תשעה חודשים
תגובות (126 תגובות ב-91 דיונים)
41. אם זה סרט לילדים זה הגיוני לבוא עם תינוק אח קטן
* לסרט למבוגרים מימלא לא הגיוני להביא תינוק   07/10/15 | 21:22
40. היא בטח קונה כריך בקופיקס ומלאה תלונות ובקשות כאילו שהיא במסעדת כוכב מישלן
* חוצפנית    07/10/15 | 21:20
39. תגובות הזויות!!! תינוק בן חודשיים לא יכול בלי אמא שלו
ולרוב הם ישנים... בטח לא צופים בסרט. אם היה בוכה, אפשר היה לצאת איתו עד שירגע...... סה״כ סרט של ילדים, למי הוא כבר יפריע?!
* גל   07/10/15 | 21:14
38. אישה חוצפנית. יס פלאנט צודקים!!
..
* שבי   07/10/15 | 21:11
37. סתם בן אדם עלוב
לא ברור לא כל דביל מקבל כל כך הרבה תשומת לב. סתם מעצבנת משועממת. למי אכפת
* שחר   07/10/15 | 21:02
36. לא רק שזה בסדר אלא ביכלל צריך לאסור על כניסתם
מי שמביא תינוק בן חודשיים לעולם קולנוע הוא אגואיסט וסוציומט שלא אכפת לו מאף אחד , וזה ביכלל די הזוי אפילו לחשוב על זה , הרי סרט זה מקום של דממה ומבוגרים לפעמים עושים בלאגן אז להביא לשם תינוק ולתעסק איתו ובבכי שלו שזה לא צפיה שלך ולא של אחרים?! נו באמת...אין שכל אין דאגות
* דימה   07/10/15 | 20:46
צודק לגמרי !!
* מירי   07/10/15 | 23:43
35. חוצפה ישראלית
בתור אמא לתינוקת בת חמישה חודשים, בחיים לא הייתי לוקחת אותה לקולנוע. כל הדיבור על אם התינוקת סובלת או תידבק במחלות וכו וכו לא מעניינים בכלל... לא זכותו של אף אחד להביע דעה אבל שיא החוצפה להכניס תינוק לקולנוע, ומעניין את ה*** שלי כמה הילדים שלה רצו לראות את הסרט או כל סיבה אחרת לא מספיק שתרבות הקולנוע בארץ לא קיימת ואין כבוד אחד לשני, אני בכלל לא מבינה למה אנשים הולכים לראות סרט בקולנוע אם זה הדבר האחרון שהם מתכוונים לעשות לא מזמן כשהלכתי לראות סרט (בלי התינוקת!) היו שם 2 צעירות דתיות עם שני תינוקות בעגלת אמבטיה, כנראה מתחת לגיל חצי שנה.. בהקרנה של 22:30.... הזוי?! לא מעניין... חוצפה?! בהחלט! ולמי שחשב לרגע, אז לא.. התינוקות לא ישנו, והאמהות לא יצאו מהאולם כשזה קרה.. לקחו אותם בידיים ונדנדו אותם לצד קולות- אווווהווווווו אחלה!
* לאנה   07/10/15 | 20:46
34. תכנסו לפייסבוק שלה, מחפשת צומת לב בכל דרך אפשרית,
* דוד   07/10/15 | 20:35
33. לא להביא תינוק לסרט
סרט לילדים לא לתינוקות.מה הוא מבין?!בקושי להגיד אמא ואבא הוא יודע וכבר להביא אותו למקום עם כזה רעש שהוא עלול להבהל כל רגע ולהתחיל לבכות.לא צריך לקחת כסף אבל צריך לחשוב בהגיון אם לקחת תינוק או לא.תחשבו על הצד החיובי,עדיף לשלם 39₪ על כרטיס מאשר 35₪ לשעה לבייביסיטר (במקרה הטוב) חבל לעשות עניין מכל דבר שאפשר לחשוב בהיגיון שנייה לפני המעשה.
* מייקל   07/10/15 | 20:27
32. יס פלאנט צודקים
חברת הקולנוע צודקים בהחלט וכל המטרה בגבייץ הכרטיס המלא היא שתחשבי פעמיים אם את רוצה להכניס את הילד או לא. וזאת ע"מ שהצופים ששילמו גם מחיר מלא יוכלו לקבל תמורה עבורו ולא בכי של תינוקות
* אני   07/10/15 | 20:14
.
* מחזק   07/10/15 | 21:17
31. כל הכבוד ליאס פלאנט!!! תשובה מושלמת!
