרכיהם (דברים ד, 6; ל"ג, 9, לפי פירוש רש"י). בזמנים האלה, האנטישמיות עדיין תוכל להרים את ראשה המכוער, אך לא יהיה כוח בעולם שיוכל להרע לנו והקב"ה בכבודו ובעצמו יהפוך שמיים וארץ, בכדי לאשר אמת נצחית זו. מתוך''אתר aish ''http://www.aish.co.il/i/faq/48870437.html
* חן עטון   15/12/09 | 02:02
69. כנסו
לספר התנ"ך נודעה השפעה עמוקה גם בדתות המערב האחרות. התנ"ך הוא חלק מכתבי הקודש של הנצרות, אך בדת הנוצרית הוא מכונה הברית הישנה ונוסף עליו נדבך המכונה הברית החדשה. בדת האסלאם התנ"ך אינו נחשב ספר קדוש, אולם אפשר למצוא השפעות מן המקרא בקוראן ובמסורת המוסלמית. חלק מסיפורי המקרא מופיעים בקוראן, אם כי בגרסאות שונות. התנ"ך הוא כיום הספר הפופולרי ביותר בעולם
* שירן   28/11/09 | 20:46
68. זה נכון
בכל שנה 150 גרמנים נוצרים רוצים להתגייר ואני מדברת רק על גרמנים..
* יהודיה   28/11/09 | 19:57
67. אתם עיוורים
* נוצרי   28/11/09 | 12:01
אנחנו עוורים???איך אתה מסביר ....
שכל נבואה שהתגשמה הייתה נכונה בכל פרטיה ולא בחלקים ונבואה היחידה שיש אצלכם משנה גרסה כל פעם שהנבואות שלנו מתגשמות??? אם אני לא טועה זה התחיל בזה שהעם היהודי לא ישרוד בגלות,אח"כ השתנה לזה שהוא לא יחזור לארץ,ואז לזה שהוא יחזור לארץ אבל לא יחזור לירושלים...מה הגרסה הנוכחית תזכיר לי???
* יהודיה   30/11/09 | 09:19
סליחה ?
אנחנו ממש לא עיוורים ואפילו הוכחה שכתבתי תיכנס ותראה איזה עם עיוור איזה דת היא השקרית
* חן עטון    03/01/10 | 15:07
66. אין על זה עוררין
אנחנו עם נבחר ואין על זה עוררין... עובדה! להבדיל מהדתות האחרות שלא סגורות על עצמן.
* יהודיה   28/11/09 | 10:40
איך בדיוק שהאיסלם לא סגור על עצמו?<
מוסלמי במובן מוסלמי זה כל מי שמאמין באלוהים יכול להיות יהודי ונוצרי גם ((זו המשמעות של מילת מוסלם בערבית) אלוהים יש רק אחד אין לו ילד ולא אישה לכן הנצרות שחושבים שישו הוא הילד של אלוהים ושהוא הבן שלו אז זה אומר ומוכיח שהנצרות היא דת ממש לא נכונה , אבל תדעו שיהדות נכונה עד שבאו ושינו בתורה את מה שהם רצו לכן אלוהים הביא את ישו כדי לתקן את הדרך להאמין בו אך אחרי שהנוצרים שינו הרבה דברים לטעמם ובכלל חשבו שישו הוא בן של אלוהים אז בכלל כפרו בו לכן אלוהים הביא את מוחמד שיאיר את עיניי האנשים שיש דת אחת אמיתי ואלוהים אחד שאין לו בן ולא בת וזה הקוראן !!! אלוהים לא אמר שהיהדות לא נכונה , היא נכונה ועוד איך עד שבאו החכמים והוסיפו לתורה את מה שבא להם שבפועל לא מילים של אלוהים עצמו לכן , הביא את הנצרות שגם הם שינו , רק הקוראן נשאר ללא שום אות נוספת איך שאלוהים שלח אותו למוחמד הוא נשאר!! ועוד דבר.. בתורה ובנצרות רשום שעוד יבוא עוד שליח שקוראים לו אחמד (מחמד) ודת שתסכם את הדתות שהיא הקוראן.. לכן לכו תבררו ומלא מהגדולים בעולם התאסלמו.. האיסלם לא קשה רק הטלוויזיה עשתה ממנו כאויב וכמחבל אך זה לא אמיתי כי בקוראן אסור לרצוח אסור להרוג וצריך לכבד, עובדה שהמוסלמים מכבדים את כל הדתות אך שום נוצרי ושום יהודי לא מכבד את הדתות האחרות ..כמו שהמוסלמים מכבדים את ישו ואת משה אך אף אחד מהשאר לא מכבד את מוחמד כשליח של אלוהים !!
* תמר   23/05/10 | 20:54
מה?? :O
כתוב בתורה שתהיה דת מסכמת שהיא הקוראן????? :O
* :O   15/01/13 | 19:00
האמת
בנצרות רשום שאחרי ישוע המשיח הבן של האל יבואו נביאים שיקריים... שנית בקוראן כן כתוב שצריך להרוג את כל מי שאינו מוסלימי ורשום אפילו שמותר לכם לגנוב כסף מנוצרים ויהודים... ומה בכלל הנבואה של מוחמד אתה יכול להגיד לנו... ונוצרים לא שינו כלום בברית החדשה רק מי שמאמין אמיתי יכול לדעת את זה כי יש לנו קשר אמיתי עם אלוהים והוא מוכיח לנו מה נכון ומה לא.. תתפלל בשבילו ותבקש ממנו שיראה לך מה נכון ואתה תדע תאמת...!
