תגובות (78 תגובות ב-55 דיונים)
55. כל הכבוד ! חבל שזו לא מלחמה שיש בה ייצוג גברי
לפחות זו התחושה בתקשורת נשים נלחמות מתי יבינו הגברים שהכסף הזה יוצא גם מכיסם?
מלחמה צודקת זה התבקש ממזמממממן אני אתכם !
02/08/11 | 21:33
54. כל הכבוד
כל הכבוד יישר כח.
יאללה מי מצטרף למוקד באשקלון..
אנחנו חייבים את זה לעצמנו
01/08/11 | 12:21
53. מה עם ההוצאה הגדולה בקניית ספרים וציוד לימודי ?
ומה עם הקניות האינסופיות של ספרי לימוד וציוד לימודי לקראת החזרה לשנת הלימודים ? גם בעניין זה צריכה להיות איזושהי עזרה , השכרת ספרים בבתי הספר או כל מימון אחר.
01/08/11 | 09:24
52. מצטרפת למחאה תנו לגדל בכבוד את ילדינו
העשירים מתעשרים והעניים נהיים יותר עניים . אפילו לאוטובוס כבר אי אפשר לעלות עי צריך לשלם על עגלה
מדינת רווחה-עכשיו!
29/07/11 | 17:18
51. כל הכבוד צריך לדבוק במחאה הצודקת
29/07/11 | 11:33
50. ומה לגבי ימי החופשה של ההורים לעומת הילדים במערכת החינוך!!!
להורים יש בסביבות 20 ימי בשנה יחד ולילידם יותר מ-60!!!
בחודשי הקיץ מתחילה להטוטנות , מה לעשות עם הילדים או שמשלמים הון תועפות על פתרונות
29/07/11 | 09:07
49. מחאה כלכך צודקת!!!
מחאה חברתית לחלוטין והיום שראיתי אותן ברחוב צעקתי לעברן "כל הכבוד" במיוחד שראיתי את השלט: לגדל 3 ילדים בכיף בישראל זאת פריבילגיה לעשירים בלבד!!! למה שהילדים שלי לא יזכו לאמא שמגדלת ואוהבת אותם? לא שווה היום לחזור לעבוד אחרי לידה: המשכורת בקושי מכסה את הגן, שנמשך חצי יום!! אם הייתה לי אפשרות שלא יהיו אנטישמים כלפיי - הייתי גרה בשבדיה! הם מבינים עד כמה חשוב זה שההורה יגדל את הילד שלו - ולא איזה גננת (לא מזלזלת, פשוט בשביל מה לעשות ילדים אם צריך בגיל 3 חודשים לזרוק אותם לגן, עושים ילדים בשביל לגדל אותם!)
28/07/11 | 22:37
48. מחאת הדו גלגלי
די לשלם ביטוח מופרז הצטרפו למאבק
28/07/11 | 21:17
47. במקום לבלבל תמוח כנסו
הוא המפרנס הוא האבא של כולם..יש לי 2אחיות לכל אחת מהם יש 5 ילדים והם הובדות בשביל 3 אלף והבעל גם 3 אלף..ולא חסר להם כלום!! איך?? אלוהים עוזר..איך הוא עוזר? הוא דואג שלאבא שלי יהיה פרנסה והוא יוכל לתת להם! למה לא??? ככה זה..גלגל האמונה תחשבו על זה! תלכו בדרכו ולא יהיה לכם צרות! מבטיח
28/07/11 | 17:38
אתה צריך לעשות את הצעד הראשון כדי שה' יעזור לך
קודם כל אמונה בבורא עולם היא אין כמוה וחשובה מהכל אך אם אתה תשב ותחכה שיעשו בשבילך דברים, שום דבר לא יזוז.
הכוח בידנו!!!!!
01/08/11 | 12:30
46. כנסו גועל נפש אזה ממשלה חסרת ישע
ילדים קטנים עם ההורים צריכים לצאת להפגנה ראש הממשלה מייד להחזיר את הילדים הקטנים הביתה ולא לתת להם להיות אפילו יום אחד בחוץ רחמנות.