אכן הורים רבים מרשים לעצמם להסתתר מאחורי הילדים שלהם במסווה של דאגה לילד. אך בסופו של דבר רובם תתי אדם שמפריעים לקהל מסביבם! בחיים לא דיימנתי שיחליפו חיתול בקולנוע, אך אני לא מתפלא... שמעתם על ביביסיטר???? אל תהיו מטרד!
* ט   07/10/15 | 20:03
30. כל אמא מכירה את התינוק שלה
ויודעת אם הוא תינוק בכיין שאי אפשר להביא לסרט או תינוק רגוע ושקט שאפשר! מדובר גם בתינוק בן חודשיים שמהניסיון שלי (יש לי חמישה ילדים...) ישן רוב היום או יונק (שזה גם בשקט...) ברור שתינוק בן שנה וחצי אי אפשר להביא לסרט! אבל תינוק בן חודשיים, ברוב המקרים, באמת לא יפריע... ודרך אגב, בגלובוס מקס כן מאפשרים להכניס לקולנוע תינוק ללא תשלום! ואפילו מעודדים הורים עם תינוקות! נמאס כבר מההדרה של משפחות עם יותר מילד אחד או שניים צפופים! ת
* פנינה   07/10/15 | 20:01
סוף סוף תגובה שפויה- גם סינמה סיטי מאפשרים
* גלית   07/10/15 | 21:16
על תלבישי על אחרים את התינוקות שלך
* RUBI   08/10/15 | 12:24
ולקחת בייביסיטר זה לא להלביש את הילדים שלך על אחרים
* איפה הראש היהודי נעלם   08/10/15 | 15:29
29. אכן סרט לילדים
אבל 1 חוסר אחריות של האם לקחת תינוק כזה קטן למקום צפוף והומה עלול להדבק 2 בכי של תינוק זה לא אותו הרעש של ילדים שמתלהבים מידי פעם בסרט
* חב   07/10/15 | 19:53
28. חכמת ההמונים - הכרעה חדה וברורה!
* רוב   07/10/15 | 19:33
27. את החצופה הכי גדולה
* לחוצפנית כשכתבה חוצפנית   07/10/15 | 19:31
26. הקולנוע מרוויח מכל מצב.. האמא משלמת והצופים משלמים
* שיקחו מחיר חלקי.. לא לנצל מצבים!!!!   07/10/15 | 19:26
25. לחלוטין חוצפה להביא תינוק לקולנוע... לא כל דבר צריכים "להבין"
יש דברים שהם big no no
* אייל לביא   07/10/15 | 19:25
24. בחיים לא הבאתי את ילדיי לסרט כשהיו תינוקות
שנים לא הייתי בקולנוע ולגברת פשוט לא אכפת מאנשים אחרים.
* אמא לשניים   07/10/15 | 19:21
23. איזה הורה מטומטם יביא את הילד שלו לקולנוע
ויחשוף את הילד לרעש שיש שם, להביא את הילד לקולנוע זה לתת לו לסבול במשך כל הסרט וגם לכל שאר האנשים
* אבא   07/10/15 | 19:17
22. יאלה כל נאד הופך לרעש! מספיק כבר מספיק! מה את מביאה תינוק לסרט
* דני   07/10/15 | 19:15
21. ממש פוסטמה
* דני   07/10/15 | 19:11
20. לא חבל על התינוקת...
למי אכפת מהצופים . ברעש המטורף שיש בקולנוע מבאים פעוטות??? מה השתגעם??
* פםפם   07/10/15 | 19:11
19. לא הגזמת?
למה להכניס תינוק קטן למקום סגור ולא מאוורר? המערכת החיסונית שלו לא בנויה לזה... למה להכניס אותו למקום עם ווליום כל כך חזק וחושך ממושך ? איפה הרגישות לצרכים שלו... ולמה להפריע לאחרים עם תינוק שבתנאים האלו סביר שיבכה?!? בקיצור, יש גבול... תלכי להדרכת הורים לפני שאת כותבת כאלה פוסטים
* שרון   07/10/15 | 19:10
18. חובה לחייב יותר על החוצפה והאגואיזם שיש באדם.
