תגובות (71 תגובות ב-35 דיונים)
35. איזו אישה אמיצה!
יש פה בעיקר שני סוגים של מגיבים:
אנשים שמקנאים ומתבאסים על החיים שלהם, כולל אנשים שבוגדים בבני הזוג שלהם.
הסוג השני הוא אנשים חשוכים שהיו משתלבים יפה באיראן (כמו שנהוג לומר פה).
יש גם כמה שבעד :)
חברים תתעוררו, יש הרבה דרכים לחיות את החיים, כל זמן שהכל בהסכמה בין המעורבים זה לגיטימי.
01/07/18 | 17:50
34. כאשיה נשואה+ ילדים ועובדת יש לי שאלה
איך יש לך כוח??
למצוא חן בעיני כמה גברים באותו זמן..לצאת איתם...וכו..
באמת, מאיפה הכוח?
בי...הולכת לישון רעות.
28/06/18 | 21:42
33. כל הגברים הבוגדים החליטו להגיב מרעד
28/06/18 | 21:19
32. כמובן, תגובות רדודות של אנשים חשוכים
שסביר להניח מאמינים באלוהים. יאללה תתקדמו, יהוה לא קיים, מונוגומיה כבר גם לא ממש.
28/06/18 | 16:30
עוד אתאיסט סטריאוטיפי ומשעמם
להיות אתריסט לא סטריאוטיפי בפירוש עדיף מלהיות אתאיסט סטריאוטיפי שקושר כל מה ש״דתי״ בעיניו עם אלוהים. פתאט!
06/07/18 | 04:15
31. מחלת נפש !!!
אין ספק שמדובר במחלת נפש אים במודע ואים לו זאת מחלה!!!
28/06/18 | 13:17
30. מה היא חושבת שהיא המציאה את הגלגל? היו ימים בהיסטוריה שככה נהגו באופן טבעי והאנשות באה ותיקנה את עצמה - לא סתם!
תתחילי לשמור טהרת משפחה אולי ככה לא תשתעממי במיטה. לא המצאת כלום אל תלמדי את האנושות כבר מה שהיא הקיאה!דרך אגב יש שבטים באפריקה שעדיין חיים כמוך.. ולגבי העלבונות שאת סופגת יש משפט " אל תירדם עם כלבים ותתפלא שקמת עם קרציות" יכולת בעצמך לחסוך את זה לילדך והעדפת לקחת סיכון בשביל להוציא את החולי שלכם "מהארון".
28/06/18 | 12:01
מיכל את פרימיטיבית
16/10/18 | 11:14
29. אם היתה יפה...
28/06/18 | 10:43
28. חולה
פשוט זוהי מחלת מין עדיף.לך לא היה לספר כלום את צריכה טיפול מיידי לשכב עם גברים כשיש לך בעל וגם הוא חולה כנראה אם מרשה לך
28/06/18 | 10:05
מישהי מפחדת שבעלה יראה את הכתבה
מתוקה.
28/06/18 | 22:59
27. עאלק רוצה לשנות את החברה - זה שבחרה להתחתן עם סמרטוט בעיה שלה
איכס
שירותים ציבורים
אין מה לעשות עם הרוסיות האלה
28/06/18 | 09:36
26. השוואה ככ לא נכונה!! מה הקשר בין נטייה מינית מגדרית לבין הרס של משפחות?!
אני מרחמת על הילדים שלך, שהם נחשפים לעולם שקרי ויהיו בדיוק כמוך!!!!!!!!!!
28/06/18 | 09:05
25. את לא מחדשת כלום יקירתי
בעולם המוסלמי "הנאור" לכל גבר יש כמה נשים , אצל הבדואים "המתקדמים" , אלה שגרים באוהלים ורועים צאן , גם כן יש על כל גבר כמה נשים.
אז עכשיו את באה ומספרת סיפורים על פוליאמורה?? נהיית פשוט ערביה ממין זכר. מתקדם זה לא!
