דיבור ישיר
תגובות (184 תגובות ב-100 דיונים)
100. ריגשת אותי, אתה איש מפוקח וכל מילה שלך שווה מליונים.
* מני   05/04/11 | 17:12
99. דודו
ישר כח .תמשיך להיות מי שאתה
* שרה   21/01/11 | 03:04
98. וואו ממש כל הכבוד .. ול 94
ל94 :אני לא דתייה , אבל הכתבה הזאת היא ממש לא נגד חילונים אלא היא באה להראות לנו מה המסר השגוי שהתקשורת מוסרת לנו לגבי חרדים . ולדודו כהן : כל הכבוד שיש מישהו אחד לפחות שכתב על משהו ששגוי במציאות ולא כתבות ריקות על האח הגדול וכו'...
* אנונימי   20/01/11 | 22:50
97. מה שנכון ..נכון!! המציאות כואבת! כל הכבוד דודו כהן....
חרדי.. חייל ושמישהו יבוא עכשיו בטענות... וכמוני יש עוד 1800 חיילים ליתר דיוק.... ומקבל כמו כל חייל 350 ש"ח..
* דודי   12/01/11 | 02:00
96. האמת קשה אך זו האמת!
* אלי   11/01/11 | 22:45
95. העולם נגדנו ואנחנו נטפלים לארחים שמתפללים עלנו
דיי לשינאת החינם העולם שונא אותנו השמואל מחרחר בתוכנו ומסית את העולם נגדנו ואנחנו נטפלים לדתיים אך אין שכל
* בועז   11/01/11 | 21:01
94. לתשומת ליבכם: הכתבה הזאת=הסתה נגד החילונים
* ..   07/11/10 | 17:28
אתאיזם ישלוט בכם!
חלאס עם הקיטורים!
* נכון מאוד!   06/01/11 | 20:31
93. אם הם כאלה גדולים בתורה שאלוהים ישלח להם צ'ק
וישעזבו אותנו, את הכופרים בשקט
* דודו אתה דביל   02/11/10 | 23:17
92. דברים חסרי היגיון ובסיס
אתה מסיט את הזרקור מן הבעיה האמיתית בחברה , התקשורת לא יוצרת שום בעיה , כי אם החרדים שחיים בצורה שטפיל חיי בתוך גוף פונדקאי. הכל בעולם יחסי ונכון 111 מיליון שקל מתקציב המדינה זה באמת טיפה בים , אבל צריך לשאול עבור מה? להזכירך , בן גוריון הסכים לחתום על הסכם עבור 400 אנשים שנקראו אז "תלמידי חכמים" . כיום מדובר ב10,000 (אני לא בטוח במספר אבל זה לא פחות מזה) אברכים שפשוט מקבלים הקצבה חופשים עבור 0 תרומה לחברה , ולא הם לא היהדות האותנטית וזה בושה אפילו להגיד את זה , אבל זה כבר דיון אחר. זה שלאף אחד מאז בן גוריון לא היה האומץ לשנות את ה"סטטוס קוו" ,כפי שהגדרת , לא הופך את העיניין הזה לכשר. ולסיום אני רוצה לפנות לחלק ההגיוני שבך מה לדעתך מקדם את העולם שלנו ואת החברה שלנו האקדמיה או הישיבות? המדע מצעיד את העולם קדימה בעוד הישיבות לוקחות אותו אחורה . התקציב של האקדמיה בישראל צריך עוד לגדול למה בשביל ללמוד פסיכולוגיה אני צריך לשלם 12 אלף בשנה ולעבוד בשביל 1500 שקל ואברך יקבל זאת רק כי הוא לומד תורה.
* ברק   02/11/10 | 18:32
91. הנושא הספיציפי הזה הוא בסך הכל הגפרור שהצית את החבית
בחברה הישראלית יש שתי חברות יהודיות. חברה יהודית חרדית וחברה יהודית לא חרדית. מכיוון שכל חברה מרגישה שהחברה האחרת מקבלת יותר ממה שמגיע לה אני חושב ששתי החברות צריכות להיפרד. החרדים יחיו במדינה עם חוקי התורה, שבה הם לא יעבדו, לא יילכו לצבא וכספי המיסים (אם יהיו כאלה) לא יבוזבזו על ההשכלה הגבוהה. הלא חרדים יחיו במדינה שבה המסים מממנים תשלומי העברה לאנשים עניים שעובדים או לפחות רוצים עבודה ולסטודנטים. כל חברה תהיה מאושרת במדינתה היא ובא לציון גואל.
* אורי   02/11/10 | 18:31
90. צודק צודק צודק!!!!
אני מחשיב את עצמי כחרדי מודרני.אני כן ישרת בצבא אני כן משלם מיסים ואני כן מכבד את המדינה. אבל מדינה שהתקשורת שלה מעותת את הדברים נגד הציבור החרדי,זה פשוט אסון.ולאלו שיוצאים בראשי חוצות נגד החרדים על כך שהם לומדים פחות מקצועות "ליבה"...בואו ניכנס לאיזה תיכון חילוני ונראה עד כמה ששם רציניים בשיעורי תנ"ך.
