החדשות
תגובות (311 תגובות ב-176 דיונים)
176. צלמו גם חרדים ממנגלים ביום העצמאות בבקשה!
* מספיק עם הדיסאינפורמציה!   14/04/13 | 22:34
175. איו בעיה - ביום כיפור גם אני אעשה מנגל בגן סאקר...
עד עכשיו נמנעתי מלאכול בפרהסיה ביום כיפור אבל המחסום הזה נשבר הודות לחרדים עצמם המתריסים נגדנו כל הזמן.
* stam1   14/04/13 | 12:03
בקשה לא!
* ללללללללללללא   14/04/13 | 22:36
174. תגובה ל 153 ירון
וואו ,,,,,,,מבייש ומפחיד מה שכתבתה ,,,מזעזע לחשוב אך חונכתה לשכזו שינאה אשר מעבירה אותך על דעתך ,כסומא כותב אתה דיברי נאצה איומים ומיחל למותם של אנשים ,,, יותר מבושה ומבוכה ,ניראה כי הינך פגוע ולוקה בשיכלך , אם הייתי רבך/אחותך/אימך/שכנתך/אביך/ הייתי נבוכה ומתחילה מבראשית את חינכך כי אלוקים הוא רב חסד ,חנון ורחום ,ובמרגליות פיך הוא הופך להיות אלוקים רע נקמן ואכזר ,,,,,אנני מבינה מדוע הארס הזה יוצא ממך ,אנני מבינה אך אתה מדבר על גזענות ובאותנה נשימה מיחל למותם של מיליוני יהודים שאינם חושבים כמוך ,,,, אני מזועזעת מי גידל אותך לכזו שינאה חולנית ???? מה עשו לך שהפכתה לאדם אשר דורש וכותב בצורה שכזו > אתה חייב לקחת את עצמך בידיים ,זה מדאיג לחשוב שאדם במצבך אינו מקבל טיפול ,לבקש את מותם של כל כך הרבה אנשים זה מאוד חולני,,,,,אנא פנה למקומות הנכונים על מנת לקבל סיוע נפשי ,ואני ממש מקווה על כי תעשה זאת ,חבל להמתין כל דקה מיותרת ,אנא בבקשה פנה לטיפול ,
* לולי   10/04/13 | 16:17
כל הכבוד
כל הכבוד לשם יתברך יישר כוח על מה שכתבת תאמיני לי חותי היקרה עדיף בכלל לא לענות להם הם עבדים לצערי של היצר הרע ממש כך בשם ירחם על עם ישראל
* ללולי   11/04/13 | 13:59
173. אני מה אכפאת לי
כל עוד שינאת חינם קיימת בת המקדש שלהם שהם מאמינים בו לא יבנה >>>>> עונש טוב מהאלוהים שלהם ,עד שלא יאהבו אותי ,לא יבנה להם המקדש נ ק ו ד ה !
* עיליי   10/04/13 | 14:44
172. קבלו פרס הקורא הנאמן ע"ש גבלס
היו שם בקושי עשרים אנשים. אני בן לניצולי שואה, אני חי את זה כל השנה. לטקסי יום השואה אני לא הולך ודום אינני עומד. חיי הם קודש לזכר הנספים באופן יום יומי. אני לא צריך את היום האחד הזה כדי לחוש בו צער. אין לי צורך בטקסים מלאכותיים.
* עדי גנני   09/04/13 | 12:20
171. בחג הפסח אלפי ישראלים אכלו חמץ
בראש השנה אלפי ישראלים נסעו לים בכל שבת אלפי ישראלים נוסעים במכוניות. בכל השנה אלפי ישראלים אוכלים חזיר כל ערב אלפי ישראלים שוכבים עם נשים של אחרים. ועל כל זה אין שמץ של בושה המצאתם חג ועל כולם לכבדו אבל חגים ושבתות שקיימים אלפי שנים מותר לבזות
* מוטי   09/04/13 | 11:46
תגובה
שואה זה חג? אתה כנראה יותר מטומטם ממה שאתה נראה, אם אתה משווה נסיעה בשבת לחגיגות ביום השואה. נסיעה בשבת זה מסוג הדברים שחילונים יעשו חגיגות ביום השואה זה מסוג הדברים שאנטישמים, נאצים ושונאי יהודים אחרים למיניהם יעשו. קח לצומת לבך גאון, ופעם באה תלמד את ההבדל בין יום להזכרת 6 מיליון אנשים שמתו לבין יום מסכן בשבוע שלפני שלושת אלפים שנה כמה אנשים החליטו לומר שהוא קדוש.
* אני   09/04/13 | 18:28
ענין הדת הוא בין אדם לאלהיו. מי שמאמין שיקפיד.
מי שלא מאמין ולא מסורתי או דתי זה ענינו מה הוא עושה בשבת, אוכל, או חוגג. חילוני עושה את חייו ולא מטיף לאף אחד ולא עושה להכעיס ולהרגיז בכוונה ולא כופה את השקפותיו על אף אחד. החרדים עושים את מעשיהם בכוונה תחילה וכדי להרגיז. ויודעים שהם מרגיזים וזה משמח אום מאד. מרוב פלפולים וצחצוח לשונות יש להם גם מענה לשון לכל דבר כפי שמלמדת אותם הגמרא כנראה. והעיניך יום השואה הוא המצאה? בשואה שלך לא הושמדו בני משפחה שלך? יש לך מזל! לכן יום זכרון הוא יום חג עבורך?