* שני   07/10/15 | 19:06
17. הורה לתינוק שרוצה לראות סרט שיזמין בייביסיטר
הצופים לא צרכים לסבול מבכי של תינוק כשהם הולכים ומשלמים ממיטב כספם כדי לראות סרט. הורה לתינוק שרוצה לראות סרט שיזמין בייביסיטר
* אילן   07/10/15 | 19:02
16. תינוק קטן
לפי התמונה נראה תינוק בן חודשיים. מסכן מה לו ולסרט בקולנוע? סבל לתינוק וסבל לשאר היושבים בקולנוע
* אמא   07/10/15 | 19:01
15. מה ההגיון?
אני לא מבינה למה להביא תינוק לסרט??? למה לגרום לו סבל ואי נוחות??? וגם מתוך כבוד לאחרים שבאו לראות סרט למה להפריע??
* אורטל   07/10/15 | 18:56
14. תינוק בן חודשיים.. תיהרס לו השמיעה מהוולוים ולא לדבר על הקור
* אמא סתומה   07/10/15 | 18:56
13. ישראלית מכוערת
יש מוסכמה לא כתובה שלא מביאים תינוקות ומי ששילם מחיר מלא אמור לסבול בכיות או ריח של צואה!!!מי שמשלם לא מגיעה לו תמורה הולמת למחיר?
* ישי   07/10/15 | 18:54
12. שילוב מנצח של חוצפה וטיפשות
האם ה"מסורה" גורמת נזק הן לתינוקה והן לצופי הסרט
* גיל אזולאי   07/10/15 | 18:52
11. אגואיסטית!!!
* נועם   07/10/15 | 18:48
10. אותי הכי הדהים שהיא מחקה את כל התגובות השליליות לפוסט שלה
מותר להתלונן ואין ספק שזו זכותה לפרסם את הפוסט באופן פומבי. אבל, אם את מפרסמת משהו לכל הציבור את גם צריכה להיות מוכנה לקבל תגובות שלא מסכימות איתך. זה ניסיון להציג מצג שווא שכולם מסכימים איתה ולדעתי שיעור לא נכון לילדים.
* מגיבה   07/10/15 | 18:46
9. צריך לאסור כניסה מתחת לגיל 3
* אין גבול לחוצפה   07/10/15 | 18:46
8. עוד דוגמה לישראלי המכוער, גברת את חוצפנית וחסרת אחריות!
ולהלן הישראלי המכוער שרק יודע להתלונן כמה לוקחים לו וכמה מנסים לעשות עליו קופה. לא נראה לי שזה בריא כל כך לתינוק להיחשף לעוצמה חזקה של רעש, מסך ענק, וקולות מבהילים ברקע. נכון שיש סרטים לילדים, אבל גם אלו עלולים להבהיל תינוק ועל אחת כמה וכמה שהוא בן חודשיים. לא נראה לי שזה כל כך לגיטימי להפריע לעשרות צופים אחרים בגלל תינוק אחד, שגם ככה בעצמו לא מבין מה קורה סביבו. גברתי היקרה, תרימי קצת את ראשך כי הוא תקוע לך יותר מדי בישבן, ולהבא תפעילי שיקול דעת, ותפסיקי להתבכיין, זה לא מקום לתינוק בן חודשיים.
* סופר נני    07/10/15 | 18:36
7. נכון שזה חוצפה אבל די תרדו ממנה
אולי יש לה תירוץ? אולי היא התכוונה לצאת אם הוא בוכה? לא צריך תמיד לרוץ ולהחרים מישהי - זה יכול לגרום לפגיעה עמוקה
* נויה   07/10/15 | 18:34
שתיקח אחריות על החוצפה שלה
* טל   07/10/15 | 21:40
6. אני לא מסכימה איתה בכלל
"מקרה הקולנוע הוא רק ביטוי אחד מיני רבים לניסיון להדיר אימהות מהמרחב הציבורי״ סליחה אבל זה שטויות במיץ עגבניות.. אני כאשה, כאם וכבת מעולם לא הרגשתי שיש איזשהו ניסיון לסלק אותי או את אמי מהמרחב הציבורי. אכן המושג אגואיסטית יושב עליה נפלא. הקולנוע אינו מותאם לתינוקות, לא הסאונד של הסרט טוב להם ולא הסאונד שהתינוקות עצמם פולטים מתאים לצופי הסרט וסתם עלול להפריע. אז למה להתעקש דווקא על סרט בקולנוע אם יש לא מעט מקומות בילוי שכן מותאמים למשפחה עם תינוקות?חוצפנית
* דד   07/10/15 | 18:32
5. ואם היה אוטיסט ועושה רעש?