28/07/11 | 17:22
45. המדינה מרוויחה על כל ילד במעון פרטי יותר מהגן
גן שעולה 3000 שחומכיל 24 ילדים
מעמ = 600 שקל
וממה שנשאר לעצמאי הם לוקחים חצי ולא מתחשבים בהוצאות השכירות ועוד
משאירים אותך עם 15 אלף ולוקחים 40 מההורים
אנחנו נסתפק ב 15 אלף בדיוק מספיק בשביללחיות אבל תוך יום בחקיקה פשוטה אפשר להוריד להורים 1000 - 1500 שח גם בגנים הפרטיים
28/07/11 | 16:39
44. קצבאות ילדים
אני ילדתי וגידלתי 10 ילדים, עם כל ההוצאות והקשיים הבלתי נגמרים המתלווים לכך. בשנים האחרונות, קצצו לנו באכזריות מרובה ובלי שום התחשבות, את קצבאות הילדים, שנתנו מעט אויר לנשימה, ואף אחד לא צעק, ואף אחד לא מחה, וזה היה בסדר... למה שתקו אז???
הכספים הללו שוכבים במרתפי הביטוח הלאומי, כספים ששולמו ע"י המשפחות כל השנים, ואח"כ כשצריכים אותם - לא מקבלים. זהו שוד לאור יום!!!
28/07/11 | 16:15
43. 3 ילדים ב-8 שנים הלכו 300K רק על גנים וצהרונים
28/07/11 | 15:14
42. כל הכבוד להן!!!!!!!!!!!!!!!!
פשוט מדהימות!!!
גם אני רוצה לגדל את הילדה שלי בכבוד ולתת לה גם דברים שהם מותרות ולא רק מוצרי יסוד כדי לחיות.
לא יכול להיות שהמשכורת שלי (4600) תלך על מעון/מטפלת ואוכל אחרי שכל החודש אני יראה את הילדה שלי רק בשעות הערב כי אני צריכה לעבוד כמו חמור עד חמש.
הלוואי וכל המאבק הצודק הזה יביא לתוצאות....
באמת שאני מחזיקה להן אצבעות.
נשים פשוט גדולות מהחיים שהחליטו לעשות מעשה נכון וצודק!!!
בהצלחה
28/07/11 | 14:28
41. כנסו
לא מידי חם להוציא את הילדים בעגלות?
זה פייר לעשות מחאה על חשבונם???
גם אני אמא לשני בנים אבל לא חושבת שמתאים לקחת אותם למחאות למרות שזה קשור אליהם.
אפשר אולי להתארגן באופן אחר כמו להציג במקום מסויים כמו בממחאת הדיור את כל הרהיטים והמשחקים היקרים מאד ואנחנו ההורים נהיה שם. בסופו של דבר הם יחזרו הביתה לא רגועים וגם אנחנו.
תחשבו על זה מארגנות המחאה.
28/07/11 | 13:59
40. ממש עצוב...
שעד זוגות צעירים מגשימים את חלומם להביא ילד לעולם השמחה היא קצרת מועד.. לא מספיק הכלכלה ושכר הדירה היקרים בארץ עכשיו, כמה שלא נעים להגיד, יש "עול" נוסף על צוואר ההורים שמנסים לסגור את החודש בציפורניים.
נכון, ילדים זה שמחה, זה אור זה אושר אבל זה לא צריך להיות גם נטל כלכלי כזה..
ממש ארץ אוכלת יושביה..
28/07/11 | 13:43
39. מיקי
אני לא גרה בת"א אני אמא לתינוקת בת חצי שנה וחושבת 100 פעם אם להביא עוד ילד ב4 שנים הקרובות
28/07/11 | 13:34
38. כל העם איתכם
אל תוותרו!!!
28/07/11 | 13:32
37. ילדים לא מורידים רמה אלא מעלים אותה
נותנים שמחה ואושר שאין לא תחליף אתם מעדיפים יותר כסף בחודש מהילדים?? לא אבל כן צריך למחות על גובה המחירים!
28/07/11 | 13:22
ילדים מורידים את רמת החיים....זה מוכח!
28/07/11 | 16:06
36. הגיע הזמן לעשות
כל הכבוד להורים שיוצאים להפגנות, הממשלה צריכה להבין שזה קו אדום
28/07/11 | 13:10
35. מספיק עם הבכיינות,לא חייבים לגור בת"א
28/07/11 | 13:06
34. כנסו ותקראו
אני אמא ל2 בנים בני 4 ושנתיים תשלומי הגן והמעון הורגים אותנו, אותי יש לי שכנה גם עם 2 ילדים שלא עובדת ויש לה אפשרות לעבוד כי היא אשה בריאה היא פשוט לא רוצה. הילדים שלה הולכים לגן והיא משלמת גרושים. אני כל הזמן אומרת לה בפרצוף שזה בזיון שהיא יושבת בבית סתם ומשרד הרווחה תומך בה שלא בצדק ואני גם רואה על איזה מותרות היא מוציאה כסף. למשל היא הולכת פעם בחודש ועושה בניית ציפורניים ופן כל שבוע במספרה אבל לשלם על הילדים שלה אין לה.
