מומי מגיש תכנית
הדוכס. מומי

הכותבים של "ארץ נהדרת" עוד לא כתבו את המערכון הזה כנראה, אבל מסתבר שהוא אפשרי. ליטל מעתוק, התלמידה מס' 1 במדינה, ואת זה יגיד לכם גם מנהל בית הספר שלה, חוגגת השבוע את יום הולדתה ה-17 וכל החברות שלה מוזמנות.

ואם ליטל מעתוק חוגגת, מי לדעתכם יהיה הדיג'יי? מומי כמובן - התקליטן המוביל בישראל כיום, שמסובב על אצבע אחת את שיר-אל, ועל השנייה את שאר המוזיקה הישראלית. הצלחנו להתגנב למשרדי תחנת הרדיו "קול המרינה" (לא, זה לא על שם מארינה מקסימיליאן בלומין) ולשים יד על הפליליסט המתוכנן למסיבה. תתחילו לענטז.

נתי לוי ופיני חדד - "ילדה רעה"
כל ילדה קטנה יודעת שליטל מעתוק היא לא באמת ילדה רעה, אבל היא מסוגלת להפנט (ואולי גם לפנק), בכל מקרה היא מטריפה (וגם יפה?) ועושה בכל אחד מה שהיא רוצה. יאללה כפיים.

למי קראת פרחה?

בחום של תל אביב - שרית חדד
אנחנו לא אומרים שליטל היא פרחה. מה פתאום. היא ממש לא. כלומר, אין סיכוי. לא באמת. לא. אין דברים כאלה. את בעצמך פרחה. לא את!. לא! את!. לא את!. לא...את!.

ליטל מעתוק וחברות בכיתה (צילום: אלדד רפאלי)
לא! את! | צילום: אלדד רפאלי

תלך כפרה עלי - שרית חדד
מומי ידוע בתור מי שאוהב לעשות מדי פעם "בק טו בק", כלומר שני שירים של אותו זמר אחד אחרי השני. אחרי שהוא קרא לליטל פרחה היא מחזירה לו ב"תלך כפרה עלי ותנשק כפות רגליי". פייר? שיחקה אותה, פייר!

עפרה חזה - שיר הפרחה
חשבתם שמומי פראייר? אז חשבתם. מול כל החברות שלה שבאו למסיבה הוא שם לה עוד שיר שאיכשהו מרמז למה שהוא חושב עליה באמת. בתקווה שתבינו את הפרחה.

אתניקס - BMW שחורה
בואו נירגע כולנו עם הלהיט הקלאסי והמקפיץ של אתניקס, שמדבר על סמל הסטאטוס הראשון במעלה של..אהממ.. ערסים. ערסים? במסיבה של ליטל מעתוק? איפה? לא הגיוני! לא! את! לא! את! ואגב, שימו לב לצמד שפותח את הקליפ - הדיג'יי והילד, הם מוכרים לנו מאיזשהו מקום, אבל מאיפה?

אפשר להציע לך סלואו?

אין תמונה
בדרך לסלואו צמוד? משה שלומוביץ וטובית בן-דוד

ריקוד רומנטי - ישי לוי
הגיע הקטע הרומנטי של הערב. פעם היו קוראים לזה "סלואו". מומי קורא לזה "הזמן שבו אני יורד מעמדת בהדיג'יי לשירותים" וליטל קוראת לזה "השיר הזה שבו המורה טובית בורחת מהמורה לספורט שרודף אחריה בשביל להצמיד".

ג'ונגל - אייל גולן
אחרי הרומנטיקה מגיע שלב הכסאח. הרגע במסיבה שבו החבר לשעבר של ליטל (כן, היה דבר כזה) נכנס פנימה ודורש ממומי לתת בראש עם "ג'ונגל" של אייל גולן. למומי יש מילה ויש רשימת שירים מוכנה מראש, אבל אין לו את שיר-אל שיגן עליו, וזו התוצאה.

האחת של חיי - קובי פרץ

הבעיה היא שהחברות של ליטל תכננו דווקא על קובי פרץ (הן קנו שורה שלמה בהיכל נוקיה להופעה שלו), כי חוץ מדודו אהרון זהנ הזמר שהן הכי חו-לות ע-ליו בעו-לם. במיוחד על "האחת של חיי", שזה שיר סוף! פשוט סוף סופי בהחלטטטט!!!111.

ויש לה קסם מיוחד

לא דומה - דודו אהרון
מישהו הזכיר פה את השם דודו אהרון לשווא? לא שאני אבין. הנה הזמר הרשמי של מיטל והסבנות, בהמנון הרשמי שמככב בכל פרק ובכל לוקר של חנון בבצפר. ככה זה, שיראו מי פה שולטתתת!!!111.

עוף גוזל - אריק איינשטיין
ממש לפני סוף המסיבה מגיח המנהל האגדי ששי גושן-מלול, תופס למומי את המיקרופון ומתחיל לשיר את "עוף גוזל" של אריק איינשטיין, כי הרי כך נהוג בטקסי סוף שנה בכל בית ספר במדינה, במיוחד בכאלה שקרויים על-שם יצחק רבין.

Pink Floyd - Another Brick In The Wall
המסיבה נגמרת בפיצוץ. ליטל קושרת את ששי. טובית נותנת ברכייה למשה המורה לספורט והבנות מתנפלות על מומי, כי בדיוק מאחוריו הגיח שיר-אל לראות מה קורה. חבורת ערסים מי"ב 2 פורצת פנימה והורסת מכל הבא ליד. "מי צריך חינוך?", שואגת בשמחה המורה טובית, "העיקר שהם יודעים אנגלית!".