למרות שאוקראינה הביעה רצון עז לארח את תחרות האירוויזיון 2023 על אדמתה, בשעה האחרונה יצאה הודעה רשמית על ידי תאגידי השידור האירופאי, אוקראיני ובריטי שהגמר יתקיים על אדמת הממלכה. זו תהיה הפעם התשיעית שבריטניה מארחת את תחרות השירים האהובה.

כזכור, אוקראינה זכתה בגמר התחרות שהתקיים במאי האחרון עם השיר Stefania של קאלוש אורקסטרה, אך בריטניה נבחרה מאחר והיא הגיעה למקום השני בתחרות בשנה שעברה עם סאם ריידר והשיר Space Man. 

בפעמים הקודמות, בהן התחרות התקיימה בבריטניה, לונדון אירחה את הגמר ארבע פעמים ובשאר הפעמים אדינברו, ברייטון הרוגייט וברמינהגהם התחלקו ביניהן ונכון לעכשיו עוד לא הוכרזה זהות המארחת. לפי הדיווחים מעבר לים הכרטיסים יהיו זמינים לקראת סוף השנה.

בגזרה הישראלית עוד אין חדש. בפעם האחרונה שנועה קירל התראיינה היא הבהירה: "כשהמדינה שלי קוראת לי לייצג אותה, ברור שהלב שלי אומר כן. הלב רוצה את זה, זאת שליחות לכל דבר ועניין - אבל, יש פה עניין של תנאים. לא אעשה את זה אם זה לא התנאים טובים ביותר והחופש האומנותי לעשות את זה על הצד הטוב ביותר, זה הדבר שהכי חשוב לי".

"אם לא יתנו לי לכתוב את השיר ולהיות חלק מהיצירה שלו, אם לא יתנו לי להחליט מה קורה על הבמה ולעשות את זה הכי גדול והכי ואוו שיש - לא יודעת אם אעשה את זה", הודיעה קירל.