28/06/18 | 08:47
24. יאללה בלאגן
יאללה בלאגן אפשר לקבל ביס
28/06/18 | 07:23
23. אני כל כך מתבאסת לראות את החושך בתגובות
עצוב לי לראות המדינה במקום להתקדם חוזרת אחורה לימי הדת והחושך והפחד.
יש אנשים כמו מאשה שהם פוליאמורים מלידה ויש מונוגומיים. הכל בסדר, אני למשל מונוגמית לחלוטין אבל אני בהחלט יכולה לקבל אדם שונה ממני. יש הכל מהכל. חיו ותנו לחיות. תפזרו אהבה במקום חושך.
תפסיקו לחיות בפחד. ולא הכל קשור רק לסקס! מה שכן סקס הוא חלק גדול מהחיים. אז תתחילו לעשות סקס !
28/06/18 | 06:56
22. דפוקה
28/06/18 | 06:42
21. כל הכבוד. רוסיה עם אומץ
שממשיכה את מסורת אמותיה הקדשות
28/06/18 | 06:08
20. משאירים את הישן לכל מקרה....
הרי אם היא נשואה - ז"א שבחרה לחיות את חייה את בעלה. ואם היחסים *בינהם* היו פתוחים, במובן של להגיד האחד לשניה הכל, לנסות ולשפר, לטפח, להאיר ולהעיר.. אני מתקשה להאמין שעדיין יירצו לנהל מערכות יחסים נוספות. ובבקשה תחסכו הערות על פרימיטיביות כי אין רחוק מזה!
28/06/18 | 04:44
19. זה מסתעף ויכול להגיע למאה אנשים
כל אחד בעל וחבר לפחות ( לפעמים יוצר) שגם להם מותר להיות בכמה קשרים- אפשר להגיע ככה למאה איש!! ותכלס אחרי כל המילים המכובסות והאידאולוגיה - פשוט מדובר על השתרללות. וסקס. לשכב עם מי שבא לך.
לגבי הטענה בסרט שגם ככה יש בגידות - קודם כל לא כולם בוגדים. ממש לא וואלה-״ עדיף״ כבר לבגוד- להתאמץ ולהסתתר לשם המעשה הלא מוסרי- מאשר לבגוד בהסכמה ולחשוב שהכול סבבה.
27/06/18 | 22:22
18. איך את מדברת על "לשנות חברה" על משהו כל כך מעוות ולא נכון
אישה יהודיה מתחתנת עם גבר, היא והוא בונים יחד משהו קדוש טהור אינטימי -וצריך לעבוד על זה מאד כדי שזה יצליח- ופתאום מכנסים צלע שלישית (שמתחלפת מידי פעם) איזה מסר זה לילדים?? איזה מסר זה לעצמך? את מפרקת את הנכס הכי קדוש לך וזה בסדר בענייך! זו הזיה זה עיוות וזה ממש לא הולך לשנות שום חברה.
מעבר לזה שמבחינת ההלכה היהודית ברגע שהלכת עם גבר אחר את אסורה לבעלך ואסורה לגבר שהלכת איתו את נחשבת אישה ש ז נ ת ה (אסורה לבעלה ואסורה לבועלה) ומפסידה את כתובתך ומסתובבים עליך דינים קשים.
ואם תביאי ילד מהצלע השלישית הוא יהיה ממזר שלא יכול להתחתן באופן כשר 7 דורות.
יש לזה השלכות!
27/06/18 | 21:44
נו באמת
בעצם כתיבת התגובה שלך את מלכתחילה לא רלוונטית. לא אומרת שאני מסכימה עם הבחירות של מאשה , אבל בעצם זה שאת אומרת שגבר מתחתן עם אישה ומדברת על קדושת זוגיות כשבעצם אין לזה שום קשר ענייני לנושא- את מעצבנת. כן. מעצבנת. גם גבר יכול להיות בזוגיות עם גבר וגם אישה עם אישה. תתקדמי. אנחנו ב 2018. לא מדובר פה על דת ולא על הדרת זוגיות כזו או אחרת. אם את לא מסכימה עם הדרך שלה, תספרי על הסיבה לכך. אל תערבי את הדת ובטח אל תתצטדקי עם אישה יהודיה מתחתנת עם גבר, כאילו שזו הדרך היחידה.