* ש.מ   02/11/10 | 16:51
הצ'קים מוול סטריט בדרך על הרצינות של החרדים בשמירת המצוות
* יפתח   03/11/10 | 14:01
89. אדון כהן הנכבד
דודו כהן הנכבד, אני בחורה מסורתית מאוד ולצערי הרב גם אני נאלצת בעל כורחי לשנוא את החרדים כאשר אני ובעלי וכל בני משפחתי שירתנו בצבא וגם בעלי עושה הרררררבבבה מילואים בשנה, אנחנו עובדים קשה לפרנסתנו ומשלמים מיסים בעל כורחנו וגם לצערנו הרב אין באפשרותנו לקנות בית שלדעתי זה הדבר הכי בסיסי שצריך להיות לבן אדם מכיוון שלא בונים דיור "לצעירים" לעומת זאת דירות למגזר החרדי כן בונים והרבה וזה למה? מה אנחנו שונים?לעומת זאת רוב בגדול של החרדים לא עובד לא משלם מיסים ובטח ובטח שלא תורם למדינה אז אדון כהן אך אני אמורה לאהוב אותם או להבין אותם, בסופו של עניין אם כולם חיים במדינה הזאת אז לפחות אני מבקשת שיוויון שאם נותנים שכר לאברכים אז צריך לתת גם לסטודנטים ואם בונים דיור לחרדים אז גם לי מגיע להנות מפינה שקטה משלי ולא לחיות אצל ההורים (כי אין לנו ברירה).
* לירי   02/11/10 | 16:03
88. תקשיב אתה מבלבל תשכל
הציבור החרדי הוא עלוקה שלא תורמת למדינה בכלום הוא ציבור שאינו מוכן לעבוד ולהתגייס למען ישראל הוא ציבור שחרט על דגלו את האלימות ראה ערך 100 שערים ומשמרת הצניעות הציבור החילוני הוא בעצם מה שמחזיק את המדינה שלנו הסטודנטים הם העתיד שלנו ולא החרדים העצלנים אתה באמת מבלבל את המוח ולא אובייקטיבי
avsr1987   02/11/10 | 14:22
87. מעולה
דודו כהן , תודה וכל הכבוד סוף סוף אדם נורמלי אחד במדינה שיודע על מה הוא מדבר , הכל אמת לאמיתה!! אני אישית לומדת באוניברסיטה בארץ הזו ורואה על כמה שטויות מוציאים כסף ועל כמה עוול עוישם לנו הסטודנטים פתאום כשזה קשור לחרדים או דתיים מסיתים את כולם על כלום.
* מישהי שאיכפת לה   02/11/10 | 12:23
86. מה שנכון נכון
* דפנה   02/11/10 | 11:19
85. תגובה לכתבה
המשפט "התקשורת מרעילה אותכם" יצא לנו מכל החורים. האם אנחנו רובוטים ללא הבנה שלא מפעילים שיקול דעת , כאילו מדובר בציבור של נבערים מדעת שבאמת צריכים רק את התקשורת כדי להבין את האמת . צא מהסרט הזה. הכעסים על המגזר החרדי הם על דברים בסיסיים שהם עובדות בשטח: א. לא עובדים ב. לא משרתים בצבא ג. מביאים הרבה מאוד ילדים מתוך אידיאולוגיה ברורה של השתלטות דמוגרפית שתשרת את הרצונות המשיחיים שלהם (שעלולים להביא חו"ח לחורבן המדינה) ד. המדינה משלמת ביטוח לאומי עבור חלק מהילדים הרבים הללו שלא יביאו תועלת למדינה , לא מבחינה כלכלית ולא מבחינה תרבותית. ויש עוד ועוד. לגבי שאר המזגרים שהבאת את העלויות תיקצוב שלהם - לפחות מחלקם תצא תועלת - וזה די והותר!!!!!! גם אם אתה חושב שהחרדים הם אחיך - דע לך שחלקם חושבים שאתה לא. תתפכח.
