תשעה חודשים
תגובות (126 תגובות ב-91 דיונים)
91. י
גם תיהרס לו השמיעה וגם הוא לא יבין כלום מהסרט, מה הבעיה שהאבא ילד עם הילדים היותר בוגרים מהתינוק?
* מ   13/10/15 | 23:01
90. מה זה השטויות האלו?
שני הצדדים יפי נפש. האמא- שחושבת שלהביא תינוק לסרט קולנוע אינו מהווה הפרעה לאחרים. ובית הקולנוע החמדן שטוען שהכסף נלקח רק כדי לדכא את הרצון של ההורים להביא תינוקות. בשורה התחתונה- להביא תינוק לקולנוע זה טמטום, לשלם על זה כסף זה עוד יותר טמטום.
* אורטל   10/10/15 | 10:19
89. הזויה
ראיתי אותה גם מדברת באיזה תוכנית בוקר. נראית הזויה. אגב מעניין איך הצליחה להגיע לתוכנית בוקר בלי שלושת הילדים שלה. אההה... היא מבינה שיש מקומות שלא מתאים להביא ילדים, וצריך להפעיל שיקול דעת מה מתאים ולאן. היא אומרת אם הוא ירעיש, אני אצא, ואם מישהי לא תצא שיפעילו סדרנים. באמת..... נפעיל גם צבא. אל תבואי לסרט עם תינוק ותכבדי אחרים!!!
* גיל   10/10/15 | 09:43
88. נקודה נוספת
נקודה נוספת למחשבה היא העובדה שגם לילדים הגדולים שלה מגיע לבלות זמן איכות עם אמא בלי שהאח הקטן התינוק מפריע וגונב להם את תשומת הלב של אמא. כשהבן הקטן שלי היה תינוק, הייתי משאירה אותו עם בייבי סיטר ונוסעת עם הבן הגדול לסרט או למשחקיה. כשהבן הקטן גדל, גם הוא היה בא איתנו לסרט.
* תמי   09/10/15 | 11:22
87. שתישאר בפנים עד סוף הסרט גם אם התינוק יבכה
פשוט חוצפה לא בכל גיל טפשר להשאיר עם בייבי סיטר
* אם משלמת על התינוק   08/10/15 | 16:07
תתביישי,חסרת חינוך...
* Vvvv   09/10/15 | 00:20
86. אין לתינוק מה לחפש בקולנוע
אין לתינוקות מה לעשות בקולנוע סרט עולה הרבה כסף ומגיע לנו לראות אותו בשקט ולהנות עם אנשים רוצים להרוס לנו את החוויה הם צריכים לשלם כפול על תינוקות עד גיל שלוש לפחות!
* רואי בנטלי    08/10/15 | 15:54
85. צריך
לקחת לה תתינוק לגורמי רווחה
* אחת כזאת   08/10/15 | 15:45
84. עם כל הכבוד לאמא הקמצנית
שכנראה גם אין לה סידור עם סבא או סבתא מהצד השני... הבאת ילדים למקום בילוי כזה הורס לאחרים את הבילוי. גם במסעדות אני מוצא את עצמי מתחרפן כל פעם מחדש בגין החוצפה שיש להורים צעירים וגם לא כ"כ צעירים, בטח כשבילוי עולה הון וגם ככה אין תמורה בעד האגרה. תמצאו בייביסיטר או מבוגר אחראי. חוסר הטאקט שלכם גורם לאנשים להרים גבה לאור העובדה שאתם מוצאים לנכון להביא רעשן למקום בילוי והסיבות לכך ברורות.
* דרור   08/10/15 | 15:31
אתה אדיוט, אתה משווה סרט למסעדה?
