אין תמונה
חוזר. שלומי בראל

שלומי בראל הגיע לגמר כוכב נולד 5 (עם בועז מעודה ומארינה מקסימיליאן בלומין), בו ביצע גרסת כיסוי טרנאסית ל"אשליות" של ניסים סרוסי, בשיתוף פעולה עם דיג'יי סקאזי. ארבע שנים עברו, בראל הוציא שיר בודד בשם "מתעורר" והשתתף בתוכניות טלוויזיה זניחות ("שדרג את הסלב").

היום הוא חוזר, ושוב לאלקטרוני, הפעם בשיתוף פעולה עם דיג'יי סמואל בלאכר ושניהם יחד מוציאים חידוש אלקטרו-רוק-דאנס ללהיט של בוב מארלי מ 1970 "Sun Is Shining", שמסתנכרן נהדר עם התקרבות הקיץ בגרסת רדיו וגרסת רמיקס.

בראל ובלאכר צפויים להופיע עם השיר בפתיחת אירועי הגאווה שיתקיימו בשבוע הבא באילת, כשמשפט העוגן של השיר "I'm A Rainbow Two" מתקשר עם קשת הצבעים שהיא אחד מסמלי הגאווה. בנוסף השניים עובדים על דואט דאנס-אלקטרוני-מזרחי של שלומי בראל עם מאיה ממן בהפקתו של סמואל בלאכר.

"סמואל יצר איתי קשר בפייסבוק ונפגשתי איתו", מספר בראל. "מיד נוצר קליק, התחלנו לעבוד ויצא הסינגל של בוב מארלי. אנחנו כבר עובדים על עוד אחד ומופיעים באילת בשבוע הבא. לא חשבתי שאמצע את עצמי באלקטרוני ואני מכניס את הרוק שלי לתוך, זה מרענן אותי".

-בן אדם, לאיפה נעלמת?
"אני עובד באינטנסיביות על אלבום בכורה ומופיע במוצאי שבת הקרובה בסאבליים בתל אביב. לי וללהקה שלי יצא סינגל אחד ואנחנו עוצרים את הסינגל הבא כי רוצים לבחור את הנכון, לאט ובטוח".

-עברו ארבע שנים מאז כוכב נולד.
"בזמן הזה צילמתי שתי תוכניות טלוויזיה, הפקתי לאמנים צעירים, הופעתי הרבה, כתבתי לאמנים, הספקתי לא מעט".

-מה יהיה באלבום שלך?
"רוקנ'רול. מילים ולחנים שמרביתם שלי. בחודשיים הקרובים ייצא סינגל. אנחנו  מחפשים שיר נכון ולא ממהרים עם ההחלטה  אכלנו כובע בסינגל הראשון ועכשיו אנחנו לוקחים את הזמן והנה יש שיר עם בלאכר. אני מעדיף לא לעשות דברים מהר. יש לי הרבה חברים מבוגרי כוכב נולד שהוציאו דיסק והדיסק יושב על המדפים בחנויות ולא נמכר. זה לא נותן להם כלום. הם עשו דברים מהר, העיקר שיהיה אלבום, ובעיני זה לא העיקר, כי צריך שיהיה האלבום הנכון".

אין תמונה
סמואל בלאכר

>> רוני דלומי בראיון על החבר, האלבום הבא, המעריצים והשיר ליום הזיכרון