28/06/18 | 10:31
מה הקשר???
אנחנו לא באה שערים וזה לא קשור לנושא
29/06/18 | 06:51
17. קשה להיות זה ששובר מוסכמות... כל הכבוד.
גם על איינשטיין אמרו שהוא מפגר כאשר בסך הכל הקדים את זמנו.
כל הבעיות בעולם התחילו מהבעלות שאנשים דרשו -על אדמות,על דת, אחד על השני, כאילו הגיעו לכאן לחיות לנצח במקום להבין את המתנה המדהימה וכה הזמנית של החיים.
הנה מגיע אדם חופשי שמבין שהוא רק אורח בעולם, לא רוצה להיות בבעלות אף אחד ואמיץ מספיק בשביל לשחרר, להיות אמתי ולחוות אהבה טהורה שלא ממהרים לסגור בכלוב ולתת לה סיבה ושם.
מחזקת אותך בדרכך!
27/06/18 | 21:09
אוייש מה אתה משווה לאיינשטיין בדיוק?
28/06/18 | 16:42
16. קיבלת תגובות כאלה כי הציבור נורמאלי
את מנסה לתת לגיטימציה למעשים חמורים. זה שיש בעיות במערכות יחסים זה עדיין לא אומר שהפתרון שלך נכון
27/06/18 | 20:39
איש נשוי+ילדים
תכל'ס זו באמת הבעייה הגדולה עם העניין הזה, אין מספיק זמן...
יותר קל כשלא צריך גם להסתיר מהסביבה
01/07/18 | 17:53
15. לקלל, לשנוא, להלבין פנים זה בסדר - להיות אמיתית זה לא.
איך עובד ההיגיון של אנשים פרימיטיביים?
לאף אחד מכם אין אומץ לנסות דברים חדשים אה?!
אתם רק יודעים לחזור על אותם שטויות שלימדו אתכם... להוסיף שנאה וחוסר כבוד לשונה מכם.
לעומת זאת אנשים שלא מסתירים, לא מטייחים, אנשי אמת שלא מתביישים לומר שאפשר לאהוב יותר מאדם אחד (הרי אמא לכמה ילדים לא מוגבלת באהבה שלה, אדם לחברים שלו לא מוגבל ברק אחד, למה באהבה רומנטית זה שונה???)
איפה הערכים של אהבת חינם???
איפה הערכה לאמת?
מה קורה אנושות 2018?!
27/06/18 | 19:59
כל אחד והערכים שלו אז על מי אתה מתלונן?
28/06/18 | 09:01
14. שתעשה מה שבא לה.. מסכנים הילדים
27/06/18 | 19:32
13. הרחבת מינויים
כל קבוצה מנסה להרחיב את מספר החברים בה,אלה המסביב לקבוצה כזו או אחרת צריכים להיות ערניים מאוד לניסיונות אלו.
27/06/18 | 18:14
12. מילה גסה
מונוגמיה זו מילה גסה עובדה שרוב בעולם לא שורד יחסים מסוג זה. בכלל כל התקופה האחרונה נחשב שכל מי שעושה דברים שונים/ מעיז לצאת בהגדרות אז הוא נחשב נאור/ חכם.. וכל השאר טפשים שלא מבינים דבר.
אז ממש לא ועצוב לראות אישה שאומרת שהיא אוהבת כל-כך הרבה אנשים ומוכנה לשכב איתם אז כנראה שיש לך בעיה ואת לא מודעת אליה. הרי לא יתכן שרוב העולם טיפש ואת חכמה.. ולדעתי עשית טעות גם בשבילך ובעיקר למשפחתך ולילדיך שחשפת את עצמך.. ושוב זו אותה טיפשות בהצטלה של נאורות..