איפה אתה חי שאתה מדבר על חוצפה וחוסר טאקט? ילד כאפות.....בסרט זה לא לגיטימי, צריך לכבד ולשמור על השקט, במסעדה, יש גם ככה רעש ופלאפונים, וכלים וסכו"ם ומוזיקת רקע...אז הורים צעירים והילדים והתינוק זכאים לאכול ולהנות ולא צריכים להסתגר בבית בגלל שיש להם תינוק. עלק חוסר טאקט....לך תלמד מה זה טאקט קודם
* מיקו   09/10/15 | 06:44
83. לגזענות פנים רבות... ומשותף אחד לכולן: במוקד תמיד החלש
לגזענות פנים רבות: פעם שונאים את היהודים באירופה, פעם את האתיופים בישראל, פעם נשים, פעם ילדים, פעם תינוקות. פעם שונאים אנשים שמנים, פעם שונאים אנשים נמוכים. דבר אחד משותף לכל הקבוצות האלה ששונאים אותן, שמפלים אותן, שמתעמרים בהן, שמחליטים בשבילן: הן כולן קבוצות חלשות או מוחלשות. אתה תינוק ? / שחור / אשה / שמן / נמוך וכיוצ"ב - אני בוודאי יכול להחליט בשבילך, וזכותי שלא תפריע לי. כמובן שאפשר להלביש את הגזענות הזו בתחפושת של דאגה לזולת: אתה תינוק ? זה לא בריא בשבילך הרעש, הצפיפות, החושך אתה אתיופי ? לא כדאי לך להכנס למועדון / לגור בשכנות אלי / לתרום דם אולי אולי אולי נגלה סבלנות וסובלנות אחד כלפי השני ? אולי נסמוך על ההורים לתינוק שאם אכן הוא יפריע - הם ייצאו איתו מיד החוצה ? אולי נבקש מהאנשים באולם (אלה שלא הורים לתינוק) שלא ידברו בטלפון בקולי קולות במהלך הסרט ? לכל מטבע יש שני צדדים - אולי נגלה קצת סבלנות כלפי הצד השני ???????
* גל   08/10/15 | 15:13
ל53, התגובה הכי בכיינית שקראתי
קודם כל, ממה שנאמר בתגובתך אפשר להבין שאנחנו שונאים את כולם במידה שווה. וזה מצויין כי אין כאן אפקט של אפליה, מצידי כל העולם יכול לקפוץ מגשר אם חפץ בכך. שמנים?שמנים זה מבחירה,(למעט האחוז הבודד מאוד שההשמנה היא מבעיה גופנית) אף אחד לא הכריח אותם לאכול בכמויות מוגזמות ולא לעשות ספורט. סובלים? איך אומרים...זהבשך.
* ל53   09/10/15 | 09:09
82. אטומה
אטומה
* אטומה   08/10/15 | 15:08
81. בטח שאפשר להכניס תינוק שיונק לקולנוע
איזה חברה לא סובלנית עצוב בכול מקום צריכה להיות נגישות גם לתינוקות על ההורה האחריות,אפשר לחשוב שהיא לקחה אותו לפאב.
* שרון   08/10/15 | 15:03
נזק בלתי הפיך לשמיעה !
*  שלמה    08/10/15 | 20:20
80. אמא ל -3
אם אני יוצאת לביולי ואני רואה משפחות עם תינוקות או ילדים והם קצת צועקים או קצת בוכים אאו יותר מקצת... אני דווקא נהנית איזה יופי לי - מישו בוכה ולא אני צריכה לטפל בו , גם שלהם בוכים - אז אצלי הכל נורמאלי.... שקט יש רק בבית קברות
* להיפך להיפך   08/10/15 | 14:55
79. טוב מאוד
מקווה שעוד מקומות יפסיקו להכניס אמהות מעצבנות כמוך עם הילדים שלהם למקומות כאלה
* בן    08/10/15 | 14:36
אז אתה נעשת יותר גרןע עם הזמן
אני הייתי מעדיפה לא להיות ליד אנשים כמוך אם כבר
* כנראה היית ילד מזה מעצבן כשהיית קטן   08/10/15 | 16:28
78. וגם הווליום באולם הקולנוע לא בריא לתינוק קטן
* חוסר אחריות   08/10/15 | 14:22
77. לא בכל מקום צריך שיהיה תינוק
למשל הייתי אוסר כניסת תינוקות לבארים לבתי קולנוע למועדוני סנוקר לפיינטבול למסעדות לבתי קפה לספריות למילואים .....