* רחל   02/11/10 | 10:51
תגובה ורחל ולכתבה
"כאילו מדובר בציבור של נבערים מדעת שבאמת צריכים רק את התקשורת כדי להבין את האמת" האמת שלך, כבוד הגברת, היא לא בהכרח האמת של שאר העולם - אמת היא בהרבה מקרים מושג סובייקטיבי. מה זה "עובדות בשטח"? מהיכן אם מותר לשאול את לוקחת את נתונים על המגזר החרדי אם לא מהתקשורת? אולי מלשכה המרכזית לסטטיסטיקה?.. לא נראה לי. "מביאים הרבה מאוד ילדים מתוך אידיאולוגיה ברורה של השתלטות דמוגרפית שתשרת את הרצונות המשיחיים שלהם" -האידיאולוגיה "הברורה" (למי ברורה?) הזו הינה פרי דמיונך. החרדים (ושאר הדתיים) מביאים הרבה ילדים משום שכתוב בתורה "פרו ורבו" (נשמע מוכר?). ".... הילדים הרבים הללו שלא יביאו תועלת למדינה , לא מבחינה כלכלית ולא מבחינה תרבותית" - לא ברור על סמך מה את טוענת את הטענה הזו (מלבד הרגשתך ודעתך הסובייקטיביים) ועל פי אילו קריטריונים לדעתך נמדדת התועלת של מגזר כזה או אחר. במיוחד התועלת התרבותית. האם מדובר רק באומנות או טלוויזיה וקולנוע? האם התרבות והמסורת היהודית מהקורית אינם מספיק "מועילים"? האם ידוע לך כמה אומנים, סופרים ומוזיקאים חרדים יש במדינה? אף על פי שאיני רוצה להתבטא בגזענות, חובתי לציין כי לדעתי התועלת שהילדים הרבים של המגזר הערבי עשויים להביא למדינתנו פחותה מזו של כל קבוצת אוכלוסיה אחרת (גם זו אומנם דעה סובייקטיבית, אבל לפחות רציונלית - את מוזמנת לבדוק) וגם עבור הילדים האלו המדינה משלמת קצבאות. אך משום מה את ועוד רבים בוכים דווקא על הכסף שהולך לבני עמנו! ודווקא על החלק המיזערי שהם מקבלים מתקציב המדינה לעומת הסכומים הגרנדיוזיים הניתנים לכל הגופים האחרים המוזכרים בכתבה (וד"א לא ידוע למה הכסף הזה הולך שלא נגיד מבוזבז למעשה..) שלטענתך מספיק שמחלקם תצא תועלת! כלומר, מבחינתך עדיף שכמה מיליארדים ילכו לפח, העיקר שהחרדים לא יקבלו 111 מיליון?! אם זו הגישה, נהיה לי ברור איך מישהי מעיזה להגיד שמילדים יהודים "לא תצא תועלת"! איני יודעת בת כמה את ואם יש לך ילדים, אבל אני בטוחה שלא היית רוצה לשמוע משפט דומה על הילדים ש-ל-ך! מאוד לא נעים לרדת לפסים אישיים, אך אני מתכוונת לכל בעלי דעה דומה לשלך - איפה הלב שלכם, אנשים?? איפה הכבוד לזולת, שלא נדבר על אהבה! אלו דברים שדווקא הייתם יכולים ללמוד מהחרדים (מרובם לפחות!) ב-ר-ו-ר שהציבור וכל אדם בנפרד מושפע מהתקשורת!! וכמובן מעוד גורמים שיוצרים סטיגמות ודעות קדומות והופכים אותו לחסרי אמונה בטוב ובעלי צורת חשיבה שלילית. תעשו מאמץ לצאת מהבועה שלכם ולראות את העולם בצורה טיפה שונה, מנקודות מבט אחרות! תודה והמון כבוד לדודו כהן על הכתבה היפה! סוף-סוף רואים גישה רציונלית וגם אכפתיות!
* אסתר   02/11/10 | 17:21
84. רק משיח בן דוד!!
* ..   02/11/10 | 09:40
83. נפלתם על הראש כולכם?
יש אלכוהול ויש גמרא? יש סמים ויש תהילים? חילונים עושים שואה לרוח? מה אתם רוצים בדיוק? מי שלא מאמין הוא אנטישמי, זה העניין? במה כל מגיבי השנאה פה טובים יותר מהחילונים ששונאים את החרדים בכתבות האחרות על החוק הזה? במקום להתעלות, כולם יורדים לאותו שפל מגעיל ועלוב שמגיע מבורות וטמטום (וזה תקף לשני הצדדים). אני אישית חילוני, אני לא מאמין באלוהים ואין לי זיקה מיוחדת לדת. אני לא שונא אף חרדי או איש דתי כזה או אחר, וכן - אני הולך לפאבים ועושה עוד כל מיני דברים שחילונים אנטישמיים כמוני עושים לפעמים, ואיכשהו עדיין לא יצא לי לאנוס, לרצוח או לגנוב. אני חושב שהכתבה הזאת הייתה מוצדקת וממש במקום. אני לא מסכים עם החוק מהסיבה הפשוטה מאוד - אם אני הייתי נשוי עם 3 ילדים בלי רכב ורוצה ללמוד, נגיד מתמטיקה באוניברסיטה ולא תורה, לא הייתי רואה שקל (ובצדק) למרות שאני כן עשיתי שירות צבאי מלא ושאני תורם ומתנדב מתי שאפשר (וזה שחרדים הקימו את זק"א, ורק כבוד אליהם, לא אומר שחילונים לא מתנדבים לכלום). העובדה הבסיסית שמשתמעת מזה היא שאם היו קוראים לי אברך, היו לי יותר זכויות. זה הכל. מכאן עד שנאה, הדרך עוד רחוקה.
* יאיר   02/11/10 | 01:04
V
מזמן לא יצא לי לשמוע מישהו שלא מעמיד אידיאולוגיה שלמה מאחורי ההתנגדות לחוק הזה. חוק גפני מעודד אי שיוויון, בצורה שבה הסברת אותו, ומשום כך יש להתנגד אליו!
