זמנים, מועדים ואסטרולוגיה
תגובות (235 תגובות ב-71 דיונים)
21. חח עכשיו כול הדתיות נרגשות
צאו מהסרט שלכן. גם ככה הבעלים שלכן נותנים מהצד..
* דנה   28/07/10 | 09:30
אשכרה!!!
רק מוכרים פנטזיות בפועל זה ממש לא כמו שכתוב בכתבה.
* ריילי   29/07/10 | 10:15
ממקור ראשון אני אומר לך שכן
* גבר   29/07/10 | 15:29
20. תשמעו נשים הן שרמוט*ת
כל מה שהוא אמר שזה יותר טוב לשמור את עצמכן לחתונה וכך יש סיכוי שתמצאו את הזיווג האמיתי שלכן ובעבר גבר היה יכול להתחתן עם כמה נשים ואישה הייתי יותר אישה ולא ז*נה שעושה את זה עם כולם אני אומר לכן אני שומר את עצמי לחתונה ואני לא דתי בכלל בגלל שאני חושב שזה ערך יפה ואני לא רוצה להשוות את אישתי למישהי אחרת וזה תמיד יגרום לי חרטות ומחשבות נוספות אם אני באמת צריך להיות עם האישה שאני אמור להתחתן איתה
* ר   28/07/10 | 09:27
צא
* מהארון.   28/07/10 | 18:44
יפה מאוד שאתה שומר על עצמך אבל תדע שזה לא רק מהסיבה שאמרת
הדת באחת הסיבות שהיא אוסרת את זה לפני החתונה זה גם בגלל מה שאמרת אבל לא רק... ותבין שההגיון שאתה חושב זה בעצם כבר הגיון שהיה תמיד ואתה לא ממציא את זה אתה מתחבר לזה אבל צריך לדעת שגם דברים שאתה לא מתחבר אליהם וה' אומר לעשות אז צריך לעשות כי אנחנו לא מבינים אנחנו כמו ילדים קטנים שאבא מרחיק אותנו משפת הכביש או לוקח לנו חפץ קטן מהיד שלא נבלע אותו ומה הילד בוכה לא מרוצה אבל אבא יודע מה טוב לנו... כך גם אבינו שבשמיים
* מאמין   29/07/10 | 03:12
19. למה לא צריך טסט לרכב?
למה למה לדחוף את הזבל הדתי הזה בכול פינה. האישה צריכה להיות צנועה בתולה..אבל מצד שני הגבר הדתי בשושו מנותן ליצאניות . אז די להיות צבועים .
* דנה   28/07/10 | 09:25
הזבל היחיד פה זה אתה.
לידיעתך כל זה מגיע מהנשים.. למה שגבר ירצה מישהי? כי היא מתלבשת כמו פר!צה . ולידיעתך כל הדתיים שומרים על עצמם אתה מדבר על החילונים שבשושו (מה שזה לא אומר) אבל הדתיים לא שושו ולא נעליים. נ.ב. החילוניות היום פשוט פר!צות.. ממש עצוב לאן הן התדרדרו.
* מישהו   24/04/12 | 13:34
18. משנכון נכון לפחות שהאישה תהייה בתולה מה הטעם בחתונה וירח דבש אם לא הרגע וכו'
לדעתי בחורה צריכה לשמור על כבודה כול עוד היא לא נשואה לא צריך להיות כמו מיוחמת כי ברגע שבחורה לא בתולה לא יהיה אכפת לז.. עם כל משזז שונה מבחורה בתולה ככה גם גברים יכבדו יותר תנשים אבל העולם מדרדר לזנות
* ל   28/07/10 | 09:20
מסכים 100% .. ה' ישמור מה שקורה היום בחוץ... לאן התדרדרנו..
* מישהו   24/04/12 | 13:34
17. שמע ישראל אדוני אלוהינו אדוני אחד!!!!!1
טוב לכם או לא זה ככה צריך להיות זה מה שאלוהים ציוה עלינו לא נגיד נשמע ונעשה אלא נעשה ונשמע קודם נעשה אח"כ נשמע שזה אומר בלי חקירות והרבה עניינים מה שהתורה מצווה ככה צריך לעשות כל יהודי רשאי ללכת בדרכי השם אשרי האיש אשר גבר על יצרו הרע ועשה את הטוב בעיני השם תמיד. יהודים תקשיבו זה שיש חילוניים זה כי השואה הביא את האנשים לא להאמין אבל אתם יהודים אתם נולדת להיות יהודים דתיים הולדים אחרי השם ואם ניראה לכם שיש לכם צרות וכלום לא יוצא לכם מזה שאתם דתיים כמובן בגלל שיש לכם צרות חמודים שלי זה רק ניסיונות שהם נותן לכם לבדוק אותכם כמה אתם חזקים שלא תעזבו אותו תהיו חזקים ותראו את השפע וגם אם לא אל תדאגו לא שוחכים לא את הטוב ולא את הרע על הכל יהיה תגמול אם לא פה אז בעולם הבא לכו תתחזקו ותתעוררו חחח איזה כיף אני עושה קידוש השם ברבים מקווה שיתפרסםם חח אי אפשר לדעת אם הציוניים האלה שמוליכים אותם רחוק מהשם מה נעשה יהודים יהיה טוב תאמינו בשם יתברך קבלו ביטחון ותראו שהכל יהיה בסדר גם אם זה לא ניראה כך זוהי תכליתכם ממשו אותה קבלו את ההזדמנות שהוענקה לכם.