* מוקדון   08/10/15 | 14:22
76. הצחקתם אותי יא הזויים
* מי אתם שתקבעו לי אם ללכת עם הבייבי שלי לבילוי לא?   08/10/15 | 14:12
זכותך המלאה לבלות עם הבייבי שלך
אבל אם זה עלול להפריע לכל שאר המבלים אז אל תהי אנוכית ותשלמי על זה.
* שאול   08/10/15 | 14:35
ותינוק הרבה יותר נעים מאנשים מבוגרים
אם אלה התגובות שלכם אז צר לי אתם אנשים חשוכים ואפורים
* אין לי בעייה לשלם על הבייבי שלי    08/10/15 | 16:27
אף אחד לא קובע לך אם ללכת לבילוי או לא.. זה לא הנושא שמדובר בו.
חמור קופץ בראש...
* תקראי את הכתבה ולא רק כותרות. אולי תביני...   08/10/15 | 14:46
וזה מה שאנשים פה מגיבים אז לקרוא כמונשצריך תתגובות
אני מגיבה בהתאם ואם הא לי לקחת את הבייבי שלי לסרט אקח אותו ולא שואלת אף אחד נקודה
* בנתיים החמוד זה בנאדם כמוך אם כבר    08/10/15 | 16:25
את חוצפניתתתת
* סתמי תפה    08/10/15 | 15:42
נאווה
* רק על פי התגובה אני מרכישה שאני יודעת איך את נראת   08/10/15 | 15:53
בטח הבייבי שלך
אומר מי לעזאזל החליט שאת תהיי אמא שלי?! הזויה תקראי את הכתבה ...לא תמיד צריך להגיב כדי להגיב לפעמים עדיף לסתום קצת ולקרוא את הכתבה ! חחחחח את כמו אותה אמא על הגבול הטמטום
* רוני   08/10/15 | 16:02
75. צריך לאסור כניסת תינוקות
יש בילויים שמתאימים לתינוקות ויש שלא. אם כ"כ חשוב לך לראות סרט עם הילדים מצאי בייביסיטר . למה להפריע לאחרים ששילמו ובאו להנות? אני חושבת שבתי הקולנוע כלל לא צריכים לאפשר כניסת תינוקות, זו לא טיסה שאין ברירה זה בילוי קצר שאפשר להסתדר גם בלעדיו.
* אמא ל 5   08/10/15 | 13:37
74. תראי בבית יהזויה
* עדי   08/10/15 | 13:35
73. הכל מגיע לי
אנשים כמו האמא הזו שחושבות שהכל מגיע לה גורמות לאנשים רווקים לא לרצות תינוקות. הרבה מאמהות כמוה חושבות שאם הן באות עם תינוק לכל מקום מגיע לה הכל כמן: לא לעמוד בתור וגם לא לבקש לעקוף תור, כניסה חופשית וחינמית כי היא רוצה לחסוך על בייביסיטר. למה גברת במה את מיוחדת? מיליארדי נשים יולדות זה לא כזה ביג דיל ולא בראת את אלוהים . שימי לילד בייביסיטר הרי אם יש לך כסף לסרט לך ולעוד שני ילדים זה כבר לא הרבה יןתר לעוד שלוש בייביסיטר. הבעיה היא שחושבים שהכל מגיע לי. על אותו תקן זה בעלי כלבים שחושבים שהכל מגיע להם כי הם כל כל הומאנים ומחזיקים כלב. לא רואה מה הומאני בלמשוך כלב ברצועה שחונקת אותו בצוואר אבל מילא. גם בעלי הכלבים בטוחים שכולם חייבים לאהוב את הכלב שלהם ומשחררים אותם חופשי חופשי בכל מקום גם בקניונים. המגיע לכלב שלי מביא לקניון הסנטר שאפשר למשתנה לכלבים. חבל שאנשים במדינה הזו חושבים רק על הנוחות שלהם. תינוק לא צריך לבוא לסרט כמן שכלב לא צריך להסתובב במסעדה בין הרגליים בתל אביב. התינוק החמוד ביותר לא מתאים לסרט וכן צריך לגבות כסף רק משום שיש אמהות כמו זו שלא מבינה שאנשים לא שילמו לשמוע את התינוק שלה בוכה.