* האם יום השואה הוא חג בעיניך?   10/04/13 | 00:29
חילונים /חרדים ,איש איש באמונתו יחיה ,,,,,
מוסכם על כולנו שאיש אשיש באמונתו יחיה ,אך גם חשוב לציין ,שכשחילוני בוחר ללכת לים אינו פוגע בדתי החרדי , אלה ליכאורה בעצמו ,,כשם שחילוני מכבד ריגשות הדתי ואינו נוסע בשכונתהם עם מוסיקה בפול ווליום ,כמו שהחרדי בוחר לא לגעת באשתו חודשים לאחר לידה על כי טמאה היא ,וזה נישגב מבינת האדם הנורמטיבי אך יכול בעל לנהוג בכזה ריחוק וניכור לאישה שלו ,,, ועדיין החילוני לא בז לכך ,,,,כשם שהדתי החרדי מעוות את מושג הרב והופך אותו לאדון עולם ועובד אותו כעובד אלילים ,,,,החילונים עדיין מקבלים ,,,, החילונים לא המציאו חגים !אם לא הבנתה זהוא יןם זיכרון לא חג השואה ,זה רק מראה את חוסר ההבנה והכבוד לאחר שקיים בך ,,,אפשר להתוקח על הצפירה , אבל ביום זה חלק מהציבור רוצה דקה דומיה ,,,,קשה לך עם זה ?????? עד כדי כך אתה קטן מידות וקטן אמונה , שיעמדו ואני אכבד את הרגשות שלהם ,ואוסיף בבית פירקי תהילים לעילוי נישמתם ,,,, אפשר לחשוב שאצלנו אן גנבים/פושעים מיניים /סטיות /גברים מכים/ וילדים אבודים . גם בחברה שלנו יש חוטאים החוכמה הוא לקרבם אל הגאולה ולא לפגוע ברגשותהם ולהרחיקם עוד ועוד מיהדותם .
* שמואל   10/04/13 | 14:08
אתה צודק
אם אתה רואה את תגובתי תדע שאתה צודק, המשך כך, הגב באתרים משוקצים וקדש שם שמיים.
* חרדי צודק   27/04/14 | 18:52
170. שואה
מה עם כל החילונים שחגגו בתל אביב ובאילת למה תמיד לחפש את החרדים
* שמואל   09/04/13 | 11:45
169. מהיום, בכול כיפור אני עושה על האש!!!!
* אשר   09/04/13 | 09:43
כל הכבוד איזה גבר אתה ואוו
* מוטי   09/04/13 | 11:42
רוץ!
זה שאנשים נוסעים בשבת זה בסדר? (לא שאני מצדיק אותם חס וחלילה) אבל מה ההבדל? לכם זה לא חשוב להם זה לא חשוב
* ישי   09/04/13 | 15:44
תעשה גם מרשמלו
טיפש שכמוך דפקתה את אגד כסיל שכמוך!!!!!
* ישי   10/04/13 | 13:02
אם תמשיכו בתגובות אלה רק תרחיקו אותם מהדת
עלמנת שמשיח בן דוד ישוב לציון ובת המקדש השלישי יעמוד בציון ,צווינו לאהבה ולא סתם אהבה אלה אהבת חינם ,אנו המאמינים בחוקת התורה וקיום מצוות באם רוצים אנו לקרב את הגאולה עלינו להתעלות מעל לכל יצריינו באשר יהיו ובדחילו ורחימו לקרבם אלינו ואל בורא עולם , תגובות מסוג זה כשלכם ישי ומוטי מרחיקות את הגאולה ,אנני דורש מכופר את מה שאני דורש ממכם ,כי הרי אינם מאמינים (ואין זה עושה אותם פחות טובים ממניאו ממכם ) אבל הבעיה היא כשמאמינם חסרי אחריות מבצעים דברים איומים הבם הדת ,כגון השלכת אבנים על יהודי בשבת ,או הבערת צמיגים והריסה של רכוש האחר , גם אצלנו כניראה לא קיים המוסר ,וגם אנחנו הופכים לחיות אדם ,ועונשו כניראה של דור זה שלא יבנה בת המקדש ,על כי אין בליבינו אהבת חינם ,לא בתוך הזרמים החרדים למינהם קיימת אהבה מינימלית ,לא בינינו לבין לובשי הכיפה הסרוגה ,לא ברחובותינו קיים כבוד לנשים אלה בשם ה' מדירים אנחנו אותם ושוכחים את מיריים החשמונאית שהייתה כהונת גדולה ,את דבורה הנביאה ,את אסתר המלכה , ואפילו את רחב הזונה >>>>>>> כניראה שגם אנחנו הלכנו לאיבוד ,לא רק החילונים , ואנחנו עוד טוענים כי מעליהם אנחנו מוסרית !!! עורו אחים הגיע זמן בנית בת המקדש ,,,החלו להיות אוהבי חינם ונקרב ביחד את עם ישראל לגאולה !!!
* משה   10/04/13 | 15:59
כיפור
נשמה מי אמר שתהיה בכלל עד כיפור יכופרר
* לאשר    11/04/13 | 14:00
168. מסכנים. מקבצי נדבות. בושה לאלוהים ולדת היהודית!!!!
* אשר   09/04/13 | 09:42
אני יכול להתערב שאין לך מושג מהי יהדות
* smozy   09/04/13 | 10:29
וואו ואתה בטוח מלומד מספיק כדי להיות שליח ה'
* נתי   10/04/13 | 14:10
167. שנה שעברה, כנסו..
אני לא חרדית, אבל בחורה שפויה שלא מוסתת מהתקשורת!!! שנה שעברה אם אתם זוכרים בערב יום השואה היה משחק כדורגל מדובר ומלא(יותר ממאות!!) צעירים הלכו לפאבים (פתוחים ביום השואה) לראות את המשחק!!! על זה לא היה כזה עליהום!!! תעצרו שניה- תסתכלו כמה קל לשנוא את האחר ששונה ממך, אל תתנו לזה לגרור את העם שלנו ככה, כמו שאצלהם יש קומץ בעייתי אותו דבר גם אצל החילונים ואצל הדתיםם לאומים, אבל למה ישר להכליל ומכל חרדי שעושה פיפס לעשות כותרת ולהכליל על ציבור שלם. אם תנסו להסתכל מהצד תראו שלאחרונה זה כבר מוגזם כל ההסתה הזו נגד החרדים, יש עוד המווווווווווון בעיות במדינה שלנו ואנחנו בוחרים להתמקד בשנאה באחר, שבנינו- הוא לא הבעיה, יש עוד המון לתקן לפני...
* סיון   09/04/13 | 08:40
מאיפה המצאת את זה? הכל סגור.
* ביום השואה אין פאבים פתוחים.    10/04/13 | 00:32
חי בסרטטטטטטטט!!! גש למדרחוב בי-ם
ותראה אם לא פתוחחחחחחח
* ori123a   11/04/13 | 12:02
166. מה באמת היה בגן סאקר?