* לירון   13/11/10 | 12:02
82. מילים כדורבנות!
* קורא   02/11/10 | 00:48
81. כל כך נכון
ישר כוח גדול על המאמר נכון ועצוב מאוד ונקווה לימים שהעם יהיה מאוחד כיון שהאויב האמיצי הוא מבחוץ
* מישהו   02/11/10 | 00:06
העם יהיה מאוחד שהחרדים יפסיקו להיות נטל גזעני, בטלני
* וכופה את הדת שלו.   02/11/10 | 02:36
אף אחד לא כופה והדת היא של כל היהודים.
* מורי   02/11/10 | 17:35
80. פרופסורים חוגגים על חשבון החרדים
למה לא כתבו שפרופסורים שיצאו לגמלאות מקבלים 100% משכורת ולא 80% כמוני וכמוך. למה לא כתבו שפרופסורים בגמלאות מקבלים מימון ל4 טיסות כל שנה כדי לחגוג בכנסים למרות שהם כבר מזמן בפנסיה?! ועוד מקבלים כסף לביגוד, חדר עם שירותי מזכירה, חניה פרטית באוניברסיטה??? אותם פרופסורים יוצאים להפגין נגד כבשת הרש של הציבור החרדי , כסף שמהווה 1/3 אחוז מתקציב המדינה שניתן עבור ציבור ששלח 17 מנדטים לכנסת . אז תפסיקו לדבר על אפלייה. תאמינו לי שאתם לא רוצים לוותר על חצי מילארד ש,ח לתרבות שחרדים לא נהנים ממננה. על תקציבים לאופרה שבקושי יש מי ששומע, על תקציבים לקולנוע, תקציבים לכדורגל, תקציבים לטלביזיה, לא בקשנו גם... הבנו שיש לכם צרכים שהם לא מובנים לנו אבל אנחנו מקבלים בהבנה שאנחנו שונים. אז מדוע כשזה קשור לתורה ולחרדים , החלטתם שזה המקום לקצץ ולקחת?! לא ברור לא מובן, ובוודאי שלא נאור.
* דורית   01/11/10 | 22:40
פרופסורים תורמים לחברה. חרדים לא.
איך את מעיזה להשוות פרופסור שתורם למדע, לחברה, לרפואה ולכל דבר אחר לאיזה אברך פרזיט שחי על חשבוני?
* זה ההבדל.   02/11/10 | 02:36
תביני
מה בדיוק תורמים במדעי הרוח???????? אולי איך היה ציד המכשפות אז אל תבואי בטענות לאברכים שלומדים את התורה שלנו שקיבלנו בקדושה מהר סיני ולא איזה מדע של שבט אינדיאני נידח
* מישהו   02/11/10 | 10:23
למישהו
יגיע יום בו תבין כמה אתה חסר ידע. וזה יהיה חבל.
* מישהי   02/11/10 | 11:00
רוצה שתביני
אני מקווה שאני יהיה מלא יום מן הימים בידע התורה פחות ממדעי הרוח ואני לא בא לפגוע בך או לזלזל חס וחלילה אלא רק להראות מה סדר העדיפויות שלי ואני לא מתנגד לעבודה אלא להפך וצר לי אם הבנת אותי לא נכון
* למישהי   02/11/10 | 11:19
חח עעיתון משפחה חח ימעפנה..יש עוד הרבה חוץ ממדעי הרוח!!
* קראת את זה בעיתון משפחה של החרדים..   14/11/10 | 19:32
למה לא כותבים שהם פרופסורים שלימדו משהו ואת סתם מתלוננת
את יוצאת מתוך הנחה שלחרדים פשוט מגיע . כשהם יהיו פעילים יותר בענייני המדינה , יתרמו יותר לצרכי המדינה , רק אז תוכלי לשאול את כל השאלות שאת שואלת . יש חרדים (לאו דוקא נטורי קרטא) שמדברים יידיש ולא עברית , מתוך אידיאולוגיה אם חילוני נקלע לבני ברק, הוא מרגיש כזר בתוך "עמו" , מספיק לברבר. ולכל התקציבים שאת מדברת עליהם - החרדים מתוך בחירה עצמית לא משתמשים בהם . זה לרצונם - ירצו סרט ילכו . לא ירצו לא ילכו . התקציבים הללו הם לכל!!! העם.
* סמי   02/11/10 | 10:59
79. מתחילה לחשוב מחדש
פתחת לנו אפיק מחשבה נכון...