* לא משנה   02/04/13 | 11:03
65. איזה שטויות
לפני שטוענים טענות על דתות אחרות או על הדת שלך, כדאי ללמוד עליהן. בני הדתות האחרות לא באים לשלול או לסתור את ההיסטוריה שלנו? האסלאם טוען שהתנ"ך מזוייף והנוצרים טוענים שהיהודים לא מפרשים נכון את התנ"ך. בנוסף, גם בתנך יש כתיב וקריא (המילים שמופיעות מימין/משמאל לטקסט) שמעידים על גרסאות שונות של התנ"ך שלנו.
* מישהו שמבין   28/11/09 | 02:28
אתה מדבר על התנ"ך אנחנו מדברים על התורה!!!
למקרה שאתה לא יודע....אנחנו טוענים שהתורה נכתה ע"י ה' ולא התנ"ך...כלומר בראשית,שמות,ויקרא,דברים...שם כתובה ההיסטוריה שלנו מבריאת העולם עד הכניסה לארץ!...שם כתובות כל ההלכות ואף פעם לו היו לה גרסאות שונות,ההבדל היחיד שקיים זה בתורה שהביאו איתם התימנים...יש ב2 מקומות א במקום ה אבל המשמעות היא אותה משמעות אז הגרסא אינה שונה!! בברית החדשה לדוגמא יש אלפי טעויות באותיות ובמילים,חלקן חסרות משמעות ולחלקן משמעות רבה...כך שלנוצרים יש ברית חדה עם עשרות גרסאות!!!
* משהי שמבינה יותר   30/11/09 | 09:29
64. למי שלא הבין
אנחנו העם הנבחר בגלל שלנו ניתנה התורה במעמד הר סיני לפני אלפי אלפי אנשים ואם הדתות האחרות צודקות למה הקבה נתן להם בסתר כי הוא לאאא נתן
* הרב נארקו   28/11/09 | 00:41
63. איך יודעים?
רואים את אלה שמינו עצמם לנציגיו של הקב"ה על פני אדמות ומיד מבינים שהקב"ה לא יכול לטעות. אם אלה נציגיו הרי ברור שאנו העם הנבחר ונשאר רק לשאול למה בדיוק נבחרנו?
* נכדו של הבע"שט   27/11/09 | 19:08
62. כנסו
תגידו, הרב הזה קורא בכפה? מגלה עתידות? או שהוא מלאך והוא יודע מה אנשים חושבים? מי הוא שיגיד עלי מה אני חושב? ואיך הוא יודע מה נוצרים ומוסלמים חושבים? מצחיק לא? דת חזקה לא צריכה אנשים כאלה שינסו לשכנע! אף אחד לא אמר שאלוהים עזב יהודים! הוא בכלל לא העדיף אותם! אלוהים אוהב רק את מי שמאמין בו ומתנהג כראוי! איזה שטת זו! גם אני יכול להגיד שנוצרים הם העם המובחר לכן אלוהים שלח לנו את המשיח בנו היחיד שאתם מחכים לו! ואנו לא מצדיקים את התורה להפך, אתם מחכים שהמשיח יגיע אבל אנו מאמינים שהוא כבר הגיע ומחכים שיחזור! הרב טען שאנו מודים שהכל קרה בארץ ישראל, אכן זה קרה כאן, אבל ישראל לא הייתה קיימת איזה שטות! לא קראו לה בכלל ולא חשבו לקרוא לה ארץ ישראל כשזה קרה! ודבר אחרון שמי שקיבל את התורה בהר סיני לא קיבל אותה לעיני כולם לא נכון הוא עלה על הר אף אחד לא ראה אותו למשך 40 שנה ויהודים חיו בזמן זה רק ממצות לא? אז לא לטרוח להוכיח את עצמך ולא להמציא על אחרים פשוט תאמין באלוהים בדרך שאתה אוהב וזהו!
* נוצרי   27/11/09 | 18:36
כל מילה סלע!!
אני אחד מאלה הרבים שלא שאלו אותו מה דעתו ושכללו אותו בתור אחד שדעותיו על היהדות מוצעות בכתבה!! למה זה צריך להיות ככה?? אני מוסלמי ואני מאמין שכל הדתות קיימות!! וכל עוד האדם מאמין באלוהים אז זה בסדר גמור! אז לא נורא שלכל אחד יש את החגים שלו והמנהגים הדתיים שלו.. איש באמונתו יחיה!!
* מאמין באלוהים   27/11/09 | 19:20
ראשית 40 יום ולא 40 שנה
ושנית מה אתה רוצה?
* חיים   28/11/09 | 09:35
מה אני רוצה?
סליחה התכוונתי ליום לא שנה. שנית אני לא רוצה כלום, מה אתה רוצה ומה הרב קורא המחשבות הזה רוצה? אני רק הבהרתי כמה דברים ש "כבוד הרב" לא ידע ודיבר בלי לבדוק ולשאול.. מספיק שאמר שנוצרים מאמינים שהיהודים העם הצודק והנבחר, אני רוצה שיראה לי איפו זה כתוב, ומספיק גם שאמר שלקוראן יש הרבה גרסאות! איזה שטויות!! תביא לי רק שתיים יללה גבר! לקוראן יש רק גרסה אחת ובההבדל הוא בהסברים בדיוק כמו יהודים וכל ד ת אחרת. אז מה אתה רוצה ולא מה אני רוצה כי סך הכל הבהרתי כמה דברים לא נכונים ש"כבודו" אמר שלא תבינו שהוא צודק! בושה לדבר שטויות ודברים לא נכונים מאיש דת!
