החדשות
תגובות (266 תגובות ב-164 דיונים)
114. דור ...
כחלק מהדור הזה- אני מתביישת ונגעלת כל הכבוד למבוגרים שאחראים על הדור המזעזע הזה ולא שמים לו קץ... יאללה י פירון סומכים עליך! יש תקווה!(?)
* ♥   12/04/13 | 22:05
113. גם בתקופה שלי (ילידת 87)היו פרחות וערסים
אף אחד לא המציא את הגלגל, הם פשוט משתכללים משנה לשנה הרוע רק גובר וגובר, לשלוח לפנימייה סגורה את כולם, אה ואת ההורים שלהם גם!!!! מזעזע איזה רוע יש בעולם
* איילה   12/04/13 | 22:02
112. ביקורות
אני נמצאת בקבוצה הזאת אני זוכרת את התגובות ולא אני לא ערסית שמשתפת איתם פעולה או יורדת על אחרים אני סתם שם כי רואים שם מלא טימטום וזה מעביר תזמן כשמשעמם הערסים האלה נהיו פשוט מגעילים להתנהג לבנות כמו לזבל!! זה החינוך שלכם תחשבו שזאת הייתה אמא שלכם מה הייתם עושים?? וגם לבנות לא חסר שום דבר פה אתם עושים שטויות במקום שתשמרו על הכבוד שלכם ואת גם אשמות בזה! תתביישו לכם לגרום לילדה צעירה למות רק כי היא לא יפה או שמנה או מטומטמת או כול דבר אחר זה לא משנה . אבל זה לא מאוחר עדיין אפשר לשנות את זה כולם אומרים דור לא מוצלח אפשר לשנות את זה זה לא בלתי הפיך שכול אחד ילמד וישתנה זה לא מגיע לנו!! עם אנחנו גודלים ככה איך הילדים שלנו יהיו תחשבו על זה אנחנו לא מצליחים לשהתלט על החיים שלנו אז שיהיה לנו ילדים איך נצליח אנחנו נתפרק ! תשתנו ורק לטובה יש דרכים אחרים לפתוח בעיות עם אנשים לא רק מכות
* מאיה   12/04/13 | 21:45
111. חינוך קודם כל ומעל הכל!!!
פשוט סוגרים להם את הפייסבוק ושלום על ישראל. אינטרנט זה כלי וצריך לדעת להשתמש בו, כיום הילדים לא מספיק חזקים בשביל זה, אז שיחכו. לא צריך לשמוע על דברים כאלה יותר. זה מתחיל מהחינוך בבית קודם כל, הילדה שהרביצה לאחרת.. אני בת 14 וזה דבר שבחיים לא הייתי עושה. לעולם לא הייתי מקללת ככה ובטח שלא מגיעה למצב כזה קשה של קונפורמיות, קונפורמיות עלובה, שבדומה לנאציזם היא גורמת לבן אדם בחברה ללכת בצורה עיוורת אחרי האחר. מה הסיפור שלכם ילדים??? תתעוררו!! אז אם הילדים שלכם לא מספיק אינטיליגנטים לעשות את זה לבד, קחו אתם את הילדים שלכם בידיים. תעקבו, תסתכלו. אתם לא יכולים להגיד כבר "הם לא אמרו כלום", הם בחיים לא יגידו כלום. ככה זה, עובדתית, תהפכו את העולם והם לא יגידו שום דבר או יבקשו עזרה. זה כמעט קרה לאחותי, במזל חיטטתי לה בהודעות עם חברות שלה וראיתי זוועות. אם לא הייתי עושה את זה ומגיבה לה, לא יודעת איפה אחותי, הילדה הכי מדהימה ויפה ומקסימה בעולם הזה, הייתה. תבדקו, תחטטו ותגידו שאם הם רוצים פייסבוק - זה המחיר. מה לעשות. או שמתנהגים כמו בני אדם או... שלא מתנהגים.
* מולי ג'ונס (;   12/04/13 | 20:27
110. אני מחזור 88. רואה את הדור הצעיר, אין עתיד למדינה
בדורי היה ICQ, תמים יפה תקשורת חברית. היום פייסבוק אצל צעירים זה רק להשפלות אחד של השני וארגון חרמים
* אני   12/04/13 | 20:23
וואלה צודק
וואלה צודק'
* וואלה צודק    13/04/13 | 17:13
t6t65665
* ii787   12/08/13 | 09:53
109. פייסבוק במלוא עליבותו.
* יותם זמן   12/04/13 | 19:55
זה לא הפייסבוק
בריונות הייתה קיימת בלי קשר לרשתות החברתיות.עכשיו זה פשוט מתנהל על פלטפורמה אחרת.
* *   13/04/13 | 16:42
108. דור שצריך פשוט להטיס אותו לסוריה לטווח
* אני אשמח לצפות בזה..   12/04/13 | 19:43
107. לאלו שמתנהגים ככה ב-ו-ש-ה!!!!!!!