* כיפפפ כיפפ   27/07/10 | 19:51
שששש... שב בשקט. חפרת...
* שששש   29/07/10 | 01:39
מאמינההה בענקק!!!!!
רואים שאת\ה לא מאמינ\ה ככזה\ו גדול\ה . אם רק היית מתקרב\ת לדת שלנו היית רוצה שימשיך ולא היי אומר\ת חופר זה ממש לא יפה!!!! ומ'ס 17 נהנתי ותמשיך כך :)
* ששש...את\ה ושב\י בשקט!!!   03/08/10 | 03:24
צודק ב100 אחוז אשריך
* מאמין   29/07/10 | 03:13
כיפפפ כיפפ, סליחה ידידי היקר אבל אתה ממש לא עושה קידוש השם!
מי שעושה קידוש השם עושה זאת ולא מדבר על זה ומכריז על זה בריש גלי. ועוד משהו: העובדה שאתה חרדי ששונא ציונות וציוניים לא הופכת אותך לדתי יותר, קדוש יותק, או מאמין יותר בה', ממני ומשאר בני ובנות הציונות הדתית, לא בעיני האל ובטח שלא בעיני בני האדם; ואם עוד לא הבנת אז לצערי אומר לך שמה שאתה עושה וחש כלפי הציוניים, שלפחות כלפי הדתיים שבהם אינך צודק והם אינם כופרים אלא כל היום, יותר ממך ומשכמותך אפילו, חושבים איך לקרב יהודים לדת וחושבים כל היום איך להאהיב את האל על הרבים ולא איך להחשב בעיני עצמם טובים יותר בכל מיני חומרות שלא כתובות בתורה שיצאו רק לשם חומרות; וזה ידידי היקר, לצערי הרב, פועלו של היצר הרע ולא של האל; ובקיצור בין אם כוונתך היתה לטובה ובין אם היתה לשם הפיכת עצמך בעיני עצמך לקדוש יותר, שזו גאותנות לשמה, יצא שכרך בהפסדך משום שמה שעשית כאן הוא חילול השם ו, כמעט בטוח, הבאת למצב שעוד יהודי הרחוק מן הדת עתה רק יראה אותה באור מסולף. אני דתי ציוני ואינני פחות טוב או מאמין ממך בכך שאני אוהב את המדינה; ובכלל היחס המתנשא שלך כלפי המדינה הינו כפיות טובה שכן רק במדינה הזו אתה יכול לחיות כיהודי דתי, שומר מצוות, ולומד תורה, בלי שירדפו אותך על כך; אז, אפילו, רק מן הכיוון הזה אסור לך לשנוא את המדינה. ובכלל האל, להזכירך, לא אוהב, בלשון המעטה, שחצנים שמתאמצים למצוא את הרע שבחבריהם, והוא גם לא כל כך מחפש תוספת חומרות שלא כתובות או נרמזות בתורה ובתורה שבע"פ וודאי שפסולים בעיניו חומרות שנוצרות רק מתוך רצון "להיות צדיק יותר ממה שנרמז לנו בתורה." שכן אז החומרה היא לשם היצר העצמי ולא לשם שמים; ודי לחכימא...! חג שמח לך ולכל בית ישראל.
* א. דתי ציוני   26/09/10 | 13:03
במקום בו עומדים בעלי תשובה,צדיקים לא יוכלו לעמוד.
ורוב בעלות התשובה הן "יד שניה" כמו שהגדרתם..... הנושא הזה מאד רגיש.
* איה צ'רקסקי   03/03/12 | 14:32
אוקיי לכל מי שענה לתגובה 17.