* נוצרי   28/11/09 | 19:03
לנוצרי כנס...
אתחיל בכך שלא אנסה לחנך אותך, או להפוך אותך ליהודי מאמין בן רגע, ובטח שלא מתוקבק במקו ,אבל עם כל הכבוד, אם נושא זה היה באמת מדיר שינה מעיניך ומקומם אותך, היית בוחן זאת לעומק ושואל שאלות, ונפגש עם רבנים, כמרים, אנשי דת מוסלמים, בכדי להבין מה היא האמת, בכל זאת מדובר במשהו עצום ,בדת ובאמונה שלך ...אגיע לעצם העניין לפני שנה חזרתי מאיי פיג'י אם שמעת על המקום (מדהים)ואירחה אותי משפחה במסגרת הטיול שלי ,אחרי יומיים נודע לי שבעל הבית הוא הכומר של אותה עיירה, הייתי בשוק למען האמת אפילו קצת נלחצתי ,אבל אין מה לומר ,האירוח היה מושלם והיחס חם,דיברנו המון בשבועיים האלה על הכל כולל הכל ,מדינת ישראל ,יהודים ,פלשתינים ,צה"ל ,וכו' והיה ממש נחמד ,שנפרדתי מהם בתום השבועיים ממש בצאתי, קרא לי בעל הבית(הכומר)וביקש ממני שאני אברך אותו, עכשיו שתבין, אני בלי כיפה, אין לי חזות של חרדי, כלום! הייתי בשוק ואמרתי לו "אני???אברך אותך??אתה כומר ,אתה איש קדוש ,ממני אתה צריך ברכה??הוא התעקש ואמר לי "אתה יהודי" ,"אתם העם הנבחר" u r the chosen one ואני רוצה ברכה ממך ,לאחר שכנוע של קרוב ל5 דקות, לקחתי לו את היד ובירכתי אותו בכל ברכה אפשרית שאפשר לייחל לבנאדם...יצאתי בהלם טוטאלי מהבית, ואז רק הבנתי ,שאם כומר, באיי פיג'י,(שזה חור בתחת של זאוס) ביקש ממני (מטייל חילוני אחרי צבא) ברכה ואמר לי "אתם היהודים ,אתם העם הנבחר"אז כנראה שבאמת יש משהו בדבריו...אני מקווה שהצלחתי אפילו במקצת לשנות את דעתך...
* יניב   29/11/09 | 04:07
הגבת לא לעניין!
הרב הזה דיבר דברים נכוחים וברורים - לפי הנצרות אנו לא אמורים לחזור לארץ בכלל. נו, ואנחנו פה או לא? איזה קשקשן אתה! היהדות היא אמת לאמיתה, בא נראה אותך מתמודד עם טענות הרב בצורה רתצינית ולא עם קשקשת של 'מאיפה הוא יודע מה אני חושב'... חבוב, אנחנו העם הנבחר, תשלים עם זה!
* אברהם אבינו   29/11/09 | 01:47
לנוצרי היקר
אל לך לכעוס,הרב פונה אל האוכלוסייה היהודית, ולא התכוון לפנות אל הנוצרים או המוסלמים. כדאי שתקרא את מעמד הר סיני,כתוב במפורש שהתורה נמסרה ע''י אלוקים לעם ישראל כולו. המעמד היה לא לפני יחיד ,אלא לפני כולם.
* שולמית   31/05/10 | 01:12
61. כנסו
כל זה לא נכון נתחיל מהמשפט הראשון "כל המוסלימים יודעים שאנחנוו העם הנבחר דווקא ההפך אין מוסלמי שאומר את זה . דבר שני אתם העם שאלוהים כועס עליו מאז ספור העגל ואתם גמ הורגי הנביאים ככה אתם מתוארים אצלנו
* מוסלמי   27/11/09 | 18:15
סתרת את עצמך...
כתבת שאנחנו לא בדיוק העם הנבחר... אז למה אלוקים כועס עלינו?! על הסינים הוא לא כועס - כי הוא לא ציפה מהם לכלום... עלינו (לשיטתך) דווקא כן, למה? - כנראה כי אתה מודה שאנו העם הנבחר! תחשוב שוב לפני שאתה מגיב שטויות על דברי חכמה!
* אברהם אבינו   29/11/09 | 01:49
60. אנחנו ההורמונים של העולם
תשאלו רופא מה האיבר החשוב בגוף האדם, והוא לא יוכל לומר מהו האיבר הזה. תשאלו אותו מה החומר או החשוב באדם, יהיה לו קשה גם לענות. אדם ללא לב לא חי. לב ללא מלחים לא פועם, ילד ללא הורמונים לא נוצר, תא ללא פרוטאין לא קיים. כפי שהגוף הוא תוצר של המון מערכות ששלובות זו בזו, ומפריעות לעתים אחת לשנייה, כך העולם, הוא אחד, והאנושות היא אחת, ולכל עם, יש תפקיד בגוף הזה. דעתי היא שאנחנו העם הנבחר, אנחנו כמו ההורמונים. מווסתים את פעילות הגוף. תרצה או לא תרצה, בלי הורמונים, אין חיים.
* אחד    27/11/09 | 17:48
59. אלוקים אנחנו אוהבים אותך
אני מניח תפילין שומר מצוות אני מאמין בוא באש ובמים
* אליאור    27/11/09 | 17:44
58. לפי ההתנהגות של החילונים וגם החרדים אצלנו..