יותם ברזני, עורך חדשות ב'קול ישראל', היה אמש (ראשון), ערב יום הזיכרון לשאה ולגבורה, בגן סאקר בירושלים, כדי לבדוק האם אכן יש שם "ברביקיו ענק של חרדים", אך מצא שם בודדים בלבד. בפוסט שהעלה בדף הפייסבוק שלו, מצטט ברזני את רן מלמד, סמנכ"ל עמותת 'ידיד', שפירסם אמש סטטוס, אותו מגדיר ברזני "סטטוס שהחריד אותי לקרוא אותו". וכך כתב מלמד: "ערב יום השואה. גן סאקר בירושלים נראה כמו ברביקיו ענק של חרדים. עשן המנגלים מכסה את הכביש והצעירים צוהלים. בושה. התמונה בקרוב". כשהעלה את התמונה, בה נראים 13 חרדים עושים מנגל, כתב מלמד: "מנגל בפארק - גן סאקר - ערב יום השואה. החרדים חוגגים. סליחה על האיכות - אבל כשהעיניים דפוקות והידיים רועדות זה מה שמתקבל.. ובכל זאת בושה. פשוט בושה". "הסטטוס הזה פורסם ב-22:09", כותב ברזני ומוסיף, "'איזה חוסר רגישות, לא יכול להיות', אמרתי לעצמי. פחות משעה אחר כך הייתי בדרכי הביתה, ועצרתי בגן כדי לבדוק אם התיאור של מלמד נכון". "אפילו אמרתי לעצמי", מוסיף ברזני, "שאם אני אכן מגלה שגן סאקר נראה כמו ברביקיו ענק אני מיד מעביר דיווח לחדר החדשות, שהידיעה תשודר במהדורה הקרובה". וכך הוא מתאר את מה שראה במו עיניו: "בשעה 23:05 ראיתי בגן מנגל אחד, ואם אני סופר את כל מי שראיתי (חמש או שש קבוצות) אני מגיע ל-35 איש. במגרש הכדורגל המואר היו בערך 30 אנשים, והם לדעתי לא היו חרדים". "זה משאיר אותנו עם שתי אפשרויות", הוא מוסיף, "הברביקיו הענק הסתיים עד שהגעתי או שמלמד הגזים. בתמונה שהוא פירסם אח"כ נראים 13 אנשים עושים מנגל. נראה לי שהאפשרות השנייה נכונה. שנאת חינם כל כך מעצבנת אותי" עד כאן דבריו מעניין שהחלאות שחוגגים על הנושא לא מצייצים כאשר מדובר על אהוביהם הערבים שבזמן הצפירה עצמה התגרו בחבריהם היהודים באוניברסיטה http://www.hakafe.com/thread58944.html וזה דווקא כן מצולם בוידאו התשובה מדוע אתם עושים זאת היא ברורה אתם אנטישמים פשוט מאד
* אביחי   09/04/13 | 08:36
165. יש אלוהים בשמים. רואה הכל. שומע הכל. הוא ישלם להם על מעשיהם.דמי בניו ובנותיו של האל זועקים מהאדמה ,והזדים הללו חוגגים.
* טובה   09/04/13 | 07:49
164. תגובה להתנהגות החרדים ביום הזכרון לשואה ולגבורה .
אני אדם חילוני בן לניצולי שואה .נצר לשושלת חרדית קיצונית חסידות סטמר .ראיתי את התנהגות החרדים ביום קדוש זה וביום קדוש נוסף הוא יום הזכרון לחללי מערכות ישראל .את הבוז התהומי שלהם לכל מה שהוא ציוני וקשור לתקומת ישראל .עמדתי דום בימי זכרון קודמים בביתר עלית ובישובים חרדים נוספים איש לא עמד דום איש לא כיבד את דגל ישראל בכל דרך הפגינו את הזילזול שלהם בכל מה שהוא ישראל אולם...!!!כן ראיתי איך ניצמדים לעטיני השלטון כן בונים ערים מדהימות ביופין משנור לא עובדים יום אחד ובונים היכלות לאלוהים על חשבון הקופה הציבורית .לא שמעתי את הרב עובדיה יוסף מגנה כל זילזול בערכי האומה הזו לא שמעתי את רבני הישיבות לא את רבני צוהר משתוללים מזעם והכי חמור לא שמעתי את יאיר לפיד ואת ראש ממשלתנו מודיעים אל נוכח פני האומה שכל עיר חרדית ישיבה כולל בית מידרש שלא יכבד את סמלי מדינתנו יופסקו להם כל התקציבים כולל המוניציפלים . אני חושב שחלק נכבד מהגרעון בתקציב היה מחוסל אם היתה הממשלה מפסיקה את ההזרמה המסיבית של כסף טוב אחרי דבר רע .
* יואל גנד    09/04/13 | 07:34
התנהגות החרדים
צודק בכל מילה. חבל שאם מקימים ממשלה בלעדיהם ראש הממשלה אינטלגנט שלנו מתחיל לבכות שהוא עלול ללכת הבייתה. זה התחיל עם יאיר לפיד, כולי תקווה שזה יחזיק מעמד הרבה זמן, אך אני מדברת על שנים לפני... נראה מה יהיה
* קרן   09/04/13 | 11:31
עם כול הכאב
עם כול הכאב והצער אני בחורה שומרת מצוות לכבודה של תורה סבתא שלי ניצולת שואה בני משפחתה נהרגו כי היו יהודים חרדים אז בבקשה די עם התגובות חסרות היגיון בבקשה אין כול קשר לכך עם עומדים או לא עומדים אני לא עומדת כשאני בבית אני קוראת תהילים לעילוי נשמתם, כשאנחנו בחוץ כדי שלא היה חילול השם אנו עומדים וקוראים תהילים לזכר שישה מליון שנספו ותאמין לי שהם היו מתביישים מהתגובות שלכם יש תורה אחת ושמו אחד זה השם יתברך תהיה בריא הרבה נחת שבת שלום
* יואל    11/04/13 | 14:13
163. תקשורת ... תמיד יראו את זה ככה !
תקשורת יקרה ! איפה הסרטון של הצלם שניסה למצוא בגאולה אנשים הולכים בצפירה ולא מצא ? רואים חרדים כדת וכדין עומדים ואומרים תהלים ! כבוד טיפה לשורש שלכם ישמאלנים ... חבל שחסכו אנשים כמוכם בשואה ...
