החדשות
תגובות (235 תגובות ב-71 דיונים)
71. מאמין שלכל גבר צריך שתהיה האישה האחת שלו וככה גם לגבי כל אישה אני גם חושב שהדת היהודית צודקת ןהיום מניסיון של 50 שנה אני
* איציק   21/01/17 | 04:19
70. זן נדיר למצוא דוסית "בתולה"..אפילו הן מתעניינות בשחזור בתולין
* תשאלו אותי.... פרסונל   30/10/13 | 07:21
הן לא שונאות מה שהחילונית אוהבת.... וגומר/ת
* למה לא...   30/10/13 | 10:36
69. נשואים --
אני נשוי ,אני ואישה שלי ,דתיים,ואני ממש חושד באישה שלי ,שייש לה חשק לשכן שלי ..ה יודע אם היא שכבה איתו ...כול פעם שהיא רואה אותה היא צוחקת ,צחוק של אהבה ,כאילו יש בנהם משהו ,זה כואב לי מאד אני בטוח שהם יזדיינו ,וניראה לי כמה פעמיים ..לצערי
* נתן    30/07/13 | 13:45
כדי ל
אמת או לסטור את ישדיך אני מציע שתעזר בבלש פרטי.יש סיכוי רב שעם הזמן בלי ידיעת האמת זה ישגע אותך.כך בחשבון שיש לצעד זה השפעות בכל מיני כיוונים.
* בנצי   24/08/13 | 00:27
68. חיבים לקרוא
בנות זה הכבוד שלכם הם תשכבו עם מישהו ליפני החתונה הבעל שלכם לא יעריך אותכם חוץ מהדת זה עקרונות וגברים מעריכים את זה יש בתולים לאישה ומי שעושה את זה כבר לא היה לה נשים יכולות להתאפק
* SSSSSSSSSSS   24/04/13 | 18:39
67. איכס לחשוב שבעלי שכב עם מישהיא אחרתתתת
החילונים האלה דוחים ביותר כמו בהמות, אני נשואה בעושר ואושר וכמובן שהייתי בתולה לפני החתונה לא שכבתי עם שום גבר ןלא הייתי עם שום גבר אין על בעלי!!! איכס אני לא יכולה לחשוב עלזה שהוא יהיה עם מישהיא אחרת.. אתם דוחים ובהמותתתת
* שני   08/04/13 | 10:50
תתביישי לך בתור מישהי דתייה הייתי מצפה שתנסי לקבל את כל הדעות אין שום דבר מגעיל בסקס גם אם זה לפני החתונה ולהכלליל ולהגיד שכל מי שלא חיכה לחתונה בשביל זה... את פשוט בורה
* איה   01/08/13 | 22:52
לשני הבורה
תתביישי לך בתור מישהי דתייה הייתי מצפה שתנסי לקבל את כל הדעות אין שום דבר מגעיל בסקס גם אם זה לפני החתונה ולהכלליל ולהגיד שכל מי שלא חיכה לחתונה בשביל זה... את פשוט בורה
* איה   01/08/13 | 22:53
66. לא יכולים לשמור על היצרים הבהמתיים שלהם
אנשים פשוט דוחים !!!!! בתור נערה בת 16 בצפר חילוני גמור אני יכולה הלגיד לכם שגועל נפש. החרמניות והתאווה למין עולה לכולם לראש!!!!!!! אז כן ,גם החרדים נופלים בזה כי מה לעשות שבנות ישראל הולכות חצי ערומות ברחובות????? גבר חרדי הוא גבר לכל דבר רק שהוא משתדל לשים גדר לתאוות האלו. אבל גם הוא נופל , תפסיקו לשפוט....... אם מדברים על כמות האונס בעולם החרדי ובעולם החילוני יש הבדל עצום וענק.. נכון שאצל החרדים זה יותר מזעזע אבל מי אתם שתשפטו?
* חן   31/03/13 | 14:20
חן את כלכך צודקת
מילה במילה. אני אומר אותו הדבר במדויק
* .   21/03/14 | 09:37
65. בת 18 עוד מעט 19...ועדיין בתולה!
אני לא מבינה את הדחף של כולם לעשות סקס..קיום יחסי מין בגיל צעיר לא יהפוך אתכם לבוגרים!
* לינה   05/03/13 | 14:34
הכל בגלל לחץ חברתי.אם
אדם לא התנסה עד גיל 16 (נכון להיות ואולי פחות וזה עצוב) הוא נחשב מוזר.הבעיה שלא לכולן יש כח להתמודד עם הלחץ הזה.
* בנצי   10/03/13 | 01:34
תגובה למה שאמרת
יפה אמרת. בהצלחה בכל המובנים.
* x   26/11/13 | 20:12
64. חרטה ברטה! אל תשכבו עם כל העולם. אבל גם אל תמותו
אין קשר לדת. שכל אחד יעשה מה שטוב לו!
* בתולים    23/01/13 | 16:03
63. אני בן 35 ובתול מתוך
בחירה.במשפחתנו אנו שומרי מסורת. קידוש בשבת וצום כיפור וחוגגים מועדים אחרים.. אנו נוסעים בשבת כשרוצים. לדעתי הכי חשוב והכי דגול בתורה זה 10 הדברות.אני מקיים אותם. אני מאמין בבורא עולם ומאמין שבזכותו אני חי בכלל (נולדתי פג חודש 6 ומאמין שבלי שמירה ממנו לא הייתי כאן היום) ןכמו שאומרים הוא שומע הכל, רואה הכל,ויודע הכל וכל 1 מקבל בסוף משמגיע לו זאת ע"פ מעשיו (כך מאמין לפחות).אני בטוח שאני ורעייתי נקבל על משאנחנו - 1 את השנייה.הקשר שלנו יהיה הכי אמיתי בעולם ולכן לא נצטרך לחשוב אפילו לחפש בחוץ. בעניין יחסי מין : נלמד אחד את השנייה מה טוב לנו ולא רק ביחסי יישות אלא בהרבה דברים אחרים שמרכיבים זוגיות אמיתית ויציבה.
* בנצי מיכאלי   12/01/13 | 10:06
62. לא רק מבחינת יהדות..!
כל גבר יעדיף להתחתן עם אישה ששמרה על הבתולים שלה.. זה אולי נשמע די פרמיטיוי אבל זה הכי נכון בעולם!! אין מה לומר, כל דבר ביהדות הוא לטובתינו האישית :) בהצלחה לכולם... :)))
* נועה   06/11/12 | 11:00
61. כ"כ נכוןןן!!!!!!!
* זזי בזזי   27/07/12 | 15:34
60. אני לא מבינה מה הביג דיל.
אני לא מבינה מה הביג דיל בקיום יחסי מין, ולמה הבחור בן ה32 ששיתף פה את כולנו שהוא עדיין בתול, זכה לכל כך הרבה חיזוקים. למה בעצם זה דבר כל כך טוב? כי יחסי מין הם דבר מלוכלך ולא טבעי? אז זהו, שזה כן טבעי, ואפילו בריא. ובקשר לכתבה, דחיית קיום יחסי מין עד החתונה לא עוזרת לשמור על הטוהר, אלא גורמת לחתונה מאולצת... בגלל שאנשים כבר לא יכולים לעמוד ב"טוהר" הזה, הם ממהרים להתחתן רק מהסיבה הזאת, ואז עולה מספר הזוגות המתגרשים.....
* יעל   17/06/12 | 19:54
לכי לשיעורים של הרב קוואס
תביני את המשמעות..
* ניר   15/07/12 | 12:56
אי קיום יחסי מין, טמטום...