* אנו לא העם הנבחר אלא הנבחרא   27/11/09 | 17:14
דבר בשם עצמך!
אולי לך זה ככה אנחנו עם ישראל העם הנבחר. וזה לא סותר את העובדה שלצערינו אנחנו לא בדיוק שומעים לכל מה שהקב'ה מצווה אותנו וחוטאים!.. תמיד נישאר העם הנבחר!!! בתקווה שננהג בהתאם..........
* א.ר   01/12/09 | 22:56
57. דת פועלת בדיוק כמו שטיפת-מח פסיכולוגית!..
* כל ה"מאמינים" הם בעצם "מושפעים" ולא יכולים להשתחרר   27/11/09 | 17:13
כל ארבעת אלפים פלוס דתות
התחילו לפני עשרות אלפי שנים כאשר אנשים חפשו תשובות לכל תופעות כמו רעמים ברקים גשמים קשת אחרי הגשמים ועוד . היום אחרי התפוצצות המידע והידע העצום אנ ו יודעים מאין באנו [לא מאדמה ] לואן אנו הולכים [לא לגן עדן] .המדע אינו נותן תשובות למה ? אבל הדת יש לה תשובות לכל אבל ברמה שאולי תספק ילד. כל טוב
* ישראל   29/11/09 | 00:16
56. זה אולי נכון, אבל
"מעט מאוד יהודים מתנצרים או מתאסלמים, לעומת נוצרים או מוסלמים שמתגיירים בהמוניהם." יש הרבה יותר מוסלמים ונוצרים מאשר יהודים, לכן זה לא נכון לומר כך.
* אבי   27/11/09 | 17:09
אני חושב שהוא התכוון לאחוזים
* ()   27/11/09 | 20:46
כנראה
כנראה שאתה בכלל לא בעניינים ובכלל אתה מדבר וממציא כמו הרב הזה.. לא שמעתה על יוזמתם של אנשים יהודים שהקימו עמותה "לעזור ליהודים בעולם" ? אז אני יגיד לך: עמותה זו נוצרה בגלל העובדה והסטטיסטיקה המראה כי כל יהודי שני בעולם עוזב את היהדות לכבוד דת אחרת. אז תקרא ובבקשה בלי שטויות והמצאות, דבר עובדות.. תודה
* נוצרי   28/11/09 | 09:22
55. כלומר לפי המאמר, אנו גם מגדירים את ה"כללים"..
* וגם משתמשים בהם להוכחת טענותינו.. פשוט "מופלא"!..   27/11/09 | 17:09
54. איש דת הוא איש דת
מצטבר שלהיות דתי זה להיות עוור. כבוד הרב מדבר שטויות על שאר הדתות, בורות לשמה,לא יודע שום דבר על האיסלם ועל הנצרות. אין מה לעשות להיות דתי זה להיות גזען ועוור ולא משנה מה הדת שלך..... אליך כמה הסברים: כרונולוגית: יהדות, נצרות , איסלאם האחרון מכיר בכולם והראשון רק בעצמו- כח=לומר הנצרות מכירה ביהדות ולא באיסלם.... אז אפשר לפי ההגיון שלך לטעון שאיסלם הכי "טוב" היות הוהוא הכי מעודכן...(אני נוצרי). דבר שני יש גרסה אחת לקוראן וההבדל (ידע כללי כבודו) הינו פרשנות בין השיעה לסונים...יעני כמו היהדות.... דבר שלישי יהושוע המשיח (לא ישו- איש דת והידברות) לדבריו ולפי מה שכתוב בברית החדשה בא להמשיך את מה שכתוב בברית הישנה, יעני תורה משודרגת, וניסיו (אם אנחנו רוצים להאמין בניסים כבודו) ראו אותם כל העמים כולל עם ישראל שמספרו גדל ברבבות מאז הגלות במצריים.... לבסוף לדעתי רבבות ואלפים בעולם ממירים את דתם לנצרות ולאיסלם ולא שמעתי שליהדות.... מציע לך לקרוא ...פשוח לקרוא .... לבסוף להיות דתי זה להיות עם אמונה של עליונות על האחרים ושאתה הכי טוב ומיוחד ומיוחס,אחרת נופל יסוד אמונתך, אני מאוד אכעס על אלוהים אם הוא לא מתייחס לציבור מאמניו שווה בשווה....
* דני הנוצרי   27/11/09 | 16:55
אלוהים אכן מתייחס שווה בשווה למאמיניו
אך לא כל מאמין מתייחס באופן שווה לאלוהים. יש ספר אחד שנותן את "הוראות היצרן". יש מאמינים שילכו בדרך זו, ויש מאמינים שלא. יהודי אשר אמור להכיר הוראות אלו ולא הלך בדרך זו - חוטא. גוי אשר אינו מכיר הוראות אלו, אינו חוטא. אך גם לא יקבל את העצמת הנשמה שלה יזכה היהודי. אך עם זאת, גוי זו רק הגדרה שאליה המאמין בוחר להשתייך. כלומר, אם ה-"גוי" רוצה להכיר את "הוראות היצרן" ולקיים מצוות - הרי שהוא מקבל את אותה עליונות רוחנית כמו מי שנולד יהודי, ומכן שה-"גוי" עכשיו יהודי. ולכן הטענה לגזענות היא חסרת שחר, מכיוון שעפ"י האמונה - כולם שווים, וכולם יכולים לקיים מצוות. פשוט ניתן שם לקבוצה שאכן עושה זאת והשם הוא יהדות.
