תגובות (96 תגובות ב-71 דיונים)
71.
למה לא?כעת הגניבה תהיה בלי כחל ובלי שרק על השולחן וללא כל פחד או ביקורת .זאת ועוד אם הרבי מגור יקבל את משרד השיכון ורמ"י לידיו.
29/04/20 | 01:27
70. מיד לכלא !!!
16/05/17 | 23:11
69. כמצביע לבית היהודי אני מזועזע.. שוקל לא להצביע
04/01/15 | 20:09
68. דיור ציבורי תחליף לעמידר עמיגור.
לבנות דירות במקום לתת סיוע שכר דירה ולהגדיל היצע ולחוקק חוק דיור לכולם
03/01/15 | 15:17
67. איש רע ומחרחר שנאה
02/01/15 | 12:20
66. אין תחליף לקצבאות ילדים. זה פשוט ללא בירוקרטיה
במדינה מתוקנת לא יתנו לבן אגם לגווע ברעב. עכשיו במקום קצבאות ילדים יש דיור צבורי, נוער במצב סיכון,אמהות חד-הוריות ועוד ועוד. הכול ביורוקטיה,ואחר כך גם חקירות משטרה. הכול ביחד עולה לציבור הרבה יותר מאשר קריטיריון הכי פשוט: כמה ילדים במשפחה.
01/01/15 | 08:49
65. אין לי מילים.....
איך זה הגיוני בכלל?
01/01/15 | 02:31
64. מדוע לא הובאה תגובת משרד הבינוי?
בד"כ נותנים זכות טיעון,
כנראה זה לא נהוג כשרוצים להשמיץ בכל מחיר גם כשאין על מה.
01/01/15 | 00:12
63. נצרת עילית
למה לא בדקתם גם בנצרת עילית ששיפץ מבנה של עמידר במאות אלפי שקלים לגרעין התורני שגרים במבנה עירוני ללא תשלומי שכירות ארנונה וכ'
31/12/14 | 21:47
שקרן!!!
31/12/14 | 22:19
62. אישש אמרת נכון!
אף עיר לא תרצה אצלה שכבות חלשות. ולמען האמת מדינה מתוקנת לא יכולה להרשות לעצמה למסד את העוני ע"י דיור ציבורי.
ולכן הפיתרון הוא. לנסות לצמצם את העוני ולתת רווחה נכונה עבור המשפחות ובמקביל לסגור את הדיור הציבורי שהוכיח עצמו כנחשל(לתת קצבת שכירות וכו'..) הכי קל לנו להתרעם על השר אריאל כשאנו יושבים מול המחשב, אך האמת היא שהוא שולח את האוכלוסיה שהוא מייצג לערים החלשות לתת להם סעד, עזרה בחינוך, עזרה קהילתית. לעזור למצוא פתרונות בשוק העבודה והמסחר.
ולכן לא הכל שחור או לבן, כפי שהוצג בכתבה. אלא יש הרבה פעילות בשטח שלא נראת מעדשת המצלמה.
31/12/14 | 19:40
61. הגיע הזמן להפריד את הדת מקופת המדינה
שנים רבות, אולי עוד לפני הקמת המדינה, הדת וכל כלי הקודש חיים ומשגשגים על חשבון הציבור. התלות הפוליטית בדתיים מכל הזרמים והפחד הקדמון של החילוניים שמא יש לרבנים בכל זאת איזה קשר ישיר לאלוהים שלהם, מביאים לכניעה ללא תנאי ולמכירה של הציבור הכללי. הגיע הזמן להפריד את הדת ואת הדתיים מקופת המדינה.
31/12/14 | 17:45
60. תמשיכו לתמוך בדיור הציבור
וכך תנציחו את מעגל העוני!
31/12/14 | 17:04
59. ההפך הוא הנכון
הקונספציה של הדיור הציבורי נכשלה! זו עובדה. מכמה סיבות א- דירות אלו נתונות להזנחה אינסופית ולא מהוות מקום למגורים מבחינה הנדסית. ב-דירות אלו מהוות את העצמת הבעייתיות בערים וכן את הנצחת העוני.
ג-דירת אלו מושכות אוכלוסיות חלשות בלבד
והפיתרון הוא.... תתפלאו!
למכר/להשכיר אותם לארגונים חברתיים שביכולתם לשכם את הערים
וכך דירות אלו (לאחר שיקום) מהוות מקום לצעירים ולסטודנטים שהם כוח כלכלי חשוב עבור העיר, הם מעלים את רמת האטרקטיביות בשכונות, כוח צרכני מעולה, וכן בעתיד ייצבו את מקומות העבודה בעיר.