תתביישו לכם אתם משפילים נפש של בן אדם. לאף אחד לא מגיע יחס כזה, לעשות "שם " לבחורה , להתעלל בילד ולהשתמש בו כילד כאפות", רע לכם אם אותו בחורה או בחור תתרחקו . ואל תשפילו ותתעללו כי אם אותה בחור/ה יעשה לעצמו משהו זה יהיה על מצפונכם .
* ליאת   12/04/13 | 19:24
106. אני ראיתי בזמן אמת את התמונה
ראיתי את התמונה שהבחורה העלתה של הקרחת וישר התקשרתי למשטרה נחשו מה הם אמרו לי ״תגיעי לכאן להגיש תלונה״ הבחורה הזאת שהעלו תמונה שלה עם קרחת במשך כל היום רק קיללו אותה!!!! אם היא היתה מתאבדת מה היה קורה?
* מורן   12/04/13 | 18:30
105. תגובה מלאה לכתבה
להלן תגובתי המלאה לכתבה: "המצב כיום הוא שכמעט כל אזרח במדינה מחזיק בטכנולוגיה זמינה כזו או אחרת לרבות וואטס-אפ/מסנג'ר/פייסבוק/טוויטר/יוטיוב/טנגו ועוד אשר יכול לשמש כמעין "כלי נשק" לביצוע פגיעה באדם אחר. פגיעה בכבודו של אדם הינה חמורה וכמו שנאמר בפרשת וישב תשס''ח-''נוח לו לאדם שיפילוהו לכבשן האש ואל ילבין פני חברו ברבים''. לצערי, לדברי גורם יודע דבר( נצ"מ במשטרה) השימוש בטכנולוגיות השונות ככלי ניגוח/השתלחות/השמצה הפך להיות דבר שבשגרה ותלונות בעניינים מהסוג הזה מתקבלות בתחנות על בסיס יומיומי. יכולת השיתוף בנתונים מחד ייעלה את המערכת אך מאידך העצימה את חוסר האונים של הנפגעים , מנעה מהנפגעים יכולת עצירת הפגיעה, כל מילה המועלית לרשת מופצת לכל עבר ומתפשטת כאש בשדה קוצים.: הנזק הנגרם עי פרסום באמצעים אלה הינו חמור וכבר היו מקרים בהם התוצאות היו קטלניות (לקוחה שלי ביצעה ניסיון התאבדות כתוצאה מהפצת סרטונים בוואטסאפ). הכלים האלה אמנם וירטואלים אך השפעתם ויראלית וחמורה ובמקרים מסויימים קטלנית. הציבור מצפה שהמשטרה וכל גורמי האכיפה יתייחסו ברצינות הולמת לסיכון הטמון בכלים אלה ותגיב להם כאילו תקפו באמצעים פיזיים – לצערי, לא כך נראים הדברים בשטח. לא אחת שמעתי מפי השוטרים המטפלים בתלונות את התשובה "אי אפשר לעצור את הפרסום/את ההפצה/את הפשע.....". קשה מאוד עד בלתי אפשרי להשלים עם תשובות מסוג אלה. מדינת ישראל כמדינה מאוד מפותחת ומתקדמת בעלת יכולות טכנולוגיות מהגבוהות בעולם, יצואנית מוחות גדולה, בעלת גופי בטחון מהטובים בעולם ואחד הצבאות החזקים במזרח התיכון, אינה מסוגלת להתמודד עם מכשיר טכנולוגי מוכר, ידוע ועממי? ומה היה קורה לו היה מדובר במסמך סודי ביותר או חו"ח ה"בת של.." הייתה נפגעת (אני לא מאחל זאת לאף אדם), בסיטואציה זו אני מניח שמקבלי ההחלטות היו יודעים להסב שימת ליבם ומשאביהם ע"מ להמציא/למצוא את הכלים הנדרשים ע"מ להפסיק את הפשע. לדעתי, יש ליצור ממשק בין וואטסאפ ודומיו למשטרה/מדינה ע"מ למנוע הישנות מקרים דומים ולייצר הרתעה באמצעות ענישה מחמירה לרבות השגת המידע הרלוונטי להרשעה - לוג/רשימה מהגופים הרלוונטיים שיציג מי שלח איזה סרטון למי ומתי, המידע למיטב הבנתי קיים, ומבירור שערכתי עם מנכ"ל חברה בינלאומית לאבטחת מידע, הדבר אפשרי מבחינה טכנולוגית כמו גם באתר וואטסאפ עצמו ניתן לראות שבמידה ומדובר בהפרה של זכויות יוצרים ו/או קטינים יש להם את היכולת למנוע זאת. דעתי היא כי בשילוב כוחות עם כל הגורמים הרלוונטיים- "ה"עניין אפשרי! הלוואי והפתרון היה זמין "אתמול", אך מכיוון שאנו יודעים איך "עובדת" המערכת, הגיע הזמן להחליף את המערכת הישנה, אנחנו בעידן הטכנולוגי ויש להתאים את כלי ההתמודדות עם הפשע לתקופה. חופש הביטוי אינו חופש הביזוי והגנת הפרטיות היא א' ב' של חברה דמוקרטית אשר שומרת על חוקי היסוד אותם היא חרטה על דגלה. "בלתי אפשרי" הינו מונח אשר נמצא בשימושם של פחדנים :)
* עו"ד עמית זילברג   12/04/13 | 18:27
104. הסיפורים האלה גורמים לי להתבייש מהנוער של דורנו
* גיא   12/04/13 | 17:55
103. צריך לנהוג בחומרה למען יראו ויראו
* לכלא    12/04/13 | 17:51
102. אני המומה כל פעם מהרוע הזה. זה לא נתפס לי. איך אפשר בכלל!!