1. 17 - כל הכבוד לך באמת קידוש השם ואתה צודק אנחנו לא רואים את הכל מהזווית ראיה שלנו ולכן אנחנו לא יכולים להחליט מה רע ומה טוב. 2. תגיד שש לשטן שהשתלט עליך וגורם לך להרוס את בנות ישראל. 3. ל "א. דתי ציוני" קודם כל אין גאווה כי אנחנו לא יודעים מי הוא ומאיפה הוא ככה שזו לא גאווה. ולידיעתך אם אתה דתי אתה צריך לדעת שאסור להיות ציוני!! ה' אמר שיביא לנו את הארץ בלי מלחמות. אנחנו באנו ולקחנו אותה! היה אסור לנו לעשות את זה. ועכשיו על מה שעשינו נחטוף פצצה גרעינית או לא יודע מה. תראה כל העולם שונא אותנו - אם פעם היינו יכולים להסתתר בבית או להסתיר את הזהות שלנו אז היום ברגע שנראה את התעודת זהות הכחולה שאתם "הציונים" השגתם לנו אז מה שנזכה לו זה רק אנטישמיות. אנחנו עדיין בגלות ולא הייתה לנו שום זכות לקחת את הארץ. ולכן הארץ עדיין לא שלנו.. פיגועים..טילים.. מלחמות..טרור.. פצצות גרעין - לא הגיע לנו עדיין להיכנס לארץ ישראל - אנחנו עדיין בגלות
* מישהו   24/04/12 | 13:30
תגובה למגיב
סלח לי ידידי היקר: 1. את המחלוקת אם הציונות צדקה או לא נכריע רק אחרי שיבוא המשיח. 2. קבלת הארץ ללא מלחמות זו המצאה של התורה הגלותית שחלק מהחרדים, לא כולם, אגב חלק מהחרדים ציונים, המציאו כנראה על בסיס הפסוק "יהוה ילחם לכם ואתם תחרישון" מתוך עיוות, פשוטו כמשמעו, של כוונת הפסוק: הבטחה זו של משה הייתה חד פעמית לעם ישראל שזה עתה יצא ממצרים ולא היה מיומן במלחמה; לעומת זו ערב הכניסה לארץ הקב"ה, דרך משה, מצווה את בני ישראל לצאת למלחמה למען ירושת הארץ ורק אחרי זה מצווה אותם על חלוקה בגורל, ולא עוד אלא שמשה גוער בשניים וחצי השבטים על בקשתם להישאר בעבר הירדן המזרחי, שאמור להיות ירושת הארץ רק בסוף התהליך המשיחי ולא בתקופת התנ"ך, ומתנה התנחלותם שם רק בעזרתם במלחמת הארץ; כך שקביעתך זו, וצר לי על הבוטות שבדבריי, מבוססת על מיתוס שמיעוט הרבנים הדתיים האנטי ציוניים המציאו כדי להצדיק הידבקותם בארצות העולם; התורה איננה, בשום פנים ואופן, רק ד' אמותיה של הלכה, זו רק מציאות עכורה שהתנאים הצביעו עליה בגלות שנכפתה עלינו; שיטתך לקחה אמירה זו והפכה אותה לדרך חיים. 3. אין סתירה בין להיות דתי לציוני: חלק נכבד ממבשרי הציונות היו רבנים הגדולים בתורה לא פחות מגדולי התורה החשובים המשתייכים למחנה האנטי ציוני. 4. שיטתך "אם פעם היינו יכולים להסתתר בבית או להסתיר את הזהות שלנו" מנוגדת נחרצות לעולם התורה: משה שלא תיקן את בנות יתרו על אומרן עליו איש מצרי נענש באי כניסתו לארץ, וזה דרך אגב לא פירוש שלי אלא של חכמינו ז"ל המובא גם בפרשני הפשט; יוסף, לעומת זו, היה גאה בהיותו יהודי בן האלוקים וכל פעם שם האלוקים היה שגור על פיו, ועל כך זכה לגדולה, למלכות במצרים, ואף לברכת אביו המייעדת אותו כמשיח הראשון הקודם למשיח בן דוד; ושיטתך שאנו נזכה בארץ ללא תהליך טבעי הינה רק אופציה, בדיוק כמו האופציה הטבעית הרמוזה, עפ"י תורת הסוד, בשם דרך משיח בן יוסף שהגר"א הרבה לדבר עליה ולהדגיש שהיא כוללת מפורשות בניין הארץ לפני הגאולה המשיחית; רק את בניין המקדש אסור לנו לבנות לפני בוא משיח צדקנו במהרה בימינו. 5. ובעניין טענתך, המשוללת כל יסוד, כי השנאה כלפינו בעולם הוגברה עקב בניין המדינה: התשובה היחידה המצויה עוד בגמרא היכולה לענות לך - "הלכה: בידוע שעשיו שונא ליעקב". 