* אנונימי    09/04/13 | 04:20
162. MAKO מראה איך כתבות אנטישמיות היו נראות סחתיין!!
"עדיף להיות חרדי שעושה מנגל ביום השואה מאשר חילוני ביום אחר שמכה קשיש מהשואה"
* לא מאות מליונים   09/04/13 | 02:32
אתה באמת מסכן ,ונישמע כמו ילד קטן שמנסה לעצבן
* מילי תגובה ל 162 ושכמותו   10/04/13 | 16:03
161. לכל החילונים היקרים אם כל הכבוד לכם יום השואה זה לא של החילונים החרדים סבלו ממנו לא פחות אם לא יותר
ואם יש חרדים שעושים על האש זה כי בכל מקום יש קיצונים מטומטמים ואל תכלילו אותי בתוכם ולא עוד אלפים כמוני ואם המועדונים היו פתוחיםכל החילונים בתל אביב היו הולכים
* חרדי אמיתי   09/04/13 | 02:31
יש צדק בדברך אבל ,,,,
יום השואה מעוגן בחוק הישראלי ,פתיחת עסקים כבתי קונוע ומועדונים ,בארים וכ אינה מותרת על פי חוק ,,,ואם הייתה מותרת ,אני בהחלט מסכימה איתך על כי היינו מוצאים קבצת סורחים אשר הייתה יוצאת לבלות ,בהחלט צודק !!! התופעה הייתה מתקיימת ,,,,, אבל אז גם על זה היינו כותבים וגם את ההתנהגות הזו היינו מוקיעם ,,,,זה תפקיד של כל אדם מהשורה ,,,להוקיע התנהגות אשר פוגעת בריגשות האחר ! מה קרה כולה יומים בשנה ,יום השואה ויום הזיכרון ,,, לא היה קורה כלום אם היינו מגדילים ראש ביומיים אלו ,
* לולי   10/04/13 | 14:16
160. מעשה מטופש אבל אין קשר בין זה ילחילול השם
* יהודי   09/04/13 | 02:06
159. כדי לכם לקרוא
א. מעניין למה לא דיברו על מספר רב של חילונים ששיחקו כדורגל? ב. מי קבע שזה יום השואה לחרדים וכמו שלהם יש אמונה משלהם כך גם לנו וכל אחד בפרד? ג. כמו שהרבה מתוכנו (חילונים) לא שומרים שבת כיפור וכד' כך הם לא שומרים ומכבדים את עקרונותינו. וזה ברור ומובן היטב. ודרך אגב יש לי בן חרדי והוא אמר לי שזה החופש שלהם א"כ מה רע שיהנו קצת.
* חילוני נורמלי   09/04/13 | 01:56
158. עדיף
עדיף חרדי עושה מנגל ביום השואה מאשר חילוני מכה קשיש מהשואה
* ישראל   09/04/13 | 01:28
157. מאות חרדים
בתמונה אני רואה עשרות אלפים לא רק מאות, מדוע אתם מגנים עליהם כאילו שזה רק מיעוט
* הסופר   09/04/13 | 01:20
156. לקבוצה הזו אין אלוקים
* ספירת העומר   09/04/13 | 00:29
155. אלו חרדים מאנשי הסמאל הסהרורי האנרכיסטי
* מתושלח   09/04/13 | 00:06
אנרכיסטי?
* ממתי חרדים שייכים לשמאל   10/04/13 | 00:38
154. במדינה הזאת אני פשוט מתביישת להיות חרדית ואזביר למה.. שלא תבינו לא נכון.. כנסו
אני מתביישת להיות חרדית במדינה הזאת כי יש פה כמה סתומים שרואים מקרה אחד ומדביקים אותו על מגזר שלם (על ההגזמות בתיאורים אני לא מדברת כרגע). אני חרדית, חבדניקית, ואנחנו מכבדים את זכר הניצולים.. אז מאתיים רדיםעשו מנגל....כמה חרדים יש במדינה???? 203? שככה הכללתם ש'החרדים חוגגים מנגל ביום השואה'. תפקחו תעיניים ותראו שכמו בכל חברה יש קיצוניים יותר וקיצוניים פחות. ואל תכלילו. אני רוצה להמשיך להיות גאה במה שאני. במיוחד לאור העובדה שאני חיה במדינה של היהודים! במדינה ש-ל-י-!!!
* חרדית    09/04/13 | 00:03
Holocaust day
your response appropriate and justified
* Roni   09/04/13 | 07:12
תגובה לצידוק מתחסד
סעי לביתר עלית ביום הזכרון לשואה ולגבורה או ביום הזכרון לחללי צהל סעי למודעין עלית סעי לישובים החרדים תראי איך כמעט כל הציבור החרדי מתנהג בימים אלו היתי שם ראיתי
* יואל גנד    09/04/13 | 07:39
153. למה מאות? מליונים
שקרנים ארורים יש לכם את אותה אנטישמיות שחוללה את השואה גבלס היה גאה בכם חשבתי שלאחר שהכנסתם את הדחליל עם הג'ל לכנסת עם החבר העילג שלו שאחרי לעלילות הדם בבית שמש תרגעו קצת אבל זה לא קורה הדם שלכם לא ינוח עד שאתם לא תראו דם של יהודים נשפך
* ירון   08/04/13 | 23:57
תרגע בחורים כמוך מוצאים לנו שם רע ,
כשהחופשיים או חילוניים פוגשים באנשים שכמוך שמגדירים את עצמם כיהודי הנכון והאמיתי ,,,,הם רק שמחים שהם לא שומרי מצוות ,אתה ההוחכה עבורם לשינאה ובורות ,,,, אנני רוצה שאנשים כמוך יהיו התעודת זהות שלי ,אתה מתנהג כצורר יהודים ,,ורק זורע זירעי שינאה ,זו אינה יהדות אינך מהווה דוגמא ליהודי טוב ,חבל לי עלייך אך מלא תקווה אני שיפקחו עיינך לרווחה ותבין את חומרת אמירותך יום אחד ,וכמה נזק ועויינות יצרתה כרגע בגלל מילותיך וכמה הרחקת את בואו של משיח בן דוד ,
* הרמן   10/04/13 | 16:49
152. אנשים עוד לא הבינו שאין אלוהים?
יהי זכר כל נרצחי השואה ומלחמת העולם השנייה בכלל - ברוך.