הקללות, האלימות המילולית, הפיזית, לעזאזל! לאיזו מין חברה הפכנו? אלוהים, תוריד על העולם הזה עוד מבול, הגיע הזמן לעשות ריסטרט!!
* שרית   12/04/13 | 17:46
אני לא דתי
אבל המקרה המזעזע, התגובות, הכללת החרדים, וגם תגובה שאני כתבתי: בכל מקרה אם מה שהיה בתנ"ך באמת נכון, אלוהים נשבע לנוח ש"לא יוסיף לקלל עוד את האדמה". וגם עוד כמה תגובות שנכתבו על שנות ה-80, אני יליד 83, אז בתקופה של נוח חוץ ממנו כל האנשים היו רעים, אני מסכים שבשנות ה-80 היה אחרת וטוב יותר ממגוון סיבות, אז אחרי המבול ועד שנות ה-2000 היו רק אנשים טובים.
* שי   12/04/13 | 20:23
101. תכנסו
סוף סוף מראים את מה שקורה באמת!!
* teenager   12/04/13 | 16:47
100. שאלה לצעירים
באיזה גיל תפסיקו להאשים את ההורים שלכם בהכול ותתחילו לקחת אחריות על המעשים שלכם? ולצעירה יש לי הערה, מי שהמציא את האייפון רצה לקדם את הטכנולוגיה לא לבזות ילדים אחרים עם תמונות מגעילות. רוב ההמצאות נועדו לקדם את האנושות. זה שהאנושות החליטה להשחית איתם או להרוג איתם או לבזות איתם זה באחריות המשתמש. קחי אחריות על החיים שלך.
* ערן   12/04/13 | 16:46
99. מתביישת להיות חלק מהדור הזה
פשוט בושה . אני לא מאמינה שזה הדור של היום . צריך מהפכה ומהר . מתביישת להיות חלק מהדור הזה
* של   12/04/13 | 16:43
98. אנחנו אשמים
למה המבוגרים אשמים? למה לחפש את מי להאשים? אמא שלך חינכה אותך להרביץ ולקלל ולאנוס ולרצוח? אף הורה בעולם לא חינך את הילד שלו להתנהגות ירודה ומגעילה! לא משנה כמה אמא שלך תחנך אותך אנחנו אלה שצריכם לחנך את עצמנו גם כי אם לך עמוד שיידרה אתה תירד לאלימות פיזית מילולית אפילו רצח אונס או סמים כי אתה נסחף אחרי חברה !
* פני   12/04/13 | 16:38
אך זה קשור ~70% בהורים ו~30% בחברה
ולצערי גם 30% של החברה יכולים להשפיע רבות על בן האדם, אך אם 70 האחוז יהיו מושלמים אפשר יהיה להציל את הילד לכן חשוב מאוד הורים לחנך הכי שאפשר את ילדם אך לצערי 30 האחוזים הם כמעט משימה בלתי אפשרית...
* מאמא   12/04/13 | 20:16
מקרים של אונס ורצח נובעים מחוסר חינוך
מחוסר הצבת גבולות של ההורים. את תראי היום בהמון בתים, הורים שנותנים לילדים שלהם מה לעשות בלי לשאת בתוצאות.
* זה מתחיל בקטן ונגמר באסון   12/04/13 | 23:54
97. שחיטה
לא להגזים! רוב בני הנוער נורמליים!! זו היא ולברותיה מפגרות!
* -   12/04/13 | 16:37
96. כמה צביעות
זה יפה שכולכם פה אומרים כמה הדור נורא ושאתם לא מאמינים שזה קורה אבל עם כל הכבוד אף אחד פה לא מלאך עם נשמה טובה, הישראליות הזאת של שנאת האחר והאגואיסטיות הדוחה הזאת כנראה לא תפסק לעולם וזה עצוב מאוד.
* נמאס   12/04/13 | 16:35
95. פייסבוק
אייכ ילדים תת רמה שמנסים להרוס לילדים אחרים תחיים שלהם כגון לעלות תמונות של בנות שמנות מכוערות ולרדת עליהם לצלם אותם ערומות ולעלות בלי לפייסבק לעשות מיזה צחוק אתם פשוט הורסים תחיים שלך אחרים !!!!!! והמשטרה גם לא ממש בסדר ואני פונה למי שאחרי אם אתם רואים שיש תבעיות האלה שילדים יורדים על אחרים בביקורות תחסמו תקבוצה פשוט תחסמו !!!!!