בדיוק ככה, זה טמטום לחכות עד החתונה ואחר כך להתגרש, מסכימה עם יעל לגמרי.
* ג'ני   03/07/13 | 12:42
צודקתתתתתתתת
* איה   01/08/13 | 22:55
אמת
את צודקת ב100 אחוזים
* רועי   26/12/15 | 15:11
59. תגובה
הכתבה די משכנעת והכול נכון והגיוני ביותר. ברור שעדיף לשמור על הבתולים עד החתונה, אך זה לא ישפיע על הרוב, בעיקר על החילוניים. אפתיע אתכם אם אומר לכם כי בתור גרושה שנים רבות, קיבלתי המון המון הצעות לנהל מערכת יחסים אינטימית מגברים דתיים מאוד. איך אתם מסבירים זאת ובעיקר שיסביר לי זאת הרב שכתב את מה שכתב בכתבה. זאת עובדה קיימת כיום. שנית, אם היה לי את השכל של היום לא הייתי מתחתנת בתולה, עם כל הכבוד. לא קיבלתי שום מדליה ו'/או הערכה מכך. סך הכול נפלתי לתהום עם האיש הלא נכון שדאג לרסק לי את חיי הנישואים. לא הגיע לו לקחת בתולה. החיים הם לא דבש. חד משמעית.
* sara   17/06/12 | 18:52
58. נכון מאוד
למרות שאני לא יהודי, אבל אני מסכים על כל מילה שנאמרה בכתבה! זה פשוט נכון, למרות שזה מאוד קשה להתאפק עד לחתונה!
* פיט   06/06/12 | 10:25
57. לא מבינה אתכם..
רק אני חושבת שכולם מגזימים עם המשמעות של לקיים יחסי מין? לדעתי קיום יחסים זה בדיוק כמו נשיקה בין בני זוג רק ברמה גבוהה יותר וביותר אינטימיות. כולם עושים מזה כזה סיפור כאילו מה זה כבר. תעשו מה שטוב לכם ותהנו מכל רגע, ולא, זה לא אומר שתצאו מנייאקים או זונות, זה אומר שפשוט עשיתם מה שטוב לכם מבלי להתיחס למה שמישהו פעם החליט שקיום יחסים זה עדיף מגיל 18 ובכלל עדיף מהחתונה. סליחה, אבל אני לא מתכוונת לחיות לפי מה שמישהו אחר כבר קבע לי מראש אני מתכוונת לחיות את החיים שלי לפי מה שאני מרגישה ולפי השיקולים הפרטיים שלי. גם אם זה אומר לשכב עם חבר שלי בגיל 17 {לפני החתונה!!!!} ואם יהיו חרטות ואם יהיו השלכות אני כבר ידאג להם לבד, תודה =]
* ילדה סוכר   29/05/12 | 16:48
והתשובה שלי אליך מכילה את הכינוי שבחרת לציין פה- ילדה!
* חן   08/06/12 | 15:39
56. גם החלה שמברכים עליה בשבת,היא אותה חלה מדהימה,והחמין...
אותו החמין ,טעים ומנחם..... אנחנו יכולים לבחור להיתרגש ממשהו כאילו, כל פעם מחדש. מימינו, המצב ממש לא אידיליה וכולם התרחקו מרוחניות, והרבה חיים בצביעות. אנחנו יכולים לבחור את הטוב מהרע בכל דבר, גם ביחסי מין ואהבה. גם אם היינו שם כבר וזה לא היה האחד/ת והיחיד/ה, בפעם הבאה להישתדל לעשות את זה ממקום אמיתי של נישואים ואהבה ולהיתרגש יותר מבפעם הראשונה. זה היופי בלהיות בעל תשובה. הצדיקים הגדולים בתורה, הם ברובם בעלי תשובה, שהיו חוטאים גמורים. אתה "יד שניה" רק אם כך אתה מרגיש, והאישה שלך "יד שניה" רק אם ככה אתה בוחר לראות אותה.... אנחנו יכולים לשמוח, על שיש לנו אפשרות לתקן, ולהשקיע מאמץ, כדי להיתרגש שוב.... או יכולים להמשיך להצטער על חטאנו.... ולחיות בעבר ולהפוך ליותר ויותר חשוכים.
* איה צ'רקסקי   03/03/12 | 16:05
אין מחילה על העריות - אחת משלוש העבירות שעדיף למות מלבצע.
* מישהו   24/04/12 | 14:21
אתה בכלל יודע מה הפירוש של גילוי עריות??
לפי היהדות קיום יחסי מין לפני החתונה ממש לא נחשב לגילוי עריות. גילוי עריות הוא אחד משלושה דברים: 1.נידה (רק רלוונטי לגבי ישה נשואה). 2.קרובת משפחה 3.אשת איש תבדוק לפני שאתה מדבר. . .
* שיר   15/06/12 | 18:28
בתוך ההגדרה שלך
אם תשימי לב זה לא קרובת משפחה- תפתחי סידור של יום כיפור- תמצאי שם מילה במילה מהתורה בתפילת שחרית. שגילוי עריות הוא עם כל אישה שהיא לא אישתך וכן קיום יחסי מין זה דבר נפלא ובתורה לא פוסלים את זה אלא להיפך ממליצים על זה- אבל רק כשהאדם נשוי, מותר לו לקיים יחסי אישות עם אישתו בלבד!!! כל אישה אחרת אסורה עליו. כל נגיעה באחרת אסורה עליו. ואוקי, נגיד ואת לא מסכימה עם זה. ענית לעצמך, נידה - זה לא רק אישה נשואה, להיפך כשרווקות במחזור אסור לרווקה לטבול במקווה מה שהופך אותה לטמאה באופן תמידי- נשואה כן יכולה לטבול ואז נשואה הופכת טהורה- אבל על פי התורה רק לבעלה. ולכן, המסקנה היא שרם לחיצת יד נחשבת לגילוי עריות בשל היותנו טמאות כי אנו רווקות שעדיין לא טבלנו, אז גם יחסי מין. וגילוי עריות היא אחת העבירות שאומרים "יהרג בל יעבור" ז"א עדיף למות ולא לעבור עליהן. שנה טובה :)
* שיר חמודה את אבל טועה   09/10/12 | 01:16
55. מין לפני החתונה
מנסיון אישי,זה כל כך נכון. אם אתה רוצה את הזיווג שלך שטעתה תקים את הבית,שמור את זה ליום שתתחייב לה.. ואני בנאדם ממש לא דתי . בעולם החילוני שלנו כבר הכל נהיה הפקר ומותר ,אז מה הפלא שמתגרשים כל כך הרבה. שבוע טוב.
* אופיר   27/02/12 | 10:16
כן.. אני מרחם על החילונים העולם שלהם התדרדר לתוהו ובוהו - שמח לשמוע שיש עוד חילונים עם קצת שכל בקודקוד :) בהצלחה וכל טוב.
* מישהו   24/04/12 | 14:20
אל תרחם אל אף אחד!
אני לא מבינה למה אתה מרחם על החילונים?למה העולם שלנו התדרדר? המשפחה שלי שומרת מסורת אבל אני תמיד ראיתי את עצמי כחילונית..אז מה הבעיה בלהיות חילונית? למה ולהיות דתי זה כבוד?
* לינה   05/03/13 | 14:38
בוא תסביר לי
בוא תסביר לי מה הקשר בין קיום יחסי מין לפני החתונה לבעל שלא מעניין אותו לעזור עם התינוק בכלל, לא עוזר בבית רק מאונן כל הערב? כי אני והוא התגרשנו ואני לא מוצאת את הקשר יסלח לי כבודו ליחסי מין שהיו לפני החתונה.