6. לצערי הרב, אומר לך שהשטן משפיע על כולם על פי דרכו: הזלזול שחוגי המתנגדים לציונות בקרב החרדים מפגינים כלפי הרבנים הצינויים, בעבר ובהווה, הינו פעולת השטן לא פחות ממה שהוא משפיע על חלק מבנות ישראל ללכת לא עלינו בלבוש לא צנוע. דרך ההפחדה והאיום באסונות הינה דרכו של השטן: לאף אחד אין ידיעה אמתית מדוע הקב"ה מביא עלינו לעתים אסונות, אבל בקרב חכמינו ז"ל תמיד הייתה האמירה שהאסונות מגיעים בעיקר כדי שנתאחד ונזעק לאל; המחשבה שלך ושל כמותך כי מה שיציל אותנו הינו הישארות בגלות עד הגאולה הנסית יש בה מן תליית יהבנו על העולם ועל הנסים, דבר אסור על פי התורה, ועל פי כל הפרשנים זוהי עצת המרגלים וטעותם, ודי לחכימא... 7. עצם היומרה שלך לחשב חשבונות שמיים ולטעון שכל האסונות הינן בהכרח עונש משמיים על העלייה לארץ ישראל ועל הקמת המדינה בה, הינה מעשה שטן חמור יותר מכל מעשה שטן אחר; והוא גם מראה על שפיטה צרה וילדותית של תורתנו. 8. כפיות הטובה של גישתך מתעלמת מן העובדה שהקמת המדינה הייתה הצלת העם, פשוטו כמשמעו, מכלייה וכידוע לך "אין אדם נוקף אצבע למטה אלא אם כן מכריזים עליו מלמעלה" מה שאומר שעצת הצינות היא עצת השם; ועוד יותר מזה היה רב חרדי, לא ציוני ולא חוגג יום העצמאות, שאמר שמדינת ישראל הינה "חיוך של הקב"ה לעמו" אחרי צרות הגלות, ולא, בשום אופן, מעשה שטן. מעשה השטן היה, מצד אחד, להשפיע על חלק מהציונים להתכחש למסורת ישראל סבא, ומצד שני, להשפיע על גדולי תורה מועטים, להגיע לשיטתך שוללת הציונות שלילה גמור; והאמת שגם את זה חזה הגר"א על יסוד חזיון הנביאים וחכמי הזוהר שגדולי תורה בימות המשיח יזלזלו בדרכו של משיח בן יוסף; ושוב, די לחכימא... נורא קל להידבק בגלות שבה אנחנו לא אחראים לגורלנו אלא אומות העולם, ולשקר לעצמנו שכך רוצה הקב"ה בשבילנו; על כל אחד לעשות חשבון נפש עם עצמו האם הוא משוכנע שהתורה אוסרת עלייה לארץ ללא גאולה נסית - שאגב דעה זו מתבססת על דעת מיעוט בקרב החכמים בגמרא, לעומת רוב החכמים בגמרא שדווקא רומזים על גאולה בדרך טבעית המחייבת עלייה לארץ - או שהוא פשוט מספר לעצמו סיפורים כי כך נוח לו בגלות, דבר שכביכול מאפשר לו ללמוד כל היום גמרא ותורה ובכך הוא ממשיך דרכם הרעה של המרגלים ומגמד התורה לד' אמותיה של הלכה ובכך מכניס עצמו תחת האנשים המקוללים על ידי רשב"י בזוהר הקדוש... ודי לחכימא... אני מקווה שתחזור בתשובה גמורה במהרה, ותפסיק ללמד דלטוריא על עם ישראל: הדבר השנוא ביותר על הקב"ה, על פי כל אמורא שרק תרצה. בברכת התורה ותפילה לגאולה השלמה
* א. דתי ציוני מקריית אתא   01/01/13 | 16:04
16. שטויות , אחותי דתיה והתחתנה בתולה , זה נגמר בגירושין אחרי 4 חודשים
כדי לדעת מי הוא בנאדם צריך לחיות איתו , אף אחד לא אמר שתתחילו להביא סטוצים וכל יום עם מישהו אחר , אבל לנהל מערכת יחסים רצינית זה משהו מורכב , במיוחד כיום כשמתחתנים לרוב בגילאים מבוגרים מלבד העובדה שהיחס לאישה כאנלוגיה למכונית יד שניה חסרת ערך היא שוביניסטית ומעליבה מי אמר שאני רוצה גבר פרפר שהוא פרח שמחפש כל היום #$@% ...?
* אני   27/07/10 | 19:27
את מדברת שטויות !
ובגדול
On18   27/07/10 | 20:52
ממש לא שטויות!!! יש לבדוק את ההתאמה המינית לפני החתונה!!