* אתאיסט   08/04/13 | 23:44
151. אני מריח פה כפייה לאומית? אתם בדיוק כמו הכופים האחים
* בינו   08/04/13 | 23:37
150. כנסו ותבינו שהכל שנאה
עברתי שם וראיתי את כל אותם חרדים מדוברים הם ממש לא עושים את זה דוקא ביום השואה פשוט יש להם חופש מהישיבות עד מחר ועד שכבר היה יום יפה הם ניצלו אותו ליציאות להזכירכם החרדים תקועים בישיבות כל החיים אז עד שיש להם חופש הם מנצלים כל רגע עכשיו נכון שזה לא היה מתאים לעשות את זה ביום הזה דוקא אבל זה ממש לא היה מכוון זה פשוט היום האחרון לחופש ואנחנו מצטערים אם מישהו נפגע מכך
* חרדית   08/04/13 | 23:33
חופש שמופש. מה את מבלבלת את המוח.
את לא יותר טובה מהחולרות הללו. אז אם נעבעך יש להם רק עוד יום אחד של חופש, אז מפגינים זילות ???הלא פה הם לא מבזים את החילוניים שזו כנראה כוונתם של הזדים הללו. הם מבזים את זכר יקירינו שהועלו על המוקד בידי, הרשעים הנאצים ימח"ש וזכרם. ואת יודעת מה חרדית אידיוטית,יש אלוהים בשמים,רואה הכל, שומע הכל,,ובעיקר את דמי אחינו ואחיותינו הזועקים אלינו מן האדמות בהן הם מפוזרים. הזידים האלה, יקבלו עונשם מידי הבורא. אין לי בכך כל ספק. ואת כדאי שלא תסנגרי עליהם. זה לא פחות גרוע מאשר להשתתף במעשים מחללי ה' האלה שלהם.
* טובה   09/04/13 | 07:45
149. מעניין שאלו אשכנזים דווקא
* חרדי מזרחי   08/04/13 | 23:25
148. מחפשים תמיד את החרדים
ישנם חרדים קיצוניים שמגנים את הטקסים הללו מספיק להכליל בקטגוריה אחת את כל "ה-ח-ר-ד-י-ם"! זו גזענות!! ישנם הרבה חרדים אשר מתפללים לזכרם אז מספיק עם הבורות הזו ! תפתחו את הראש מאשר לחפש סתם.... אגב אתם יודעים כמה חילוניים חגגו ביום זה? צאו לספור.......
* שרי   08/04/13 | 22:46
147. תנו לי להסביר לכם..
היום אני מתעדכן מידי פעם במה שקורה, אבל מרבית חברי נזכרים שיום השואה רק שהם שומעים את הצפירה,הם לא שומעים רדיו ואין להם אינטרנט, מבחינתינו אנחנו "חילונים" בכל מה שקשור למנהגים שהומצאו ואין להם שורש בתורה, בדיוק כשם שפעם אחת בצום, איזה יהודי חילוני הציע לי כוס שתיה ואמרתי לו היום י"ז בתמוז! (יום הרבה יותרעצוב מיום השואה) הוא אמר לי הא באמת? וניכר היה שזה באמת היה לא ידוע לו, כך אנחנו, שנה שעברה יצאנו לטבריה (עלי להקדים שחודש ניסן כולו זה חופש בישיבות והכוללים כך שיום השואה יוצא תמיד בזמן הטיולים והנופשים של החרדים) וחיפשנו קיוסק לקנות סיגריות הכל היה סגור ולא הבנו מה קרה, עד שאחד מאיתנו נזכר: רגע! היום יום השואה והחוק מחייב... לתוספת חיזוק וכדי שתבינו עד כמה שזה לא בתודעה שלנו, תבדקו בלוחות שנה חרדיים (לי יש עיתים לבינה) שם לא מצויין כלל יום השואה או יום העצמאות כמו שלא מציינים את הרמאדן.. ואני רוצה להבהיר, שכל הטקסים שעושים בפרט הדקה דומיה, בעיני חרדים רבים אסורים באיסור גמור כיון שזה נלמד ונלקח ממנהגי הגוים ויש איסור "בחוקותיהם לא תלכו", קיצורו של עניין אל תחשבו שדבר זה נעשה בכוונה ביום זה כי זה בכלל לא בראש שלנו ועכשיו זה הזמן היחיד שלנו (עד אחרי ט' באב) לטייל אז אנחנו עושים את זה ואם אי אפשר לטייל אז לפחות עושים מנגל (קומזיץ) עם חברים. מצד שני חשוב שתדעו שאם יעשו מבחן, הבחורי ישיבה ידעו את מה שקרה בשואה לפרטי פרטים, הרבה יותר מהחילוני הממוצע.
* חרדי   08/04/13 | 19:27
תתבייש אתם מעוותים מביישים ומחללים את שם השם אוי לבושה
מה לכם ולדת משה אתם פורי ראש פוסקים בכל הדורות היו קוברים את עצמם לשמע ההבלים והצידוקים המעוותים שלך מחללי שם ה' לאן הגענו ?????
* ע אלייה    08/04/13 | 21:25
אתם חיים פה "דינא דה מלכותא דינא "!!!!!!
* obywankanoby   08/04/13 | 21:37
ממתי מותר בימי ספירת העומר לחגוג בעל האש ??
יש בחגיגה הזאת בזמן שאנשים מתייחדים עם זכר יקיריהם (על אף שזהו יום שלא נקבע בתורה) התרסה וחוסר רגישות משווע. אף אחד לא חייב מגזר כזה או אחר להיות שותף פעיל באירועי היום הזה, אבל לחגוג בפרהסיה? זה כבר יותר מדי!