* טל שמש   12/04/13 | 16:34
94. רק השבוע..
רק השבוע ראיתי סרט שנקרא בריונות ברשת. סתם נערים שלא מבינים כמה עוול הם עושים,ובטוח יתחרטו על זה עוד בעתיד.
* ר   12/04/13 | 16:33
93. שריפה אחים שריפה
לבכות לא להאמין או שבעצם זה כל כך הגיוני שזה קורה.. והכי אירוני זה שאנחנו כל היום מתעסקים בלהטיף לחרדים שהם חשוכים פרימטיביים וכו׳ כל ה 90 אלף שבקבוצה הזאת כדוגמא לומדים לימודי ״ליבה״ אז כנראה שהחרדים צודקים שהם מדירים עצמם מלימודי הליבה ומכל הזוועה האנושית שקיימת אצלנו כאן ולא רק. תחשבו על זה ושבת שלום
* בוכה   12/04/13 | 15:54
92. כל אלה שאומרים שהדור שלנו מחורבן
כל המבוגרים שאומרים שהדור שלנו מחורבן וחסר ערכים שלא ישכח חלילה מי היו אלה שחינכו אותו, מי אלה שלימדו אותו איך להתנהג . מי אלה שפתחו את הפייסבוק והמציאו את האייפונים והאח הגדול שזה בוודאי לא הדור של הצעירים. זה אתם המבוגרים . אז לפני שאתם צועקים ומייביבים , תזכרו שהדור של הצעירים הוא מראה שלכם . אתם חינכתם אותנו
* צעירה    12/04/13 | 15:40
ל92
אני איתך!!! כל מילה נכונה! נכון יש דברים מגעילים וזלזול וחוסר כבוד ומפונקים והכל אבל אתם אלה שהרגילו אותנו לחיות עם כפית של זהב בפה אז אל תתלוננו!!! אתם קונים לנו אייפונים ואז מתלוננים שאנחנו ״כל היום באייפון״ אז למה אתם קונים?!?!?!?!?!?!?!!!? בלי קשר לסיפור הזה על הילדה שהתאבדה כי זה זוועה שאי אפשר לתאר , אבל בכל השאר כן, אתם הרגלתם אותנו בעיה שלכםםם
* מאיה   12/04/13 | 16:27
תראי, להורים שלכם אין זמן לגדל אתכם
אני מסכים שבעיקר ההורים שלכם אשמים. נמצאים בעבודה מ-8:00 עד 18:00, אתם לא מחונכים. השריצו יותר מידי ילדים במדינה זו האמת
* אני   12/04/13 | 20:24
91. יש במדינה הזו אנשים שצריכים השתלה של עמוד שידרה.
* 857688   12/04/13 | 14:47
90. מה נראה למנהל הקבוצה???!
עד כמה רחוק ורדוד אפשר לרדת ?! בתור בת 17 אני יכולה להרגיע חלק מההורים ולהגיד שלא כל בני הנוער הם חברים בקבוצות האלה. ממש מזעזע אותי הצורך התמידי הזה בלייקים ופירגון, החוסר ביטחון והרצון לתשומת לב שעומד מאחורי כל זה, ויותר מזה- החוסר אכפתיות של האנשים בקבוצה ושל המנהל בעיקר. הוא עצמו יכול למנוע את כל זה, הוא יכול לעשות ששולחים אליו תמונות והוא ממיין אם הוא רוצה להעלות את התמונה לפני כולם או לא. הבחורה שהכניסו תמונה שלה עירומה והיא רצתה להתאבד- אני ממש מבינה אותה. איזה רוע היה להם שהם העלו את התמונה שלה! כמעט כל בחורה אחרת הייתה מנסה לגמור את החיים שלה אחרי דבר כזה. ולשבת מהצד כשכל זה תלוי בצורה משמעותית בך ולהגיד שזו בעיה שלה שצילמה את עצמה עירומה.. זה מגעייל ! זה להתנער מהאחריות שלך! זכותה לצלם את עצמה כמה שבא לה ואיך שבא לה בלי שיפגעו בפרטיות שלה ויעלו את זה ללא רשותה! מקווה שנתפוס את עצמנו קצת יותר בידיים, כי יש בני גילי שאני באמת לא מבינה מה עובר להם בראש שהם עושים דברים כאלה. תתעוררו, אנחנו ממש בידיים שלנו הורגים את חברים שלנו והורסים לאנשים את החיים! ובשביל מה? בשביל לייקים? בשביל כסף? אם כסף ותשומי יותר חשובים לכם מערך החיים- תישארו שם, לי זה נשמע הזוי לגמרי !