28/07/11 | 12:53
ומה הלשון הרע הזה על השכנה שלך מועיל לעיניין?
אישה יקרה, תתעסקי בעינינייך ולא בעניין השכנות, צרות עין וקנאה לא יביאו לקידום לא בחייך הפרטיים ולא לכלל הציבור.
28/07/11 | 14:48
33. משרה מלאה לאמהות - עד 16:00 מקסימום!!
הצעת חוק - משרה מלאה לאמהות עד השעה 16:00!!! בתור אמא לשני ילדים קטנים, אין לי אפשרות בשום אופן להתקבל למשרות טובות מכיוון שהן עד השעה 17:00 מינימום ,וזה בלתי אפשרי!!!
28/07/11 | 12:50
32. 3 ילדים, רק על הבן הקטן אני משלמת 1,500 ש"ח גן וצהרון.המחיה מאוד יקרה
28/07/11 | 12:49
31. לכל האמהות כנסו דחוף
כל הכבוד לכן על המחאה רק חבל שלא חשבנו על זה קודם, אני אמא ל3 ילדים הקטן שלי בן 5 כל השנים שילמתי מעונות צהרונים קיטנות. והיום אני עדיין משלמת גן וצהרון לבני הקטן וקיטנה ביקיץ, מי כמוני יודעת כמה זה יקר, גם תשלומי בית הספר מאוד יקרים ילדי הגדולים כבר בחטיבה וזה נורא יקר.
לכן אני אומרת אל תוותרו במיוחד מי שיש לו תינוקות שהולכים למעון זה שחיטות לשלם 2000 ש"ח בחודש וצהרונים לילדים יותר גדולים 850 ש"ח בחודש וזה רק חלק קטן.
28/07/11 | 12:48
30. ל-25 כ"כ צודקת גם אני לא לא עובדת . פשוט ל משתלם לי
חינוך כ"כ יקר יש לי תינוקת בת שלושה חודשים ילד בן 4 סה"כ ההוצאות על גן+ צהרון 4000 ש"ח נישאר עוד 1000 ש" למטרנה . עדיך להישאר בבית ככה לפחות אני יודעת שאין מי שידאג לילדים יותר טוב מימני בנוסף יש המון הנחות בארנונה בגן וכו' . במיסים. ככה המדינה מעודדת נשים לא לצאת לעבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
28/07/11 | 12:30
29. מדינת רעל!!
מוכרים לנו רעל! אנשי הממשל חיים טוב ועל חשבונינו. לא יודעים מה המושג של "לצאת לקניות" ולחשב את המוצרים בעגלה ובטח שלא מחכים בתור בתחנת דלק כל שבוע! לאף אחד לא אכפת מהאזרח הפשוט רק שהם שוכחים שהוא זה שבוחר בהם ובונה את המדינה שהם מנהלים! הגיע הזמן לקצת צדק!!!
28/07/11 | 12:27
28. הפקרות
התכוונתם להגיד - "הפקירו אנשים"!!!!
28/07/11 | 12:27
27. כל הכבוד ישר כח הלוואי שתצליחו
איתכם לאורך כל הדרך.....
28/07/11 | 12:11
26. צודקות ב100%נימאס כבר כל מטרנה 60 שקלים
איך אפשר ליגמור חודש?
28/07/11 | 12:08
25. ילד אכן מוריד את רמת החיים אבל זו ירידה לצורך עליה
למרות שהחיים יקרים מאוד ולהחזיק תינוק ולגדל אותו מכל הלב עולה הרבה מאוד כסף כמיליון שקלים עד גיל 18 בערך. אבל אם משקיעים נכון זה שווה כל אגורה. יש הרבה נחת מילדים מוצלחים ומנכדים בעתיד. כך שהשקעה כדאית. מה גם שנורא משעמם בלי ילדים. אם הממשלה תתן את דעתה ותעשה מעשה להורדת מחירים ומיסים המדינה הזו תפרח. זה העתיד שלנו. אבל מה אכפת להם????