* ליאת   08/04/13 | 23:42
הלכה
קודם תמצא לי איסור לחגוג בספירת העומר אח"כ אני יביא לך היתר? כל מה שאסור זה דברי סכנה בלבד אבל שאר הנאות מותררררררררררררר
* חרדי טהור   09/04/13 | 01:58
ומה עם יום העצמאות שחל בספירת העומר ואתם חוגגים באמת
כאן זה לא היה חגיגה
* חרדי   10/04/13 | 12:33
גם חגיגות בספירת העומר לקוח מגויים אז למה אתה חוגג
נטורי קרטא הם אנשי סמאל אנרכיסטים שגם היו בבלעין והניפו דגלי אש"ף
* מתושלח   09/04/13 | 00:21
בטח בטח, כל היום לומדים
* חרדי   09/04/13 | 11:33
מה הקשר
גם לי אן זמן כל היום אני עובד לשלם משכנתה ולפרנס אותך ממיסי ,גם לי אן זמן כי אני עושה מילואים ויש מבצעים צבאייםצ אז רק בחגים אני יכול לנסוע עם המשפחה ולעשות מנגל >>>> אבל אז אתה מוקיע אותי ,,, יקירי אינך עובד ואתה יכול לעשות מנגל בכל יום אחר >>> אל תבלבל לי בביצים על כמה אני בור >>> אני חרדי לשעבר שיצא מהגטו שאתה עדיין נימצא בו >אני יודע בדיוק אך זה אצלכם ומה אתם חושבים ,,, אז תודה לאל שאני כבר לא בגטו הזה שגורם לכם לחשוב שאתם זן עליון שאסור להעביר עלו ביקורת וגם על חילונים חוגגים היו מעבירים ביקורת זה תפקידה של חברה בריאה ,משהוא שאינו קיים אצלכם
* נחמד   10/04/13 | 14:42
146. בואו לא ניפול לבור
נכון שאותה קבוצה שמוצגת כאן לא פעלה באופן הנכון, אך אסור לנו להכליל ובוודאי שלא לשנוא אותם, אנחנו צריכים לחפש את הטוב בכל אחד ולא לשנוא אחד את השני. גם כשאנחנו מתמלאים כעס כלפיהם על המעשים שלהם, בואו ננסה למצוא את האור שבתוכם, והם לא היחידים, אני בטוח שעוד קבוצות ויחידים "בילו" את היום לא בעצבות ובאבל, בסופו של דבר כולנו חלק מהעם הזה, לטוב ולרע, אז במקום להקניט בואו ננסה לעשות פה שינוי, הרי התגובות פה לא ישפרו את המצב, אלא יכניסו אותנו לבור שנקרא 'שנאה'.
* ישראל   08/04/13 | 18:58
?
'אותה קבוצה'? מדובר ב-200 איש ..
* ליאת   08/04/13 | 23:43
אני בעד התדברות ,,,הבעיה היא שאינם רוצים בה
ואז נישפטים על ידי מעשיהם של קומץ ,צריך להבין שההידברות צריכה להיות של 2 צדדים ואם אני כאשה לא קיימת למעמד זה אז אך אבין אי פעם את עולמם ,,,,, עם חרדיות עד היום לא הצלחתי לנהל שיחות ,,,הם שוטקות מפחדות לנהל שיחה עם אשה שאינה חרדים מחשש שיוקיעו אותם על כך ,,,,הם לא פותחים דיון ושיח איתי ,,, אז אך אוכל להבין את תרבותם או אמונתם אם הזמן היחידי שהם מתטבטאים בו זה במנגל ביום השואה ובחגיגות ביום הזיכרון ,,,,מה עוד ניתן לעשות על מנת שתפסיקו לקלל אותו ,לשנוא אותנו ,,,,לכם יש חלון לתרבות האיומה שלי ,,,הינה אתם באינטרנט במקו ,למרות שרבנכם אוסרים עליכם להשתמש ולהחשף לטלויזיה או לאינטרנט אתם פה בתוך עולמי ,,,, לי אין אפשרות להכיר את עולמכם רק דרך מה שרואות עייני,,,,הדרת נשים ,,חינוך חשוך המפריד בן בנות ספרדיות לאשכנזיות ,סרוב מתמיד של הגברים ליציאה לעבודה והשארת הפרנסה על כיתפי האישה ,חינוך אשר אינו נותן כלים ליציאה לעבודה ביושר ,,משמרות הצניעות וכיוצא בזה ,,,,, בכדי למצוא את הטוב עלי לפחות להבין את עולמך ,,, אתה סוגר את הדלת אצלי היא פתוחה ,,,עובדה אתם כן בתוך התיקשורת החילונית האסורה עליכם
* לולי   10/04/13 | 17:02
145. בכל רחבי הארץ אנשים יצאו לבלות
בכל הארץ אנשים יצאו לבלות אני בטוח שלא היה פה משהו מכוון או סימלי לא כתבו על זה בשום מקום אחר
* בכל רחבי הארץ אנשים יצאו לבלות   08/04/13 | 18:57
144. וחילנים שסועדים בט׳ באב?..מה ההבדל בשני המקרים זה חלאות
אם ההבדל בתארכים של האירועים..אז מדובר באנשים שיטחיים שלא חושבים לעומק
* שימי   08/04/13 | 18:37
יש הבדל גדול
בין רצח עם של 6 מיליון יהודים לבין חורבן בית מקדש שאפילו לא קרה בתאריך המדוייק שציינת כרגע.
* ענת   08/04/13 | 19:01
יש הבדל גדול
בין רצח עם של 6 מיליון יהודים לבין חורבן בית מקדש שאפילו לא קרה בתאריך המדוייק שציינת כרגע.
* ענת   08/04/13 | 19:01
בזמן חורבן הבית מתו ונרצחו מליןני יהודים
זה הקשר. והחורבן הזה הביא לגלות ישראל מארצם ומאז ועד היום כל הגזרות והעלילות והרציחות שהיו לאורך ההיסטוריה של העם היהודי התחלתם בתשעה באב. אין מקום להשוואת שמדובר בדברים קשים כל כך כמו השואה וט באב אבל יש קשר בהחלטשמדברים על זלזול בדברים מקודשים.
* לירז   08/04/13 | 22:10
143. לחילונים מותר הכל
בשבת אתם לא מכבדים אותנו מחללים שבת חגים אז ביום השואה אתם כופים על כולם לסגור אפילו לקנות שתיה מתוקה היא אפשר אז מה קרה אנחנו עשינו על אש איפה יש מדינה שאוסר לעשות על אש יום אחד בשנה בושה
* משה    08/04/13 | 18:10
142. אנשים תתעוררו! אתם עדינים מדי למצב החברתי מדיני. ליקרוא..