* דליה   29/07/10 | 01:39
15. הרוב נכון חוץ מזה שאני בקושי זוכרת מי היה הראשון שלי
והוא ממש לא מעניין אותי!! לא כל הבנות נשארות נאמנות לראשון שלהם זה אפילו פתטי בעיניי.. אם כבר אז הראשון הוא פשוט השפן נסיונות שלנו :)
* שיר   27/07/10 | 17:44
צודקת !!!
צריך לעשות פה לייק !!! חחחח וואלה צודקת בכל מילה מאמייי !!!!! :]
* ((::   28/07/10 | 08:59
אני הראשון שלך - ובאמת לא היית משהו
* ירון   28/07/10 | 14:45
אה זה אתה? אם ככה יש לך ממש קטן...
:)
* שיר   28/07/10 | 16:07
חחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
* חח   03/08/10 | 03:25
אין מצב שאת לא זוכרת את הפעם הראשונה את סתם מבלבלת את השכל. את לעולם לא שכחת ולעולם לא תשכחי.
* מישהו   24/04/12 | 13:18
14. הכי הגיוני להשוות בין אישה ומכונית
* המכונית   27/07/10 | 16:45
כאילו שבעולם החילוני לא עושים את ההשוואה הזאת!..
* ל   28/07/10 | 12:38
בעולם החילוני קוראים לה "נותנת" שזה יותר גרוע ממכונית. והמילים שהחילונים משתמשים ה' ישמור.. כל יום יש קללה חדשה.. גועל נפש.
* מישהו   24/04/12 | 13:17
13. גברים נשואים לאישה אחת
כל החיים בכלל לא מסתכלים הצידה. ממש. לתקוע אישה במיטה עם אותו גבר במשך 60 שנה זה אחלה חיים, ממש תענוג. לעשות סקס רק אם אדם אחד כל החיים רק מעורר סקנות ויצריות עוד יותר גדולה ומשיכה עוד יותר חזקה למה שאסור. ו הכתבה הבאה במאקו : " לעשות סקס רק בשביל ילודה ולא בשביל הכיף,!!! מה נכנס בכם? מה זה השטויות האלה? מה זה המיסיונריות הדתית הזו?
* גלית   27/07/10 | 16:15
לייקקקקקק
גם הסקרנות גוברת וגם הגברים בוגדים חופשי דוסיות אל תחיו באשליות! העיקר שהאשה תשב בבית תנקה ותבשל...ותתלבש צנוע תביא המון ילדים רגע איזה עם אחר זה מזכיר לכם?? די לפאנטיות!
* ריילי   29/07/10 | 10:20
בטוח הסקרנות לא תיעלם גם אם תהיו
"מנוסים:" לאחר החתונה.
* יהודייה   25/08/10 | 20:23
כשתלמד לשלוט בעצמך אתה תבין. עד אז תהנה עם 5 בנות כל ערב..
* מישהו   24/04/12 | 13:16
12. עוד קצת ואיראן מגיעה הנה
יחסי מין הם דבר נפלא ונהדר ונשים כמו גם גברים צריכים להגיע לזוגיות ונישואין הרבה אחרי שחוו את המיניות שלהם. הכי נורא בעולם להיכנס למיטה גבר בתול ואישה בתולה, יחסי מין עצובים וחסרי מעוף ודימיון. הניסיון הדתי הפתאטי להשאיר אנשים בורים וחסרי יכולת להנות מגופם- וזה מתפרסם במאקו?.?.
* אישה   27/07/10 | 16:09
נכווווווווווווווווווןןןןןןןןןן !!
סוףףף סוףףףף מישהיי חכמממהה 3>
* אא   28/07/10 | 18:08
וואי איזה 2 טיפשים חרמנים. תאמינו לי שאחרי כמה שנות נישואים יהיה לכם את כל המידע ואפילו יותר מזה.. ואם זה מה שאת חושבת על סקס אז את ילדה מסכנה שלא שולטת בעצמה.. מרחם על בעלך ביום שימצא אותך עם השכן.
* מישהו   24/04/12 | 13:15
11. רמת השרון
הגברים לא אוהבים את מה שנכתב, כי הראש שלהם רק חושב על סקס. נשים מסתבר יותר ערכיות ולכן הן יותר מסכימות עם מהמאמר המקסים הזה.
* טלי   27/07/10 | 15:40
אני יודע שהעולם היום מלא בחלאות אבל היי! לא להכליל אני בן 18 ושומר על עצמי. לא להכליל! כי גם אני יכול להכליל את כל הבנות 14 שמקיימות יחסים ולהגיד שכל הנשים חושבות רק על סקס.
* מישהו   24/04/12 | 13:14
10. ואללה. יש בדת משהו
אם אשים בצד את התשוקה, ואחשוב דרך הראש ולא דרך הזין- כנראה שהיהדות צודקת.