חשוב לציין שגם לאונברסיטת ב"ש נמכרו כמה דירות כאלו לצרכי סטודנטים שמהווים תמיכה בקהילה.
ולכן אני מציע לכלי התקשורת לבדוק באמת את הדברים לפני שמפרסמים ומכפישים אנשים שחושבים על העתיד של ערי הפיתוח והשכבות החלשות.
31/12/14 | 16:38
ומה עם האוכלוסיות החלשות?! איפה הם אמורים לגור?ברחוב?
ישראל היא מדינה סוציאלית שאמורה לדאוג לשכבות החלשות! הדיור הציבורי קיים בשביל אוכלוסיות חלשות שאין להם שום אופצייה אחרת! עם כל הכבוד לסטודנטים...איפה תשים את האוכלוסיות החלשות??!!! להם לא מגיעה קורת גג???!!! אין בעייה...אתה מוכר את דירות הדיור הציבורי: תמצא לשכבות החלשות פיתרון דיור חלופי! ובוא נודה בזה חכמולוג שכמוך: הרי אף עיר לא רוצה אוכלוסיות חלשות בשטחה בדיוק מהסיבות אותם מנית....מה תעשה איתם? תקים להם שכונות מעברות מחוץ לערים???
31/12/14 | 17:11
ממש לא!
המדינה כן מממנת שכירות בתנאים מסוימים וכך ראוי לעשות.
אך להחזיק שכונות עוני ממשלתיות זהו פשע כלפי העניים!
31/12/14 | 19:11
אכן הדיור הציבורי זהו פיתרון סרק
שרק מעוור את עיני השכבות החלשות. צריך לתת סעד נכון עבור העניים ועירות הפיתוח, כזה שיתלוש אותם ממעגל העוני. זה חינוך, מרכזי תרבות, פיתוח העיר וכן הלאה...
ואכן התחזוקה של בנייני הדיור הציבורי עולה לפעמים יותר מערך המבנה. כך שנכון לעשות הוא, לתת לחלשים כסף להשכרה במקומות יותר נורמלים (ואגב: כך עושים) ולעומת זאת לתת את הבניינים לארגונים חברתיים לטובת שיקום (אל תדאג, אף עשיר לא ירצה את המבנים הללו אפילו בחינם...) הרעיון הכללי הוא לשקם את כל מערכי הערים הרחוקות שנתמכות ברווחה ולהכניס לשם כח של הזדמנות ע"י אוכלוסיה יציבה.
31/12/14 | 19:19
58. כשבנט ראש מפלגת הבית היהודי,לא פלא שיש בה חלאות
31/12/14 | 16:28
57. הבית היהודי מושחתים כמו ש״ס! די לגזל מעם ישראל!!
חבורה של מושחתים נבוא איתכם חשבון בבחירות
31/12/14 | 15:42
56. מעניין מי הגנב הגדול
31/12/14 | 14:02
55. מעניין מי הגנב הגדול
31/12/14 | 14:02
54. למה לא מביאים את תגובת השר שהכפישו את שמו?
ראשית, בכתבה ישנם מוסדות חילוניים מובהקים ובין היתר גם דתיים.
שנית, אם כ"כ דואגים להשחיר את הבית היהודי והשר אריאל, אזי מדוע באותה כתבה ובאותה נשימה לא מביאים כלל את תגובתו?
האם הכוונה היא לתת לדעת הקהל לעקל משהו לא טוב ובסוף לאחר זמן רב, להביא את תגובתו - שלא תהיה רלוונטית לנזק שנעשה כבר?
31/12/14 | 13:52
53. כל הרפש של הבית היהודי מתחיל לצאת
31/12/14 | 13:17
52. אורי אריאל
לא לעולם חוסן!!!!!
אני ממתינה עם שלושת ילדיי לקורת גג כבר שלוש שנים ולפני כחודש נאמר לי שאין אפשרות לדיור ציבורי. תתבייש לך!!
בטן שבעה לא מרגישה את הרעבה. אין לדעת, אולי אחד מילדייך או אפילו אתה תזדקקו גם אתם אולי כך יגיע אלייך השכל הישר והיושר והתבונה יתפסו את מקומם בדרכיך במקום שחיתות וניצול מעמדך.
תתבייש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! פח אשפה!