* אסתי   01/11/10 | 22:23
78. מיסכניםםםםםםםם
יאללה איך אני שונאת תחילונים האלה שאומרים הדתיים חיים על הגב שלי על הכסף שליי מסכנים שלי מקפחים אותכם גונבים לכם אוי ןאבוי לכו לכו תגישו תלונה במשטרהה
* אוי אוי אוי   01/11/10 | 20:31
חחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחח צודקת 100%
* יפעת   02/11/10 | 13:18
77. שתדעו
שתדעו חילונים יקרים שאתם חיים בשקר. והנשמה שלכם כלכך רוצה את הרוחניות .אבל היא כלואה בתוך גוף חומרי ששולט בה .תבינו חילונים יקרים אתם בתוך תוכם יודעים שהדת היא האמת .ואתם השקר. ואתם מקנאים זה בסדר זה טבעי. אבל מה הבעיה שקינאה יוצרת שינאה. אתם מבינים וזה חבל .כי בעוון שינאת חינם נחרב בית מקדשינו.ויצאנו לגלות וסבלנו בגלות מהגויים שרצו להשכיח את התורה מאיתנו ועכשיו זה קורה כאן בישראל אנחנו שונאים אנשי תורה לאן הגענו לאן? חסרים לנו אוייבים מבחוץ?בסופו של דבר ניפגש למעלה צוחק מי שצוחק אחרון..
* סיון   01/11/10 | 20:22
תגובה לסיוון
אני "חילונית יקרה" כהגדרתך. איך את יכולה לדבר בשם הנשמה שלי. אני מרגישה שעם כל החילוניות שלי , אני אדם טוב , עוזר לזולת, מבית מסורתי חם , חוגגת את חגי ישראל באהבה גדולה , עובדת , ותורמת לחברה, אז איך בדיוק אני "מקנאה"בך. כדאי שלא תדעי מה אני חושבת עליך ועל שכמותך.
*  סימה   02/11/10 | 11:05
הפוסל במומו פוסל סיווני יקירה
והשנאה נשפכת מבין המילים שלך. גאוות הרוח שלך והרגשת העליונת שלך אינה מתאימה לענווה ולצניעות של אישה מאמינה. ה' הוא המקרב ולא את המתקרבת. אני מקווה שלא תספרי את כל ימיך בצפייה להיות זו שצוחקת בלגלוג שם למעלה. תהיי בת אדם ואחר כך צדיקה
* גועל לנפש היהודית שלי   04/11/10 | 00:12
76. בתור חילוני שיש לו דוד חרדי.
אומר לכם כך, הוא אדם הגון, שקט, שקול. אדם שלא ימכור לי לוקשין, מעולם הוא לא ניסה להשפיע עלי לחזרה בתשובה. הוא מאמין בדרכו. ואף פעם לא נתן לי להרגיש שאני גרוע בגלל שאני לא חרדי עם שורשים כמותו, להיפך הוא תמיד כיבד, האריך אותי על זה שאני יהודי שאוהב את המדינה ואת האלוקים. וכששאלתי אותו על כל הבלאגן שהתקשורת עושה על החרדים - אברכים, הוא ענה לי לאחר פירוט מרובה על הנושא במשפט כזה: החרדים - אברכים, לומדים וסובלים מבחירה. הם היו מעדיפים כמו כל אדם להרוויח ולחיות חיים נוחים ונטולי לחצים, אך כך הוא אומר לי, הם בחרו בחיים האלו בתור אידיאל, הם מוכנים לסבול, הם מוכנים לחיות עם כמה אלפי שקלים בודדים, שיכסו אך בקושי בלי שום אפשרות לחיי מותרות.זו בחירתם, אני בתור חרדי כך המשיך לומר, מכבד אותם ואפילו מאמין ורוצה להיות כמותם, ואתה בתור בן אחי אע"פ שאתה חילוני, אתה אמור לכבד אותם. הם ממשיכי הדרך של אבותינו. ושים לב הם לא עושים זאת בנהנתנות, הם מסוגפים, על זה אתה צריך לכבד אותם. בדיוק כמו שתכבד חייל קומנדו, שמתאמן ללא גבול, עובר ייסורים קשים, רק בכדי להגן עליך. אלו היו דבריו ולא למרבה הפלא. אני מאמין לו.
* צחי   01/11/10 | 19:55
למה אתה חושב שדוד לך מייצג את כלל המגזר?
חוץ מזה הם לא נכים, הם בוחרים להיות פרזיטים. יש מספיק דתיים שעובדים וגם חרדים. שלא יספרו תירוצים.
* אתאיסט   02/11/10 | 02:34
bullshittttt
למה כל החילונים בחוץ עובדים??? חחח הצחקת לי את ... חיים על הבטלה או סתם בבית.. להם מותר??? למה??? יש חילונים פרזיטים ויש חרדים שלפחות לומדים תורה קנאים יחייו ויסבלו לנצח!!!!!!!!
* etty   02/11/10 | 16:21
החרדים - אברכים, לומדים וסובלים מבחירה.
זה לא משפט כל כך נכון. יש חרדים שסובלים מבחירה ויש כאלה שסובלים כי נולדו לחיים החרדים ואין להם את האומץ לצאת ולהגיד: "אני לא רוצה לחיות כך".
* ספיר   05/11/10 | 18:20
75. קידוש ה' ישר כח
* חנה   01/11/10 | 19:44
74. אין חילונים ואין דתים יש שומרים תורה ומצוות יותר ויש פחות
* יעקב   01/11/10 | 19:13
עובדות בשטח!! אם תברח מעובדות העובדות לא נעלמות.