* מני   27/07/10 | 15:37
חחחחח נשפכתי מצחוק מהתגובה שלך
* לירז   28/07/10 | 01:58
9. שטויות כאלה לא קראתי הרבה זמן
מזכירים פה גברים, אבל רק כדי לצאת ידי חובה. בשביל היהדות האישה היא מכונית, ואסור שיהיו לה תחושות או רצונות מפורשים מדי. חלילה שיהיו לה יצרים! באותה מידה אפשר לומר שאסור לדבר לפני החתונה. יחסי מין הם חלק ממערכת היחסים, וכמו שמדברים לפני החתונה, גם צריך לבדוק את הנושא הזה לפני שנקשרים "לנצח". מה גם שזה לא חטא. לא נורא אם מישהו שוכב עם מישהו אחר סתם בשביל הכיף.
* ליאן   27/07/10 | 15:15
כמה פעמים שמעתי בעולם החילוני:
אישה, היא כמו מכונית...
* ק   28/07/10 | 12:40
אתה סתם מבלבל את השכל כי אתה לא יכול לשלוט בעצמך מה שלא תצליח לעשות גם אחרי החתונה
* מישהו   24/04/12 | 13:12
8. זה כל כך נכון כנסו........
אני יצאתי בעבר הרחוק אם בחור שהיה גרוש כול מה שהכתב כותב כאן זה ממש נכון הוא היה כל הזמן מזכיר לי את אישתו לשעבר שתבינו הוא מאוד אהב אותי אבל לא הרגשתי שלמה עם המצב מזל שאני בחורה שמורה שלא שכבתי איתו את זה אני שומרת אך ורק ליחיד והמיוחד.תודה על הכתבה הנפלאה.
* אלמונית   27/07/10 | 14:15
יאללה יאללה, תשמרי
ממש עשית מחקר עומק. מש"ל.
* עד שתתייבשי...   27/07/10 | 19:11
כנס לזה שהגיב.......
ברור שאני ישמור ,ולגבי ההתיבשות אני ממש לא מרגישה שאני מתייבשת ואני יגיד לך גם למה כי הראש שלי לא נימצא בזה בכלל ואילו אתה כנראה שמתעסק אם זה כול היום .
* אלמונית   28/07/10 | 08:03
גם את?
כי גם אני יצאתי עם גרוש ואני שמורה והרגשתי שאני אשכרה מכונית יד שניה בשבילו.... מזל-מזלללללל ששמרתי על עצמי כי הקקי ה"מנוסה" רק רצה ....
* אני   28/07/10 | 02:05
כתגובה
אנו חיים פעם אחת, אז או שאת ממש לא מושכת ולא הולך לך עם גברים ולכן את "החלטת" כך, או שיש לך בעיה נפשית, לא נראה לי שבחור ישמור את עצמו לאחת והיחידה, ואם כן כנראה שיש לו בעיה בתפקוד המיני, אז שלא יעבדו עליכם!!!! שלא תחכי יותר מידי, בסוף תגיעי לקבר בתולה
* אלמונית 2    28/07/10 | 09:00
החילונים זה עולם שונה מהדתיים
כל החינוך, הערכים, דרך חיים היא שונה. זה נראה אולי לא הגיוני אבל מה שנראה לדתיים הגיוני ביותר אז לחילונים זה אבסורד ולא קיים ומה שנראה טריוויאלי לחילונים אצל הדתיים זה לא תמיד בא בחשבון. בנושא זה העולמות חלוקים, כמו בנושאים אחרים ומגוונים וזאת קצת בעיה להסביר לחילוני שלא מעניין אותו על זה את הסיפור, כמו שנאמר בכתבה שכמה מילים לא יוכלו לספר הכל... מה שנאמר זה נכון, לדעתי, בלי לקחת את משל המכונית יותר מידי ללב... אתם צריכים להבין את הכוונה. צריך באמת באמת ללכת למישהו שמבין בזה ולהבין על מה העולם הדתי גדל ולומד במסגרת חייו ואז אפשר יהיה בכלל להגיב.
* ל   28/07/10 | 12:47
בני אדם הם בני אדם. מה שהולך כנגד הטבע בסוף יוצא
* בסטיות למינהן   28/07/10 | 17:38
מה????????? בני אדם עובדים על עצמם ועל היצרים שלהם
אני בתולה בגיל שההורמונים צריכים לדרוש את שלהם(21) ואין לי או לאחת מחברותי סטיות זה כזה חשוך לחשוב כך....