* בת 17   12/04/13 | 14:23
את צודקת לגמרי.
המנהל לדעתי לא צודק משום שלמצוא בני זוג דרך האינטרנט, בגיל צעיר, מהפייסבוק זה לגמרי לא הגיוני. כשהוא אומר שיש דברים טובים שקורים למשל מציאת חברים דרך האינטרנט זה מטופש לגמרי לדעתי. פעם היו מוצאים חברים דרך דיבור פנים מול פנים, היום זה מול מסכים. עצוב שזאת המציאות
* חסויה   12/04/13 | 16:20
אני מודאג מאוד מהעתיד של הדור שלנו
אנחנו, בני הנוער שלא חלק מהתופעות האלה, נצטרך להוכיח בעתיד שלא כל התפוח רקוב. בניגוד לתפוח, החלקים הרקובים בחברה שלנו עוד יכולים לחזור ולהיות ראויים לאכילה, אבל יהיה קשה מאוד לעשות את זה.
* בן גילך   12/04/13 | 18:27
האינטרנט, כמו כל דבר, יכול לשרת אתכם אם אתם חכמים מספיק.
גם אני הייתי נגד היכרות דרך רשתות חברתיות אבל להפתעתי, הכרתי ככה הרבה חברים טובים שאחרי הרבה זמן (וכמובן עם עירוב ההורים ונקיטת אמצעי זהירות), נפגשתי איתם כמה וכמה פעמים, ואני כל כך שמחה שהכרתי אותם. כולם אינטיליגנטים, בוגרים, קוראי ספרים, ילדים שאכפת להם מהאישיות שלך ולא מהמראה ובמיוחד שלא מכמות הלייקים. אני מנהלת קבוצת פייסבוק עם מטרה טובה ולפעמים אני רוצה שמספר הלייקים ירד. זה סתם מספר, לי אכפת רק מהאנשים. אבל לצערי חלק נכבד מהדור שלנו לא חושב כך (או לא חושב בכלל). שאלתי פעם חברה מה זה משנה כמה לייקים יש לה, היא אמרה שזה חשוב, וכל טיעון שהצגתי בפניה נתקל בחומה של עיוורות והמשפט שהחברה תקעה לה בראש: לייקים זה חשוב. כרגע אני יודעת להתרחק מבני נוער מהסוג הזה, אבל אני מודאגת ממה שיקרה כשכולנו נצטרך להתבגר ולנהל ביחד את העולם. יש כמות רבה של ילדים שצריכים להתאפס על עצמם כדי שהתפוח שדיברת עליו לא יירקב לגמרי ויבלע אותנו גם. המזל הוא שמי שמשקיע בעתיד שלו ולא מעסיק את עצמו בדברים שטחיים וחסרי טעם, יכול באמת להצליח בעתיד. אני מקווה שהחיים שאחרי בית הספר הם באמת כמו שמספרים, שהחנונים ינהלו את העולם והבריונים יגישו להם קפה. הבעיה היא רק שיש יותר מידי מהם ופחות מידי מאיתנו.
* צעירה    07/08/13 | 14:55
89. דור של שטחיות מטורפת !!!
פשוט דור המסכים !!!! שאנשים יבינו שיש קצת יותר מאשר להיות כל היום בפייס , שיש דבר כזה שנקרא עומק , שיש דברים כ״כ הרבה יותר חשובים ומשמעותיים מהרעל הזה .. לתת לילד אייפון זה פשוט טעות . זה להרוס לילד את כל החיים . זה מה שקורה כשמשחררים יותר מידי ולא שומרים על עצמנו . שהקב״ה יחזיר את כווווולנו בתשובה שלמה !
* ...   12/04/13 | 14:22
אמן
אמן
* כן יהי רצון   13/04/13 | 14:16
88. ענישה חמורה למען יראו ויראו
בפעם הבאה שנוער מבצע דבר כזה להשאיר את השם שלו ולא להסתיר. שיהיה אחראי למעשים שלו. די לגונן על חיות. אגב אם הם היו מודעים לכך שאפשר לתבוע אותם באלפי שקלים וההורים שלהם היו משלמים. אולי הם היו חושבים אחרת. פשוט בושה! אין כבר ערך וכבוד לכלום.
* ענישה חמורה למען יראו ויראו   12/04/13 | 14:22
87. שונא חרדים
כמה שאני שונא תחרדיים וואלה רק בישביל זה שרובם לא משתמשים בפייסבוק היתי מוכן להוריד ראש ולהיות חרדי !
* כמה שאני שונא תחרדים   12/04/13 | 13:49
86. ואולי עדיף
שכולם בעצם יעשו רפורט על הקבוצה של מר כהן,שרק מרוויח כסף על חשבון הבושה ועוגמת הנפש שנעשים לילדים שם? מרפורט אחד פייסבוק יכולה להתעלם,מהרבה זה קצת יותר קשה
* shanti   12/04/13 | 13:37
85. רבותי תמיד!!!!! הייתה אלימות קשה
רק שהיום מצלמים את זה זה ההבדל לצערנו או שלא לפחות בצילום יש את מי לתפוס ולטפל.