* מתגרשת   13/10/12 | 12:51
הממממ...
תראי במקרה שלך זה תלוי גם עם מי היית.כלומר,אם היית עם בחור ערס,חרמן,שכל מה שמעניין אותו זה קיום יחסי מין (או כל דבר שקשור לסקס)אז טוב עשית שהתגרשת ממנו...למרות שאני אישית לא הייתי חושבת להיות עם אחד כזה....
* לינה   05/03/13 | 14:41
54. חח
לשון בלשון
* kk   22/12/11 | 18:18
53. שורה תחתונה לכולם
שלום לכולכם רציתי להגיד לכם שהלכתם די רחוק כמו שאומרים בגלל שהכתבה מדברת על הלכות ודת כמובן מי שלא מאמין מגיב בצורה שמגיב אך לא הבנתם כנראה את משמעות הכתבה, אז האיר לכם כמה דברים : העובדה שאישה וגבר שומרים את עצמם היא לא ממעיטה מערכם לפי דעתי היא רק מחזקת את החיים המשותפים שהולכים להיבנות להם יחד. הכל הרבה יותר מיוחד ואהבה יותר הכל נכון יותר לעומת הדרכים הפועלים היום. הכוונה היא לאו דווקא על מי משומש או חדש אלא יש בזה טוהר מסויים שאף אחד מכם כנראה לא הבין כי בסופו של דבר יחסי המין הוא אינסטינקט רגעי ואם הגענו למצב שאי אפשר לחיות בלי זה ולחכות אז זה אומר שיש פה בעיה , הקשר לא מתבסס על כמה הסקס היה טוב או לא מה יותר חושני וכו כל דבר גם בעיניין הזה אפשר להראות אחרי חופה לאו דווקא לפני זה לא חובה , מה יקבע את הקשר יותר טוב באיזה תנוחות יודעים באיזה תשוקה מבצעים את יחסי המין????? זה אבסורד. בשורה התחתונה מי שאוהב יכול לחכות לבנות את החיים בצורה יותר נכונה. אז בהצלחה לכל מי שמחפש אהבה.
* סיגי   30/11/11 | 17:53
52. וואווווווווווווווווווואני בהלם
מה ניסגר? אנשים!! דבר ראשון כמו שלא הייתי רוצה שישווו את הבת שלי לשרמוט#ה ככה לא הייתי רוצה שישוו אותה למכונית או למיטה.יש את שביל האמצע בחיים, גם אשה וגם ג-ב-ר שמכבדים את עצמם ואת גופם לא צריכים לעבור דרך אלף מיטות, אך יחד עם את אנשים בני 20+, מבוגרים, עם שיקול דעת נכון וניסיון חיים שעברו צבא, שטיילו בעולם ורכשו ערכים ונימצאים בזוגיות יכולים להחליט על גופם ועל נפשם- אם להכניס לתוכו מישהו. ברור לי למה עולם הדת על כל חוקיו קוסמים לאנשים מסויימים אך יחד עם זאת יש ליהיות סובלני לדעתה או לדעתו של האחר. לצורך העיניין לי היה חשוב שתיהייה לי אישה מנוסה,בטוחה בעצמה, ופתוחה מינית שתדע לפנק אותי ותדע מה עושה לה טוב. אנחנו נשואים באושר וברור לי יותר מכל שהיא האשה של חיי וששום אישה ובטח לא "שמורה" לא תדע לפנק אותי כמוה.השיוויון, הפתיחות וההיסטוריה העשירה שכל אחד הביא איתו למערכת היחסים הזאת היא להערכתי סוד הקסם של הנישואים שלי. ברור לי שיש כאלה שהיו מעדיפים ליאות את כל העיניין אחרת ממני
* וואווווווווווווווווווואני בהלם   25/11/11 | 04:13
ואיך היא גילתה מה "עושה לה טוב" ? חבל שגבר אחר לימד אותה את זה במקום שאתה תעשה את זה..
* מישהו   24/04/12 | 14:18
אתה אידיוט
אתה אידיוט
* רועי   26/12/15 | 15:15
51. יחסי מין באופן יחסי
מסכים בענין של ההרגשה לא של הדת . לצערי אני לא יכול להרגיש את אותה ההתרגשות של הפעם הראשונה שלי ושל האקסית הראשונה שלי . מה שלא היה אחר זה עם בנות שונות ,אם זה סקס לוהט או סקס רומנטי ככל שיהיה , תמיד אבל תמיד אתגעגע לפעם הראשונה לקיום יחסים עם האקסית הראשונה שהיא איפה שהוא תמיד צצה בראשי , למרות שעברו 25 שנה מאז . היום במבט לאחור אני מצטער על כך שלא המשכנו לנהל מערכת יחסים, כי נכון שרוצים משהו חדש , אבל עם כל הפתיחות של היום היינו יכולים להיות ביחד , ולחוות דברים חדשים מדי יום . כמה כיף היה אם כל דבר חדש , או כל רגש כזה או אחר היה אם הראשון/ ראשונה שלכם . הרי שבסופו של דבר גם יחסי מין עם אחרים ,עם כל זה שזה מרגש בשניה הראשונה של קיום היחסים, הרי שאחרי זה נהפך לסתם עוד משהו , שנחפש יום למחרת כיף אבל לא מרגש . לעומת זאת להישאר ביחד ולחוות ריגושים כל פעם ביחד . בואו נגיד את האמת הלוואי על כולנו .
*  חילוני   03/11/11 | 09:11
חבל שאיבדת את היכולת להתקדם, ולמצוא טוב ב...
דברים חדשים! חטאת, חטאנו...וגם דוד המלך חטא. זה היופי בבעלי תשובה אמיתיים, גם אתה יכול להיות בעל תשובה, אם רק תסלח לעצמך כבר ותתקדם הלאה. אולי תלמד שוב איך להיתרגש מבפנים ולא רק להרגיש כיף
* איה צ'רקסקי   03/03/12 | 15:36
50. זה קצת לא נכון...
בעלי ואב ילדי היה הראשון שקיימתי איתו, אנחנו נולדנו באותו יישוב והיינו חברים מגיל ארבע עשרה. קיימתי איתו יחסמים בערך בגיל שבע עשרה, והתחתנו בגיל 23. נשמות תאומות :)
* תמר   19/10/11 | 01:00
לא הבנתי
אז מה לא נכון פה הכל נכון!!!!!!
* טל   06/01/12 | 09:21
היא התכוונה שהם קיימו יחסים לפני החתונה
וזה לא פגם להם בזוגיות. תמר, זה מקרה אחד למיליון אולי....אבל בהצלחה:)
* אני   17/03/13 | 09:56
49. למספר 32,אני מצדיע לבחור ששמר את עצמו עד גיל כזה
למספר 32,אני מצדיע לבחור ששמר את עצמו עד גיל כזה ותאמין לי הוא לא הפסיד כל כך הרבה,רק כל פעם כמה דקות של הנאה אבל אחר כך הרגשה מגעילה של לכלוך בנשמה.. מגיע לו הרבה ואני מאחל לו ורק טוב...!!