* שומרת   28/07/10 | 18:15
תחשבי על בני ה16 בישיבות
מבודדים אותם מנשים, בישיבה, בבית הכנסת, באוטובוס, לאונן אסור להם, מה נראה לך קורה שם? שלא לדבר על כל הרבנים, הכמרים וכל הפרימיטיביים הדומים.
* ותביני   29/07/10 | 08:20
אתה חתיכת גזען עם דעות קדומות
אני לומד בישיבה תיכונית (פנימיה) באזור הגיל המדובר ובוא אני אספר לך אין אצלנו שום יחסי מין בין החברה ואפילו אין רמיזות מיניות אז לרמוז שבישיבות כל הנערים הומואים זה קצת בעייתי אחרי שכמעט שלא שמעתי על יחסים הומוסקסואליים בכל הישיבות שאני מכיר אז כדי שתכיר את מה שאתה מדבר עליו ולא סתם תזרוק תגובות גזעניות לאינטרנט זה בערך כמו להגיד כל הבדויים דופקים את הכבשים שלהם
* אברהם   22/03/11 | 02:37
נכון ביותר
אתה צודק בהחלט אחי,אני כ"כ שונא את הנטייה של אנשים שטחיים ומוגבלי שכל לחשוב בסטיגמות וללכלך בחופשיות על ציבור שלם! פשוט לא ראוי ליחס!
* אריאל   28/05/12 | 23:10
כתגובה לאלמונית 2
הצחקת אותי אני לא מושכת ?את רוצה שאני יתחיל לתאר לך איך אני בדיוק נראת!!!אני ממש לא רוצה להתגאות כי זה ממש לא כזאת .לגבי בעיה נפשית אז צר לי לאכזב אותך אני ממש בריאה בנפשי אני לא חושבת שאני יגיעה לקבר בתולה לא צריך לדבר בצורה כזאת בוטה .
* אלמונית   30/07/10 | 08:42
"ותביני" אתה פשוט טיפש.
אני בן 18 עוד שבוע ואני שומר על עצמי. ברגע שאתה שומר על עצמך עד החתונה אתה תשמור על עצמך גם אחרי החתונה. ברגע שבן אדם יוצא עם הרבה נשים הוא מתרגל להרבה נשים ואישתו לא תספק אותו. "אלמונית" אל תתייחסי לאידיוט הזה.. הוא הוכחה חיה שכל מה שמעניין אותו זה מין.. הוא חושב שלעשות מין עם כל העולם זה בסדר.. שבישיבות יש מין.. טוב מה לעשות יש הרבה פריקים בעולם.
* מישהו   24/04/12 | 13:11
7. שום דבר לא חדש
מוגזם ולא נכון!!! מה העניין עם הדבר החדש? אז למה שהאישה תבוא עם ערכים או מחשבות שמישהו החדיר לה במהלך החיים? עדיף לקבל חדש, לא? איזה שטויות. והגבר לא צריך להיות עם 'עשרות נשים' לפני, מה קרה? אי אפשר להיות עם כמה בודדות? למה לחשוב שזה איזה משהו שצריך להתכונן אליו שנים? כולה זיון. אח"כ אם הגבר או האשה לא כל כך נהנים ולא נפתחים בכיף, או אז מתחילים לפזול כי זה נהיה כזה אישיו, שחושבים אולי אצל השכנ/ה יותר טוב. כמו שחווים אהבות ואכזבות, פעילויות ודרכי תקשורת,עם כל מיני אנשים לפני הנישואין - אפשר לחוות גם יחסי מין, כהנאה הדדית, לא ביג דיל. חלק מהנישואין זה העצמה של נסיון החיים של כל אחד מבני הזוג, לא הייתי רוצה מישהי שהיתרון שלה זה שהיא לא יודעת, אז מה יש זה הכי טוב.אבסורד
* ההגיוני שבחבורה   27/07/10 | 13:39
הרי ברור ש....
אנחנו לא נותנים לילד להכנס לאמבטיה לפני שבדקנו שהמים לא חמים מדי או קרים מדי! אני חושבת שזה הכי נכון להגיע לזוגיות מתוך ניסיון סביר , שהרי לאחר זמן מה יגיע הרגע שאומר שאולי עם ההוא יהיה לי אחרת או עם ההיא יהיה לי טוב יותר במיטה. אני בהחלט מסכימה עם "ההגיוני שבחבורה"
* מסכימה   27/07/10 | 14:37
שאלה לשניכם
גם אם תתנסו עם מיליון איש- אתם חושבים שזה יספק אתכם? תמיד תהיה סקרנות איך זה להיות עם ההוא וההיא ולכן אם לא ממהרים לשתף את הגף שלנו עם כל הרחוב זה מגדיל את מה שיש לנו עם בן הזוג.