אכן יש להגביל מראש כניסת תינוקות בכלל לקולנוע תיאטרון וכו. אבל יש להבין גם מצבים בהם ילד מוגבל גורם לרעש ישנם אנשים רעים אשר זה מפריע להם ומעירים ללא רגישות ובחוצפה.
* גג   07/10/15 | 18:32
מה הקשר?
מה הקשר ילד אוטיסט לתינוק? ילד אוטיסט יהנה מסרט ולא בטוח ירעיש, אם ירעיש סימן שהוא לא נהנה. ותינוק בטוח מפריע
* אביה   07/10/15 | 20:22
4. להביא תינוק לסרט זה מפריע לכולם מתוקה הגזמת
* מוטי    07/10/15 | 18:22
3. הגזמתם עם המחאות הדביליות האלה... אולי נביא גם צלעות כבש מהבית למסעדה?
אם הייתי רואה סרט בקולנוע ותינוק היה בוכה באמצע הסרט הייתי דורש בחזרה את הכסף.
* או קפה ועוגה מהבית לבית קפה?   07/10/15 | 18:17
2. חוצפנית
יס פלאנט טועים! הם היו צריכים לאסור כניסה מוחלטת של תינוקות לקולנוע. למה להרוס חווית צפייה לשאר הצופים ! הם לא חייבים לה כלום !
* למה כולם צריכים לסבול בגללה?   07/10/15 | 17:21
יס פלנט אחלה קולנוע
מסכים איתך 100% חוץ מזה אם היא קמצנית לשלם לבייביסיטר שתשא בתוצאות
* מישהוא   07/10/15 | 18:21
1. האמת, זה באמת לא פייר להביא תינוק לסרט
אני חושבת שיס פלאנט צודקים. האמא היתה צריכה להשאיר את התינוק בבית עם בייבי סיטר. תינוקות שבוכים באמצע סרט מפריעים לחווית הצפיה של שאר האנשים באולם ששילמו על הסרט ממיטב כספם. לדעתי אפילו צריך להוציא חוק על קביעת גיל המינימום לכניסה לסרט. אנשים באים לסרט כדי ליהנות מהסרט ולא לשמוע בכי של תינוקות שזה ממש מבאס ויכול להעלות את הסעיף לפעמים. האמא חושבת על עצמה ולא חושבת על כך שהיא מפריעה לעשרות אנשים ליהנות מסרט שהם שילמו עליו!! כשילדיי היו תינוקות מעולם לא לקחתי אותם לסרט ביחד עם הילדים הגדולים שלי. תמיד דאגתי להשאיר את התינוק בבית עם בייבי סיטר. אדם לפעמים צריך לחשוב גם על הכלל ולא רק על עצמו. בכך יחסוך לו הרבה בעיות מיותרות ועוגמת נפש.
* שיר   07/10/15 | 16:19
לא מובן...
נכון מאוד ובנוסף למה לגרום לתינוק לסבול ככה במשך שעתיים??? לא ברור...
* אורטל   07/10/15 | 18:58
זה סרט ילדים!
מתי הפעם האחרונה שראיתם סרט ילדים? אין שם שניה שקט! כולם צועקים ומשתוללים. די בטוחה שאפילו אם תינוק בוכה לא שומעים אותו בגלל הרעש של הילדים
* ג.ת   07/10/15 | 19:26
גם למבוגרין
די בטוחה שאם מישהי מביאה את התינוק שלה בלי בושה לסרט ילדים, היא גם תביא אותו לסרט למבוגרים כדי שלא יפספס הנקה וכדומה
* חובבת סרטים   07/10/15 | 20:24
נכון יש רעש של ילדים אבל...
תוסיפי כניסה חינם לתינוקות , תהיה שם חגיגה של בכי ורעש , ואז אפשר פשוט לעצור את הסרט , לזרוק כמה כדורים להוסיף מתנפחים והנה... ג'ימבורי...
* יש ויש   07/10/15 | 20:25
מאיפה את כל כך בטוחה שאם הכניסה לתינוק תהיה בחינם זה יהפוך לג'ימבורי?
עובדה שבבתי קולנוע שכן מאפשרים להביא תינוקות אין כ"כ הרבה תינוקות, כי באמת שרק אמא לתינוק ממש קטן ושקט תביא אותו. דרך אגב, בארה"ב בתי הקולנוע גם מאפשרים להביא תינוקות ללא תשלום, האמא יושבת קרוב לכניסה ויוצאת בעת הצורך - זה ממש מקובל ולא הפך לג'ימבורי...
* פנינה   07/10/15 | 22:54