28/07/11 | 12:04
פרידה כנסי
את צודקת מי שמשקיע מבקיע, אני אמא ל- 3 ילדים ואני יודעת מזה לגדל אותם ולתפח אותם. אבל, אני רואה הורים שמביאים ילדים ללא יכולת כלכלית ונתמכים מהמדינה במקום לעבוד וכשהילדים מגיעים לגיל 14 שולחים אותם לעבוד גם בזמן הלימודים העיקר שירדו מגב ההורים.ואחרי כמה שנים יש להם כסף למותרות שלנו אין אותם למרות שאנחנו עובדים קשה ומגדלים את ילדינו בכבוד צריך לעצור את התופעה הזו.
28/07/11 | 12:58
תגובה למלי
את לא סותרת את דבריי ואני מסכימה איתך לגמרי. גם אני גידלתי ילדים מקסימים בזיעה רבה ובקושי לא קטן היום הם מעבר לגיל 30. אני רוצה לציין שבשנות ה-80 יוקר המחיה לא היה כמו היום זה לא היה קל אבל היום זה נורא ובלתי נסבל. כולנו צריכים לקום ולזעוק את הזעקה..
28/07/11 | 14:22
24. מחאה מוצדקת מסיבה אחת פשוטה
נשים נאלצות לעבוד עד מאוחר בשביל החזיק שכירות מטורפת במדינה שלנו
לשים את הילד במעון עולה הרבה
בגן גם
אל תשכחו את שאר ההוצאות השוטפות בחיי היום יום אוכל גז מים חשמל נסיעות
צריך מחאה נגד המשכורות ותנאי העסקה הגונים לנשים!!!!!!!!!!!!!! הן הגורם לכל בעיותינו נקודה
28/07/11 | 12:03
23. כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני ממש מזדהה איתכם במאבק אני אימא ל2 מחוסרת עבודה כי כולם רוצים עובדים עד השעה 5 או משמרות המעון עולה המון כסף וכן המטרנה והטיטולים מה שיוצא שאין לי כסף אפילו לאכול
צריך לשים סוף
ארץ אוכלת יושביה
28/07/11 | 11:49
תנסי לחפש חצי משרה
28/07/11 | 13:02
22. מה קורה עם מחאה בחדרה? פרדס חנה?
כ"כ רוצה לבוא . יש לי תינוקת בת חודש. אני לא יכלה להגיע עד ת"א ירושלים. חיפה. ולהסתובב מחזקת אותכם אני יחד איתכם בלב ובנפש
28/07/11 | 11:48
21. מחאת ההורים
כל ששת הסעיפים נכונים. אני סבתא לשני ילדים. הילד בן 4 משלמים עבור גן 3,000 ש"ח, תינוקת בת 6 חודשים משלמים עבור מעון 3,500, וזאת כדי שאוכל לצאת לעבודה כדי לשלם למסגרת עבור הילדים. יש לציין שילדי גרים במשכירות. אין כסף
28/07/11 | 11:44
20. @@@@@@@
טוב מאוד. הגיע הזמן באמת.....כל הכבוד!
28/07/11 | 11:38
19. צעדת העגלות גם בפ"ת
צעדת העגלות מגיעה גם לפ"ת... היום בחמש וחצי בפארק הגדול ליד קניון אבנת... בואו בכל הכוח!!!!!
28/07/11 | 11:38
18. מחאות מחאות מחאות - לא נמאס?
מחאת הקוטג', מחאת הדיור, מחאת האמהות - על כל דבר שלא נראה עושים מחאה במדינה שלנו??? החיים קשים וזו עובדה אבל לא צריך לעשות על כל עניין "מחאה" !!!
במקום להתעסק בתפל התעסקו בעיקר ופתרו את בעיותיכם בדרכים אחרות !
28/07/11 | 11:30
?????????
??????????? טוב, בטח עוד אחד מהעשירון העליון...... נשמח לשמוע על דרכים אחרות לפתרון הבעיות !!!!!
28/07/11 | 12:09
יש פיתרון...אבא עשיר...
28/07/11 | 16:11
כנראה שאת מלקקת דבש או שנולדת עם כפית זהב בפה!!!!!
כשלא טוב יש זכות לעם לומר את דברו כך זה בדמוקרטיה . ועוד דבר בשוויץ החיים טובים גם בעוד מדינות. לא צריך לקבל גזרות כמובן מעליו אני דיי מרחמת עלייך שקיבלת את החיים הקשים שלך כמובן מעליו.
28/07/11 | 12:21
יש לך כסף? יופי תשתוק!!!