* יהודי אמיתי   27/11/09 | 17:38
כנס
אתה כאילו שמת את היהדות באמצע וכאילו שאר האנשים בוחרים אם להיות גוי או יהודי! מספיק כבר ותאמין בדרך שלך! כולם מאמינים באל אחד ויחיד ואין כמוהו ולא יהיה. אז יהדות זה לא טבע חיים, היא עוד דרך להאמין באלוהים!
* נוצרי   27/11/09 | 18:50
הגויים מחויבים ב-7 מצוות בני נח
* רון   25/03/11 | 10:06
אתה גדול
לדעתי (כבוד הרב) לא יכול לענות לך עכשיו! ואכן (כבודו) לא יודע שתלמידי המשיח הם בעצם יהודים שראו את הניסים שלו והתנצרו! אלפי יהודים התנצרו כי המשיח עשה את מעשיו מול כולם ואף פעם לא התחבא! סטטיסטיקה מראה שכל יהודי שני בעולם עוזב את היהדות לכבוד דת אחרת (והייתה על זה כתבה בידיעות אחרונות אני חושב שתחת כותרת -להציל את היהודים- הם עושים מבצע רחב להחזרתם) דבר זה קורה רק ביהדות! אז גם אני ממליץ לרב קצת לקרוא ולהבין באמת מה קורה בעולם! אני אוהב הוכחות לא סתם דיבורים כי כולנו יודעים לדבר! ומספיק שאמר שלקוראן הרבה גרסאות למרות שהקוראן ידוע שיש רק גרסה אחת בכל העולם שתורגמה לשפות, זה מראה "כמה כבודו יודע מה הוא אומר".
* נוצרי   27/11/09 | 18:45
53. זוהי כתבה לעיוורים
שמתנשאים מעל אחרים. וגם מאמינים בספר שאנשים כתבו. שיהיה לכם לבריאות. מזל שיש גם אנשים שפויים.
* רואה   27/11/09 | 16:39
52. העיקר שכולם מאמינים באלוהים
העיקר שכולם יודעים שאלוהים יש רק אחד ואין מלבדו וזה משותף לכל הדתות המונותאיסטיות. (היהדות הייתה הראשונה שהאמינה באל אחד אחר כך הנצרות ואז האיסלם)
* מתן   27/11/09 | 16:35
51. כל כך הרבה בורות ושטויות מצד הרב
הכתבה מאוד לא נכונה הופוגעת...בקשר למוסלמים לא ידוע לי מה הם חושבים אבל הקשר לנוצרים הכל ממש שטויות...ישו הוא רק שליח הוא לא אולוהים בעיניי הנוצרים...יש אלוהים אחד והוא אותו האלוהים של היהודים....אף אחד לא בוחר להוולד נוצרי או יהודי או מוסלמי...הכל מאלוהים האחד והיחיד...אז להגיד שנוצרי נולד נוצרי זה כמו להוולד עיוור זה כל כך זגעני לא נכון מעליב מטופש וחסר כל בסיס...בושה לרב על הקישקושים האלה...כשכולם כולל הרב המפגר הזה ילמד מה זאת תודה אמיתית אהבה וימצאו את אלוהים באמת אולי רק אז יהיה שקט בעולם...בגלל רבנים וכמרים וכל שאר אנשי דת מזוייפים העולם כל כך רע....
* קנדה   27/11/09 | 16:25
כנסו בבקשה <<< יש כאן כמה הסברים
יש כאן הרבה תגובות מלאות "זעם" מאנשים שלא באמת מבינים מהי יהדות ומהן עקרונותיה, וחבל. על העם הנבחר: כל מי שטוען לגזענות הוא בור מוחלט. והסיבה היא פשוטה - שעל פי האמונה אין שום הבדל בערכו של האדם בין אם הוא יהודי או נוצרי. כל מי שרוצה לבנות, להאכיל ולהעצים נשמתו יכול לקיים מצוות. לכן יהודי או נוצרי או מוסלמי זאת בסה"כ הגדרה שמשייכת לקבוצות אמונה ולא להיפך (שכך עולה מאמירת הגזענות). יהודים הם פשוט מיוחדים בכך שהם לוקחים על עצמם יותר "מטלות" כדי להעצים את הנשמה ולהכינה לעולם הבא. מי שאינו יהודי, הרי שלא מכיר את המצוות, ולכן לא חלה עליו חובת שמירת השבת, וכולי. אותו גוי לא יענש, אך גם לא יזכה ב-"הטבות" שיזכה שומר מצוות. כמשל אפשר לקחת דוגמא שהמורה אומרת לתלמידים שמי שילמד קשה למבחן ויקבל ציון מעל 95, יצא לטיול מיוחד. חלק מהתלמידים מצליחים, חלק לא, וחלק חלו ולא הגיעו למבחן. מי שלא הגיע למבחן מפאת מחלתו לא יענש. אך אי אפשר לצפות שיצא לטיול שבו זכו בזכות התלמידים שהשקיעו. שבת שלום.
* יהודי אמיתי   27/11/09 | 17:27
50. ........
שתהיה שבת שלום לכולם :) ושלא נצטרך לסבול עוד מלחמות
* שיראל   27/11/09 | 16:10
49. חבל
חבל שהרב בדוש מצדיק את עליונות היהדות בחולשת הדתות האחרות. יש המון דברים טובים ביהדות, למה לחפש וללכלך על אחרים. עצוב שאזרחים טובים מוצאים מקום לצטט רב כזה במקום ללכת בעקבות אמונה שלמה וחזקה.