* חילוניה   27/07/10 | 15:29
מידתיות
מה הסיפור עם מליון איש???? למה לשתף את הגוף עם כל הרחוב??? אי אפשר להבין שזה יכול להיות עם אנשים בודדים במהלך החיים שבשלב מסויים הרגשת מספיק בנוח מהבחינה האישית לחוות חוויה משותפת? עם כמה אנשים את מנהלת שיחות מלב אל לב, ומשתפכת בפניהם? מול כל הרחוב? מול מליון? ואם עשית את זה עם כמה אנשים זה אומר שעם בעלך כבר לא תעשי את זה? כי 'בזבזת' את הקלף הזה?לוקח לאנשים זמן להבין מה הם אוהבים, מבחינת מגע, יחס, פנטזיות. אני לא אומר שצריך לעשות צ'ק ליסט לפני החתונה, אבל זו חוויה כמו כל חוויה בינאישית אחרת, לגיטימית ובהסכמה. חוץ מזה אם את אומרת שתמיד תהיה סקרנות, אז הדרך לדכא אותה זה בטח לא עם חוק שיגביל אותה, אלא להיות מודעים למה שיש ביד, ולהבין, שוב, שמדובר סה"כ בזיון, והחיים המשותפים הם בהרבה יותר מזה. נ.ב. למה חשוב לך לציין שאת חילוניה?
* ההגיוני שבחבורה   27/07/10 | 17:07
לא הבנתי
לא הבנתי . . . מה אתם מתחתנים דווקא עם מישהו שכיף לכם איתו במיטה ??? יש כ"כ הרבה מעבר.........
* שישקו   02/09/12 | 03:02
תקשיב לעצמך!
איך את מדבר! יחסי מין זה לא כזה ענין גדול,כולה זיון! אתה מוריד את הערך של דבר כל כך מקסים! וזה בגלל שכבר הכהת את החושים שלך.אתה בעצמך הוכחה לכך,שאפילו לשכב עם "אחד או שתיים" כבר הביא לכך שזה "לא ענין גדול". זאת הוכחה למה שכתוב בכתבה. חוץ מזה,היתרון הוא לא ש"היא לא יודעת",למרות שיש משהו יפה וכיף בללמד יחד משהו חדש.אבל זה לא זה! זה עצם הענין שאתה האחד והיחיד שלה,תמיד היית ותמיד תהיה,תחשוב על זה מההבט הזה קצת...
* אחת   29/07/10 | 22:15
6. זה כל כך נכון!!
* שאפו לכותב   27/07/10 | 12:56
5. מחזקת את דבריהם!!
* לינוי   27/07/10 | 12:50
4. כל כך נכון!
* *   27/07/10 | 12:12
3. מצדיעה
מאוד מתחברת .למה להיות בחור/ה יד שניה כשיש את האופציה הטהורה והמושלמת שהיא לטובת כל הצדדים ושלא לדבר על ההיתרגשות של הפעם הראשונה כ"כ מושלם
* אילה   27/07/10 | 11:50
את חיה בסרט
והסוף הוא לא טוב.
* אמי   27/07/10 | 16:27
חחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחח
* חחחחחח   07/10/15 | 17:06
2. זה הסבר מאוד יפה
אמנם הייתי מוותרת על ההשוואה לרכב אבל זה מאוד נכון. אני התחתנתי עם הבחור הראשון שלי וגם אני הראשונה שלו. ברור שיש סקרנות אבל סקרנות תמיד תהיה גם למי שהתנסה עם הרבה אחרים לפני שהתחתן.
*  חילוניה שהתחתנה צעירה   27/07/10 | 11:48
מזל שאנחנו לא חיים לפני 200 שנה
אז ההשוואה לא הייתה לרכב כי אם לסוסה. לפעמים מי שהתנסה עם מספר נשים יהיה הרבה יותר רגוע בקשר לדברים מהצד, ממי שלא התנסה בזה אף פעם, ויש לו סקרנות גדולה לעניין בדיוק כמו שתמיד ראה בויטרינה עוגת קצפת ואף פעם לא טעם אותה.
* אברי   30/07/10 | 05:27
1. ממממ
אין דבר יותר יפה מזה
* דתייה   27/07/10 | 11:38
אמת יש רק אחת
אמת יש רק אחת. ואילו השקר מתפרס על המון תגובות. אנו חייבים ללכת לפי הוראות היצרן כדי שחיינו יהיו המאושרים ביותר. לפעמים בהלכה אין שום הגיון אבל נאמר ככל אשר יורוך תעשה. יאמרו על שמאל שהוא ימין .וימין שהוא שמאל תאמין. אשרי מי שזכה לעמוד בנסיון העריות.
* אביקו   09/03/11 | 15:37