27/06/18 | 18:10
מה זה "רוב העולם"? העולם משתנה בלי הרף.
עד לפני "דקה וחצי" כל העולם היה במשפחות פוליגמיות של גבר אחד והמון נשים. עד שאסרו את זה ועברנו למונוגמיה. ייתכן שגם זה יעבור מן העולם יום אחד, לטובת אי-זוגיות. לך תדע. אין דבר כזה "העולם" כדבר יציב ואחיד ובלתי משתנה.
27/06/18 | 20:35
11. ראיתי את הסרט..אין שום אידיאולוגיה שם. פשוט רוצים
27/06/18 | 17:44
אז לא הבנת את הסרט.
27/06/18 | 20:35
10. אנשים פרימיטיביים
27/06/18 | 16:47
פרמטרים זה פרי מטיב, מודרני זה מדרון שרק צונח כל שנה לתהום
27/06/18 | 18:43
אהבתי
28/06/18 | 08:17
זה שכולם בוגדים עדיין לא אומר שזה בסדר!
27/06/18 | 21:45
9. מאבולה
תתביישי לא בגלל מה שאת עושה, זכותך... רק למה את חושפת את ילדיך לכל הדבר הזה???? חשבת שאולי זה כן משפיע עליהם!??? כמה אגואיסטית את יכולה להיות !???
27/06/18 | 16:15
8. תגובות של אנשים טיפשים
צאו לה מהחיים... כל עוד היא לא פוגעת באף אחד אין לכם זכות לומר לה מה נכון ומה לא נכון... נישואים רגילים שבהם הבעל בוגד זה יותר טוב? איזה חבורה של צבועים שחושבים שיש לכם מנדט להטיף מוסר לאחרים...
27/06/18 | 15:07
בגידה היא בגידה היא בגידה
אישה שבוגדת זה שיא האנוכיות.
היא ממיטה אסון על כל צאצאיה.
בניגוד ללהט"ב האסון הוא של הצאצאים לדורי דורות
27/06/18 | 19:18
בגידה זה כשאתה משקר למישהו.
אם שני בני זוג מסכימים על נישואים פתוחים - בגידה אין כאן.
27/06/18 | 20:36
שם אחר ל"לא בא לי להתמודד"
28/06/18 | 04:43
7. עוד צעד קדימה עם הליברליות
כבר אין גבולות ה' ישמור את עם ישראל.
בחורה זולה שעברה כל גבול.
נראה שהעולם החילוני איבד את הראש קצת.
27/06/18 | 14:50
צודק העולם החילוני השתגע
ספק אם היא יהודיה על פי ההלכה. אשה כזאת יש לחשוש ליהדותה.
28/06/18 | 08:06
6. אישה גיבורה בעולם מקובע
לא באה לשנות אתכם או "לשנות את החברה".
סך הכל זוג שמצא דרך שטובה להם ומוסכמת עם שניהם. לא טוב לכם אתם לא חייבים גם!
הגישה המיאשת והמאוסה הזו של "ככה זה צריך להיות" או לחשוב שרק אתם צודקים, תשחררו קצת את הישבן הקפוץ שלכם ותתחילו להסתכל לעצמכם עמוק בפנים. אולי תגלו על עצמיכם דברים שלא בהכרח תואמים את מה שהחברה הגדירה לכם. וזה בסדר. מותר לכם.
ולך - את אישה חזקה ומרתקת, תמשיכי בדרך שעושה לך טוב ותבלעי את החיים. כי לא יהיו לך עוד הזדמנויות.
באהבה.
27/06/18 | 13:31
"ככה מתייחסים לפעמים לאנשים שרוצים לשנות את החברה" ציטוט שלה
אז היא כן באה לשנות. וזכותי לא לרצות להשתנות ולהסתכל על זה בצורה מוזרה ואולי גם עקומה. כי ככה בא לי
27/06/18 | 21:48
5. לפעמים גם זונות מתביישות זו זונה בלי בושה .תשמרו על נשותיכם ..