* גל   11/09/11 | 11:20
48. גבולות המין בין גבר לאישה בגדר של אהבת הזולת
רבים חושבים על גבולות המין בין גבר לאישה, למרות שיהדות מציבה גבולות אלה, תמיד, גם בתקופת התלמוד, היו יוצאי מן הכלל מסיבה מאוד פשוטה, כיוון שההלכה והתלמוד נכתבו לרוב העם , אבל בתוך הרוב הזה יש פרטים קטנים יוצאי דופן שהאגו שלהם דורש יותר, השאלה האמיתית, האם האדם עומד בפיתוי המיני ולא מתחיל לרדוף ולעבד את הראש אחרי התענוג הגשמי הזה, אם כן , סימן שהדבר גדול עליו, וכך רוב העם. אבל הרבנים הגדולים, בגלל גודל מעלתם, אכן, היו יוצאים מכלל ההגדרה שהם בעצמם פסקו, וזאת מסיבה אחת, שככל אדם מפותח יותר ברמה האינטלקטואלית רוחנית, כך היחס שלו אל "המין" הוא נכון יותר, ועל כן, אדם כזה לא צריך מסגרות והלכות, כיוון שהכל באה לו מחכמתו והסגתו.
* נקודה למחשבה   11/07/11 | 08:43
אחרי שתהיי "רב גדול" תדברי. בינתיים את לא מבינה כלום. והרבנים הגדולים לא עושים את זה עם האישה שלהם אפילו - רק למטרות ילודה.
* חח בולשיט.   24/04/12 | 14:13
47. יש אמת בדברים!
מה שלא יודעים לא כואב... אם לא יודעים איך זה עם אחרים/ות אז זה לא מסקרן להסתכל לצדדים! אתה הולך עם מה שאתה מכיר כי מטבעו של האדם לפעול כהרגלו..!
* אירנה   24/05/11 | 09:29
מסכים עם כל מילה. אם לא תדע שיש כזה דבר לא תוכל לעשות אותו כי אתה אפילו לא "מפנטז" שהוא קיים כי אתה לא מכיר את זה. נקודה!
* מישהו   24/04/12 | 14:12
46. "בתולות" הים התיכון... יש כאלה...?!
* גם לא במיגזר הדתי...   07/05/11 | 08:30
תתפלא חמוד. יש !
* דתייה   08/07/11 | 14:43
במיגזר הדתי רוב הבנות בתולות
אל תדבר סתם על דברים שאתה לא מבין בהם. בנות דתיות כי הן הכי שמורות!
* דתיה   05/08/11 | 18:56
גם חילוניות ומסורתיות
לא רק דתיות הן הכי שמורות לא לדבר סתם!!!
* ARUSKA101   16/04/12 | 16:34
ARUSKA101 אל תשווי אפילו בין דתיות לחילוניות.. נכון שיש גם חילוניות ומסורתיות אבל זה נדיר לעומת זאת אצל הדתיות - לא בתולה זה הנדיר הבנת את ההבדל? "דתיה" כל הכבוד לך אשרייך :) אני בן 18 וגם אני נקי.
* מישהו   24/04/12 | 14:10
כן, אני - ואני לא מתביישת בזה...
אני בת 30, ואני לא מתביישת בזה, להפך אני גאה בזה, שלא השתרמטתי, ולא קוראים לי מאחורי הגב ומדברים עלי רעות... וחבל על הזמן כמה חברות שלי כל הזמן אומרות לי שהן מצטערות שבכלל הן התחילו עם זה מוקדם - והיום הן לא מוצאות חתן כי לדבריהן אף אחד לא רוצה משהו משומש יותר מדי... אני יוצאת שלא תחשוב, אבל אני חושבת טוב טוב אם שווה לי לאבד את השם הטוב שלי בשביל ריגוש חד פעמי...
* נקודה למחשבה   24/04/12 | 20:17
45. יפה מאוד!
* ...   05/05/11 | 13:07
44. הלכה זה בדיוק ההפך מרוחניות
רוחניות זה שמחה ואהבה הלכה זה כפייה, או במתק שפתיים או ברמאות או בכח או בכל דרך שכן ההלכה רואה עצמה מעל החוק מעל ההגיון מעל הפיזיקה ובעצם מעל הכל וזה כולל אפילו את אלוהים כל מי שמצדד בהלכה אין לו מושג מה זה אלוהים, הוא תקוע באיזו מעשיה מטופשת מלפני 4000 שנה
* אילן   17/02/11 | 21:14
זה כפירה..
להגיד דבר כזה שההלכה זה בידיוק ההפך מרוחניות זה לא רק כפירה זה גם טיפשות אם הייתה מספיק חכם הייתה מבין ששניהם באים ביחד ואם הייתה באמת מאמין בה' ולא עושה כאילו הייתה גם מכבד את ההלכה.. ואני לא אומרת שאני עושה הכל וגם חלק ממש גדול אני לא עושה אבל אני בחיים שלי לא יגיד שזה ההפך מרוחניות...
* טל אמסלם   15/03/11 | 09:07
את צריכה לקרא הרבה מאוד ספרים כדי לדעת מה שאני יודע
למה שאת קוראת רוחניות זה באמת הלכה רוחניות אמיתית היא חופשית מכל פקודות (מצוות) המצוות לא נתנו על ידי אלוהים, מי שמקיים מצוות הוא רשע בין אם הוא יודע זאת ובין אם לאו. אני מצטט ממה שכתבת: "ואני לא אומרת שאני עושה הכל וגם חלק ממש גדול אני לא עושה" את חושבת שמישהו נתן לך פקודות, זה בדיוק ההפך מרוחניות. אני מאמין באלוהים אבל לא ב: א, ב, ג, ד, ה, ו, ז ... אלו סך הכל אותיות שתפקידם לשמש את השפה הכתובה תחשבי שהאירנים כבשו את הארץ ומכריחים אותך לחיות לפי חוקי הדת המוסלמית, ככה מרגישים החילונים בארץ שלמענה נלחמו. כל האמונות הדתיות הם אותו רוע מטופש אלוהים שונה לגמרי ממה שהדתות אומרות תלכי לספרייה או לחנויות ספרים ותתחילי לקרא ספרי העידן החדש, בהצלחה
* אילן   15/03/11 | 18:12
ההלכות זה קווים מנחים על הדרך הטובה ביותר
להתקרב לאלוהים זה לא סתם הוראות שרירותיות (ואילן קל לתפוס עליה תחת ולהגיד לה שהיא בורה עדיף שהיית רק עונה עניינית)
* אברהם   22/03/11 | 02:21
דברי כפירה!!!!
עד שלא תקבל ניעור משמיים על המילים האלו שרשמת כנראה שלא תסתום!
* יעל   10/07/11 | 09:56
תחשוב שוב
מה ???????? על מה אתה חושב שאתה מדבר?
* נאווה   07/08/11 | 14:27
כשתקבל את העונש על מה שאמרת אתה מוזמן לבוא לפה ולהתנצל. עד אז עם הצורת חשיבה המעוותת שלך - שלום ולא להתראות.
* מישהו.   24/04/12 | 14:08
43. אם לפי ההלכה אסור לקיים יחסי מין לפני בחתונה
אז זו בדיוק הסיבה לכך שצריך לזרוק את ההלכה לפח או לפחות למוזיאון
* אילן פלג   09/02/11 | 16:38
חולה נפש
* אתי   23/08/11 | 21:09
אתה בן אדם מסכן שלא יודע לשלוט בעצמו.
* מישהו   24/04/12 | 14:06
מהההההההה???????????
אחי שקול את מילותיך אתה מתעסק אם דבר קדוש ומהותי בחיי כל אדם יהודי תנסה לקיים כמה הלכות באופן מעשי ותמידי ותראה כמה אתה מדבר שטויות ואם בכל זאת אתה מסרב פנה לטיפול באופן מיידי
* מישהו   17/06/12 | 14:19
42. לסיכומו של עניין
לפי רוב הגברים בארץ אני לא מאמין שכולם היו רוצים בתולות, הרוב היו רוצים בחורה שחוותה גבר אחד או שניים בחיים שלהם ולא איזו שרל** שהיתה עם 40 גברים.