יש שומרי מצוות ויש שונאי שומרי מצוות זאת עובדה. יש חילונים ויש דתיים. יש חלול השם ויש קדוש השם. יש הלכהול ויש גמרא. יש פאבים ויש בתי כנסת. יש סמים ויש תהילים. יש טלויזיה ויש סיפרי מוסר. יש נוחלים ויש צדקים. יש שקרנים ויש דוברי אמת. מי יודע מה טוב לאנושות הבורא או הנברא??
* יש חול   01/11/10 | 21:21
יש מאמי. יש בגדול. אני יהודי מהלאום והתרבות שלי. ואני אתאיסט גמור
מהדת.
* יהודי חילוני אתאיסט   02/11/10 | 02:34
73. באמת נראה לכם שלחרדים כזה נוח?!
כזה נוח לחיות מ2000 ש"ח של הבעל+4000 של האישה במקרה שעובדת+5 ילדים מינימום?! כזה נוח לקנות בחנויות של גמ"ח ולקבל גמ"ח של מצרכי מזון בסיסיים?! ברור שהבעל היה מעדיף לצאת ולהביא 10 אלף ולחיות כמו בנאדם! העניין הוא שבזכות האמונה שהחיים האלה הם הבל ,עדיף להשקיע בלימוד תורתנו הקדושה. נכון, זו בחירה אישית אך במקום להקשות על אותו אברך שהמדינה תסייע לו ב1500 שקל המסכנים האלה! אחרי הכל יש לו יותר ילדים לכלכל והוא נשוי מגיל צעיר ולא בגיל 30-40 כמו התל אביבי המצוי!!
* דתיה   01/11/10 | 19:10
72. הרבה מהטוקבקים על חרדים במדינה הם ממש אנטישמים/נאצים
הכינויים ,הדימויים, והסיסמאות ממש כמו באירופה של 1930-40 בארצות נאורות היו עוצרים חלק מהמטקבקים! השנאה המדהימה הזאת לא התחילה בארץ ולא על רקע צבא ותקציבים!!! תבדקו היסטורית!!
* בונדי   01/11/10 | 18:06
71. החרדים תורמים
כשאתם אומרים שהחרדים לא תורמים למדינה אז איך זה שכשמישהו במשפחה חולה הולכים לרב פירר, או שצריכים פתאום עזרה רפואית, או כספים (כשהבנק לא מאשר הלוואה). למי הולכים? לממשלה, לביטוח לאומי , על מי אתם עובדים?! הולכים לעזר מציון , ליד שרה לגמ"חים ותראו לי פרופסור אחד שיסכים לקבל אותך לטיפולים בחינם... "אם אין לך כסף אתה לא שווה" והחרדים לא שואלים בכניסה אם אתה חרדי חילוני או מסורתי אתה בן אדם ותראו לי בן אדם אחד שיכול לחיות עם 1000 ש"ח בלבד לחודש תהיו אמיתיים עם עצמכם ותפסיקו להאמין לכול מה שאתם שומעים
* ספו...   01/11/10 | 17:45
70. דודו קראת פעם תקשורת חרדית? את השנאה שלהם לחילונים?
למערב? לדמוקרטיה? לציונות? תקרא תקשורת חרדית, ואז תטיף על התקשורת חילונית
* אתאיסט   01/11/10 | 17:44
הם כותבים אמת, אתה כותב שקרים.
* לערבי   01/11/10 | 21:34
ל 70
את טועה יקירתי לחרדים האמיתיים אין שנאה הם אנשים שאוהבים לעזור 1 מהם עמותת זק''א 2 יד שרה 3 חסדי נעומי וכן הרבה בתי אוכל שמקבלים אנשים בחינם כמו תמחוי צריכים לקרב אותם הם אחינו בשר מבשרינו חישבי הכל בצורה טובה לעמך ולא להיות קטגורית
* אבי   02/11/10 | 00:15
אתה ממש מצחיק
למערב???????????. מה אתה כל כך מת עליהם הם בעצמם ב"מערב" שונאים יהודים שנאת מוות ומה יש לנו בכלל איתם
* מישהו    02/11/10 | 00:23
מדינת ישראל היא חלק מהמערב להזכירך
* או לפחות מתיימרת להיות   02/11/10 | 02:39
69. למה אף אדם לא מדבר על עושק הקיבוצים ,מחיקת חובות
אתם יודעים כמה כסף הזרימה מדינת ישראל לתנועה הקיבוצית מאות מיליארדים מאז קום המדינה . ובכלל אני חושב שאין קשר לחרדים שמקבלים 1000 שקל בחודש ,זאת לא הבעיה של החילונים ,גם אם עכשיו כל החרדים יעבדו והלכו לצבא עדיין החילונים ישנאו אותם זאת מלחמה אידאולית מול שתי תפיסות מאז ראשית הציונות האשכנזית ,אתאיזים מוחלט מול הדת היהודית .הכל סיפורים זה לא הכסף ולא הצבא זה שנאה בין שתי תרבויות האשכנזיות החילונית מול היהדות .