* חילוני   27/11/09 | 15:07
מה??
מה חבל בזה? אתה לא רוצה אל תקרא אבל הוא פשוט מביא הוכחות לזה שאנחנו באמת העם הנבחר למה שיהיה משהו חבל? אתה מתנגד לזה? אז למה קראת את זה ועוד מגיב פה?
* אלמוני   27/11/09 | 15:58
על זה בדיוק הוא נשאל מי אמר שאנחנו העם הנבחר
ומכיוון שהוא אכן מאמין שהיהדות היא הדת האמיתית לכן הוא עונה כך, אין בדבריו בכדי לזלזל בדתות אחרות, אלא להוכיח שהדת היהודית והעם היהודי הוא העם הנבחר בכך שבני דתות אחרות מכל הסוגים ותתי הסוגים יעמידו את היהדות כמקום שני לאמונתם ואף יסבירו שאמונתם הצודקת שאובה מהדת היהודית, זו בעצם ההוכחה לכך שהדת היהודית היא היחידה מבין הדתות שנמצאת בקונצנזוס, זה אומר משהו!!
* רמי   28/01/10 | 21:36
48. היהדות היא לא דת!
דת בהגדרה=פניה של האדם לאלוהים. ביהדות,אלוהים קודם כל פנה אלינו!(במעמד הר סיני)ורק אח"כ יש פניה של האדם לאלוהים! ולכן היהדות היא לא דת!!!!!!!!!!!!!! היהדות בהגדרה היא=טבע חיים. מי שאמא שלו יהודיה ,הוא יהודי!(אומה מלשון אמא) גם אם יהודי יתנצר או יתאסלם,זה לא אומר כלום,הוא עדיין יהודי. אז תפסיקו בבקשה לקרוא ליהדות דת.זה לא נכון וזה מעלה לי תסעיף!!!!!!!!!
* רבי מאיר   27/11/09 | 14:50
47. 26 כתב משהו יפה על עניין הדינוזאורים
ואז ברא הקב"ה הכל מחדש והפעם גם יצור חושב - האדם. אדם, האדם הראשון, על שמו קרויים אנו-בני אדם !!! העולם כולו מכיר בכך ואף אחד לא מכחיש את התהוות העולם. משהו בדרך הגויים השתבש,בעיקר נשתבשה עליהם דעתם. לא נורא.....
* הרי ללא אור השמש נוצר הכלום, חוסר החיים.   27/11/09 | 14:32
46. 35, היהודים אינם "עם מועדף".להם ניתנה התורה ולא
* כתוב בתורה שכל השאר צריכים לטבוע בים .RELAX    27/11/09 | 14:27
45. 33,"העם הנבחר" =לעם היהודי קשה יותר ביחס לשאר.
לא כולם שווים, היהודים נבדלים משאר הדתות בכך שאדם יהודי צריך לחיות חיים מאוד מסויימים ודווקא קשה לו יותר. THE CHOSEN PEOPLEקיבל משמעות לא נכונה בעולם.
* זה לא פרס,זה עול.ואת העול הזה אני מקבלת באהבה.   27/11/09 | 14:24
44. 23, לבי לבי אתך. ראשך עמוס בחול. יש בי רחמים על
* אנשים שלא חשים רוחניות מהבטן. זו ריקנות איומה.   27/11/09 | 14:17
גאווה זו לא רוחניות
אל תרחם על אף אחד רק על עצמך אתה צריך לרחם.על זה שאתה חי בסרט.הרי לפי תגובתך פה,קולטים שאתה מתנשא ושחצן,ואדם גאוותן הוא ממש לא רוחני. ו....תחשבו על זה!!!!!!!!!!!
* רועי   27/11/09 | 15:36
יש מי שחי-נושם,הולך,חי פיזית. ויש מי שחי גם
ומי שנשמתו לא חשה בזאת- חבל. גם אני מרחמת על מי שזה לא בא לו בטבעיות. אין פה התנשאות.
* מעבר לכך-נשמתו זועקת שיש משהו נשגב יותר   27/11/09 | 23:26
43. הקב"ה אחד ויחיד כנסו דחוףף
לכל המוסלמים והנוצרים והלא מאמינים... אפילו ישו היה יהודי .. זה רק מראה שהדת הראשונה שהייתה מאז ומעולם הייתה היהדות פשוט קם בנאדם בשם ישו שהחליט להמציא לו דת משל עצמו אז הוא לקח את התורה שלנו שינה והוסיף דברים ומשם יצאו עוד הרבה גרסאות לקוראן זה רק מראה כמה שזה חרטא וסתם סיפורים!! היהדות נשארה מאז ומעולם אותו דבר ללא שינוי .. אגב אומרים שישו ידע את אחד השמות המפורשים של הקב"ה ולכן היו לו כוחות טומאה וכך הוא משך אחריו אלפי מאמינים שראו אותו הולך על המים וכל מיני כאלה...
* יהודיה   27/11/09 | 14:14
42. עימות
מי שחושב שהוא האמת שיתעמת איתי ומי שאומר שאצנו כתוב שתורה היא הנכון שקרן אני מוכן להתעמת עם דת בעולם מי שמעוניין שיכתוב את המייל שלו
* מחמוד   27/11/09 | 14:00
אין טעם להתעמת איתך...