* פוסק   09/02/11 | 12:18
אני נגד התגובה הזאת וההסבר הוא ש...
להפך דווקא גברים אוהבים בתולות כי בדרך כלל הם תמיד רוצים שלהיות הראשונים של מישהי, כמו שלדוגמה אתה רוצה לקנות מיטה חדשה אז אתה לא תיקח את משומשת אתה תיקח את החדשה אז ככה כנ"ל לבתולות, לדעת שהיא לא חוותה זאת אף פעם ואתה הוא הראשון והיותר משמעותי בשבילה.
* - - -   12/02/11 | 12:20
לא סיכום ולא נעליים
אתה רוצה להיות היותר משמעותי בשבילה - תעבוד בשביל זה. אתה רוצה להיות יותר משמעותי בגלל שזאת הפעם הראשונה שלה? לדעתי המשיכה והקשר אמורים להיות מבוססים על הרבה יותר מזה. ההשוואה למיטה בכלל לא במקום, שלא לומר מטרידה. והרבה גברים מעדיפים בחורות שצברו קצת נסיון, ההעדפה לבתולות אצל חלק מהגברים היא רק בגלל השפעות חברתיות.
* עידן   30/08/11 | 03:32
41. לדעת נשים זה בריא!
כל המרבה הרי זה משובח! הכנסתי לכם בהפוכה! נשים לא חרמניות, אלא אם כן הן מגרות את עצמן, בעוד שגבר, בגלל שהוא מייצר כל הזמן זרע, אז גם הורמוני מין מיוצרים כל זמן מה שגורמים לעודף חרמנות!
* היודע את כולן!   19/01/11 | 17:02
כנס
קרא את דברי הרמב"ם בנושא של הוצאת זרע ואחרי זה תפרסם תגובה שיהיה לך יום טוב
* אני   17/06/12 | 14:21
40. אני קיימתי יחסי מין לפני החתונה ואני נשוי באושר
אני מאוד אוהב את אשתי ואני חושב שהרצון של גבר לגוון לא קשור בכלל לעובדה אם היה עם נשים אחרות לפני או לא. יש לי חברים שהתחתנו בתולים ובגלל זה כל הזמן מחפשים מהצד, ככה שזה בכלל לא קשור. גבר זה גבר ולא סתם פעם היה מותר לגבר להתחתן עם כמה נשים...
* נשוי באושר   12/10/10 | 12:59
אל תאמין בעצמך
כמוך יש עשרות מהניסיון שלנו מי שלא שומע בעצת התורה בסופו לא כ"כ מאושר
* דתי   28/10/10 | 08:22
שטויות במיץ!!!
* לא דתי   18/01/11 | 20:27
קצת בעייתי להגיד לו שהוא לא יהיה מאושר מה אתה
יודע בסופו של דבר יש גם רבנים שחזרו בתשובה ולפני שהיו דתיים הם בוודאי גם שכבו מהצד אז להגיד עליהם שהם לא מאושרים עם האשה הנוכחית אתה לא תעז להגיד(אני לא מדבר רק על רבנים מזמננו אפילו תנאים ואמוראים למשל ריש לקיש או רבי יוחנן בן דורדיא שלמרות ששכב עם כל הפרוצות בעולם עדיין אחרי שעשה תשובה נמחל לו לחלוטין)
* אברהם   22/03/11 | 02:26
39. ואיך מסבירים את הגירושים אצל הבתולים?
יש כאלה ש"שמרו את עצמם" עד לחתונה ובכל זאת התגרשו... הסיבות לגירושים נעוצות בסיבות רבות שמרביתן קשורות בהתאמה בין בני הזוג. גם בין בני זוג שלא היו עם בני זוג אחרים קודם, ואולי אף בגלל זה, קיים לא פעם החשק למשהו אחר. צריך לזכור שפעם היה מקובל גיל נישואין יותר נמוך ולכן מן הסתם היה ניתן להתאפק עד אז. היום המצב שונה. צריך גם לזכור במבחינה דתית מעיקר הדין אין שום איסור על גבר לשאת כמה נשים ככה שההסבר יפה אבל לא בהכרח מדוייק.
* אייל   12/10/10 | 12:55
אבל כמה גירושים יש אצל יד שנייה וכמה אצל יד ראשונה? חח אל תשווה אפילו!
* מישהו   24/04/12 | 14:03
38. קראתי משו יפה שאומר:
אם שמתם לב ישנם רוב מוחלט של זוגות שיוצאים 5 ,6 שנים ביחד לפני הנישואים ומחזיקים פחות משנה, וזוגות שנישאו אחרי פחות משנה (ושמרו על עצמם) רובם המוחלט נשוי כל החיים! אז תשמרו על עצמכן ועל הכבוד שלכן זה ממש לא קשור לפרימיטיביות גם בעוד אלפי שנים גברים יעדיפו בתולות דתיות ולא פעם שמעתי חילונים אומרים כמה הם יעשו הכל כדי לזכות בדתיה. הלוואי וכולנו נזכה להתחזק אנחנו לא מושלמים אבל החילונים רחוקים מהאמת ועצוב לשמוע את מה שאתם אומרים והאופן בו אתם רואים את החיים....
* שבוע טוב   02/10/10 | 18:44
אני
מחזקת כל מילה
* אני   07/08/11 | 14:33
מה שנכון נכון.
* מישהו   24/04/12 | 14:02
37. אני לא מתכוונת לקיים יחסי מין עד החתונה
ולא רק בגלל הדת אלא בעיקר כי אני לא רוצה שמאה גברים יעברו עליי כמו איזו שרמ*טה, זה מגעיל אותי לחשוב עליי כעל איזה חפץ משומש. הייתי רוצה שגם בעלי יהיה בתול כי לא הייתי רוצה לקבל משהו שהוא יד שנייה/שלישית/רביעית מי יודע כמה... אבל זה כנראה לא הולך לקרות.
* ביילי   07/08/10 | 18:00
חחח...
תפסיקי לחיות בסרט....
* nnnn   24/03/11 | 20:03
אני
היא צודקת לגמרי
* אני   07/08/11 | 14:33
צודקת 100%
חבל שבאמת אין בחורים טובים
* אסתי   23/08/11 | 21:11
כמה הבהרות
איך הגעת למאה גברים? בעצם זה ברור, כי אחרי שמקיימים יחסי מין פעם אחת, ישר מגיעים 100 גברים - בלתי נמנע :) בואי אני אסביר לך משהו שגם אחרים פה ל מבינים: בני אדם זה לא חפצים, בסדר? לגברים אין בלאי מצטבר וגם לנשים אין. יותר נכון יש בלאי אבל הוא לא קשור לזה. גבר שצבר ניסיון בדר"כ יידע מה לעשות ואיך. ועוד משהו: גבר ברוב המקרים לא יגיד לך עם כמה נשים היה, במיוחד כשאת מצפה שהוא יהיה בתול.
* עידן   30/08/11 | 03:45
איך היא הגיעה ל-100 גברים?! ככה הדתיים רואים את...
כל החילונים. יש המון צביעות במגזר הדתי. יש הרבה חילונים עם ערכים! חילונים עם רוחניות עמוקה וחינוך לערכים. לא מזמן היכרתי בחור דתי, וגיליתי שהיה מעורב בזוהמה שלא הכרתי בעבר אצל חבריי החילונים.... אותו בחור, כבר בן 32,היה שותף באורגיות עם החבר שלו, ואח"כ התעקש להיתחתן רק עם מישהי בתולה! מסתבר, כמובן, שאותה בחורה, דתייה, שיקרה לו שהיא בתולה..... בלאגן כזה לא קורה אצל אנשים עם ערכים וחינוך.