אני קורא את הכותרת וכבר בשלב זה הייתי בהלם. או יש סיבות שלא אהיה בשוק בעצם .. רק מודאג .( העולם היתחרפן,הישתגע ,המדינה על הקרשים,החברה בישראל מתדרדרת מיום ליום.הממשלה מורכבת מליצנים שקרנים וממלאיי כרסים של עצמם וטו לא ועוד ועוד ועוד...) לדעתי המגיבים כאן ,אתם עדינים מדי בתגובות שלכם,אלה המתקוממות על המאורה הזה. "בושה" חרפה" וכאלה.. זה בושה וחרפה אך לדעתי על כל אזרחי המדינה,כולם וכל הנורמטיבים שאני מביניהם.. לא נשארו הרבה ..אנשים באמת טובים עם נתינה ללא צורך בקבלה ותורמים ומכבדים. כולם צריכים לדאוג ממש ממצב המדינה והחברה שלנו בפרט הקיים בחוץ היום ולא רק מהיום. האלימות רוחשת וגואה, אי כיבוד קשישים ,נוער קלוקל שגודל ללא חינוך (משרד החינוך זה כבר מזמן לא מוסד "חינוך".) והורים שמפחדים מילדיהם וגם תרתי משמע . כל השחיתות הממלאת את הארץ ועוד ועוד ! זה רק קמצוץ קטן מבין אין סוף של דברים מזעזעים של ממש שקורים כאן בכל יום ולילה. לדוגמה ממש מהימים האחרונים איש בא בימים ניצול שואה שהותקף באלימות סתמית וחסרת כל שחר מקמצוץ עבריינים נבלות שהשם ינקום דמם רק כי בתמימות העיר להם על שפירקו ספסל בגינה ציבורית שבא נהג גם לבלות את זמנו היקר. בא לי ליבכות ממש ! על המיקרה הזה ועל האדם עצמו .. רק בריאות מאחל לו . גם בכתיבת מילים אלה מרגיש אני מועקה בגרון .. ועכשיו הנה אנחנו קוראים על קבוצת שחורים שחיים לפני 3000 שנה תחיים שלהם אנשים חשוכים ולא קשורים בעליל! לעולם המודרני ולחברה הנאורה שמחללים בלי מצפון ובושה את יום הזיכרון לחבריהם היהודים בשואה.. אחסוך מכם את מילות הזעם שלי על הדבר הזה . אני חילוני ומעריך את החוכמה היהודית שמגיעה מהיהדות הטהורה כמו טיהור המידות האדם ועוד... אך להבין שגם החר(א)דים שבארצינו הם לא מה שחשבתי (ההולכים בדרכי האל-במשפט) אלא פותחים בהילולה מזוייפת ומזעזעת שכזו . אין לי עוד מה לומר. אז אנשים יקרים, נכון שקצת הארכתי בדבריי כאן אך אני מקווה שהמסר ברור. וזה לא מסר שלי ,זאת עובדה חייה ונושמת . המדינה והחברה שלנו כאן ,במקום שאנשים נעלים הקריבו את חייהם כדי שהיא תקום ותיבנה ,מתפרקת !! ולא אני הכי רחוק מ"רואי שחורות" .. רק אזרח שומר חוק מכובד ונורמטיבי ממעמד הביניים שלא מעניין אותו ימין שמאל עמה.. שואף שהאנושות תחזור להיות בני אדם .נאורים וטובים .שהעולם יפתח את הלב .כולנו וכולם . מכאן זה מה שאני רואה שומע קורא. אני וכל העם! אתם אנחנו ! אנחנו אדישים למצב הלא יאומן שקורא פה.שהפכנו ממזמן להיות מדינת עולם שלישית ובמובן החברתי גם ! זאת עובדה קיימת ומצערת . אז.. בבקשה תתעוררו!!! לא לומר "אה .. בושה להם פויה להם ולהמשיך ללכת " .. קודם כל להבין להרגיש ,להבין שזה לא קורה איי שם בארץ נידחת אלה כאן ! ברחובות שלנו ! ביניינו! בדברים כואבים אלה אסיים .. בתיקווה שנפנים ונתחיל לדאוג.ממש לידאוג כי רק מכאן תיצמח התחלה בדרך הנכונה. אני אופטימי .. תודה על ההקשבה . א נ.ב לכל המגיבים שאולי ואם יהיו לי כאן .השליליים, אל תתאמצו אפילו לא אטרח עצמי לקרוא .. במילים הכי עדינות שיש , אתם לא שווים יריקה.. תשארו אטומים בחורים שלכם.לבד. לא אתם תשנו לטובה את המצב כאן . ולאנשים הטובים הנאורים שביניכם .שאו ברכה :) תודה
* א.ו   08/04/13 | 18:04
אין כל קשר בין חראדי ליהודי הם לקחו בעלות על התורה !
* obywankanoby   08/04/13 | 21:40
141. מאות חרדים??????
אני רואה בתמונה אולי 20 בחורי ישיבה ! תפסיקו לבלבל את המוח כאילו שהיום הזה מזיז למישהו מכם ! אז עמדתם דקה בצפירה ואוו אהי בטוחה שנשמותיהם של מיליוני הנספים הרגישו את זה
* תזנקו לי   08/04/13 | 16:35
140. לכל החרדים:
הצעה שלי: במקום להגיב ולנסות לתרץ את עצמנו ולתת למאקו בדיוק מה שהוא רצה {שנריב החילונים והחרדים} אפשר פשוט להתעלם לא להגיב ולתת לגל שנאה הזה לעבור בדיוק כמו שכל גלי השנאה הקודמים עברו{בדרך כלל ברגע שעולה פרשייה חדשה על נער חילוני שרצח ו/או אנס זקנים וילדים} תזכרו שאי אפשר למחוא כפיים עם יד אחת אז פשוט עדיף להתעלם ולא להגיב ונראה אותם רבים עם עצמם מנסים למחוא כפיים ביד אחת.
* מענדי   08/04/13 | 16:07
139. ואולי כדאי שנצלם את הרגישות שלכם בימים רגישים לא פחות?!
לצערי, השנאה נגד החרדים גרועה אף יותר ממעשה של נערים צעירים... אם נצלם את המגזר החילוני מחלל את יום הכיפורים, את הפסח ושאר החגים למישהו זה יזיז??? דבר נוסף, החרדים מנציחים את הניצולים והניספים בשואה בכל יום ולא יום בשנה... לכו תבדקו את מצב ניצולי השואה החרדים לעומת החילונים, ותראו איפה המשפחה דואגת כל השנה, ולא רק על הבמה והמשואה פעם בשנה... לפני התגובות פשוט תחשבו על הדברים...