אתה מוסלמי - אתה לא מבין את המושג דיון,ויכוח,טיעון - אתה מאמין רק בעימות ובגלל זה אין מה לבזבז עליך אפילו לא מילה אחת. תמשיך לחיות בבועתך ועזוב אותנו במנוחה.
* חיים   27/11/09 | 15:09
זו בריחה או כניעה
זו בריחה או כניעה אל תבזבז זמנך עלי תבזבז את זמנך בלחפש את האמת ותבדוק אם יש הוכחה או שבכלל קיימת דת שנקראת יהדות אשר אלוהים שלח או קרא לה בשם הזה לכן אני מצע לך לחפש את האמת כי זו הזדמנות פז עבורך
* מחמוד   27/11/09 | 16:35
העיקר שאתה צודק במליון אחוז
פשוט נכון..מוסלמים כאלה נמצאים בתוך בועה של עצמם וחושבים שהם צודקים במעשייהם
* שם לא משנה כל כך   27/11/09 | 17:58
למה לזרוק מילה ולהסתתר מאחורי קיר
למה לזרוק מילה ולהסתתר מאחורי קיר תבדוק את הדת שלך אם יש לה בסיס ואז תידע מי חי בבועתו
* מחמוד   27/11/09 | 18:17
היהדות היא הדת הכי מבוססת שיש
תחפש סיפרי אמונה כמו "אמונת ישראל" וספרי מחשבת ותדע את האמת
* חילוני   28/11/09 | 00:40
אני חיפשתי ומצאתי וגם אשתי
אני חיפשתי ומצאתי וגם אשתי עברה לאסלאם אחרי בדיקה מעמיקה בין הדתות מה שנותר לך גבר גאותן לחפש ולבדוק איך במצב שהאסלאם ולמרות כל ההכפשות עליה היא מצליחה לקלוט ולהעביר אלי מאות אלפים כל שנה ואצלי יש את כל ההוכחות ואם אתה או את רצינית בחיפוש לחזור אלי
* מחמוד   28/11/09 | 09:28
ממש בעה להיות מוסלמי
זה שמאות אלפים מתאסלמים לא אומר שזו דת האמיתית, היהדות לא מאפשרת לכל אחד להצטרף לשורותיה, מעבר לכך היא מחמירה ומקשה על המצטרפים לבחון את אמונתם. תעשה טובה תשאר שם וגם אישתך.
* דני   28/11/09 | 10:46
41. בסופו של דבר כולם מאמינים באל אחד
חילני שמאמין
* אסי   27/11/09 | 13:53
40. תעשה תחקיר שוב
רשמת שרב הדתות האחרים מתגיירים ליהדות . יקירי תרשה לי לנפץ לך אשליה.... רוב האנשים עוברים דת הם מתאסלמים ברב המקרים . דבר אחד אתה צודק היהודים פחות מתאסלמים זה נכון כי בניתם/שינתם את הדת שלכם לפי מה שנוח והיוגני לכם .
* ברור    27/11/09 | 13:51
39. זה כ"כ נכון.
עמ"י זהו העם הנבחר,אבל לא תמיד אנחנו עושים את מה שהק"בה מצווה אותנו,ובגלל זה אנחנו לפעמים לא מתפקדים כמו שצריך במדינה..
* מישהי מהארץ   27/11/09 | 13:41
38. אנחנו העם הנבחר ומה לעשות זרקתם ז בהר סיני עכשיו תוכלו ח..
* נביא   27/11/09 | 13:20
37. סוף סוף כתבה רצינית,שאי אפשר כלכך להתווכח עליה.
אי אפשר להתווכח על הכתבה הזאת,זה הרי כלכך ברור , הנצרות והאיסאלם מהשורש בנויות מהתורה ומעם ישראל . לדוגמא,הנצרות , אחד לאחד כמו התנ''ך , הם פשוט עשו דת חדשה. בכל מקרה,אנחנו העם הנבחר ואין מה לעשות . אין שום הוכחה שהנצרות האיסלאם או כל דת אחרת אמיתית.
* סוף סוף   27/11/09 | 13:14
36. ודאי שהתורה איתנו ואנו העם הנבחר
* רועי   27/11/09 | 13:07
35. כנסו ושמעו את האמתתתת
חבל שבחרתם ברב שאינו מביא את הפירוש הקבלי של הנושא.בחרתם בפירוש שהפוך מהאמת ומבסס את האמונות הכל כך מוטעות של היהדות. למה הכוונה בעם ישראל? האם זה באמת העם שיושב בישראל ? ממש לא.ככה על קצה המזלג הכוונה לכל אחד שישר-עם-האל.וכך ישנו פירוש למי הוא יהודי. ככותבים אתם מקבלים במה להנחיל ידע להמונים ובמקום לעקור את המבדיל,הסטיגמות,וההתניות של חלק מהציבור הדתי אתם חיזקתם זאת. הוויכוח על של מי אלוהים הוא חטא(מלשון החטאה של המטרה) בפני עצמו. הכל זה אחד!!!! היהודים,המוסלמים כולללם זה אחד. וזו האלוהות. גם האיסלם בימים אלו מסולפת ומעוותת ע"י קיצוניים וגם ע"י בורים שמפרשים את הכתוב כילד בכיתה א. פנו לסופים-הקבליסטים של האיסלם ותחכימו. הגיע הזמן שנבין שאנחנו אחד ולא נריב על מי מאתנו הוא הילד המועדף ע"י אלוהים כאילו והוא אדם עם רגשות של ההעדפה וכעס כמונו. שתיהיה שבת שלום לכולם,ללא קשר לדתו,השקפתו הפוליטית,מינו,דרך חייו,פשוט לכולם.