* איה ירושלים   03/03/12 | 15:08
36. מבחן למה שאתם חושבים
אם אתם אומרים למה לא נהיה עם כמה שאנחנו רוצים ואז התחתן כל מה שבכתבה שטויות . מה המבחן : אתה אבא לעתיד חשוב האם היית רוצה שהבת שלך תהיה כמו החברות שאתה יוצא איתם אמא יקרה האם את רוצה את הבן שלך שיהיה כמו ההוא שעזה אותך בלי לומר מילה
* עדנה    04/08/10 | 19:35
35. עשיתי סקס לפני החתונה...
חחחחחחחחח
* אופסי...   30/07/10 | 09:41
מה אתה רוצה לומר בזה?
* אברהם   22/03/11 | 02:28
34. נראה לי טפשי שצריך לקבל רישיון מהרבנות הראשית בכדי לזיין
הרבנים שולטים בחסידים שלהם באמצעות המנגנון של הנישואים על חיי האהבה. אם אתה דתי, רק לאחר שהרבנות נותנת לך תעודת נישואים (אחרי כל הפרוצדורות שלהם) מותר לך לקיים יחסים. מזכיר לי את השלטון הפיאודלי של ימי הביניים.
* אברי   30/07/10 | 05:31
ואתה מזכיר לי בהמות וחיות :) ברגע שרואים נקבה קופצים עליה. אז אני מעדיף להיות בן אדם תחת שלטון מעולה! שיודע מה טוב בשבילי משאשר להיות חזיר שרובץ בבוץ ונהנה מזה (כמוך).
* מישהו   24/04/12 | 13:57
33. אני בתול בן 32 ולא דתי!!
ואני לא מתבייש בזה שאני בתול.. זה רק נותן לי הרגשה של יחוד וטוהר אמיתי בנשמה! כדי שנוכל באמת לאהוב...ורק אחרי חתונה לעשות אהבה. לעכשיו זה מספק אותי חיבוקים אכפתיות ומילה טובה עד שיבוא הזיווג האמיתי שלי. (ולהזכיר לכם שוב..אני חילוני לגמרי.)
* מחכה לאהבה אמיתית   29/07/10 | 15:16
אתה צריך להתבייש שאתה בן 32 ולא מצאת
תפסיק לחפש את ה"אחת",היא נמצאת רק בסרטים,תתחתן עם אישה איכותית. דווקא אצל המסורתיות יש לך סיכוי לאחת כזאת.
* אחת   29/07/10 | 20:46
מי שמתחתן ומתגרש צריך להתבייש...
* ולא מי ששומר על עצמו.   29/07/10 | 23:18
אני לא מסכימה-לפחות ניסה...
* אחת   01/08/10 | 16:21
אני
את מדברת שטויות
* אני   07/08/11 | 14:35
גישה שגויה לחלוטין
אם הבתולים שלך לא נובעים מהרצון להתחתן וברמת העיקרון אין לך מגבלה דתית או מוסרית .. אז זאת דיי בעיה .. גבר בן 32 לא אמור להרגיש טהור! הוא אמור להרגיש גבר ..
* גישה שגויה    02/08/10 | 01:00
ווואווווווו!! אתה בחור נדיר....
לא הרבה היו מסוגלים לשמור על עצמם ככה היצרים לזה מאוד חזקים ואני מתארת לעצמי שבמיוחד בגיל שלך.. אשרייך! ה' בטוח יביא לך מישהיא רואיה אמן!
* דנית   27/09/10 | 22:38
מה נדיר?
הוא אומר שהוא לא דתי ובין המילים כל מילה שלו היא או שהוא חזר בשאלה או שהוא בתהליכי התקרבות לדת....ה' לא יתן לו מישהי ראויה בגלל שהוא בתול זה שולי ה' יתן לו במידה והוא בנאדם טוב!!! יש מלא בנות של בתולות לא שכבו אבל התמזמזו עם אין ספור העיקר אני בתולה....בתולה זו מישהי שלא נגע בה גבר ולאו דווקא יחסים מין מלאים!
* מורי   12/12/10 | 00:22
מחכה לאהבה אמיתית
אני ממש גאה בך שאתה עדיין בתול אני אשמח להכיר אותך אים אפשר כמובן?????.
* אודליה חדד   27/02/11 | 17:58
welcome to the club
לא רק את מחכה לאהבה אמיתית גם אני מחכה לה?
* לינה   05/03/13 | 14:53
גאים בך
הלוואי על כולם
* דתיה   06/07/11 | 21:57
לא הפסדת כלום.הנאה של כמה רגעים.
לא הפסדת כלום תאמין לי..הנאה של כמה רגעים ואז הרגשה הכי מבאסת בעולם..תישאר בשלך.. חזק ואמץ..
* גל   11/09/11 | 11:12
סתם קנאים כל אלו שירדו עליו. מה לעשות אתם כמו חיות לא שולטים ביצרים שלכם והוא בן אדם מעולה! חזק ואמץ! כל הכבוד :)
* מישהו   24/04/12 | 13:56
כל הכבוד!
ואוו בן 32 ובתול...זה אומר שאתה כבר מודע לזה שקיום יחסי מין בגיל צעיר לא הופך אותך לבוגר
* לינה   05/03/13 | 14:54
חשבתי שלא נמצאים חילוניים כאלו יותר
* אפשר להכיר?   08/11/13 | 07:29
כל הכבוד לך מקווה שהקדוש ברוך הוא ישלח לך את זיווגך
* איציק    21/01/17 | 04:21
32. הכל יפה באגדות
במציאות זה לא כך מסכנות הדוסיות שחיות בסרט. בנות תתעוררו צאו מהאגדות. הגבר שלכן בטח שלא "חסר נסיון" וגם אחרי החתונה אתן לא תיהיו "האחת". העולם התקדם וזה מפחיד כמה גברים עם ראש שובניסטי שרוצים שפחה בבית.
* ריילי   29/07/10 | 10:26
אני ממש לא דוס
ואנ ימחכה לחתונה.. אני לא מצפה לשפחה בבית (אני בקשר עם מהנדסת), יהיה לי בית כלשאר האנשים בארץ, אלא שאני אסתכל רק על אשתי בזמן שבעלך יבגוד בך כי "נמאס לו כבר לשכב עם אותה אחת" (משפט שחבר שלי אמר לי אחרי שנה עם חברה שלו) את כניראה מקבלת את זה (גם אם את לא אומרת את זה לעצמך) אבל אנשים אחרים לא
* כיפה סרוגה   29/07/10 | 15:16
אתה גבר מדהים ונדיר!!!!!!!
* אי'ה ירושלים   19/08/10 | 21:39
עם הגעת לכתבה הזאת למרות שאתה דתי
אני לא סגור עד כמה תצליח לשמור על עצמך. נקווה.
* אברהם   22/03/11 | 02:31
תשמעי...