בגלל אנשים כמוך אנחנו בצרות יום יום! אם יש לך כסף - אז עדיף שתשתוק במקום לכתוב בחוסר רגש. כי אם האנשים שיש להם כסף וגב כלכלי היו מסייעים לאזרח שקשה לו, ולא במתן צדקה, אלא בעזרה במחאה, כי זה הדבר היחיד שיש לו לעשות הרבה היה נראה אחרת! ואם אין לך כסף - אז תמשיך לשתוק, כי אתה סתם מבלבל את המוח. בסוף אתה תהנה מכל הזעה של האנשים שיוצאים במחאה למען כולם!
28/07/11 | 12:32
ניראה לי מדובר בתיכוניסטית שלא התחילה את החיים האמתיים
28/07/11 | 12:33
אם היו דרכים אחרות לפתור לא היו מחאות!
28/07/11 | 13:03
תגידי..את מאמינה לעצמך? לא נראה לי..
ברור שיש המון מחאות..כי סוף סוף הגיע הרגע שאנשים התעוררו והבינו שזה מצב אבסורדי ולא הגיוני בעליל תנאי המחיה הקשים שיש בארץ.. אי אפשר ללמוד, אי אפשר להתחתן ,אי אפשר להקים משפחה.. הכל כל כך קשה ומעמד הביניים הולך ונעלם. לאנשים אין כסף לאוכל, לדיור, להשכלה.. לאן הגענו??? תתעוררי המצב הזה לא יכול להמשיך ככה.!!תתעוררי על עצמך..איפה את חיה?! במקום שתיצטרף למאבק למען אזרחי המדינה אתה הולך נגד? מה נסגר עם האנשים פה?!?!?
28/07/11 | 13:14
הלב כואב על אנשים שקיבלו את המצב כמו שהוא!!!!!!!!!!
28/07/11 | 13:58
17. המחאה בירושלים ביום ראשון-בואו עם עגלות
בשעה 17:00, יוצאת מבית ראש הממשלה. הצטיידו בבלונים/בגדים צהובים והביאו חברים.
28/07/11 | 11:29
16. הבעיה הגדולה- בעלי ההחלטה הורים לילדים בוגרים ובעלי ממון רב..
יכולת הבעת הסולידריות שלהם שואפת לאפס. יש להם כסף ואין להם הוצאות על גנים פרטיים ועוד מיני הוצאות שיש על הקטנים, שלא לדבר על הוצאות חוגים והעשרות (כדי שיצא משהו טוב מהילדים של חורף 2000..) אנחנו יוצרים אוכלוסיה ברמה השכלתית גבוהה למדינה- אבל אף אחד לא מתייחס לזה שאנחנו, המעמד הבינוני ומטה משקיעים ה כ ל בילדים שלנו, גם אם זה על חשבון המינוס, ולצערי במקרה שלי - על חשבון הגדלת המשפחה בנפש נוספת. ואני מרוויחהרבה מעל ממוצע המשק וכנל בעלי, רק שאין לנו גב מההורים- מה גם שלא היינו מבקשים כי לכאורה אנחונ מרוויחים פי 4 מהם..
אח שמישהו יפתור אותנו ממדינת ישראל וחוקיה!!! תנו לנו לחיות בכבוד וגאווה אמיתיים
28/07/11 | 11:23
15. הדרישות שלכן כל כך בסיסיות ומוצדקות! למה הממשלה לא עשתה את זה עד עכשו?!
28/07/11 | 11:21
14. מחאות כלכליות בכלל.
כל מילה בדרישה שלכן הן מצודקות אני בעד הדרך שלכן "אתן" אנחנו העם עושים מאבק צודק כי אנחנו רוצים צדק חברתי ששווה לכל נפש בישראל מגדול קטן עשיר עני מעמד ביניים סטודנטים חיילים הורים ונשים שרוצות לצאת לעבוד בלי שכל המשכורת תלך כל המן למינוס.הקב"ה ישמע את זעקת העם וביבי תתעוררררררר.
28/07/11 | 11:18
אמן אמן אמן.................
28/07/11 | 12:34
13. מחאה
צריך לצרף למחאה את כל הקשישים
28/07/11 | 11:10
12. מה קורה עם שעות העבודה??
