"אתם היוניקורן שלי": נועה קירל בחרה להודות למדינת ישראל, רגע לאחר ההכרזה על המקום השלישי בגמר אירוויזיון 2023, על התמיכה הצמודה והגב שנתנה לה, במיוחד בימים מתוחים כאלה. "גאה כל כך לסיים את המסע המדהים הזה בטופ 3", מסרה, "תודה שהייתם איתי לאורך המסע המדהים הזה ונתתם לי את הזכות להחזיק את דגל ישראל על במת המוסיקה הגדולה בעולם. אוהבת אתכם, אתם היוניקורן שלי".

בראיון לתאגיד השידור הוסיפה: "זה מטורף, זה הרבה יותר ממה שדמיינתי. לקבל 5 פעמים דוז פואה מהשופטים, לסיים במקום השלישי זה פסיכי, זה לא נתפס. אני מרגישה את האנרגיה מהעם שלנו. שמנו את ישראל על המפה, במיוחד בתקופה הזאת. עשיתי הכל כדי לייצג בכבוד את כולם, אני הכי מאושרת בעולם, להשאיר חותם זה הדבר הכי חשוב שיש ואני מרגישה שהשארנו חותם. שמנו את ישראל על המפה, במיוחד בתקופה כזו. אנחנו הכי מאושרים בעולם וזה מה שהקדוש ברוך הוא רצה וזה מעבר למה שרצינו וזה מדהים".

@jahronsito

♬ צליל מקורי - גונסאלו מונטיאל
@jahronsito

♬ צליל מקורי - גונסאלו מונטיאל

בחשבון האינסטגרם שלה שיתפה את התמונה שלה עם דגל ישראל ממצעד הדגלים בפתיחת הערב, ובסטורי שלה עלה סרטון מאחורי הקלעים אחרי ההכרזה שהיא צורחת בשוק: "אמאלה זה מעבר למה שצפיתי בחיים שלי, אני בהלם".

הידיעה ממשיכה להתעדכן