חבל שאת מגיעה למסכנות כאלה זה רק מוכיח שעברת טראומה ושאת איבדת את הקסם והתקווה באהבה, אבל זה לא אומר שכללל הגברים בוגדים ושכל הגברים לא רומנטיים ואציליים, אהבה זה רגש אצילי ויחסי מין קורים מאהבה, ואם מגיעים לאהבה אמיתית, זאת אומרת שמצאת את הנשמה המשלימה שלך וחתונה היא הברית שמחברת את הנשמות יחד לעד, לפחות בעבר ובחלק מהמקרים היום,רק חבל שאנשים שאיבדו ת'תקווה באהבה בחרו לשנות את זה ולהפוך את יחסי המין למשחק שלא קשור לרגש... נכון גם אני לא מסכימה לגמרי עם מה שכתוב למעלה כי לצערי קשה למצוא את הנסיך הזה שיהיה לגמרי מסור לך כשבמציאות העכשיוית אתה רק מסתכל לחלון ורואה פוסטרים ונשים במחשוף ומיני...
* ספיר   30/07/10 | 02:43
:)
מסכים איתך בכל מילה ומילה ספיר! בין אם זה למצוא גבר ובין אם זה למצוא אישה זה מאוד קשה!
* מ   09/10/10 | 11:46
קשה למצוא היום אנשים טובים!
היום כולם מחפשים רק לדפוק את האחר ולא רק במובן המיני....סורי על הבוטות אבל ככה זה... למצוא בחור/ה טוב/ה זה עסק קשה ומתוסבך אבל בסופו של דבר לכל סיר יש מכסה
* מורי   12/12/10 | 00:25
ספיר,תגובה מעולה! גדלתי בבית חילוני עם זיקה חזקה ל...
יהדות. למדתי שיחסי מין עושים מאהבה. כשניסיתי לחזור בתשובה גיליתי יחס נורא ודעות חשוכות ולא נכונות כלפי החילונים. אל תתנו לכמה דתיים חשוכים להרוס את היופי בדת היהודית... לא משנה, כרגע דתיים או חילונים, יחסי מין עושים מאהבה ושומרים למישהו מיוחד באמת....וככה זה צריך להיות, תמיד אפשר לתקן ולחזור בתשובה. לא צריך להשתמש במושגים משפילים כמו "יד שניה" כי היכן שעומדים בעלי תשובה גם צדיקים גמורים לא יוכלו לעמוד.... גם דוד המלך היה כופר וחוטא, כולנו יהודים, ואסור לאבד תיקווה ואמונה באהבה
* איה צ'רקסקי   03/03/12 | 14:51
דוד המלך כופר וחוטא?? מהה??
* רון   27/04/12 | 18:50
היא לא דייקה....
הוא לא היה כופר וחוטא, הוא התאווה על בת שבע זה כן... וזה היה חטא... אך אל לנו לשפוט אישיות כמו דוד המלך!!
* מישהי   17/03/13 | 10:00
31. אוי נו באמת........ צריכים לבדוק את ההתאמה המינית לפני כן!!!
ואם הוא ייצא דביל במיטה, שלא מפרגן ולא יודע להיות קשוב או לענג את אישתו? ולהיפךך? אין דבר כזה להשאיר את זה לאחרי החתונה! ומן הסתם לא לקחת את זה לקיצוניות השניה ולהיות מופקרים. רק לפני החתונה לבדוק האם יש התאמה. וזה דבר חשוב. מישהו אמר פעם: מין טוב בחיי נישואין מהווה 20 אחוז מהקשר. מין לא טוב - 80 אחוז. ותחשבו על זה..... :)
* טלי   29/07/10 | 01:37
מנסיון,עם רצון טוב-מצליחים
אם מתאימים בהכל-אין סיבה למה שלא יסתדרו מבחינה מינית אם יש פתיחות,אכפתיות ורצון כנה להיטיב לשני.אני בעצמי חרדית-ומנסיון זה שווה את זה.חוץ מזה-היום כל חתן וכלה מקבלת הדרכה ממדריכים מוסמכים על האיך והכיצד,פלוס יכולת לפנות בעתיד אם יש בעיות. ואגב-אין אחוזים גבוהים יותר של בעיות מין בציבור החרדי יותר מהציבור החילוני. ואני יודעת כי אני לומדת ייעוץ נישואים.
* אחת   29/07/10 | 21:02
חרדית שהגיעה לאינטרנט, לאתר חילוני ולכתבה כזאת?
* אני   17/03/13 | 10:01
יש לי דיעה שונההה
ממממש לא קשור ברגע ששכבת רק אם אדם אחד שבאמת אהבת אז זה עושה אותך מיוחדת! ולא מופקרת ...זה מה שעלול הבנאדם לחשוב ברגע שהוא יודע שאת כבר קיימת יחסים ... וכל גבר היה רוצה להיות הראשון לאישה שלו ברגע שהוא יודע שהיא לא שכבה עם אחר, ובעיני זה מאוד יפה במיוחד אחרי נישואים... אבל גם לדעתי גבר צריך לשכב עם אחרות בשביל לדעת איך להיות במיטה אחרת אם הוא לא יעשה זאת לפני הוא עלול לפזול לצדדים ואולי אפילו לבגוד....
* ..........   28/11/10 | 02:33
30. אוי ואבוי לי אם הייתי מתחתנת עם הראשון שלי
* ????   28/07/10 | 19:13
לא מתחתנים עם הראשון. שוכבים עם הבעל!
יש הבדל עמה
* אלעד   29/07/10 | 15:18
לאלעד
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.......... גדול, אלעד ברור לך כמובן שמדובר בבלונדינית...:)
* לאלעד   24/11/10 | 09:35
חחח באמת עמה
* אלי   11/05/11 | 12:30
חחח גאון
* דנה   15/10/11 | 16:59
חחחחחחחחח
אהבתי! חזק
* אני   17/03/13 | 10:01
29. פרמיטיבים, לא טיפשים! - בורים ופרמיטבים
השוואה טובה במיוחד היתה בין אישה לרכב תחת התרוץ הצבוע והמזעזע:"אישה שכבר היתה לה תשוקה למישהו אחר" כנראה זאת הרמה הרגשית שמגיעים אליה דרך הדת אישה=אוטו בסדר, כמו פעם, "אז כמה גמלים אתה רוצה בשבילה - 10? - אבל כבר עשו אותה - אה טוב אז רק 5"
* ערן   28/07/10 | 18:08
שמעת פעם על המושג משל זה בשביל להמחיש לך בכאילו ואני חוזר בכאילו לא באמת מתכוונים מה שכן..
במגזר החילוני מתייחסים לאשה כאל רכב או כשירותים בשביל הצרכים שלכם זה אנשים פרימיטיביים אין כבוד אין ערך הכל רדוד אין גבולות גועל נפש!! כמו בהמות זכר רואה נקבה ויאללה עולה עליה ולמחרת מחפש נקבה אחרת
* מאמין   29/07/10 | 03:22
טוב שהגבת! תודה
אתה כל כך תומך בטענתי אכן חבורת פרמיטבים, צרי אופקים דרך אגב - העולם החילוני נראה רדוד רק למי שלא רואה מעבר לאף הפנאטי והבור של עצמו. מענין אותי איך ציבור שלם מכירים את בני ובנות זוגותיהם "דרך אגב" (שידוכים מגיל 0 , לפי המשפחה ועוד המצאות דת מזעזעות ונחותות)
* ערן   29/07/10 | 13:20
חחח
נכון אתה בן 10? וכל מה שאמרת פה זה אוסף של דברים מהסובבים אותך? האמת שאין לי מה להוסיף על מה שזה שענה לך אמר כי אם לא קלטת מה שהוא אמר אז אין טעם, אין לך מספיק בינה בשביל להבין
* אלעד   29/07/10 | 15:21
חמוד שלי,כל מה שכתבת על ה"דתיים"...
...בכלל לא נכון!אתה אפילו לא מכיר אותם ולא יודע כלום עליהם,אז סליחה-אין לך זכות דיבור בענין.תלך,תסתכל,תקשיב-ואז נראה אותך מדבר על "פנאטים"... :-)
* אחת   29/07/10 | 21:06
ערן כנס.......