* לירן    08/10/15 | 13:31
72. אני בשוק שהיא חושבת שנגרם לה עוול
אם לא עלינו הצופים השבויים לפחות תרחמי על התינוק שלך.חוצפנית! צריך לקחת לך את הפיסבוק! איפה שירותי הרווחה??? בן חודשים המסכן. ועוד משהו מסכן בעלך!
* כמה חוצפה באישה אחת!!   08/10/15 | 13:30
מסכים עם כל מילה
צודק!!!
* תגובה ראויה   08/10/15 | 15:02
71. תינוק לא צריך לבוא
פשוט מאוד תינוק מבחינה בריאותית לפני כל דבר לא צריך להיות בקולנוע שבו יש רמקולים בפול ווליום ולא רק זה יכול להרוס את כל הסרט לאנשים! דמיינו שאתם בסוף הסרט הקלימאקס ואיזה ילד מתחיל לבכות! ובגלל שהילד התחיל לבכות עוד ילד כמה שורות למטה התחיל לבכות! עכשיו אי אפשר להיתרכז בסרט בשיט והסוף נהרס לגמרי!
* איש אקראי   08/10/15 | 13:25
70. לאפשר כניסה חינם לצופים
* ולחייב את האמא על כל האולם!!   08/10/15 | 13:09
69. לא מביאים תינוקות למקומות בילוי
* RUBI   08/10/15 | 12:25
68. לחייב במחיר כפול
* RUBI   08/10/15 | 12:25
67. כניסה צריכה...
להיות מותרת מגיל 8 או משהו כזה. שיש עם מי לדבר, שכולם יכולים לראות את הסרט בכיף ולא לשמוע צרחות של תינוק. ואם הילד בן 8 הגיע עם חברים והם מפריעים (כמו שקורה לא מעט), אז מוציעים אותם כמו כל אדם שמפריע.
* דוד   08/10/15 | 12:14
66. היא בסך הכל מילף שרוצה שיראו אותה
* אחד   08/10/15 | 12:00
מגעילה את השועלים
גם אופי וגם יופי
* מילף מכוערת   08/10/15 | 15:04
65. אנחנו חברה רקובה
אנחנו חברה רקובה שכול אחד חושב מה לו נכון על תשכחו שכול אחד יגיע למצב הזה שהוא אם או אב טרי ורוצה לבלות כמו כולם כי להיות הורה אם תינוק זה קשה וצריך לשחרר לפעמים לחצים אבל אני אסכים אם לכחת מחיר חלקי על תינוק ןאסכים אם זה שזה לא בסדר שהתינוק בוכה בזמן הסרט והמחויבות של ההורה לצאת החוצה כדי לטפל בתינוק אבל באמץ לא מקובל להבי פעוט או תינוק מתחת לגיל 3 שנים לקולנוע זה ממש לא בראי לו כול הרעש והפיצוצים או כול המוזיקה מהרמקולים שלאדם רגיל זה חלק מהחוויה לתינוק זה סבל ופגיע משמעותית בשמיע ואמאות תחשבו על זה יותר זול לשלם מחיר על כרטיס מאשר על ביביסיטר או שפשוט תנו לסבא וסבתא לשמור על הילדים וכך כולם ירוויחו אבל דבר אחד כולם צריכים להבין זו בעיה של כולם ואסור שנזרוק פס אחד גדול על השני ונגיד שיתמודדו אם זה כולם צריכים להתמודד ביחד ולא להיוץ אדישים כלפי השני
* צ׳או   08/10/15 | 11:58
64. חוצפה
יש בימינו בייביסיטר ואם לא . אז תוותרי, יצאתי עם בעלי לסרט וזה אחרי שהשכבתי את הילדים והשארתי תינוק בבית עם בייביסיטר. ישבו מאחורינו זוג עם תינוק והפריעו כמעט לכל אורך הסרט. זה היה כלכך מעצבן. רצינו בסך הכל בילוי שקט.