דבר נוסף שחשוב מאוד למסד אותו הוא שעות העבודה כל אמא שרוצה להגשים את עצמה עם איזשהו תפקיד ניהולי לא יכולה מכיוון ששעות העבודה הם הרבה אחרי 17.00 השעה שהצהרונים נסגרים, לכן אמהות רבות מוותרות על עצמם כי פשוט אין מסגרת לילדים, זה לא הגיוני לשלם לגן+ צהרון 3000 שקל ואז גם לשלם למטפלת....., צריכים בכל מקום לשריין משרות אם גם לתפקידים ניהולים!!!
28/07/11 | 11:05
11. למה אין בב''ש?
28/07/11 | 11:05
ל 11
יש בבאר שבע היום בשעה 17:30 בקרית הממשלה:)
28/07/11 | 12:43
למה אין בב"ש
יש בבאר שבע היום בשעה 17:30 קרית הממשלה:)
28/07/11 | 12:45
10. מחאה מבורכת! ישר כח!
28/07/11 | 11:04
9. מה עם קיצור החופש הגדול ? זה לא מוגזם חודשיים חופש ?
פעם אמרו שאי אפשר ללמוד בחום כזה. היום יש בכל כיתה מזגן , אז למה צריך חודשיים חופש ??????
גם החופש הגדול הורס אותנו ההורים מבחינה כלכלית.
28/07/11 | 10:55
סתמי
28/07/11 | 11:04
ולא נראלך שגם הילדים רוצים חופש????????
בגלל שהורים כמוך לא רוצים להיות עם הילדים שלהם בחופש זה אומר שלא צריך להיות לנו חופש??
מה זה השטויות האלה איזה הורים מוזרים מסכנים הילדים שלכם.... עדיף כבר לא ללדת וזהו....
28/07/11 | 11:36
ילדים מפונקים!
תאימנו לי אף הורה לא רוצה "לבלות" עם הילדים שלו חודשיים בקיץ, מספיק גם חודש וגם זה יותר מידי. אתם דור מפונק שהגיע הזמן שתתבגרו. לכם יש חופשת קיץ אבל מה עם ההורים המסכנים שלכם שגם יש להם משרה מלאה בעבודה בכדי להרוויח כסף בכדי להאכיל את הפיות שלכם וגם הורים במשרה מלאה ועוד החופש אה?
28/07/11 | 12:58
יכול להיות שזה דור מפונק ואני בהחלט לא רוצה
לבלות עם אמא שלי את כול הקיץ חח אני עולה לי"ב בכלל ואני לא מפונקת!
ואנחנו בסך הכול ילדיםםםםםםםםםםם בא לנו חודשיים חופש וזה גם יותר מידי לעומת 10 חודשי לימודים שמתכום יש עוד חודש וקצת חופש.
28/07/11 | 15:01
או שנולדת זקנה או ששכחת שגם את היית פעם
28/07/11 | 13:05
זוכרת גם זוכרת
וכמו הרבה דברים אחרים למדתי שנקודת מבט ודעה משתנה עם השנים. לא יודעת מה למדתם על כסף אבל בזמן שאת נופשת ההורים אינם מקבלים חופשה בתשלום וצריכים לממן את כל הפעילויות. רק שתביני שבאוגוסט אני משלמת 2700 ש"ח לגן בשביל 7 ימים, 950 ש"ח לקייטנה, ועדיין יש לי 10 ימי עבודה שבהם צריך לבדר את ולהעסיק את הילד - או ימי חופשה או בייבי סיטר. מישהו צריך לממן. וזה רק על ילד אחד. מפחה גדולה מגיעה להוצאות של 10000-20000 ש"ח בחודש. או שיקצרו את החופשה או שייתנו להורים חופשות במקביל, מה שבטוח השיטה הנוכחית לא עובדת. מאחלת לילדים המשך חופשה נעימה.
28/07/11 | 13:58
8. יש התארגנות בנהריה???!
28/07/11 | 10:52
7. מה עם מחאה בירושלים ? איפה ומתי ?
28/07/11 | 10:37
6. צהרונים
השנה נכנסה תכנית חדשה בשם אופק חדש שאומרת שגני הילדים עד השעה 14:00 במקום עד 13:30. אז במקום שהצהרונים יורידו את המחירים , הם מוסיפים לנו עוד חצי שעה. במקום 16:30 למשל עד 17:00. לא רוצים את החצי שעה שעה הזאת רוצים שיורדיו בתשלום. אבל כמובן אין עם מי לדבר. אנחנו כמו בובות על חוטים שעושים לנו מה שהם רוצים.
28/07/11 | 10:36