* ענת   12/04/13 | 13:36
84. הורים מעפנים.. אם משהי תיגע בילדה שלי היא ישר בבית חולים
* מחסל השאידים   12/04/13 | 13:04
83. מר משה היקר מתגובה 62
לא הבנתי איך הצבא קשור לזה? אל תנסה למצוא הצדקה לחוסר התרומה שלכם למדינה. תודה.
* טוהר   12/04/13 | 13:01
82. גועל נפש ממש גועל של דור
איזה בושה להיות חלק מהדור הזה זה פשוט הולך ומידרדר !!
* חסוי   12/04/13 | 12:57
81. זוועה....
למה אי אפשר היום להשתמש בכלי יעיל למטרות טובות? למה ?????????
* shirel   12/04/13 | 12:53
80. גועל נפשששש , דור מסריח .. אם הן ישבו בכלא אולי ילמדו משו
* חן   12/04/13 | 12:49
79. פייסבוק
צריך להשמיד את הפייסבוק הזה !!!! זה עורס חיים ... הפייסבוק הזה זה דבר הכי מפגר שיש והכי מסוכן שיש !!!
* מיכל    12/04/13 | 12:43
78. חאלס עם השטויות !
עם כל הכבוד ויש הרבה מה אתם תופסים מהחרדים ?? למה אצלם אין זוועות ? יש בתי ספר של דתיים\ חרדים שהבנות שם מתנהגות כמו זוהמה באות עם חצאיות מיני והשסע מתחת מגיע להם עד הלב! ומקללות איכס זוועה! אולי אני גם לא כזאת תמימה אבל לפחות אני לא מנסה לעשות את עצמי כזאת! אני חילונית ובחיים שלי לא נכנסתי לשטויות האלה, זה לא אומר שאני חננה כי זה ממש לא, יש בשכבה שלי ילדים מכל סוג שרק תרצו! סמים, אלכוהול, נרגילות עובדה שגם שנחשפתי לזה בחיים לא השתמשתי, לא עישנתי, אני בתולה ומאושרת! אז לא להכליל גם לא כל הנוער החילוני הוא חלק מהזוועות האלה ואני אישית חושבת שזה מזעזע ברמות אחרות הילדות האלה צריכות עזרה ודחוף! מודה יש לנו דור מזעזע- אבל לא כולנו אותו דבר.
* ♥דניאל♥   12/04/13 | 12:41
77. אם כל הכבוד לכל אוהדי החרדיםםםם ובקשר לסיפור הראשון על שתי הילדות שרבו בעקבות ''אהבה''
קודם כל בחינוך החרדי אף פעם לא חסרה אלימות!! נוער הוא נוער ובמיוחד חרדים שמונעים מהם בכוח גירויים חיצוניים ואז הם רוצים עוד יותר להתנסות בדברים כאלה ואחרים!!! ולגבי הסיפור בתחילת הכתבה אני באמת בשיא הכנות מקווה שיקום הצדיק שיתפוס את הילדה הזאת וגם את האמא שלה שחינכה אותה ככה ופשוט יקרע להן את כל השיערות מהראש!! זאת בטוח השפה היחידה שהן מבינות ברבריות!!! גועל נפש של חינוך מסכנה הילדה שתקפו אותה.. ילדונת בת 14 בסך הכל כואב הלב!
* דקלה   12/04/13 | 12:29
חילוני שמדבר על חינוך חרדי... אין לך שמץ מושג
ה"אלימות" שהתקשורת דואגת להראות לך היא של קבוצות שוליים, וברמה הרבה הרבה יותר מתונה מהאלימות הישראלית החילונית. אם אצלנו זה סיפור שאדם נשך כלב, אצלכם זה כבר ביומיום. ספור את מקרי הרצח בין נערים, וספר לי אם תמצא 5 דתיים, או חרדי אחד. אז צאו מהסרט ותפסיקו לדקלם סיסמאות.
* כל אחד "מבין" כשזה מגיע לדתיים   22/07/13 | 07:54
76. עד ש..
לא יכנסו את אחד הילדים למוסד לעבריינים צעירים על החזקת פורנוגרפית ילדים, זה לא יגמר. ולמלכלכים במרחב האינטרנטי לתבוע את ההורים שלהם על הוצאת דיבה, משם נוכל למגר את התופעה הזו
* כמו ארה"ב   12/04/13 | 12:23
נראה לך שזה יפריע למישהו?
אין ספור אנשים נכנסו לכלא כי הם אנסו או רצחו או מה שלא יהיה, זה גם לאנשים להפסיק לפשוע בדיוק באותה צורה?
* נ.זילה   12/04/13 | 14:14
את חושבת ....