* א   08/10/15 | 11:44
63. חצוף מי שחושב להשאיר את התינוק בבית
* לילך   08/10/15 | 10:46
ולעשות נזק לאוזניים של תינוק זה בסדר?
* יוסף   08/10/15 | 11:48
62. על תינוק צריך לשלם 500 ש"ח
בשביל שההורים הדבילים שלו יבינו שהם צריכים לקחת בייביסיטר ולא לדפוק לכולם ערב שלם עם התינוקי שלהם.
* שלומי   08/10/15 | 10:36
61. וזה למה אני רואה סרטים רק ביס פלנט ולא בסינמה סיטי
* ואני מצטערת אבל היא חצופה ובגדול   08/10/15 | 10:12
60. הלו זה סרט ילדים
מותר להביא ילדים
* יוסי   08/10/15 | 09:51
59. מישהו חשב על התינוק עצמו???
מדהים איך מכל התגובות אף אחד לא חשב על מה זה עושה לתינוק להיות במשך שעתיים במקום חשוך קר עם מערכת סאונד מפוצצת ואורות מרצדים בעוצמה. רמת הרגישות של תינוקות מאוד גבוהה והחוויה להיות באולם קולנוע היא ככל הנראה בלתי נסבלת למערכת החושית. על זה האמא לא חשבה, מה שמעניין אותה זה 39 שח שהיא צריכה לשלם. מעניין
* מני בום   08/10/15 | 09:47
טעות
לדרך אגב תינוקות צריכים עוצמה גבוהה פי 3 על מנת להבחין בגירוי. לכי לספרים
* י   22/10/15 | 01:37
58. הפכתם לאנטי תינוקות בעליל
אין לכם על מה להתווכח? גם בגיל הזה אתם כאלה מחפשים על מה להשפיל צאו מהסרט שלכם כל הכבוד לאישה הזאת שלא עושה מהבייבי שלה יותר מידיי רגיש לכל תינוק לא יפגע כל כך מהר מרכש הקולנוע ההפך הוא הנכון עצוב שבזמננו עוד יש פרמיטיבים וצורת הדיבור שלכם פוגענית ואף גזענית תיתביישו לכם אנשים דוחים ואנטי ילדים אנשים כמוכם צריך לשים במאדים שם יש הרבה שקט חחחחחח הזויים
* אתם הזויים לגמריי מה ניסגר איתכם אנשים?   08/10/15 | 09:29
57. חוצפה ועזות מצח
מה כל כך מסובך בלדאוג לבייביסיטר? כנראה רצתה לחסוך כמה שקלים על חשבון חוויית אורחי בית הקולנוע. חוצפה ישראלית קלאסית
* רבשקה בן צרויה   08/10/15 | 09:20
56. חוצפה
אין גבול לחוצפה .
* רותי   08/10/15 | 06:03
55. את מי שבאמת צריך להעיף זה הילדים בגילאי 9-15
תלוי בבגרות של הילדים אבל הם באמת הבעיה המרכזית בסרטים בועטים בכיסאות מדברים צוחקים זורקים פופקורן מתחצפים רבים מקללים ומפריעים לכל האולם לצפות . הם והערבים ,בכל הגילאים, בתור צופה לא הייתה פעם אחת שהיו ערבים שלא הפריעו בסרט צחקו בעטו בכיסאות ועשו רעש, גועל נפש ,הם בהמות שיראו סרטים בכפרים שלהם ויפריעו אחד לשני אם הם לא יודעים להתנהג ולכבד ברברים הם חופשיים יותר מידי במקום שהם פה בגלל שאנחנו מאפשרים להם למרות שהם לא ראויים לכך!
* עובדת קולנוע   08/10/15 | 05:00
54. רת לא אמיתית, מה אנחנו עשינו לך ומה התינוק. תני לצפות בסרט
* נאווה   08/10/15 | 01:16
53. לדעתי זה
גם תמוה לדרוש תשלום עבור הבייבי שלא תופס מושב, כמו כן נראה לי תמוה להביא קטן כזה וחמוד לאולם קולנוע.
