נטע ברזילי, זוכת האירוויזיון של שנת 2018, חזרה אמש (שבת) להופיע על במת התחרות בחלק האומנותי, שהיה מחווה למוזיקה שיצאה מהעיר המארחת, ליברפול. כפי שנחשף כבר בחזרה הגנרלית ביום שישי, נטע החלה את ההופעה כשהיא יורדת על יונה ענקית (עם עלה של זית בפה) מהתקרה כשהיא תלויה באוויר מגובה של כ-12 מטר. במהלך ההופעה חשפה אאוטפיט חרק עם כנפיים שנפתחו.

החלק האומנותי בגמר, כאמור, הוקדש לעיר המארחת ונקרא "ספר השירים של ליברפול", במהלכו הופיעה כוכבי עבר של האירוויזיון עם קאברים מהעיר. נטע ביצעה את You Spin Me Round (Like A Record) של דד או אלייב, מחמוד שזכה באירוויזיון ב-2019 חידש את Imagine של הביטלס, דאדי פרייר האיסלנדי ביצע את Whole Again, קרולינה ג'ייקובס חידשה את I Turn To You של מלאני סי, דאנקן לורנס את You’ll Never Walk Alone, וסוניה לא חידשה אף שיר, אלא ביצעה את Better The Devil You Know, איתו ייצגה את בריטניה ב-1993.

"זה מאוד מפחיד שם למעלה", סיפרה נטע לתקשורת הישראלית רגע לאחר החזרה. "אני אמורה לעמוד מעל קהל של ארנה שלמה אז זה כאילו פחד מה יקרה אם איפול עליהם? מדמיינת על כל הסנריו האפשריים. המיקרופון שלי קשור לי כמו צמיד לתוך היד כדי שאני חלילה לא אפיל על מישהו מיקרופון על הראש ואפיל אותו, אני ממש ממריאה מעליהם".

"זה כיף גדול, זה חלום שהיה לי כל הקריירה לעוף באוויר והם הגשימו לי אותו", כשנשאלה אם הרגישה שעברו חמש שנים מאז הזכייה שלה באירוויזיון 2018, השיבה: "מרגיש כאילו עברו הרבה יותר ומרגיש כאילו עברו הרבה פחות. אני לא יודעת להסביר את זה במילים. מרגיש כאילו גם לוקחת במשהו שהוא סופר סופר גדול ואיזה כיף להיות פה כשנועה עושה את זה. כל הסיפורים מתאחדים - דורון ונועה, ואיתי (בצלאלי, הסטייליסט של שתיהן) כמו סיפור מאוד שלם וכיפי".