שילד בן 16 שיכנס למוסד לעבריינים צעירים ירצה להמשיך בזה, כנראה הוא יפגוש שם חבורה שתרצה להשפיל אותו, כנ"ל לגבי ילדות שמעלות תמונות ערום של עצמן... או ילד שההורים שלו יצטרכו לשלם 250 אלף שקל למישהו ימשיך לחיות איך שהוא חי, בגיל הזה אפשר לשנות אותם יותר מאוחר הדפיקות נשארת
* כמו ארה"ב   13/04/13 | 04:14
75. מפחיד!!
פשוט מפחיד לדעת שהאנשים ינהלו את המדינה שלנו בעוד כמה שנים!!!
* שי    12/04/13 | 11:45
74. הכל בגלל המדיה
זה לא רק הדור שלנו, זה כל העולם! הפורנו נגיש לכל אחד, האלימות רבה נמצאת שם במדיה. אנחנו צריכים ללמד את הדור לדעת לסנן ולהגביר את העונשים לעוברי חוק.
* שיר   12/04/13 | 11:34
73. חרדים ועוד פעם חרדים. כבוד לחרדים שהם
מותג לחינוך. איפה אנינו החילונים תראו לאיזו ביצה אנחנו מכניסים את עצמנו מחדש במקום להנמיך את האגו וללמוד מהשכנים הדתיים שלנו
* אלון   12/04/13 | 11:23
שאזכיר לך על מקרי האונס אצל חרדים??
חלאות אדם ואנשים חסרי חינוך יש בכל חברה. גם אצל החרדים, וגם אצל הדתיים לאומיים. ההבדל אצל החרדים שהכל בחדרי חדרים, ורובם לא מפרסמים או מתלוננים על התעללויות והטרדות, כי הם יודעים שהחברה החרדית תאשים אותם.
* שרון   12/04/13 | 11:38
שרון, נכון, יש חלאוות בכל חברה, אבל-
תשימי לב לכמות. בתור דתיה אני יכולה להגיד לך שאצלנו לא ממש שומרים הכל בפנים, כי אצלנו פחות קיצוניים מאצל החרדים, ומקרי אונס? מעטים מאוד ב"ה. בחברה החילונית יש יותר הטרדות ואונס. אני לא אומרת את זה מהתנשאות חלילה, פשוט זה כן משהו שצריך להשים לב אליו. שהנוער יפסיק להיות פרוץ, אני חושבת שדברים כאלה הם כבר אמורים להיות גם בעיני חילונים מוגזמים, ולא רק בעניים שלי בתור נערה דתיה.
* דתיה   12/04/13 | 14:26
בחינוך החרדי לא חסרות בעיות רציניות
שנובעות מקיצוניות לצד השני.
* שיראל חלומי   12/04/13 | 12:02
זה שאתם מטאטאים את הבעיות מתחת לשטיח לא
במגזר החרדי כולם בת יענה בוחרים שלא לראות .
*  אומר שאין בעיות . ...תמשיך לתקוע את הראש בחול .   12/04/13 | 14:18
72. החינוך החילוני הגועלי מזלי שילדיי לא נמצאים שם
ואחר כך עוד אתם ברוב חוצפתכם תבואו "ללמד" אותנו איך לחנך את הילדים שלנו אני חושב שעדיף שתשתקו ותראו לאיזה גועל נפש הנוער שלכם הגיע אני חושב שהיום גם אם תרצו אתם לא יכולים לשלוט בנוער הקלוקל שלכם ומה שבישלתם תאכלו בתאבון אני שמח לשבת מהצד ולראות איך אתם יודעים לחנך את ילדיכם ועוד ברוב חוצפתכם אתם באים ומטיפים לנו מוסר
* חרדי   12/04/13 | 11:21
לימדתי בבי"ס ממלכתי דתי ואבוי למי שלומד שם!!
כל יום ובכל הפסקה מכות וגילויי שנאה וגזענות. העיקר שרב בית הספר בכל יום שלישי היה מתפאר בחינוך הדתי מול החילוני
* שרון   12/04/13 | 11:40
אתה כמעט צודק בהכל חוץ מהשמחה לאיד , חבל
גם אני דתייה( לא חרדית) ולא שמחה שזה מה שקורה לציבור החילוני, אני מתפללת שהציבור הזה יבין שהחינוך שלהם, לא מוליך אותם למקומות טובים ויתקרבו קצת לדת , לתורה הנפלאה שלנו ויראו כמה מוסר, ערכים ודרך ארץ היא מלמדת ומעניקה לנו ולפני שיהיו כמה שיגיבו שהחרדים הם הכי אלימים , לא כולם ככה יש כאלה שהם כן כמו בכל חברה ובגלל זה הם לא נחשבים חרדים נחשבים כחריגים , כי הם לא הולכים לפי מה שהדת והתורה מצווה ,שדרכיה יהיו נעימות.
* א   12/04/13 | 12:23
חה
כנראה אתה אדם מאוד חלול אדוני. שב בשקט תסתכל מהצד בזמן שכזה ועוד תצחק על זה! פש איזה בנאדם שאפו מעריצה אותך ממש דוגמא למופת!
