דודו אהרון וג'ולייטה הכירו בתוכנית "חי בלה לה לנד". מאז הוא הפך להיות המנהל שלה ויצר עבורה להיטים. כעת הם משתפים פעולה בדואט "לילה מסובך", ועם הקליפ החדש שלו, שייצא ביום ראשון, הגיעו להתארח בתוכנית "פלייליסט" של ערוץ 24, בהנחיית אילנה ברקוביץ' וג'ייסון דנינו הולט, שתשודר הערב (חמישי) בשעה 19:00.

על ניהול הקריירה שלה על ידי אהרון מספרת ג'ולייטה: "דודו מעורב בהכל, חשובה לי מאוד הדעה שלו. אפשר לקבל ממנו המון השראה, אני לומדת ממנו המון. והוא גם אמן שמתעסק גם באלבומים שלו וב'הרווק'. עם כל זה שהוא עסוק הוא מוצא את הזמן לשמוע כל שיר שאני מקבלת, לשמוע את העיבוד וליעץ. עד עכשיו לא היו לנו אי הסכמות". "עד עכשיו לא היה לנו ברוגז", מאשר אהרון.

על הבחורה שדודו "הרווק" אהרון צריך, אומרת ג'ולייטה: "צפיתי בכמה פרקים של 'הרווק' ואמרתי לדודו שאמא שלו כוכבת. אין לי פייבוריטית שם, אני מאחלת לו מישהי צנועה, ילדה של בית, שתדע להכיל את העולם לו ולתת לו אנרגיות כל בוקר להמשיך ליצור, כי זה מה שנותן לו השראה, אבל במובן הטוב, לא להעיק עליו". ואהרון מוסיף: "האם אצא אי פעם עם זמרת? Never Say Never, זה יכול לבוא לי בהפוכה, הכל זה גורל".

ג'ולייטה: "מה עדיף, שאני אהיה עירומה בקליפ או הגברים?"

בנוסף, התייחס דודו אהרון לקליפ המצליח שלו "האוטו שלי, היופי שלך", שזכה לביקורות על הסקסיזם שבו. "אני אוהב את הקליפ הזה, באמריקה יוצאים כאלה כל יום", אומר אהרון. "אז לאנשים קצת נוח ש...אמא שלי תמיד אמרה לי: 'דודו, מדברים עליך לטוב ולרע - סימן שאתה קיים', אז זה אומר שאמא שלי צדקה. אנחנו כאן באווירה הומוריסטית ואני חושב שהרחיקו לכת במה שאמרו על הקליפ".

לג'ולייטה ממליץ דודו אהרון לצלם קליפ במאה שערים. על המחשבה להצטלם עם שני גברים לקליפ היא אומרת: 'מעניין מה ימכור יותר, שאני אהיה עירומה או שהם', אני חושבת מה עדיף".

*התוכנית "פלייליסט" תשודר ביום חמישי בשעה 19:00 בערוץ 24. ובשידור חוזר הערב ב-23.30, ראשון ב-22.30, שני ב-20.00. עורך: דרור נחום, עורך משנה: אלירז יוספזון.

>> רוברטו בן שושן: "אני מקים להקת בנים מזרחית"