* אחת   08/04/13 | 16:07
138. יאאלללה לוקחים קבוצה של חרדים
ומשמיצים את כל הציבור!!! רק שיהיה לכם מובן: כמו שאתם החילונים משמיצים את החרדים ככה משמיצים אומות העולם את כל הציבור הישראלי!!! הבנו שזה לא בסדר וזה חילול ה' לא צריכים לדבר עכשיו על התורה ועל בורא עולם! ותחיית המתים ועולם הבא עפתם על עצמכםם
* חסויה   08/04/13 | 16:02
137. תגובה
תראו את הסרט של יעקב איילון על האנטישמיות החדשה.. ותבינו שאנחנו צריכים להיות ביחד.. מאוחדים.. התגובות שקראתי פה הן כמו הדיבורים של האנטישמים בעולם. אם בתוך ישראל יש כזאת שנאה.. אז שמבחוץ לא תהיה שנאה?! ולנושא- זה באמת לא מכובד ביום כזה לצאת ולחגוג.. וזה לא לעניין ומישהו צריך ללמד את אותם בחורים קצת על השואה ועל לכבד את השני. אבל... לא נראה לי שהיו שם 200 חרדים.. וגם אני מאמינה שהיו גם חילונים שיצאו אתמול ושתו וחגגו(בלי לעשות דווקא, אלא כי היה להם זמן פנוי). דיי עם השנאה!! כמו שלאנטישמים מתעוררת כזאת שנאה כל פעם שמוזכר לידם את המילה "יהודי", ככה לחרדים מתעוררת שנאה כל פעם שמוזכרת המילה "חילוני" ובעיקר ככה לחילונים מתעוררת כזאת שנאה כשמוזכרת המילה "ח-ר-ד-י!"
* מישהי   08/04/13 | 15:12
תגובה ל137
* מישהייי   08/04/13 | 17:52
136. בט באב חילונים חוגגים מה הבעיה
* איפה הבעיה    08/04/13 | 15:07
זה יום חגי!
* חילוני למהדרין   08/04/13 | 16:55
135. פשוט בושה לכל העם היהודי.צריך להחרים מהם את הכל הזכויות!
תתביישו לכם!
* מה זה משנה   08/04/13 | 15:05
134. ובת״א חוגגים בט באב
* מה ההבדל   08/04/13 | 15:05
133. שלא יטעו אתכם רבותיי, זה לא מיעוט קיצוני.
פשוט לשים לב לבגדים. אנשי העדה החרדית ונטורי קרתא הקיצוניים לבושים כמו חסידים- קאפוטות, כובעים ירושלמיים, פאות וכו'. והם מונים את אנשי "היישוב הישן" וחסידויות מסויימות כמו- סאטמר, תולדות אהרון ותולדות אברהם יצחק. האנשים שבתמונה פה הם מה שנקרא "ליטוואקעס" ליטאים, מתנגדים. אלו רבותיי המיינסטרים החרדי, אלו שיושבים בישבות הליטאיות כמו "חברון" ו"פוניבז'". אלו החברה שנחשבים יותר פתוחים ומתקדמים שלא כמו החסידים הקיצוניים. ב-ז-י-ו-ן.
* בן למשפחה חסידית   08/04/13 | 15:02
132. גם הגוים ראו בדתיים את מה שאתם עושים היום והסוף ידוע
די כבר לשינאה. גם אני ראיתי היום אחרים שאני לא יגיד מאיפה הם לא עומדים בצפירה ומוסיקה רעמה אתמול מהבית של אותם אנשים אז מה?צילמתי והעברתי?לא כי מספיק כבר מהשינאה די די די .ובנוסף פתאום הכסף לא אצל הדתיים לא?תקציב הישיבות כולללם כמו תקציב ערוץ 1 הבנתם את זה?ותכניס את זה סותם פיות
* א א   08/04/13 | 14:51
131. בושה וחרפה- למאקו הסתה נגד ציבור חרדי
מאקו נהנית, להסית ולגרום את המלחמות בין שני הצדדים, מביא לה רייטינג של שנאה, מצאתי תגובה חזקה ואני נהנתי מאוד אז הנה הציטוט: "עדיף להיות חרדי שעושה מנגל ביום השואה מאשר חילוני ביום אחר שמכה קשיש מהשואה"
* שוקי   08/04/13 | 14:40
130. זרע רקוב
במדינת ישראל, שיש לעקור מפה כדי שיהיה סדר, שלום ואהבה.
* דינקי   08/04/13 | 14:24
129. ל122
התבלבלת באות: זה הציבור שהכי עושה את הכלכלה הישראלית בדיוק כמו בזמן השואה שהם היו השפיצים בהכל תלמד קצת גמרא ותשתפשף גם אתה
* נו נו   08/04/13 | 14:12
128. הם אלה שמשכו אש ,הם אלה שבלתו ושלטו על כסף בד"כ!
גם בני משפחתי היו חרדים בשואה גם הם נירצחו ע"י הנאצים ,כאשר יש יום זיכרון ל6000000 שנירצחו אין הם מכבדים את מיתהם גם!!!! זה זילזול בכבוד המתים! בודאי היום הזיכרון לחללי מערכות ישראל הם יחגגו שוב!!! אנחנו הפריירים נותנים להם קיצאות ילדים,מחיה,ישיבות, גורמים לעצמנו לגירעון כדי לתת לפרזיטים ! אנשים שמכבדים אותנו ואת חוקי המדינה פחות מאוייבינו חמאס ויתר האירגונים ! הם פשוט יורקים לבאר שמינו הם שותים! ומאשרים את הכתוב "אלוהים שמור אותי מאוהביי משונאי אשמר בעצמי" אזרחים כאלה אין לנו צורך בהבם הישראל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* רוב הנירצחים השואה היו חרדים!   08/04/13 | 14:11
127. הטיימינג לא מוצדק
אני לא מצדיק חגיגות אבל אני לא בטוח אם הנספים הי״ד ( שברובם היו יהודים חרדים) שמחים בזה שעושים לזכרם יום אבל בחודש הכי שמח לעם ישראל חודש ניסן
* ישראל   08/04/13 | 14:02