* אביגיל   08/10/15 | 00:12
52. פשוט אין לתאר את האמא הזאת
99% מהתגובות ברשת הן נגד האמא, ובצדק. פשוט לא להאמין עד כמה היא חצופה ואגואיסטית, וגורמת נזק בלתי הפיך לתינוק שלה וגם גורמת לפגיעה בחוויה של מאות צופים שרוצים לההנות מהסרט.. ואת כל זה היא עוד דורשת לעשות בחינם .פשוט אין לתאר את האמא הזו. מדהימה גם הצדקנות שלה .. חשבה הולכת להתפרסם ולזכות באהדה ושכולם יחרימו בגללה את היס פלנט ,אבל המגיבים ברשת השתיקו אותה... אולי היא תקרא את הנימוקים ותפיק לקחים ,ובפעם הבאה נקווה שתשאיר את התינוק שלה בבית ולא תעז עוד לדרוש כניסה חינם עבורו . הדרישה שלה זה סוג של " הרצחת וגם ירשת?" אבל בקטנה..
* דני אוחנה   08/10/15 | 00:09
51. גם למטוס אסור להביא תינוקות !
* אריה במדבר   07/10/15 | 22:57
50. האמת שאני ממש בהלם מהתגובות שלכן!
במקום לעודד את האמא ולעודד עסקים להיות ידידותיים לילדים ולאמהות אתן יורות לעצמכן בגלגלים.... אני בטוחה שרוב האמהות שהגיבו כאן בצורה כ"כ גועלית גם לא מניקות את התינוק מחוץ לבית וגם מעודדות עסקים שהעיפו אמהות בגלל שהניקו את התינוק. ואז אתן אומרות שהיא לא מתחשבת? האם אתן יודעות מה פירוש המילה התחשבות בזולת? כי לפי דבריכן כנראה שלא...
* פנינה   07/10/15 | 22:57
התחשבות בזולת??
ציינתי בתגובה קודמת שלפני כמה חודשים הלכתי לקולנוע להקרנה של 22:30, לא סרט לילדים, ובאולם היו שתי אימהות צעירות עם שני תינוקות בעגלת אמבטיה- בוודאי מתחת לגיל חצי שנה.. התינוקות לא ישנו רוב הסרט וגם לא בחלקים קטנים ממנו.. והאימהות המופלאות לא לקחו אותם החוצה כשאלו החלו בסדרת הקולות החזקים והקטנים אף אחד באולם, שהיה די מלא, לא ביקש מהם לצאת או קרא לסדרן.. לי עבר בראש- איך אני יכולה להגיד לאמא שתשמור על שקט? הרי זה תינוק.. התחשבות בזולת?? איפה ההתחשבות של האימהות שלוקחות תינוק למקום שהוא לא צריך להיות בו?? למה 99% מהיושבים באולם צריכים לסבול והיא צריכה לקבל בנחת את מה שרצתה להשיג?? כל המהות של אולם קולנוע הוא ישיבה בשקט וצפיה בסרט תגובות של צחוק ופחד בסרטים בהתאמה לא מפריעות לצפייה ואפילו משחררות את הצופים, אבל בכי של תינוק? לא תגובה סוחפת קהל באף ז׳אנר.. אולי רק תסחוף החוצה מהאולם אין מה לעודד בתי קולנוע להכניס תינוקות זה לא סוף העולם... סך הכל סרט! שילכו כשיוכלו להשאיר את התינוק אם מי שלא יהיה מתי שלא יהיה ואגב אני אמא גאה לתינוקת בת חמישה חודשים !!
* לאנה   08/10/15 | 07:26
49. שירים יד הבנאדם שרוצה
לשבת בקולנוע ליד אם/אב שמחזיקים בחיקם תינוק? עד כמה שתינוקות הם מתוקים זה בעייתי לשבת לידם בקולנוע, מייללים כי נמאס להם להיות על הידיים בלי לזוז. חיתול מסריח באמצע סרט. לא מבינה על מה הבלאגן? חייבו אותך על כרטיס כי תינוק אף פעם לא יושב בשקט לאורך כל הסרט. אתם תמיד מתעצלים לצאת החוצה להרגיע אותו.
* כל אחד חייב בכרטיס   07/10/15 | 22:14
מרימה יד בגאווה!