אם אתה מגדיר את עצמך כאדם נאור אז צר לי לבשר לך שאתה אדם חשוך שכול מה שיש לו להציע זה רק שינאה ולא אהבת הבריות .אין מה לעשות זאת מציאות כואבת......
* חרדית   30/07/10 | 08:33
כל כך נכון!
זה כל כך נכון מה שאמרת!
* לינה   05/03/13 | 15:03
למה הביטוי "עשו אותה"?
* אם אתה כזה נאור   07/01/11 | 16:07
ערן אתה בן אדם מסכן. החילונים הם הפרימיטיביים! ואני אוכיח לך! הם מתנהגים כמו חיות - רואים בחורה וישר עולים עליה - גועל נפש. חילונים = פרימטיביים.. הם חיות ואנחנו הדתיים התפתחנו לבני אדם. אז תרגיע!
* מישהו   24/04/12 | 13:47
המממ...
הממ...למה החילונים הם פרימיטיביים?
* לינה   05/03/13 | 15:05
שטויות במיץ!
אוקיי אז ככה:או שאתה בן 10 שלא יודע כלום מהחיים שלא או שאתה איזה ערס דביל שכל מה שמעניין אותו זה "לדפוק" (אשתמש במילה הזו)בחורה ואז לעזוב אותה "ולדפוק עוד כמה...דביל!
* לינה   05/03/13 | 14:59
28. למה אסור לקרוא את זה..
כי דתיים פרמיטייביים חיים בסרטט !
* אא   28/07/10 | 18:05
אתה מוכן להסביר לי
נראה לך שאם אתה אומר על מישהו פרמיטיבי זה אומר שאתה צודק? אני אומר שאתה פרמיטיבי עזוב אתה לא פרמטיבי, אתה פשוט זורם עם מה שהחברה הכתיבה לך, וכל דבר שאומרים לך ששונה מזה, אתה מתייג כפרמיטיבי בלי לחשוב פעמיים, ממש "קידמה"! דרך אגב רק דגים מתים שוחים עם הזרם
* א   29/07/10 | 15:25
ץגובה
דגים חיים שוחים נגד הזרם אולי 5 דקות ביממה בשביל החמצן והמזון לא כל החיים, כי אז הם ימותו מהשמנת יתר
* אילונה   20/08/10 | 14:29
אילונה זה לא מה שחשוב..
28, מה לעשות שהכתבה נכונה? לא הייתי רוצה להיתחתן עם אחד שהיה עם עוד נשים ושליכלך את עניו וכבר מסכים לעצמו להגיד לאישה "כוסית" או "גוף פצצה" או כל מיני כינויים דוחים ומזלזלים !!!! אני לא ציפיתי ממך ליותר מידי, מביאים מולך הוכחות ללמה אסור לקיים יחסי מין לפני החתונה, שזהו דבר שעשית, ואף אחד לא אוהב להודות על שטעה, אז הנה זוהי תגובתך, להוציא את זה על הדתיים.. צפוי מידי !
* ש   02/10/10 | 19:46
אתה קורא לנו פרימטיביים? יודע מה אני מאושר שאני פרימיטבי. ואני מרחם עליך שזה מה שאתה. מה ההבדל בינך לבין החיות? לך תשיג קצת ערכים ."א" צודק 100% חח דגים מתים שוחים עם הזרם ! מסכים!
* מישהו   24/04/12 | 13:45
27. כתבה נפלאה!
כל הכבוד!
* ג'קי   28/07/10 | 16:43
26. אחרי שהחילוני משקר לעצמו
ומסביר שזו לא תשוקה מיוחדת אלא משהו פשוט כמו לדוגמא לאכול או שאר הדברים שהיו פה בתגובות כמו להשתפך בפני מישהו אחד או יותר (או כל הרחוב) אז החילוני לא מבין למה להימנע מזה. אבל הגישה היהודית של התורה (ואין לי שום טבו עליה כמו שהחילוני אומר שאני משתמש בה לצרכיי) היא שהתאווה להזדווג (כן כן זו תאווה הרבה יותר חזקה מאוכל או השתפכות) היא מוטבעת בבריאה כדי להתרבות ולהוליד כדי שהעולם ימשיך להתקיים וזה מסביר מדוע יש הגבלות על המעשה רק עם האדם איתו אתה חושב להמשיך לחיות ולו אתה מתחייב לדאוג כל החיים אלא אם תרצה להפסיק מתוך סיבה אמיתית ולא גחמה שטוחה שאולי עם ההיא יותר כדאי. הלוואי ותפנימו רק בשביל להוכיח לעצמכם פלורליזם מהו.
* חושף הצביעות***   28/07/10 | 13:51
25. לא מסכימה בכלל...
אני בכלל נשואה ולא מתביישת ..בעלי יודע שאני שוכבת עם הבוס שלי גם הוא עשוה מהצד..אני מפנטזת על עוד גברים בעבודה...מי שבא ברוך הבא..
* גלית עטיא   28/07/10 | 12:20
גלית כנסי
סדום !!! תתבישי לך
* אחת   28/07/10 | 13:19
אהה ובעלך?
אני מניחה שאת יודעת שגם בעלך שוכב עם הבוסית שלו .ובסוף היום אורגיה... כי אמרת מי שבא ברוך הבא
* t   28/07/10 | 15:35
זה בגלל שהלך לך הרגישות
אם לבעלך לא מפריע כנארבה שהוא לא מספיק אוהב אותך קנאה בין בני זוג זה דבר הכרחי זה מעיד על אהבה
* דתייה   28/07/10 | 18:09
איככככסססס!!!! חבל שאתם זוג כזה אנוכי, חסרי לב!!
* אי'ה ירושלים   19/08/10 | 21:45
אני מסכימה עם הדתיה !!! כניראה שצריך קצת-
* קינאה בין בני הזוג, ומלללא אהבה !!!!   02/10/10 | 19:48
תרגעו חברה זה סתם ילד בן 10. אבל אם זה לא אז גועל נפש בגלל אנשים כמוך העולם מתדרדר. ובשביל מה התחתנת ?? ולכי פשו תהיי שחקנית פורנו כי זה מה שאת.. עלובת החיים.
* מישהו   24/04/12 | 13:43
24. IT TRUE....GOOD
* DANA   28/07/10 | 11:26
23. פשוט לא נורמלי
"יד שנייה מרופא"
* קארין   28/07/10 | 11:03
עדיף מרופא לא??
* ירין   28/07/10 | 14:43
22. אני דתיה אבל הכתבה לא משהו בכלל.
אני בתולה אומנם, אבל תכלס רק כי החברה דורשת. לשכב עם מישהו לפני החתונה רחוק מלהחליף גבר/אשה כל יום. אם הייתי חילונית, לא הייתי משתכנעת אפילו טיפה.
* בת שבע   28/07/10 | 10:20
אז הייתי ממליצה לך...
על הספר "מגע הקסם" של גילה מנולסון,ספר קליל וכיף לקריאה שמסביר את זה בצורה טובה והגיונית.אין לי מושג איך משיגים,אולי דרך "ערכים".
* אחת   29/07/10 | 21:12
מגע הקסם-גילה מנולסון ספר אדיר
* יעל   05/12/11 | 23:51
קראתי חלק מהספר...
דבר יפה. אפשר להשיג במדרשיות לבנות, ואם אין אז לבקש מהרבנית. או בבית הכנסת. :)
* אני   17/03/13 | 10:07