* חילונית   12/04/13 | 12:43
לא צריך להגזים..
לא כולם כאלה גם לחרדים לא חסר מקרים כאלה שהם עושים לינצ׳ים על אנשים שהם לא שומרים שבת ודברים כאלה .. נכון הדור של היום הוא פשוט על הפנים והחינוך גרוע אבל זה לא אומר שזה רק אצל החילונים.
* חסוי   12/04/13 | 13:03
תסלח לי אדוני אבל אתה חתיכת חוצפן
בוא נתחיל מזה, אדוני החרדי, שהכתבה הזאת לא מדברת על כל אוכלוסיית הנוער של הגילאים האלה. ובוא נמשיך ונגיד שהחברה שלכם יותר פרמיטיבית בכ"כ הרבה מובנים. כי לירוק על ילדה בת 8 ולתת לנשים לשבת בחלק האחורי של האוטובוס ולהיות הומופובים שלא יכולים לקבל דרך חיים של כל אדם שהוא לא מאמין זה נותן דוגמא הרבה יותר טובה לילדים שלכם. ברור.
* חילונית   13/04/13 | 00:11
71. מתי יבינו שצריכה להיות משטרת פייס בוק???????בהתאבדות הבאה
* אחד העם   12/04/13 | 11:18
70. אני מכירה אותםםם
הם סתם ילדות מושפלות הם הרביצו לה על כלוום.. איזה אחת בשם דניאל עשתה את זה.. איכס ילדה מגעילה ,מושפלת לא מקבלת חום ואהבה בבית...
* דניאל   12/04/13 | 11:13
69. צריך לסגור את הפייסבוק
* ב   12/04/13 | 11:10
68. לחץ החברתי גורם לקונפרמיות מסוכנת, ורק עם מערכת החינוך תתערב וההורים יקחו חלק בפן החברתי ערכי של ילדם רק אז יהיו פחות מקרים כאלו .
* מיכל   12/04/13 | 11:04
67. מזעזע!
צריך לסגור את הפייסבוק הזה!
* ליאת   12/04/13 | 10:57
66. חינוך חינוךינוך חינוך חינוך חינוך חינוך חינוך חיך
* דורון   12/04/13 | 10:53
65. כן, אני מודה בזה. אני חלק מדור של ערסים ופרחות.
צרפו אותי לקבוצה הזאת כמה פעמים. בפעם הראשונה נכנסתי, ראיתי את הזוהמה ואת הטיפשות האין-סופית של בני הנוער שחברים בקבוצה הזאת וישר יצאתי ממנה. יש לי כל-כך הרבה לכתוב את נערים כאלה, בני גילי. חוץ מהקבוצות האלו, יש גם פרופילים של ילדים בני 15 בעלי עשרות אלפי עוקבים (אני לא מגזים). מהילדים האלה אפשר לראות איך אתה נהיה פופולרי- מעשן, שותה אלכוהול, מגלח את הצדדים של הראש והכי נורא- מתייחס לבנות כאל משרתות. הילדים האלה הם האלילים של כל הבנות שמגיבות להם לתמונות ומחפשות מהם תשומת לב. ומה אני אגיד לכם? אני שמח שאני לא פופולרי. כי אם הייתי, סביר להניח שזה בגלל שהייתי מעשן או שותה או מזלזל בבנות גילי (האלו שהן לא פרחות). אני קורא לבני הנוער (מהנורמלים שבינינו)- התאחדו! בואו נוכיח שאנחנו לא רק דור של ערסים ופרחות!
* תומר א   12/04/13 | 10:48
תומר אתה מקסים!!!!!
* שריי אלקיים   12/04/13 | 12:20
מסכים לגמרי
גם אותי הוסיפו מספר פעמים לקבוצות האלה. אין גבול לטמטום של ילדים. למה חוסר הביטחון הזה שגרום להם לבקש שיבקרו אותם כל הזמן? מה זה נותן להם שיש להם הרבה עוקבים והם כביכול "פופולארים" בקרב אנשים שהם לא מכירים? למה מחפשים "זוגיות" (מצחיק להשתמש במילה הזאת למה שהולך שם) בקבוצת עלובות כאלה, שברור שמסתובבים שם רק חברה לא מפותחים, לא אינטליגנטים וכושלים. עלוב, עלוב ועוד פעם עלוב. הייתי מתבייש אם הבן שלי היה לוקח חלק בקבוצה כזו.
* מושיקו   12/04/13 | 16:56
יפה, כל הכבוד!
* מיכל   12/04/13 | 17:45
כל מי שבעד שוויון זכויות
ונגד אלימות והטרדות, צריך להוסיף אות לקבוצה, יחד אפשר לנסות להילחם בתופעה הזאת! יחד כל הדרך יחד לא אחרת יד ביד נושיט לטוב שעוד יבוא בוא יבוא
* שי   12/04/13 | 19:52