27/06/18 | 13:15
היא אחת הלא-זונות שאתה לא תזכה להכיר כי אתה מפחד מנשים חזקות
27/06/18 | 13:31
היא לא חזקה. מי שחזקה משמרת את הנשואין שלה למרות הקשיים ולא בורחת לידיים של אחר
27/06/18 | 21:46
המציאות שונה - הרבה בוגדים ובוגדות
28/06/18 | 01:18
4. החברה צריכה להקיא אותך ושכמותך ממנה -זה לא מוסרי כלל
27/06/18 | 13:09
כי אתה פחדן
27/06/18 | 13:32
לא, יהדות זה מוסרי, לבגוד בסתר זה מוסרי, ללכת לזונות זה מוסרי
אבל כשמישהו בא ומוכן לחיות בגלוי, בלי לשקר ואפילו להנות מהחיים. אז כולם נבהלים
27/06/18 | 18:08
זה נבילה וזה טריפה
28/06/18 | 00:09
מר גל
א.היהדות האמיתית מאד מוסרית!
ב.כל מי שחי עם בן זוג אחד באינטימיות הוא בוגד??
ג.הגברת פשוט לא רצתה להתגרש ולרדת ברמת החיים אז החליטה על פתרון שיהרוס לילדיה את ההבנה של כל מושג הזוגיות.זה בסדר?? זה לא נקרא לחיות בשקר?
ד. לא מאמינה שבעלה רוצה את זה כמוה. יש בסיפור פחד לאבד כסף ורמת חיים בתהליך הגירושין.
28/06/18 | 15:40
3. לא רוצים לשנות את החברה
בטח שלא שינויים שליליים
מי אמר שכל שינוי הוא מבורך??
גם כל עניין הגאווה גרם לקילקול גדול בחברה
27/06/18 | 13:06
פרימיטיבי
27/06/18 | 19:24
לא כל שמרן הוא פרימטיבי.. הגיע הזמן להפנים
27/06/18 | 21:49
מוסרי
חמור שיוצא למסע לא חוזר סוס מרוץ.
27/06/18 | 21:58
דווקא היא הפרימיטיבית
היא כמו אנשי השבטים האפריקאים הפרימיטיבים, שם אין מבנה משפחתי ואנשים מסתובבים כמעט ערומים
28/06/18 | 09:32
2. מי את שתרצי "לשנות את החברה"? החברה לא ביקשה ממך
27/06/18 | 12:44
1. הכרתי אותה פעם, לפני כל הסיפור הזה
חבל שזה מה שנהיה ממך..
כל הפרסום הזה לא מכבד אותך ולא את הילדים שלך או את בעלך. נורא בעיני.
27/06/18 | 12:40
גם אני הכרתי אותה פעם
ואף חיבבתי אותה מאוד.
מאז, עבר לי בגדול.
אני לא מבינה, לא מקבלת, מפחדת וגם נגעלת.
מאשה, רחמים על הילדים שלך. יום אחד הם יתבגרו ויבינו בתוך איזה מודל משפחתי עלוב הם גדלים.
27/06/18 | 13:46
נכון זה בהחלט מזעזע כמו להתגאות בזנות
27/06/18 | 18:44
תמשיכי לבגוד ולהטיף לה... את כל כך לא חכמה
27/06/18 | 19:25
הנחת יסוד מטופשת
אז מי שחי במונוגמיה תמיד בוגד? זו החשיבה שאת מנסה לשכנע אותנו בה?
27/06/18 | 21:07
גם אני הכרתי אותה לפניכם
28/06/18 | 06:54
תמשיכי לבגוד ולהעז להטיף לה.
27/06/18 | 19:26
דווקא היא הרשימה אותי ביותר! לחיוב!
בהחלט אדם שהייתי שמחה להיות חברה שלו. בין שהסידור שלה מתאים לי ובין שלא.
27/06/18 | 20:37