* שרון   27/11/09 | 12:43
קצת פסיחית
אלוקים ברא את כולם. אלוקים נתן את התורה לעם היהודי וקרא לו העם הנבחר. כך נאמר בתורה! אינני מבינה איך אפשר לומר שטויות בשם הקבלה, בזמן שבתורה יש דברים ברורים...
* שרונה   27/11/09 | 14:20
הכותרת שנתת אומרת בדיוק על גישתך
אז בכל זאת.אם את לא מבינה למה שלא תלמדי.אני למדתי חמש שנים על הנושא.הקבלה היא פירוש הכתוב.הכתוב הוא קוד לסיפור הרוחני.את בוחרת לפרש את הכתוב כמו חנלה ושימלת השבת כיזה נותן לך להיות חלק מהעם הניבחר בלי שתעשי כלום.אנשים שלומדים קבלה אמורים להביר את הידע ואת שוב כדי להנמיך את האחר-במקרה הזה אותי טוענת שאני מדברת בשם הקבלה. שתיהיה לך שבת שלום
* שרון   27/11/09 | 16:35
וזה גם בסדר שאת לא מבינה
* שרון   27/11/09 | 16:38
34. בבוא המשיח המסולמים והנוצרים ישתחוו לנו דת האמתת
יש שחושבים שביגלל שהם רבים אז זה אומר שהם צודקים בדת שלהם אבל כמו שיש יותר חולות מיהלומים בעולם זה המשל שאת הגוייים יש כמו חולות אבל אנחנו יהלומים בעיני ה' מעטים אבל יקרים יותר גם לגויים יש את הגן עדן שלהם אבל לא בדרגה של היהודים ובתנאי שיודו שהיהודים זה עם ניבחר.....!
* יהודי   27/11/09 | 12:29
יש לזה שם...
גזענות רוחנית!!! איזה גיבוב של בורות. נראה לך שאלוהים מעדיף אחד על השני..מתחשבן עם אחר...מעניש אתה לא בכיוון אדם יקר.תנסה להבין מה מקרב..מה מאחד ויחד עם זאת מה השוני בין היהודים לדתות אחרת.זה ממש לא גזענות רוחנית.זה נקי יותר,עמוק יותר.זה אלוהים
* שרון   27/11/09 | 13:15
33. כל הדתות אותו הדבר. אין עם נבחר. כולם שווים.
* מיטל   27/11/09 | 12:23
אז את לא יודעת טוב מה זה העם היהודי.
העם היהודי הוא העם הנבחר.
* מישהי מהארץ   27/11/09 | 13:41
אותו הדבר אומרים המוסלמים על עצמם והנוצרים.
כולנו בסופו של דבר בני אדם, משמע שווים בכל בחינה.
* מיטל   27/11/09 | 14:50
32. ברא את האדם מאהבה.
אלוהים ברא את העולם. ובמכלול הזה ברא את האדם מתוך אהבה. לכן הוא האבא שלנו. בחיים שלי לא ראיתי אבא (נורמאלי) שמבדיל בין הבנים שלו. לכן מה זה כל הדיבורים האלה שאלוהים הוא שלנו או לא. הוא שם עבור כולנוווווו. ללא הבדל אפילו לאנשים שלא מאמנים בו. בן אדם שמקורב לאלוהיו (אביו) יאהוב גם את בנין (אחיו) (כולם ללא הבדל) כי הוא שואף לשלמות בקרבתו זו. לכן תפסיקו עם המחשבות הגזעניות האלה.
* מאמין   27/11/09 | 12:14
בדיוק
וכל מילה נוספת מיותרת
* שרון   27/11/09 | 13:17
אלוקים גם ברא את הדומם באהבה
האם זה אומר שבני אדם שווים לדומם באהבה?? אלוקים עוזר לכולם. אבל, מה לעשות, הוא כתב מפורשות בתורה שגם הנוצרים והמוסלמים מאמינים בה, שהעם הנבחר הוא העם היהודי. אגב, כל אדם יכול להתגייר ולההפך ליהודי.
* מאמינה   27/11/09 | 14:23
כל דבר גזענות ..? יא טיפש
מה קשור גזענות..??? וכן יש אבא או אמא שמבדילים קח דוגמאות,יש ילד מסויים שיותר מחוברים אליו,יותר מצפים ממנו,יש ילד עבריין וילד מלומד ההורים משקיעים ומצפים ליותר טוב ממנו ולא מהעבריין,הבנתתתתת??? אז אל תאמר שאלוהים לא מבדיל בבנים שלו,הוא כן מבדיל ומצפה מאיתנו ליותר,אתה חתיכת גזען נאלח וחושב שכולם כמוך גזענים.
* אני...   27/11/09 | 15:09
31. דת=מלחמה
כל עוד יש דתות יש מלחמות ! אין דתות יש רק אמונה יש שלום! תחשבו על זה: הקנאים בגלל הדת הקיצונית שלהם גרמו לחורבן הירושלים וגלות, מוסלמים בגלל הדת הקיצונית מנסים להחריב את ארץ ישראל . מלחמה ואלימות זה חלק בלתי נפרד מהדת,בגלל האמירה הקיצונית "העם הנבחר" יש מלחמות בקרב כל הדתות ! הוגש כחומר למחשבה.
* ישראלי    27/11/09 | 12:04
כול עוד..
יהיו בני אדם יהיו מלחמות לא כשור לדת..
* אא   28/11/09 | 09:18