* יעקב   01/11/10 | 17:28
אם האנטישמים הרגו את הגוף אז ה"חילונות" עושה את זה לרוח
מכיון שלא הצליחו להשמיד את היהודים אז עכשיו משמידים את היהדות בעזרת התקשורת וה"תרבות" החילונית מנסים למחוק את היהדות מהיהודים וככה סוף סוף יהיה פיתרון סופי לבעיית היהודים, עד עכשיו מצליחים יפה...אבל שכחו משהו קטן קטן- לנו יש קב"ה ולכן אין לנו ממה לפחד ומי שחושב שבידו הכח הוא פשוט מסכן וטיפש
* יהודי   01/11/10 | 21:33
שתזכה לפגוש את יעקב אבינו
בס"ד לאחרונה חשבתי על זה הרבה וסליחה על ההשואה , כי באמת השואה , רק מלהזכיר כואב , אבל ניסו לחסל אותנו גשמית בגופים לא הלך להם ,עכשיו זה ממש חוסר הכרה רוחני , אני מרגישה ממש כמוך בהצלחה לך ושמלך העולם האין סוף יתפלל להצלחת עם ישראל בגוף ובנפש
* אסנת   01/11/10 | 22:36
רק זה אני ארגנטינאית את יודעת מה הולך פה
את לא מבינה מה עושים ליהודים ומסעי הצלב . גרוש ספרד. קומניזים, מילחמות העולם,אינטיפאדה, מצרים, בבל,גורש, פרס, מצור ירושלים, גזרות השמד, אנטיוכוס, הטורקים, הבריטים , עזה ,לבנון, פלישתים, אדום, מאוב לא חסר ויש עוד מלאאאאאאאאאאאאאא רק החילונים רואים מה שנוח ויפה בעולםפ בעולם הבא שמישהוא יעז להגיד אני אתאיסט או כופרר בעולם הבא אין הנחות ומי שלא מאמים בעולם האמת יאכלל ויזכה ליראות את חרבו של מלאך המוות סבל נעים לכל העיוורים בו אניראה אתכם חיים בגולה בארגנטינה ולא מאמינים בה' איך כל יום הוא שומר עלינו
* לוס גיל   09/05/11 | 10:49
68. זה הבעיה 120 מליון שתקציב המדינה 600 מילירד
מישהו שאל לאיפה הולך כל ה600 מיליארד מה ביזבוזים הולכים לריק
* שי   01/11/10 | 17:27
67. יישר כח לדודו כהן
סוף סוף מישהו בתקשורת נמצא לצידם של החרדים ולא נגדם צודק במאתיים אחוז!!
* אלעד   01/11/10 | 17:19
אני מצטרפת יישר כח
* אסנת   01/11/10 | 22:37
66. כל הכבוד דודו כל מילה בסלע..
נמאס כבר מהתקשורת ,גם שמאלנים וגם מסיתים נגד אחינו החרדים. וכל אלה שלא מסכימים עם הכותב וישר מתחילים אם התלונות המוכרות אז תרגעו. בקשר לצבא - תראו לימוד התורה עולה אצלהם בסדר העדיפויות על הכל, כולל הצבא והם רוצים להשקיע את השנים הללו בלימוד פורה ..זה לא בא מתך עצלנות או אנטי ציונות או כל השערה זדונית אחרת אלא מרצון טהור של אמונה ולימוד התורה ,האמונה שלהם (וגם שלנו בעצם בדיעבד) היא שהאמונה והלימוד יביאו לגאולה לעם ובזמן שהם לומדים(ודעו לכם שזה מאוד קשה) אז גם אם זה יראה לכם דבילי בעצם הם עושים את זה גם בשבילנו החילונים. חוץ מזה יש מגמה חיובית בשנים האחרונות של גיוס תלמידי ישיבות וחרדים וזה ממשיך.. בקשר לזה שהם לא עובדים ולא תורמים וכולי-אז שוב זה עניין לימוד התורה ,ורובו של המגזר דווקא כן עובד (בכל מה שאמרתי הוצאתי מהמשוואה את הקיצוניים ונטורי קרתא)הקיצבאות שלהם בסיסיות ורוב רובו של הכסף ללימוד בא מתרומות ולא מהמדינה) בעיניין ריבוי ילדים-זה לא עניינכם מי עושה כמה ילדים זו זכותם ,אתם לא אלה שמאכילים ודואגים לילדים הללו אז תרדו מזה,הערבים עושים גם ילדים בכמויות אם לא החרדים בעוד כמה עשרות שנים יהיה רוב ערבי והלך עלינו קפוט. מספיק אנשים לא מגיע להם להירדף כמו בימים חשוכים יותר בארצות אחרות על אמונתם ועל לימוד התורה שאמור להיות חובתו של כל יהודי ,זה לא צריך לקרות לא בישראל גם אם יש רע בהם.
