חן אהרוני השקה 3 (צילום: איציק אהרון)
"אני מת לייצג את ישראל באירוויזיון". חן אהרוני במופע השקה בצוותא | צילום: איציק אהרון

"אני מרגיש בעננים לא ישנתי כל הלילה מהאדרנלין המטורף, כיף לקבל תגובה של הקהל לפנים ולראות איך הם שוחים בחומר ונהנים מהמוזיקה", אומר חן אהרוני, שהשיק אמש בצוותא בתל אביב את אלבום הבכורה שלו, הקרוי על שמו. "שרתי את כל האלבום, את הקאבר ל'בילי ג'ין' של מייקל ג'קסון ושני שירים מ'כוכב נולד' - 'מגדלור' ו'אגדת השמש והירח' במש אפ עם 'טוקסיק' של בריטני ספירס, היו עיבודים מצוינים של ניצן קייקוב", מחמיא אהרוני.

"עם סאבלימינל שהתארח שרתי את "בואי בואי", והוא כתב לזה קטע ראפ במיוחד, שעושה לי חשק להוציא אותו כסינגל. שרנו גם את 'התקווה' שלו ואת השיר החדש שלו 'עיניים להם', ששמעתי ברדיו ואמרתי שאני חייב לקחת בו חלק כי הטקסט מאוד חזק ונוגע, סאב עושה לי את זה. בחו"ל יש שיתופי פעולה כל הזמן בין פופ להיפ הופ ובארץ המינון ירד והגיע הזמן להחזיר את זה. היתה אנרגיה מטורפת וזה הרגיש נכון על הבמה".

"כשישמעו את השיר של אסתי יבינו כמה היא מוכשרת"

חן אהרוני, אסתי גינזבורג (צילום: טאג וומאן)
"היא זמרת מוכשרת". חן אהרוני ואסתי גינזבורג | צילום: טאג וומאן

-למה אסתי גינזבורג לא שרה איתך את "נשימה"?
"היתה בעיה טכנית שהיא במקסיקו בצילומים, אבל בלי קשר היא זמרת בתחילת דרכה וצריכה לצבור ביטחון ולהוציא עוד שירים. לא כל אחד יכול לעלות על במה ולהופיע, זה אחרת מאשר לשיר באולפן. אני מאמין שהיא עוד תשתפשף ותוציא שירים ותצבור ביטחון".

-היא זמרת?
"היא מוכשרת ברמות. היא עובדת על שיר וכשישמעו אותו יבינו עד כמה היא מוכשרת. האפקט של ה'אוטו טיון' שכל כך השמיצו בדואט שלנו היה על שנינו, גם על הקול שלי, זה חלק מהעיבוד ולא קשור אליה. צריך לשמוע את הסינגל הבא שלה כדי להבין שהיא כן זמרת".

-עברו ארבע שנים מאז כוכב נולד. היתה ציפיה שתוציא אלבום מוקדם יותר.
"הציפייה היא שלי מול עצמי, לא של הקהל. כן דאגתי לקהל שלי שיחווה אותי ואת החומרים שלי ודאגתי להוציא שירים מלפני שנה וחצי. פשוט הייתי צרילך להיסגר על עצמי. הגעתי לכוכב נולד בגיל 17 ולוקח זמן להבין מי אתה ומה אתה. זה תהליך ארוך ואני בטוח שהאלבום הבא יקרה יותר מהר ,יש לי כבר חומרים. וחוץ מזה כל עכבה לטובה. קלטתי אתמול שהכל הרגיש לי נכון פתאום, יותר שלם".

חן אהרוני השקה 4 (צילום: איציק אהרון)
"ההצלחה של זמרי פופ זה עניין של טרנדים". חן אהרוני | צילום: איציק אהרון

-אז מי אתה ומה אתה?
"אני זמר פופ. כשיצאתי מכוכב נולד היו ריקושטים שאני רק זמר ועוד של פופ. נבהלתי מזה בגיל צעיר. אספתי שירים מכל מיני כיוונים, ניסיתי בכוח לכתוב. בסוף הבנתי שהמקום שלי זה בפופ והרצון שלי הוא להיות אחד מזמרי הפופ היחידים בארץ. החומרים שלי מדברים על כל מה שעובר עלי וגם בשירים הכי שמחים יש טקסטים מאוד אישיים ועם תוכן".

"יש מטרה זה לייצג את ישראל באירוויזיון. אני מת להיות שם"

-פחות מפרגנים לזמרי פופ בארץ?
"זה עניין של תקופות וטרנדים, יש שנים יותר טובות לפופ ויש הדממה. יש לי קהל שעוקב ומגיע וצורך את המוזיקה. אני בטוח שמתישהו זה יתפוס. אולי במכירות והשמעות יש פחות כרגע, אבל יש אפקט ואני מאמין שתגיע השנה של הפופ, כי זו מוזיקה שבאה לעשות פאן וזה אחת המטרות שלי. עוד מטרה זה לייצג את ישראל באירוויזיון. אני מת להיות שם".

-מה אתה עושה במקביל למוזיקה?
"כרגע אני מתמקד במוזיקה, מקדם את האלבום החדש בהופעות ותוכנטיות טלוויזיה וסניפי TNT ששם אני פוגש את הקהל פנים אל פנים. ואני מאמין שעוד אעשה טלוויזיה בעצמי".

חן אהרוני השקה 2 (צילום: איציק אהרון)
"אני חייב להוציא את הגרסה ל'בואי בואי' עם סאבלימינל". חן אהרוני וסאבלימינל במופע השקה | צילום: איציק אהרון