31/12/14 | 13:14
את יודעת מה הבעיה בכל הסיפור הזה?
שערוץ 2 מקדם אג'נדה פוליטית על חשבונך, בתוך אחת שבאמת זקוקה. ומכפיש את שמו של אריאל כאילו הוא השטן הגדול.
ואני אומר זאת בפשטות. דיור ציבורי זה לא פיתרון לבעיית החלשים. אלא זה מנציח את בעיית העוני לעד. וצריך לסגור את הבתים האלו ולהעביר את השיטה החלמאית הזו מן העולם (כולי תקווה שאת לא כועסת עלי עכשיו) אך דיור ציבורי מהווה מוקד עבור משפחות חלשות ובמקביל מרחיק את האוכלוסיה החזקה. וכך יוצא שעולם כמנהגו נוהג. שכונות עוני לנצח יהיו של עניים ללא כל אופציה ליציאה מזה.
ולכן דיור זה צריך להוות מקום לסטודנטים וצעירים שיחזקו את העיר!
יכניסו כוח כלכלי וישקמו את השכונות ויהוו עזר עבור החינוך,התרבות, כוח הצריכה ועוד, וכך יפתחו בעתיד עוד מקומות עבודה שיגררו מה עוד אוכלוסיה וכך אנשים יצאו ממעגל העוני!
31/12/14 | 16:45
51. ביזיון
31/12/14 | 13:07
לצאת לרחובות ולהתחיל הפיכה
לאיפה תברח? לא מתים עליך מסביב
אל תפחד להילחם על מה שמגיע לך. זו המדינה שלך
31/12/14 | 13:20
צודק אין הרבה מה לעשות פה ביבי הרס הכל
31/12/14 | 13:49
מסכים עם המחאה
הרי 90 אחוז מהאנשים שאומרים שצריך לעזוב פה לא באמת יעזבו ויקבלו את הגזרות של ביבי.
אז אל תבלבלו את המוח!
תלחמו על הזכויות שלכם
מגיע לנו לחיות
31/12/14 | 15:36
50. דירה בחינם לזכאים בחו״ל, כאן כולם רמאים וגנבים !
31/12/14 | 12:39
49. תימכור קרוונים לאזרחים זה הוגן!
31/12/14 | 12:35
48. אני חילוני
אז אשלם מחיר מלא איי שם בגיל מאתיים כי שישים אלף יש לי עכשיו אבל מחיר לחילוני לא מקושר ייקח לי עוד בדיוק200 שנים שאפו למי שמקמבן ככה זה נדיר מחיר הדירות ממש אטרקטיבי למי שמקושר מי שלא כמוני באסה
31/12/14 | 12:34
ישנם רק 100 חרדים בארץ
31/12/14 | 16:39
47. הדיור הציבורי
תראו מי השר הממונה על הבינוי והדיור ! ותבינו. חוצפה שאין דומה לה..
31/12/14 | 12:01
תמשיכו לתמוך בדיור הציבור
וכך תנציחו את מעגל העוני!
31/12/14 | 17:04
46. הסתה פרועה
אוניברסיטת בן גוריון היא רק אחת מ"לא מעט" מוסדות "כלליים" היינו "חילוניים" שקיבלו הצעה ורק היא נמנתה בכתבה. ואגב, עם מספר דירות גבוה משמעותית ובמחיר נמוך בהרבה ועוד לא שמענו את יתר רשימת המוסדות ה"כלליים" (להזכירכם, בלשון הכתבה "לא מעט" שזה אומר "הרבה" )כמות הדירות שהוצעו להן, ורמת המחיר, טוב, המגמה ברורה ערב בחירות, חלוקה של דירות למוסדות באופן כללי וחוצה מגזרים, עם הפליה לטובת הציבור ה"כללי" (לא חילוני, חס ושלום)במחיר ובכמות, אבל העיקר להסית נגד הדתיים והחרדים
31/12/14 | 11:47
45. בגלל אורי אריאל
הבית היהודי מפסיד הרבה קולות .. כולל שלי
31/12/14 | 11:31
44. מרגיז ומקומם
31/12/14 | 11:02
43. מרגיז ומקומם
31/12/14 | 11:02
42. שוחד , שוחד , שוחד. מפלגת הבית היודי מושחתים.
עכשיו אני מבין מדוע סירה בנט לעזור למפוטרי ערד. רוצים למכור את הבתים לעמותות שלהם. מושחתיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם.