* שי   01/11/10 | 17:00
65. כתבה נכונה מאוד
לא צריך להיות מלחמת אחים חייב ללמוד תורה כל הכבוד למי שלומד וכן מגיע להם שישלמו להם הם שומרים על העם שלנו!!!!!!!
* אני   01/11/10 | 16:57
64. אנחנו משלמים מיסים כמו כולם כל כל דבר, רק לא משלמים על מה שלא מקבלים
* חרדי    01/11/10 | 16:52
63. אני מאד שמחה שאתה לא מפחד
כל הכבוד דודו אתה לפחות לא יפה נפש מתנשא. אתה אמיתי ואני גאה בך! יישר כוח!
* אילנית   01/11/10 | 16:43
62. דיי לשינאת החינם טיפשים הדתיים הם עם ישראל!
אתם ממש לא נורמלים האמת מפחידה אז אתם מתנקמים בדתיים בחטו בשקט ותנו להם לחיות בלי השינאה קבלו את השונה התפילות שלהם מגינות על כולנו תתחילו להמין קצת ברוחניות במקום בחומר ובעגל הזהב דיי לבורות לכו ללמוד אם אתם אמיצים?!
* דקל   01/11/10 | 16:40
61. סוף כל סוף דברי טעם
* שי   01/11/10 | 16:40
60. דודו דארלינג, תצא מהסרט שאתה חי בו
* סגרו מזמן את בלוקבאסטר   01/11/10 | 16:33
תתקדם דודו כבר בתלת מימד
ואתה בטח עם21'' אפילו לא מסך שטוח
* hd   02/11/10 | 00:42
כמה מעריצים יש לדודו
* ...   02/11/10 | 09:36
59. תפתחו את העניים: אתם לא רואים מי שונא את מי באמת
* אז תלכו ל-100 שערים ונראה אם יתנו לכם לעבור   01/11/10 | 16:32
58. סליחה עם כל הכבוד אני יכולה להעיד מקרוב שהשנאה היא לא לחינם, היא מגננה להשתלטות העקבית של החרדים
שבחלקה כוללת גם לחיות על גב האנשים העובדים במדינה
* ...   01/11/10 | 16:32
גם הרבה חרדים משלמים מיסים
מה השטויות האלה. כאילו אין חרדים משלמי מיסים. כנסי למאות חנויות בב"ב שמנוהלות ע"י חרדים. מה נראה לך לגבי המיסים? אני עובדת בחברה גדולה בה יש עשרות חרדיות. גם אנו משלמות מיסים. אז תפסיקו לבלבל במח כאילו אין מובטלים חילונים(שגם לא לומדים). מהבטחת הכנסה נהנים 113אלף אזרחים. מתוכם 11 אלף חרדים...
* חרדית   01/11/10 | 18:09
57. דודו, לך תראה את "פעם בחיים" איך החרדים התייחסו למוקי ושי אביבי
* ואחר כך תדבר איתנו על שנאת חינם   01/11/10 | 16:31
56. דודו, אתה חי בלה לה לנד
* אשליות אשליות מתוקות   01/11/10 | 16:28
55. למה לי לאכול כשר, לשמור שבת - כי אני יהודי. כל הכבוד ל..
כל הכבוד להם! ישר כוח גם להם ולכל הדתיים ובמיוחד לחוזרים בתשובה :) הקדוש ברוך רוצה שנלך נגד הזרם, שנלך נגד כל הגוים, למה לשמור שבת? לאכול כשר וכו'? כי אני יהודי ותאמינו לי שזה מה שצריך לדעת למרות שהתורה נותנת הסברים למה אבל קודם צריך לעשות אחר כך ללמוד למה ולא להגיד "למה לי" ולא ללמוד בכלל
* רון   01/11/10 | 16:27
54. דקה ללא תורה העולם חוזר לתוהו ובוהו
הלוואי שירבו לומדי תורה בעולם רק הם משמרים את העולםאנשים לא יודעים תאמת שבזכותם אנחנו מבורכים ויש שפע ארץ ישראל נותנת לפי המסירות לתורת ישראל
* ron   01/11/10 | 16:25
53. לפני שנה הסתובבתי בבני ברק ומישהו איים במכות וצעק: חילונים החוצה!!
* אם זה לא שינאת חינם...   01/11/10 | 16:25
52. זה לא שאנחנו שונאים אותם...הם שונאים אותנו לחינם
* שמישהו כבר יאמר את האמת   01/11/10 | 16:22
אין חילוני יש...נו בעיה.
כשאתה לא לומד תורה אז הקושי שלנו כפול.אם תלמד אוליי ישאר לנו קצת זמן לעבוד למחייתנו.
* תורה חיים   02/11/10 | 00:14
51. כל המגיבים בעד דודו זה אותו 1
* שימו לב איך עובדים עליכם...   01/11/10 | 16:20
כן ממש....
* ירון   01/11/10 | 19:33
נכון ה' בעד דודו
* שמנו לב איך עובד עליך היצר הרע   02/11/10 | 00:16