לא מפריע לי בכלל לשבת ליד תינוק בסרט... בטוח לא בסרט ילדים. ואם לא שמת לב, גם ילדים גדולים יותר לפעמים מתלוננים ומסריחים (גזים וכאלה... אפילו מבוגרים...)
* מרימה יד!   07/10/15 | 22:59
חחח
מרגישים שאין לך ילדים...
* דנה   08/10/15 | 00:46
48. עם כל הכבוד החזירות היא מצידה!
מה את מצפה? שייתנו לך כרטיס בחינם?? אנשים באים לסרט כדי להנות מהסרט - ורק ממנו. מי כמומי יודע כמה זה מעצבן רעשים. אז עוד בכי בלתי נסבל ובלתי פוסק של תינוק??? יש גבול לחזירות של הישראלי שמנסה לקבל הכל בחינם. אם באלך חינוך סרטים לתינוק תראי איתו סרט בטלוויזיה!
* אלון   07/10/15 | 22:09
צודק בהחלט!!
* לאנה   07/10/15 | 23:10
47. עזבו את זה שזה חוצפה לא להתחשב באנשים
ששילמו את מיטב כספם לראות סרט בשקט! מה שעוד יותר גרוע שהיא אנוכית לגמרי!! התינוק כולה בן חודשיים!!! אתם יודעים איזה נזק בלתי הפיך היא גורמת לו בווליום המטורף של הקולנוע?? היא מנסה לעשות קומבינה כי לא בא לה לשלם לבייביסיטר, ועוד מתלוננת מדוע היא אמורה לשלם בבית קולנוע!! חוצפנית כזאת! עוד אחת שחושבת שאם היא השריצה ילדים כול-ם צריכים לסבול והיא , ליהנות ולא לשלם!! נמאס כבר מכל האמהות שחושבות שכולם צריכים "לספוג" את הצרחות של הילדים שלהם בכל מקום, כי "הם רק ילדים" אפילו עד לסרט הם הגיעו??? ראבק, איזה צורה יש לסרט קולנוע שמכל מכל יש הפרעות סביב??? תפסיקי להתקמצן ותמצאי בייביסיטר! יש עוד אנשים בבית קולנוע חוץ ממך ומכל הילדים שלך, את לא לבד על הפלנטה. חוסר התחשבות מוחלט!!
* ורד   07/10/15 | 21:39
לא צריך להוסיף
צודקת צודקת צודקת
* כל מילה בסלע ורד   08/10/15 | 15:06
ביג לייק!!!
ביג לייק !!!
* פז   09/10/15 | 01:18
46. שבי בסלון הפרטי שלך עם התינוק וצפי בסרט!!
חוץ מזה גם לחלב אם מצאו פתרונות- משאבה. וכשאת הולכת לקופ"ח או לבית חולים את גם סוחבת אותו איתך???? אה נכון זה הכרחי...
* את אמא חסרת היגיון    07/10/15 | 21:38
45. ההורים לא שמעו על ביביסיטר????
* אילנית   07/10/15 | 21:37
44. חוצפנית!! קחי את התינוק למשחקייה
מי לוקח תינוק לסרט?? קמצנית תשלמי לבייביסיטר ותפסיקי להטריד את הציבור
* שי   07/10/15 | 21:37
43. גם לפני 16 שילמתי על בני ובצדק
בלי קשר לגיל כל אדם בכל גיל צריך לשלם! מחר נביא את סבתא שלא רואה ולא שומעת ונגיד שהיא לא צריכה לשלם... תינוק הוא אדם וכל אדם שנכנס לקולנוע משלם בלי להתבכיין!!!!!
* ליה   07/10/15 | 21:32
42. מי מביא ילדים
אני חושב שלהביא תינוק לסרט זה לא אחראי וחוצפה גדולה מאוד הסיכוי שתינוק יפריע היא לא קטנה ואז צריך לקום באמצע הסרט וכמובן שלאט כי חלילה אנחנו לא רוצים שהתינוק יפגע( ואני לא ציני) באמת שקולנוע זה לא מקום לתינוקות פשוט לא
* ש   07/10/15 | 21:23