31/12/14 | 10:40
41. הפוליטיקה בישראל- מקפצה לעושר
הפכה בעצם למקפצה עבור כל מיני חראים לדאוג לכיס שלהם
ולדאוג לכל מיני אנשים וארגונים שהם חפצים ביקרם. פעם פוליטיקאים היו אשכרה נבחרים כדי לעזור לאזרח...
היום 90 אחוז מהם מושחתים והאזרח לא מעניין אותם בכלל...
31/12/14 | 10:32
40. הדיור הציבורי
31/12/14 | 10:27
39. ראיתי את הכתבה בערוץ 2 ורתחתי
איזה בושה! איזו שחיתות !
איכס!!!!!!!! מחלקים דירות במתנה לכל מיני עמותות דתיות
בזמן שאנשים שזקוקים לדירות האלה נרמסים, נשכחים ונשארים
להלחם על איזו פינה לגור בה. האורי אוריאל הזה פשוט פושע מבחיל!
31/12/14 | 10:05
38. משטרה דחוף, זו שחיתות בחסות המפלגה, הבן שלי זקוק
31/12/14 | 09:58
37. אורי אריאל אתה מושחת!!!!
בושה וחרפה איך מונעים מזכאים לדיור ציבורי זכות להתיים בכבוד הורסים להם את החיים!!!!
31/12/14 | 09:44
36. מתי יפסיקו לחחגוג על הגב של העניים בחסות הממשלה
כולם חוגגים על הגב של אלה שהכי הרבה צריכים עזרה די מספיק די תעזרו להם תפסיקו לקבור אותם עמוק יותר בבוץ חייהם די די די די
31/12/14 | 09:39
35. עד שלא נלמד מאירופה לצאת החוצה למחאות אגרסיביות לא יהיה שינוי
עם סטאטוסים ותגובות במאקו לא מביאים שינוי
31/12/14 | 09:19
אתה צודק בהחלט
31/12/14 | 11:19
34. איפה המשטרה? איפה היועה"מ? איך אין אף אחד
שעוצר את זה מבטל ומחזיר את הגזל?
31/12/14 | 09:11
אולי כי זה ערימה של שקרים??
31/12/14 | 20:15
33. אורי אריאל גנב ומקומו בכלא
31/12/14 | 09:09
32. בין המוסדות התורניים ישנם ״לא מעט״ מוסדות כלליים
ממתי אוניברסיטת בן גוריון היא ״בין המוסדות התורניים״? אבל מה זה משנה העיקר לתקוף את התורניים
31/12/14 | 09:09
31. הבית היהודי הם גנבי , לוקחים מעניים ונותנים לעשירים
31/12/14 | 09:08
להחזיר מייד את הדירות , מה זה??הפקרות
31/12/14 | 09:59
30. בושה וחרפה לאן הגענו
31/12/14 | 09:08
29. הם קברו את הדיור הציבורי מבחינתם שהעני יתאבד
31/12/14 | 09:07
28. איפה היועץ משפטי בתמונה ?
31/12/14 | 09:02
27. ואיפה תגובה של משרד
השיכון? איפה המקצועיות שלכם? או הרצון לנגח פוליטית מישהו ששנוא עליכם עולה על יושרה עיתונאית?
31/12/14 | 09:02
26. מה זה שונה ממה שעשתה ס. השר ? וזה לא שחיתות ?
31/12/14 | 09:01
25. "הבית הגנבי" יימח שמם וזכרם אורי אריאל לכלא
31/12/14 | 08:38
24. בעלי תפקידים
בס"ד
שמפקירים אחיכם למען תאוות כסף אוי לכם ה'שם רואה לב וכליום הספר פתוח והחנווני רושם..אין דבר שנעלם מעיניו עניי בתיך קודמים לכלללללללללללל
31/12/14 | 08:30
23. איך יתכן ששר עושה מה שעולה על דעתו
מדוע לא תובעים,חוקרים ומגישים תביעה ציבורית בנושא הדיוק,מקומו של השר אריאל בכלא,יש חוק במדינה ישראל מדוע לא פועלים לפי החוק
?,אסור לנו להיות אדישים למצוקת הדיור של חברנו ,ועל נבחרי העם יש להכניס את כולם לכלא.
אם יחקרו את כל המשרדים לא יהיה מפתיע לגלות שפועלים לא לפי החוק
31/12/14 | 08:12
22. פלילי פלילי פלילי פלילי
31/12/14 | 08:00